Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 8.9.
Mariana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
Vyhledat poznámky podle:
1.Přezdívky: 2.Obsahující slovo:

 
Nejnovější poznámky u příspěvků: 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Kůže
Čtenář - 1.9. > fakani> 
a zase a zase
julo si prase
U příspěvku:Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.9. > PřilítliMimozemšťani> 








Přeju těmto nacistickým režimním poskokům, co vyvolávají tolik zlé krve jejich zasloužený osud.
Tahle režimní svině to krásně vystihla, že Peková není dost "košer", že má v hlavě bramboračku i přes specializované vzdělání.
Jednak to je tak arogantní výraz, že by ta novinářka zasloužila minimálně pár facek, ale hlavně to vyjadřuje celý problém.
Ano, není "košer", není bezvěrecká židovská svině se zakázanou spiritualitou.
A společnost se přece snaží být "košer" a pro tu má být hodnotou a moudrostí bizarní a směšná Společnost Sysifos.
Už je to tak absurdní a nechutné a už to trvá moc dlouho. Tuhle jsem slyšela někoho, jak něco říká a bylo tam "že podle soudobých mystických věd" něco a něco. No jo, jenže to je drastický omyl. Mystika, magická realita, šamanismus a spiritualita s rozšířenými stavy vědomí NEMÁ vědní obor. Proto se v tom můžou dít taková zvěrstva a proto může být ve společnosti tolik magicky zakletých a zhypnotizovaných, posedlých lidí, duševně nemocných a tolik křivých zrůd ohánějících se materialismem.
Už je to nesnesitelné.

Já věřím, že tyto zrůdičky bezvěrecké materialistické padnou, že je sejme Armageddon, tedy ten proces vymírání a tupnutí, které ukončí Záblesk a pak se nová mladá a sračkami ideologií starých dementů nepolíbená generace vydá do galaktické éry s mimozemskými společnostmi Zákonů Jednoty.
Už jsou dementíčci očkovaní a i když jsou neplodní a nemocní, tak to očkování za to určitě ale nemůže :-D S takovými kriply se už fakt nedá nic dělat, jen čekat až chcípnou.

Celé je to o spiritualitě a materialismu. Materialisti a věřící jsou prostě jednoduší a hloupí, chybí jim celý jeden další rozměr vnímání a chápání světa a tuto svoji omezenou tupost vydávají za správnou zdravou normu. Za celý život už mám takových debílků vážně plné zuby.
Stejně tak nesnáším pánbíčkáře.
Jsem třeba v šoku, co se děje pod Chaunovým dílem z posledních dní, co člověk, to názor, spousta lidí ho kritizuje, nechápu za co, spousta lidí nabádá směšně k nějakému jednání, další zase filosofují ... protože tam je to celé nějaké křesťanské, tak tam jede systémek Bůh - Satan, to je prý všechno a pak taky Pán. Mi to připadá, jako když mladší sourozenec prvňáček poučuje deváťáka, jak má zvládnout přijímačky z matematiky na střední. Naprosto vážně a s hlubokým výrazem mu říká - 1 + 2 jsou 3 jo? Koukej si to zapamatovat, s dobrým srdcem na dlani mu to cpe netuše, že deváťák musí zvládat aspoň ty zlomky, což prvňáček neví, že vůbec existují.
Fakt nechápu, jak si někdo s tímto systémkem vystačí.
Někde na netu jsem četla i bizarní filosofování, kde stálo - "já nemyslím -křesťanského boha- ale prostě Boha." To je jako kdyby napsala "já nemyslím -muslimského Alláha- ale prostě Alláha".
Debilita.

Dále se tam do něj kupř. pouští i materialisti, co si to vůbec dovoluje něco vypouštět o existenci nějakých duchovních dimenzí.
Že je to prý záležitost čistě jenom mozku. Zábavné je, že jsou prý i doložené nějaké případy, kdy člověk žil docela úspěšně i bez mozku. Což není nadsázka. Je to myšleno jako hmotný fakt.

Lidi jsou vážně totálka hráblí, ten Chaun to sice celé spustil, ale zároveň i vyřešil a za to mu patří uznání a ne aby mu tam chodili magoři dávat kázání, nebo ho poučovat, že prý má ego.
To je hnus, co je pitomců.
Chaun za nic nemůže - měl strach o Soničku, ale ta mu lhala, jako když tiskne. Domluvili se na setkání a Chaun to předběžně zveřejnil. Zneužil toho Lukavec, aby získal sledovanost. Tím vzniklo jediné oficiální vysvětlení Pekové k věci, které je zřejmě prolhané. Pak si Chaun zavolal pro jistotu Ivetku a protože se ve skutečnosti choval jako novinář a ne jako kamarád, pozval si ji na setkání, kde bude i Peková, aby zjistil pravdu. Když k němu Peková mířila a on si to potvrdil a pak zavolal Šilhové, že může přijet, tak zřejmě Moudí poručil a Šilhová zavolala Pekové, aby ji konfrontovala. Ta zbledla a otočila a pod nátlakem, kdy věděla, že už se ze lži nevykroutí Chaunovi přiznala pravdu. Prchla a od té doby se nevyjádřila.
Chaun to opět zveřejnil a pak vymyslel dost za vlasy přitažené řešení, jak je Sonička vlastně nevinná. Ale má dost praštěné publikum, tak si nemůže dovolit být příliš ostrý, to co předvedl, je docela čistá práce.
Nebýt Chauna, tak za prvé o Pekové nikdo nic neví a posléze kdyby nebylo dalších inciativ Chauna, tak by veřejnost zůstala v tom, že Šilhová je ultrakrysa a třeba by ji i někdo oddělal. Jak by pak bylo Soničce a Lukavcovi?
Takže Chaun je hrdina.

Jenže mezi lidmi duchovními je spouta prolhaných idiotů, co nechápou základní principy, proto nemá šanci jakkoliv spiritualita dosáhnout lepšího postavení ve společnosti.



U příspěvku:Kůže
Čtenář - 1.9. > tohle hajtra nepřežije,
bohuno, takhle maj vypadat ženský nohy,
ne velikost 45 jako máš TY!💩💩
U příspěvku:Kůže
fakani (Občasný) - 1.9. > a co takhle

mrdat se musí,
mám kůži husí🤪
U příspěvku:Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.9. > PřilítliMimozemšťani> 






Tedy, člověk vydrží ledacos, všechny ty debility na ezošce, ale jakmile si přečte režimní jedovatý článek od nacistické novinářské čubky, má chuť zakládat guerilové hnutí.
Třeba ji čubku taky někdo zaživa přibije na vrata, jak to dělali Banderovci, které ona určitě obhajuje. Třeba se dočká, je to klidně možné.

Protože nacistické přepadení naší země je doopravdy nesnesitelné, když musíme číst takové sračky a snášet neustálé urážky a dehonestace. Vždycky ty svině vyprovokují nějaký skandál, nebo nasadí nějakou vymletou píču a pak ji vláčí médii jako typický příklad "D)ezo)"
Tak jsou to špinavý nacisti, už naši zemi zničili totálně. Zaprasili ji rozkladem, západním satanismem a Ukrajinci.
Naši mladí jsou v životě totálně ztracené "osobnosti se stylem", jedináčci, tlusté tupé nuly, slaboši, tupouni, co umí jenom matlat placičku a vyznávat nacistické názory a tolik touží být v té éééééúúúúúúú.

Doopravdy nevěřím v nic dobrého, myslím si, že i ozbrojený konflikt typu občanská válka je nad naše možnosti. Že se to místo toho všechno jenom sesune a půjde do do úplných sraček a rozkladu až do toho záblesku.
Všechny ty strašně chytré osobnosti bez jakýchkoliv metafyzických dovedností, co netrpí tím rozšířeným vědomím, prostě méněcenní lidé starého věku, jsou oočkovaní bastardi, co trpí mozkovou mlhou.
Začnou padat jak přezrálé shnilé ovoce. Nemoce rakovinky, srdeční selhání, parkinson ve čtyřiceti, demence v padesáti, neplodný svině bez dětí ... jen ať už to pochcípá, už aby to bylo.

Ale přesto je možné, že mezi všemi těmi umírajícími parchanty, co nyní byli na koni, se najde nějaká opoziční síla k novému životu a nějaký odboj, který to přebytečné maso svrhne a vybuduje prostor k novému životu.
Já si představuju, že to bude u nás se slovanským nábojem, no kéž by. Kdyby to bylo nakonec s muslimským nábojem, nebylo by to až tak překvapující.
Na západě to bude muslimský nacismus, co se tam rozjede. Vypráskají židy a zničí původní bílé obyvatelstvo. Nacisti a muslimové pojedou spolu - je to jedna liga.
Myslím si, že nakonec muslimové pozabíjí i nacisty, je jich víc a jsou silnější.
A západ bude muslimský, až do zatopení mořem.

No a tady by to chtělo taky nějaký válečný fofr, typu občanská válka, aby se navěky vyhnala ta odporná prorežimní verbež, co tu oxiduje teď.
Nebudou to stupidní tupé věřící báby s Ježíškem, křížečkem a pánembožíčkem, ani dezoláti, tedy lidi vyhnaní nacismem na okraj a pár důchodců.
Do kterých si režimní čubky vždycky tak rády jedovatě kopnou, až tím jednou vyvolají skutečné peklo a skončí přibité na vratech.

Ne, to se odněkud vyvalí, prostě to najednou přijde, jako nějaká napěchovaná reakce, se kterou nikdo z inťoušů nepočítal. Bude to určitě na nějakém primitivním základě, asi jako když volby do europarlamentu najednou vyhrál Turek, kvůli tomu že má rád auta a to je přece důležitý, ne?
Pro typického českého debila je to důležitější, než cokoliv.
Takže pak se to někde vyvalí, problém.
A tyto "demokratické" novinářky skončí přibité na vratech, což jim patří.


U příspěvku:Oceány
František Vyrut (Stálý) - 1.9. > Děkuji a zdravím. Franta.
U příspěvku:Doteky
František Vyrut (Stálý) - 1.9. > Zdravím, mj., pátý verš se nějak "vyloupl" při x-tým přepisování, jsem za to moc vděčný. Děkuji. Franta.
U příspěvku:Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.8. >








Kauza Peková má dosah i v mainstremu a pochopitelně z toho novináři vytěží maximum.

Kupř. tento článek:
Soňa Peková je lhářka, jejím příznivcům to ale nevadí. Jaké nebezpečí z toho plyne
https://www.info.cz/zpravodajstvi-a-komentare/sona-pekova-je-lharka-jejim-priznivcum-to-ale-nevadi-jake-nebezpeci-z-toho-plyne

Tam nějaká "inteligentní lepší žena s rozumnými postoji" hodnotí celou tu kauzu.
Pochopitelně rozdrbe všechno na úplné sračky, ty výroky jsou nenávistné a zaměřené proti alternativě a které obhajují lidi neduchovní a materialistické. Je to na přesdržku, ale bohužel, v něčem má ta svině pravdu.
Kdyby neexistoval zástup těch debilů, co omlouvají lež Pekové a nejsou schopní si přiznat na férovku, že Peková, Šilhová a další jsou magoři, co plácají totální kraviny, nebyla by veškerá alternativa tak hnusně zdiskreditovaná.
Všechny ty věřící paní ať jdou do prdele, ať jdou odpouštět někam jinam.
Před materialisticky orientovanou společností nás absolutně diskreditují tou svoji dementní lásečkou a odpouštěním tam, kde nemá co dělat.

Kdyby nebylo zástupů těchto dementů, co konzumují falešnou "ezošku", tak by hnutí proti systému, materialismu a nacismu mělo šanci.
Jenže bohužel, je obsedané totálními kretény, které pak dávají munici nacistům.

Takže si ta piča může dovolit arogantní výroky typu:

"Náznaky, že Soňa Peková není úplně „košer“ a přes odborné specializované vzdělání má v hlavě pěknou bramboračku, postupem času sílily."

"Pak se jí něco v hlavě zadrhlo a od té doby skrze YouTube sdílí videa o napojování na své Vyšší já a Světlo, které by mělo vyvrcholit takzvaným Zábleskem. Ve zkratce: Všichni při něm odejdou ze „hry“, jak Ivet nazývá život, někteří i z tohoto světa. Ti temnější (asi většina z nás) budou pak pokračovat v jiných světech, ti osvícení, kteří v systému trpí, půjdou do ekvivalentu nebe."
.....ta ženská má dobrý odhad, fakt 75% těchto kurev půjde do prdele, už jděte hmoťáčci, jděte ....

"Igor Chaun, kdysi respektovaný filmař, studentský vůdce v době sametové revoluce a jeden ze spolutvůrců České sody (která by si na tématu smlsla), ale v současné době ezo i egomaniak, který v roce 2013 od Českého klubu skeptiků obdržel Bludný balvan za velkorysou mediální propagaci pseudovědeckých idejí a jejich nositelů, chtěl do situace vnést jasno. Jal se celou věc investigativně vyšetřovat."
...narozdíl od režimní čubky, která umí jen zneužít jeho práci, to fakt vyřešil....

"Mohlo by se zdát, že teď může Sonička – jak ji familierně oslovuje Igor Chaun, Ivet Šilhová i stoupenci „teorie Záblesku“ – chodit jedině kanály, ale tak to funguje jen ve slušné a racionální společnosti. "
....slušná a racionální společnost už neexistuje, protože za covid lži se nikdo neomluvil, tak ať drží hubu čubka...

"Jejím ovcím (pro které je „ovce“ sprosté slovo, třebaže stádně konzumují dezinformace a pak je vylučují dál) to vesměs nevadí, jak je patrné ze stovek komentářů pod Chaunovým videem. Pro ně se Soňa Peková nezdiskreditovala, jen si potřebuje trochu odpočinout.
Celá kauza by mohla působit jako bizarní pěna dní, která se převalila sociálními sítěmi. Ale zůstává po ní hned dvojitá pachuť. (D)ezolátům opravdu nejde o pravdu, podléhají kognitivním zkreslením a ze svých přesvědčení neustoupí tváří v tvář realitě ani o píď."

... BOHUŽEL, tady člověk musí tý svini dát za pravdu.
Kdyby nebylo všech těch tupých dementních bab, co si hrají na odpouštěcí stroječek, tak by pověst inteligence alternativy byla někde úplně jinde.
Fakt nikomu nevadí, že Peková popřela, že zná Šilhovou, i když to je lež a ve skutečnosti ji ona sama oslovila? I kdyby už X krát pochopila, že Šilhová je magor, který ji škodí, tak TOTO se nedělá, protože kdyby nebyl Chaun, tak ta bláznivá Šilhová vypadá ještě k tomu jako ultrahyena a megapodvodnice a fakt by ji třeba někdo mohl i zabít, protože tyto věci sledují hlavně duševně nemocní lidé, všelijaký psychopati.
Kdo normální bude poslouchat halucinace Soničky o budoucnosti, nebo bláboly Ivetky o záblesku s jasně daným datem?

Ten záblesk jednou přijde, až budou záležitosti připraveny, až bude planeta frekvenčně tam, kde má být a lidstvo, které má přežít, bude mít kompletní podmínky pro velký řez a změnu.
A pak to konečně vysvítí všechny tyto nacistické čubky.

Do té doby bude probíhat přesně to, co naci novinářka píše jako svoji nejhorší obavu:

"Vzhledem k tomu, že klasickým médiím, která si zakládají na ověřování informací, přestává stále více lidí věřit, propadneme se možná brzy do totálního informačního chaosu, kde pravda bude definována nejen pouze úhlem pohledu, ale i tím, kdo víc nahlas křičí a má více sledujících na sociálních sítích."

Ano, prolhaným médiím, které poslední roky šíří pouze nacistickou propagandu se už skutečně věřit nedá a rozpadá se systém a celá společnost. Protože na zdroji informací je velký hnědý chrobák nacismu a židosatanismu.
Toto bude pokračovat, v Evropě zvítězí muslimové a tady snad taky nějaká radikální klika odboje, slovanská, která vypráská nacistické čubky. To by mohlo přijít po zhroucení "slušné ezošky". Jako ve smyslu zhroucení a devalvace alternativy na netu. Nejde to slovy? Půjde to násilím. Asi tak.
Ale už nikdy nebude to, co dřív.
Důvěra ve společnosti se rozpadá a bude to pokračovat.
Přijde zhroucení společenských struktur, velké vymírání, neplodnost, nedostatek ... pak záblesk.
A pak, až tu nebudou nacisti a zbytečné lidstvo (75%), tak pak se s námi teprve začnou mimozemské civilizace bavit.
Tedy, to je osud Evropy, možná jiné části světa budou vzkvétat.



U příspěvku:ad kapitalismus s lisk. tv.
analfagot (Stálý) - 31.8. > zrodí fašismus
U příspěvku:kolena jfj
fakani (Občasný) - 31.8. > máš chuť na kouř velkýho tlustýho, černýho?
U příspěvku:Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.8. >









Esoterická scéna ve smyslu, jak existuje nyní, se asi stejně plnohodnotně zřítí a všechny ty fantastické vize nového věku se rozplynou v jejich skandálech a korupci. Stejně to vypadá tak, že už X let jsou vydržovaní temnými - všelijakými zlořády a zbohatlíky - aby kvákali nesmysly a ze všech sil ničili mimozemskou misi, třeba ty myšlenky v Amenti, stírali telepatický kontakt, odváděli pozornost od 5G a těchto problémů. V tom táhnou za jeden provaz, to je jediná věc, která je doopravdy spojuje.
Jsou různí, někteří více pánbíčkáři, někteří méně pánbíčkáři, rozhodně ale nikdo z nich nemá pifku proti NWO. S tím hezky koexistují a nijak jim existence těchto snah nevadí, pokud jsou alespoň inteligentní. Když jsou hloupí, myslí si, že jsou to konspirace a snaží se vést davy "k rozumu". Ten jejich rozum je ale čistokrevné zlo, tupost a zavřené oči, které spolehlivě dovedou lidstvo do kyborg zotročení.
Politická alternativa si myslí taky totálka kraviny, když je člověk poslouchá, jsou moc milí, ale dokonale odtržení od reality, nechápou mimozemské struktury moci, nechápou, že zezdola bez spojenecké mimozemské skupiny nemají šanci dosáhnout vůbec vůbec ničeho. Maximálně Bílé hory dvojky. Banda inťoušů a realita, to nedopadá nikdy dobře.

Takže se ezo alternativa dělí na čistokrevné podplacené zkorumpované svině, dále příslušníky zlořádů a dále zmanipulované a v chaosu udržované naivy, kteří šíří bludy a jakoby naději, i když ve všem plavou a nechápou vůbec nic.
Teze "musíme to zvládnout sami" je fakt roztomilá.

Nad planetou byly natažené brutální a těžké psychotronické sítě spojené s nějakými temnými světy, asi tou Nibiru a byly tu otevřené brány do nižších světů pekel.
Když se mimozemské "panstvo" chtělo pobavit, nebo zlikvidovat někoho, kdo začínal být jim nepohodlný, tak si ho prostě napíchli na psychotroniku a pustili oběti peklo do hlavy. Nebo ho rovnou odpráskli pulsními zbraněmi.
Jak tohle chtějí ti stupidní idioti "zvládnout sami", můžu vědět?
Už se tím nevzrušuju, protože vím, že tyto myšlenky produkují úplně vygumované nány, co chtějí vypadat chytře před svým jůtub publikem, aby jim to sypalo a ještě jsou s největší pravděpodobností dotované temnými.

Prostě na ezo alternativě NENÍ vůbec žádné poznání, rozum, moudrost, ani mystická znalost a už vůbec nijak tam nejsou reálně podchyceny záležitosti týkající se mimozemských ras.
Takže kdyby se celá "ezoška" rozpadla a byl od nich pokoj, mně by to nevadilo. Mám na ty podvratný svině pořádný vztek.
Vím, že jsou jen projev zkaženého lidstva, že jsou fenomén "falešných proroků na konci světa", že kdyby bylo lidstvo lepší a čistší a inteligentnější, že by tato sorta vůbec neexistovala, ale stejně mám na ně vztek.
Těch roků, co všechno mařili!

Kdyby se jim aspoň dal věřit nějaký přešlap. Kupř. Pekové se asi dá věřit, že je zmatená, že to nebyl prvoplánově zlý úmysl svou anticovid reputaci utopit ve žvástech od Allatry a posedlosti zlými bytostmi, ta se třeba fakt nějak zčásti zbláznila, ale té se to dá alespoň nějak věřit. I když hnusně lže.
Ale co ti ostatní? Ti jako blábolí proč?

Takže nyní všichni tito bloudi jedou jakousi vizi, že jdeme do nového věku, do finále, že to už už už bude. Že se jako probudíme a procitneme a společnost se změní a oni všichni dostanou medaili, protože lidi konečně tak pěkně dovedli do toho ráje a za to jim patří aspoň opravený barák!
Sorry jako, ale proti těm slabomyslným pičovinkám, co oni šíří, je snad i katolictví vytříbený kus ideologie.
V tom je ten problém! Že ty vyžvejklé prázdné kecy nemají vůbec žádnou ideovou váhu, koncept, nic funkčního.

Můj osobní názor je ten, že zázrak se už stal a to pořádný a veliký a byl skutečně jedinečný a odpovídalo by to tomu SAC 2000 - 2022.
Jenže celý ten zázrak a válka byla jenom pro lidi s rozšířeným polem vědomí, kteří jsou v roli "strážců", případně patří podle toho zdroje Amenti mezi "kristovské lidstvo".
Jen ti doopravdy cítili strach, bolest, cítili divné energie, byli divně pronásledováni, pozorovali hrůznou plížící se šediváckou kyborgizaci, děsivé jevy na obloze, ovládnutí lidí chytrými technologiemi, úpadek a zhrubnutí lidí, zlé sociální inženýrství, kažení generací, byli proti 5G, pozorovali narůstající temnotu, byli různě posedlí, obtěžovaná a terorizovaní a viděli nastupující zkázu. Propojeni s planetou, třeba i nevědomě, cítili její umírání a bolest, spoutání a tušili velké neuvěřitelné zlo, proti kterému byli všichni slepí. Taktéž zvraceli ze západní politiky a "demokracie".
Já to tedy tak měla. Celý život jsem byla pronásledovaná něčím zlým, bylo to NWO.
Když se na mě vybalilo naplno, strhla se opona a přestaly se brát ohledy a zastírat cokoliv, tak jsem byla nefalšovaně v hajzlu. Prostě na drátkách, bezmocná. Měla jsem jedinou možnost - sebevraždu. Věděla jsem, že ani zničení mozku na psychiatrii by mi nepomohlo. Věděla jsem, že ty salvy teroru nezvládnu a že mi nikdo na světě neuvěří a nepomůže.
Ale zároveň jsem záhy měla kontakt i s GF a později v epizodě od 2019 jsem se jich pořádně držela. A oni mě dokázali nasměrovat, takže když jsme spolupracovali, stala jsem se záhy silnou bojovnicí a jednotkou, která dokázala akčně fungovat v tom planetárním poli různých energo-bran a spojnic jako ta, co pomáhá planetě a naší straně.
Takže jsem zároveň viděla i naprosto fascinující zázrak, kdy sem jakoby vtrhly extrémní kosmické síly, které nemilosrdně ty temné vykopaly a jak se planeta obrodila a uzdravila a uzdravuje.
Během dlouhých roků došlo k rozbití té psychotronické zlé sítě mimozemšťanů, k uzavření otevřených dimenzionálních bran, které neustále houpaly svět v nebezpečí a nestabilitě, musely odejít zlé brutální mimozemské rasy, planetární jádro se celé přenastavilo, energo tělo planety vyčistilo od nánosů temnoty, zaktivovaly se dávné civilizační sítě energií, došlo k obrovské obrodě a zázraku.

Takže v r. třeba 2010 jsem byla v temném světě s divnými jevy, které nikdo nevysvětloval, šířilo se zlo, ve vzduchu čpělo děsivé zlo, nebyly informace, trpěla jsem divnými úzkostmi a depresemi, obtěžovalo mě psychotronicky NWO (tehdy to bylo jen zdržování a uvrhnutí mezi duševně nemocné pro diskreditaci, ještě brutálně neútočili) ... a dnes žiju ve světě, kde psychotronické síly opadly, ve vzduchu jsou cítit zdravé kultické energie, čpící zlo zmizelo, stejně tak duševní nemoc, kde zbyl pouze telepatický kontakt na GF, deprese a úzkosti jsou pryč a plenata má vyrovnanou příjemnou energii.

Holt ale náboženskému lidu toto vysvětlit nejde, stejně jako materialistům.
Takže těm se udál kosmický zázrak, ale protože k tomu "nemají buňky", tak si toho nevšimli.
Je neštvalo ani plíživé zrůdné NWO, oni nezažili utrpení, bylo jim to jedno, že se něco takového děje. Ani si nevšimli, že se to vůbec dělo, jak byli tupí. Takže nedokážou ocenit, že tomuto zlu bylo zabráněno a že to bylo odvráceno a že se staly nějaké pozitivní změny v dimenzionálním prostředí planety.
Dodneška neuvěřili na šediváčky, tak když jsou šediváčci vykopnutí a zpacifikovaní, tak si téhle báječné zprávy prostě nevšimnou.

Stále věří, "že to musí zvládnout sami".
Nevím, o čem mluví.
Určitě ne o válce o tento svět.

Takže protože se zázraky staly a ta záležitost byla zásadní, ale většina lidstva si toho nevšimla, nespolupracovala, všemu se vysmívala a trvá na náboženských a materialistických bludech a nemá smysl jim zpětně vykládat, co se tu stalo, tak je v plánu ta depopulace.
Proto byl zhacen projekt na civilizační kontakt, protože místo toho bylo rozhodnuto o poměrně rozsáhlé depopulaci.

A protože to tak je, tak se klidně může rozpadnout "ezoška", ezo scéna, protože už nikdy nemá šanci na zahájení skutečné duchovní revoluce, která by mohla změnit společnost.
Je to jen přebujelá subkultura tupců a prolhaných šmejdů.
Může být zábavné pozorovat jejich rozpad, asi nadejdou situace, které jim umožní se nádherně zdiskreditovat, tak jak se povedlo Pekové, Šilhové a trochu i Lukavcovi.
Lepší je se těmi jejich komediálními rozpady bavit.
Naštěstí na ezošce nevěřím v podstatě nikomu a k nikomu srdečně netíhnu. To mě pustilo už 2021.




U příspěvku:NÁROD 2024
j.f.julian (Stálý) - 31.8. > Oni všichni mají tu Badosu za krásnou, ale dle mého vkusu je Tahle rumunka asi o 1000% lepší, má sex appeal, ta druhá-Badosa musí zhubnout asi 20kg, vycentrovat si kolena a spravit bazadovku!
Taky jsem měl přelíbeznou rumunku. Byla to učitelka a dostala rychtu ve vlaku někde před Budapeští, když jsme jeli v roce cca 1977 do Bulharska na Nesebr! Tam jsem ovšem krutě porcoval svoji budoucí ženu😌😌ta rumunka měla ovšem jednu neskonalou výhodu-nerozuměl jsem jí😁
U příspěvku:NÁROD 2024
analfagot (Stálý) - 31.8. > j.f.julian> ta je dobrá, škoda že prohrála...něco mezi mladou Partyšovou a Zorou Jandovou! Tahle se ale ještě může hejbat, tamto už jsou báby líný, ty už by tě nerozhicovali, maximálně by tě obrali o prachy!😏
U příspěvku:NÁROD 2024
j.f.julian (Stálý) - 31.8. > Staré komenty tu nechám, i když Bohuňa je stejně neumí dodnes otevřít, ale lidem je to stejně fuk, když mají plný břich!😁😁
Doufám že alespoň jediný současný demokratický státník VV Putin dodrží svůj slib a pokud Západ povolí zbaběle bombardovat Rusko, tak pošle Satana do Bruselu a na další města fašistů.

Nicméně, Bohuňo, zrovna se dívám na svůj NOVÝ OBJEV-rumuskou tenistku ELENU GABRIELU RUSE... famózní, vše! Kozičky jako dva králíčci, ksicht, vlasy, oči, a ta kolínka jako mandarinky, óch, asi jsem se zamiloval...
Ta by na Ořechovce krutě zaplakala😍🤩😌😺
U příspěvku:Abstrakce agamy variace
j.f.julian (Stálý) - 31.8. > to je nova moda, novy stal?3x to same??
BERU TO ČÍSLO!👻
U příspěvku:Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.8. > PřilítliMimozemšťani> 









Kdyby začala světová válka, padla vláda, nebo venku padaly trakaře, tak mě nic nezajímá, musím prostě vědět, jak je to s tou Pekovou :-D
Ne, já rezignuji, pravdu se asi nedozvím, je to celé moc jeblé.
Šilhová vydala nové video, kde nadšeně pokračuje v hlásání svých bytostí, aniž by se o Pekovou slovem otřela (zatím) a kdyby nebylo Chauna, tak věřím, že už by možná někdo začal brousit kudlu. Ale díky Chaunovi víme, že tady Moudí nedovolil Ivetce se vůbec o něco zajímat a nebýt Chauna, tak se Ivetka nedozvěděla, že Sonička popřela, že ji kdy vůbec viděla. Evidentně Moudí vymyslel, že vše je hra a o tom je nové video Ivetky.
Co Sonička, těžko říci. Doma má divné černomagické obrázky a prorokuje zázrak, pro což nemá žádné podklady, nebo vůbec důvody proč by se jako něco takového mělo dít. Bez ohledu na AI, ty divné obrázky tam asi má a tyto zázraky prorokuje dlouhodobě i tak.
Myslím si, že Ivetky potvory z galaxie měly naprostou pravdu. Ony tam nahoře spolupracují a řídi ji i Soničku. Ivetka se na ně namotala dobrovolně a Sonička se chytla asi přes Allatru. Galaktická mafie, to jsou pěkný kurvy a neřídí je k jejich prospěchu, natož k prospěchu společnosti. Obludy se dobře baví a my se tu honíme jak idioti za něčem, co je nejspíš v hluboké podstatě k smíchu a pláči.
Další zajímavé rozpory nabízí Chaun a ten Lukavec. Kdo lže? Volal Lukavec Chaunovi? Nebo ne? Nebo Chaunovi konečně volala ta AI?
Kdo se v tom má hrabat? Když jsou půlka z nich kokoti, tak se vážně těžko dobrat k nějaké realitě.
Podle mě za to může nejvíc Peková. Šilhová je magor. Chaun se snažil pomoct. Lukavec se snažil nabrat sledovanost. A Peková má povinnost po tom celém skandálu veřejně vylézt a ještě jednou a jasně říct svoje stanovisko. K čemuž se nemá.

No a to je jen jeden malý skandál.

Ale esoterická scéna je skoro definitivně celá složená z posedlých a vyšinutých lidí, které řídí a nabádá nějaká galaktická mafie. Proto jsou všichni křiví, nikdy netáhnou správným směrem, jde jim hlavně o kšeft, vaří z vody zbytečné kecy a jsou zoufale nechápaví, nechápou souvislosti NWO a mimozemského řízení světa, o rálné magické síly v životě nezakopli a většinou neovládají vůbec žádnou metafyzickou schopnost.
Akorát umí "naslouchat své průvodce" a "cítit".
Ne že bych byla něco jiného, ale aspoň mám dost sebereflexe, abych si uvědomovala, že nemám právo někomu věšet bulíky na nos veřejně "jako v televizi". Mám právo tady popsat, co se mi stalo, co vnímám, ale rozhodně nemůžu vést kohokoliv.

Což esoterická scéna. Tipy pro osobní rozvoj, všelijaké tipy zdravé výživy a jak se sami léčit, bylinkářství, astrologie, jak se vyrovnat s tím a tamtím, domáci psychologické rady ... proč ne.
Ale vizionáři a proroci, to je problém doopravdy.
Už je těch blbečků s těmi přílety mimozemšťanů, vzestupu do 5D a zábleskem fakt dost. Já si uvědomuju, že jsem taky nějakou dobu falešně prorokovala, nicméně já byla v situaci, kdy jsem si nedokázala představit, že by se to nestalo, ten civilizační kontakt s mimozemšťany a trpěla jsem velmi velkou naivitou, která se týkala chápání lidské rasy. Viděla jsem je na nebi, všichni o tom mluvili a já tomu vážně věřila.
Později jsem pochopila, že se plány změnily a že dojde k depopulaci, že se věc zkrátka zrealizuje jiným způsobem.
Taky předávám informace, které mám od GF - ti říkají, že přijde depopulace, i ten záblesk a planeta se skutečně nějak zrychlí a já nevím co, nechápu.
Mělo by to obrodit a očistit lidskou rasu.

Tak prorokuju, já myslím, že toto už je pohodové proroctví, nemá to jasný termín, lidstvo už vymírá, pěkně a pomaloučku, ale jistě se to začíná naplňovat.
Ivetka taky může prorokovat, je jeblá. Aspoň je jeblá. Furt je tu minimální možnost, že má pravdu, i když je jen minimální. Prorokuje falešně, s největší pravděpodobností, protože její bytosti si z ní dost dělají prču, ale pořád je to to nejvíc fér. Je jeblá a prorokuje.

Ale o čem tu mluví Peková, Brožová, Křešová a další, mohla bych tušit? Chvátal taky prorokuje, ten to má od podivné existence organizace jakési Autority, tak má aspoň nějaký zdroj.
Ale Peková, Brožová, Křešová? O čem to furt melou, buď ať přiznají, že jsou jeblý a mají hlasy, nebo že jsou prostě debiky bez zodpovědnosti, které si někde něco přečetly a teď to hlásají jako velké pravdy, aniž by to mělo hlavu a patu a vůbec nějaký smysl.

Řekla bych, že to, co se v současnosti děje, je výsledkem zkombinování myšlenek z toho Poselství Amenti a práce Dolores Cannon.
Takže teď se mají dít zázraky, záblesk a nanebevstoupení, 2025 už to bude, už letíme do nebe.
Dolores vychcaně zemřela, takže si následky svých žvástů neponese a Poselství Amenti už od r. 2022 dál nic moc neslibuje a pokud to chápu dobře, šlo hlavně o vyvlíknutí se ze zlých sítí zlých světů a mimozemských ras a to se povedlo, jen to tedy nebylo vůbec vidět. Je to vidět, myslím i v realitě, ale to je pro vnímavé. Je méně temnoty ve vzduchu a děje se méně vyloženě divných věcí a z mého pohledu opadla ta zlá psychotronika a zmizely velké pulsní útoky a dimenzionální dezintegrační otřesy.
Takže je pravděpodobné, že dál už nic zvláštního nebude. Prostě svět půjde dál a to bude ten zázrak, že se vlastně nic až tak divného dít nebude, planeta bude prosperovat.
Tak ať se ten přiblblý komerční virvál nějak uklidní a mohlo by to časem i vyšumět.
Koho to má pořád zajímat?




U příspěvku:He 162, Žlutá "6" útočí
Čtenář - 30.8. > The Maple Landmarks Name Train from Alphabet Trains is a fantastic toy that has quickly become a favorite in our home. My child loves playing with it, and it’s been amazing to see how much it fuels his creativity and storytelling. The personalized step stools have added both practicality and a personal touch to their rooms, making everyday tasks easier and more enjoyable. The classroom rugs have made our play area a warm, colorful space where learning and play come together beautifully. These products are beautifully crafted and have brought so much joy into our lives.https://alphabet-trains.com/
U příspěvku:Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.8. > PřilítliMimozemšťani> 









A aby toho nebylo málo, tak se do všeho ještě znovu pustil Tomáš Lukavec, který natočil půlhodinové video (dost o ničom ale), kde jsou zajímavá jen dvě tvrzení a celé to mohlo být na 5 minut.
Říká, že Chaun tvrdí, že mu Lukavec volal a chtěl kontakt na Soňu, ale to Lukavec popírá, protože prý se Soňou natáčí už 4 roky a proč by tedy měl chtít kontakt, když ho má. A že Soně zase volal a ta řekla, že to Chaunovi neřekla.

No ... už mě to nebaví popravdě. Banda prolhaných kriplů a bláznů to je. Někdo z nich lže a těžko říct kdo. Všichni jsou šmejdi, co se neživí ručičkama, ale planými kecy. Jejich přínos pro misi je nulový až kontraproduktivní, protože odvádí pozornost špatným směrem a vše rozmělňují na kašičku pro totální dementy, jako kdyby byla infantilita a demence hlavní znak "ezo".
Peková chudinečka není schopná natočit jedno jediné video sama za sebe, kde by se jasně vyjádřila.
Její jediné oficiální vyjádření bylo to, že je to AI, přičemž neodborník nemá šanci poznat, jestli to je AI nebo není AI. Chlapci z čété se prý vyjádřili, že to není AI.
Vzhledem k tomu, že jsou všichni prolhaný ksindlové, co dělají pro nacismus, doopravdy těžko soudit, kde je pravda.

Já nemám ráda nikoho - ani Šilhovou, která je evidentně blázen a kolem které chodí ezo kavárnička po špičkách, ani Pekovou, protože jak chce někdo obhajovat reptiloidní infiltraci do lidské rasy a nevadí mu plazí mrkací očičko, tak trik netrik, u mě skončil. Lukavcovi, ani Chaunovi nemám důvod nijak zvlášť věřit.
Myslím si, že pravdu má Chaun, působí na mě ze všech nejdůvěryhodněji.

Ale kde je pravda?
Nikdo neví.

A je fakt, že "ezo scéna" by asi měla být pořádně vypláchnuta a zničena. Než takový výsměch, tak raději nic. Už mám všech těch debílečků, co si hrají na moudré, sami nemají žádné spojení do duchovního světa a to považují za znak své převahy, odvádějí pozornost od bolestí této doby, nechápou a ignorují kyborgizaci, 5G a tyhle sračky, vysmívají se mimozemským civilizacím a usmívají se a pěstují svůj přiblblý podvodný byznys...
vzít bič a všechno to vypráskat :-D
Stálo by to za to.
Nějak se to rozmohlo příliš.
Kdysi dávno začala Šofrová něco zkoušet, ale co se z toho všeho stalo do této doby, to už je na blití.

Jednak není tolik mudrců, aby mohli vykrývat potřebu "každý den aspoň dvě hodinky s nějakým dalším moulou", takže obsah a jeho kvalita se nedá zaručit, jednak všechny ty tupé báby a další, co to sledují jsou absolutní nebezpečí pro misi, protože mají v hlavě skládku z ideologií starých časů a nejsou ochotni se hnout ani o píď.
A lidi věří totálním hajzlům a dementům - kupř. Brožové, která je evidentně padlá na hlavu, Auroranovi, Šilhové, a dalším a dalším.
Už je to výsměch.
O co šlo, to bylo naznačeno v tom Amenti, já jsem popsala svůj zážitek.
Tohle bylo mimo ligu těchto stupidních lidí z "ezo" a je strašné, že by to s tím mělo být nějak směšováno.

Lidi z "ezo" jsou šmejdi, kteří za tento svět nenesou sebemenší odpovědnost.
Odpovědnost mají mimozemské civilizace, které si nakontaktovaly svoje lidi. Já nejsem ezo debil, proto jsem pro ně použitelná.
Stejně pravda lidi nezajímá, chtějí slyšet cukrové sračky z ezo podvodu.
A aby Sonička byla nevinná a Ivetka taky a byl ten cukroučkovatý záblesk přeci, jak všichni pudeme do nebe.

Nasrat :-D




U příspěvku:Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.8. > Tommo> 







Ahoj Tommo, jsem ráda, že jsi rád, já si myslím, že ta vynucená přestávka byla moc fajn, svět internetu je nyní místo, kde se vaří děje, kdežto realita jako taková stojí. Je to past, kterou si člověk uvědomí, když překoná abstinenční příznaky a přizpůsobí se běžné realitě. Už jsem ty abstinenční příznaky, které mám slaboučké musela překonávat vícekrát a vím, že se to vyplatí a že pak nastává období, kdy se člověk reálně léčí a je mu lépe.
Je zajímavé, že mi počítač vydržel celých těch 5 let, kdy se mi toto dělo a posléze už víc jak 3 roky, co jsem na internetu tady na totemu a vše se složilo až v době, kdy se dosáhlo určité stability a můj výpadek vůbec nevadil. A já jsem mohla poznat změnu, že skutečně jisté negativní vlivy získávám čistě již jen díky internetu a ve skutečnosti už zmizely velké psychotronické a dimenzionální ohrožující útoky a všeobecné pole je již vlastně dobré a čisté.
A taky jsem měla právě čas víc zastavit a udělat nějakou inventuru svého zážitku, protože co bych vážně nerada, tak abych jen tak tupě psala blafy a lži. A to Poselství Amenti jsem si přečetla taky jen díky výpadku, naštěstí jsem si to dříve vytiskla na papír, takže jsem měla čas se v tom v klidu probírat.
Digitální svět pohlcuje strašně moc energie.

Díky za chválu na obrázek, možná je to takový duševní autoportrét, použila jsem svoji oblíbenou hrdinku z hry Heroes III a předělala ji z džina na člověka, ale není to úplně reálný autoportrét. Jako moje podoba, to ne.

Co se týká té úslužnosti atd. - je pravda, že nic nežádám a neposkytuju služby, je to naprosto volné a tím pádem nemusím hrát žádné sladké divadlo a hrát si na moudrou. Jsem dlouhodobě zklamaná postoji lidí, jak to vlastně nikdo nepochopil, všichni jedou jenom nějakou naleštěnou prolhanost a nikdo v sobě nemá ten apel být proti NWO, zkrátka to zasáhlo evidentně jen několik lidí, já z toho šílela celý život, kyborgizace, nacismus, nasouvající se odporné zlo, psychotronické útoky ... evidentně když to do někoho zrovna nestřílí, tak je mu to jedno, stejně tak jako ty umučené děti.
Lidi jsou dobytek, žijí jako dobytek. Krávu taky můžeš zastřelit a sežrat a těm ostatním to vadit nebude.
Tak žijeme i my.
Jenže se to násilí už nastupňovalo do rozměrů, že začalo ohrožovat jedinou svobodu, kterou člověk má a to je sféra ducha a přírody. Což zažívali jenom senzitivní lidi, hrubiáni materialisti tomu nevěří a ti dokud tomu neuvěří, tak to nikdo nezastaví. Člověk se tím stane dokonalým rukojmím absolutně zaostalých zrůd. Nikdy jsem nezažila nic tak děsivého a jsem skutečně vděčná Galaktické federaci, že rozhodla o depopulaci a ty zaostalé davy sprovodí ze světa.
Už je nikdy nechci potkat. Ty davy tupých zrůd pro mě nejsou lidi.
Právěže svrhnout ten jejich systém nejde, protože to funguje tisíce let, je to dokonale zle propracované, aby z toho nešlo vystoupit, aby to nešlo změnit. Musí vymřít lidstvo, které je na toto zvyklé, to je jediné reálné řešení.

Píšeš to moc dobře s tím adrenochromem a sociálním inženýrstvím a zneužitostí vědy. Právěže už jsme v loji. Vyšlo to najevo, nikdo s tím nic nedělá, nasazení nacisti na internetu se tomu vysmívají a idioti, kterých kvapně přibylo po covidu, ti tyto zrůdy považují za hrdiny a ty správné lidi.
Není z toho cesty ven, prostě s těmito kriply, dokud nevychcípají, to nikdy neskončí.
Promiň za ten agresivní sloh, ale nějak už nemám jiná výraziva pro to, co se děje.

Rozruch na ezo-scéně, o to se tedy postaraly Peková-Šilhová. Píšeš to dobře o Pekové, já taky chápu, že je oběť tohoto odporného nacistického režimu a taky ji přeju, ať se duchovně spasí, ale to co provedla nyní mi přijde jako dost hnusná věc.
Já nenávidím lži a zrady a toto spojenci prostě nesmí dělat.
Zažila jsem extrémní paranoiu a moje přežití bylo závislé na správných informacích a ona spustila tak odpornou mystifikaci a tak bezohledně ohrozila tu Šilhovou, (která je notabene tak máklá, že ji to minulo) a mně naskočila nenávist k těmto lhářům, kteří mě už tolikrát ohrozili na životě, že mi to prostě mává rudým hadrem před očima.
Nechápu, jak ji pořád může někdo tolik obhajovat - kupř. toto:


@alicezapletalova166
před 19 hodinami
Paní Soňa teď potřebuje klid, aby si vše sama srovnala a já jí věřím, že se dokáže zase ukotvit a zharmonizovat. Nesoudím ji, nezlobím se na ni a posílám jí energii, aby se "zase našla".
166
Odpovědět


3 odpovědi

@ludmilasatur109
před 9 hodinami
@alicezapletalova166 Je to jej cesta. A som jej vďacna, že vzala na seba túto ťažkú úlohu. Otvorila mi /nám oči, že táto situácia je veľmi zásadná a zložitá. Pozor!!!!
14
Odpovědět


@sasased605
před 8 hodinami
Jsem vděčná za lidi jako jste Vy, kteří mají srdce a rozum na pravém místě. Nyní se vyrojila celá hejna tvrdých soudců Soni. Přitom jejich soudy vypovídají o nich a ne o Soně.


To jsou pseudohumánní žvásty pro mě. Ať si mají lidi Soňu dál rádi, ale jak chtějí vyhrát válku, když tolerují takové sviňárny?
Jistě, Peková neudělala žádný extrémní zločin, ale prostě se zachovala jak chladnokrevná svině a absolutně tuším, co v tom je - méněcennost Šilhové jako člověka. Prostě pro Pekovou je ve skutečnosti hadr na podlahu, blázen, nicka, ta slabá která když zhebne, tak to nikomu nevadí.
Jako kdyby to udělala mně. Protože já tuhle pozici znám a proto nenávidím kohokoliv, kdo je toho schopen, takto shodit do propasti tu zbytečnou, hlavně abych já já já byla.
Šilhová je posedlá bůhvíčím, je jenom štěstí, že je natolik ulítlá a mimo realitu, že si toho ani nevšimla. Tohle někdo udělat mně, tak se složím.

Ale co, lidi jsou hloupí, pokrytečtí, nezažili válku, neví kde jsou hodnoty, omluví cokoliv, i takový hnusný podraz.
Samozřejmě i Pekovou třeba někdo takto Xkrát odporně podrazil a už se jenom bije za svoje přežití a začala takový svinstva dělat taky.
Prostě rozjeté zlo, pokrytectví, dementi na ezoterické scéně, prolhané duchovní báby a další svoloč.
Všechno to půjde pryč.
Mně už ani nevadí, že Peková udělala další velký zářez do kolonky "diskreditace alternativy", s tím už jsem smířená, že v tomto vše selhalo a bylo již napácháno tolik škody, že není už možná náprava, protože z toho co je k vidění se po analýze musí uznat, že jsou to idioti, duševně narušení lidi, nic z toho co se říkalo nevyšlo a vše stojí na vodě ... takže revoluce končí dřív než začala, ale mě osobně vytáčí ti stupidní lidi, kteří teď vytasí všechny ty svoje prolhané moudrosti o odpouštění a přání zdraví Soničce.
Ať jdou do hajzlu a taky půjdou.

Dementi, co si myslí že je důležitá lásečka a ty psychotronické útoky, to si vymýšlí bláznivý ženský, ták. A komu vadí grandiozní sviňárna Soničky, ten je zlý závistivý člověk.
Úplně se mi z těchto idiotů dělá špatně od žaludku.
Taková vernež přesně obsedá tu ezoterickou scénu, všechno dobré dusí.
Neříkám, že má být Peková zastřelená jako pes, ale jestli je toto válka, tak ohrozila spojence.
Já osobně jsem na lži a takto kruté zrady absolutně alergická. Bylo těžké rozeznávat lži od pravdy, nejen na internetu, ale i v té válce, prostě nepřátelské síly pořád znejisťovaly a lhaly, skutečná informace měla cenu zlata a rozhodovala o životě a smrti. A tady nějaká baba jen tak lže a znejisťuje realitu, že je to výtvor AI, místo toho aby přiznala, že plácala kraviny?
Ve skutečnosti se ty kraviny ve videu nijak zásadně nelišily od kravin, co vykládá oficiálně.

Jo, Matouš Svoboda je hodný člověk - on se se Šilhovou nikdo mazat nebude, nikomu nestojí ani za to, aby ji kritizoval. Doslova ji zachránil Chaun, tomu vděčí možná i za život. Protože bez něj by to Peková nikdy nepřiznala a tu Šilhovou by mohli lidi tak vydeptat, nebo třeba i reálně napadnout, že by to nedopadlo dobře.
Sama jsem si zažila doby, kdy jsem věřila galaktické mafii a umím si představit, jaké peklo ve skutečnosti zažívá. Má to v očích, hrůzu a bolest a strach a utrpení. Kdybych se jich včas nezbavila, zničili by mě. Když jsem tu začala psát, už jsem s nimi byla v rozchodu, do té doby jsem byla hodně mimo realitu, podobně jako Šilhová. Teprve pak jsem se začala dávat dohromady.
Ty bytosti nemůžou být nic dobrého, nutí ji do veřejného vystupování, aby hlásala nepravdivé informace, navedou ji k Pekové, která ji pak takto brutálně podrazí ... její věc. Z tohoto vede jediná cesta, že po nějaké době přece jen přistane do reality a sama je bude chtít dát pryč. A pak to dokáže sama, nebo ji někdo pomůže. Nebo ještě zbývá práškařské ukončení duchovního života a vývoje.
Zbavit se takových ksindlů není jednoduché a mně se to podařilo jen díky tomu, že jsem proti nim měla spojence ve stejně mocných, nebo mocnějších sférách.
Jinak člověk nějakou galaktickou mafii nepřechytračí.

Amenti je skutečně docela zázračné dílo, hodně současné a přijde mi jako záchranný kruh hozený mezi tonoucí. Neříkám, že je to absolutní pravda, ale je pozoruhodné, že vůbec někdo dokázal podchytit ty principy, o co se jedná ve věci mimozemských přístupů k naší planetě a lidstvu.
A je dobře, žes zažil rozvíjející se vědomí, snad se podařilo během této doby skutečně posunout i kolektivní vnímání, třeba jen u jednotlivců, ale hlavně že se vůbec něco hnulo.
Jen to bohužel nepřešlo v něco většího a hlavně smysluplnějšího.
A myslím si, že se právě už nic moc lepšit nebude a že jsme zavaleni technokratickým nacismem, donebevolající debilitou, spoustou duševních chorob, mega pokrytectvím a lidi už jsou naočkovaní, mají mozkovou mlhu. Zla je příliš, proto věřím tezi, co říkají GF - prostě je na pořadu dne depopulace. Teď už je na ni zaděláno a zřejmě bude ještě podpořena tím zábleskem.



U příspěvku:JSEM PŘIPRAVEN + citát 28.8.24
j.f.julian (Stálý) - 29.8. > analfagot> Díky Vláďo, má slova!
Samozřejmě jsem přesně tuhle DEMAGOGII čekal, prostě ukázala svůj CHARAKTER závistivé ubohé trubky😂🤑
Je tu velká naděje, že tento Příspěvek bude hojně sledován... tak to za ty hejty stojí, v podstatě se těším až začne řádit na YT a Spotify🐸🐸🐸
U příspěvku:JSEM PŘIPRAVEN + citát 28.8.24
analfagot (Stálý) - 29.8. > čtenář> Bohuňo, julián je originál-jeden jedinej na tomto světě, má neobyšejný charisma, které uchvátí každýho ve společnosti, lidi ho přímo nábožně poslouchaj, a to myslim i známé herce, zpěváky, profesory a doktory, ale neméně dělníci, bezdomáči, prostě všichni.
TY žiješ nudný, stádní život ovce, která se snaží zaujmout svojí prostoduchostí, sprostotou, jsi totálně bez talentu a talentovaný neumíš ocenit, protože nemáš žádný sebevědomí a jsi nasraná na svůj vzhled, svoji impotenci, svůj zbytečnej život!
Tací lidé jsou za trapáky a nestojíš ani za to abychom tě politovali.
A jak Julián často říká-TA SE UMLÁTÍ SAMA!💩💩💩
U příspěvku:JSEM PŘIPRAVEN + citát 28.8.24
Čtenář - 29.8. > j.f.julian> 
hmm, zřejmě doslovné zopakování slov agenta CIA, hmm hmm
U příspěvku:JSEM PŘIPRAVEN + citát 28.8.24
j.f.julian (Stálý) - 29.8. > čtenář> GRATULUJI ZA POTVRZENÍ PRAVDIVOSTI MÉHO CIÁTU.
věděl jsem že potrefený NEODOLÁ!
U příspěvku:Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
Tommo (Občasný) - 29.8. > PřilítliMimozemšťani> Ahoj Přilítli.
Jsem rád, že jsi zpět - pokračuješ, máš dál potřebu sdílet, předávat informace.
Je hezké, potřebné a často i akutní se zastavit, odpojit od návalu digi informací a být sama se sebou, se svým okolím. Zbystřit, navnímat, vytříbit.
To nabíjí což :)
a dává prostor zrevidovat a nutně vyvětrat prožitky, myšlenky. Čas se ohlédnout, zpomalit či dokončit, třeba i dočíst, doplnit odložené či objevit snadno přehlédnutelné, avšak neméně důležité.
Tedy radostně tvou osobu spolu s GF zdravím.
 
Tvé pocity vesměs šedivého prázdna a brzdy ve vývoji sdílím. Pokud se trhnu, odpojím od všech informačních technologií a nejdu rovnou účelově do přírody, ale potácím se v předměstí s chutí či nutkáním nějakého společenského vyžití,
mezilidského – mezigeneračního kontaktu s cílem jen tak, protože mi není dlouhodobě vlastní jakkoliv vyhledávat lidský kontakt tak je to celkem smutné. Dost šeď.
Čím chytřejší technologie je námi používána na venek, tím oploštilejší duše se krčí uvnitř.
A je fakt, že technologie co svou "moudrost", informaci vyklopí kdykoliv, kdekoliv v zasíťovaném prostoru (stačí vyťukat na klávesnici do prohlížeče) na počkání bez jakéhokoliv vlastního většího úsilí je z pohledu potřeby inteligence,
přirozené nutnosti řešení problémů velice často kontraproduktivní.
Tedy při výpadku chytré sítě by se ukázalo to co si většina společnosti nepochopitelně nepřipouští, že jsme vlastně dost až hanba blbí, zaostalí. Mnohem více něž v minulosti.
Tuším že koncept nouzového pomocníka – záchranná vesta se stala ústřední nástroj.
Což široce otevírá dokořán dveře těm bizarnostem, amorálnosti všeho druhu a dá se nám - společnosti nasunout téměř cokoliv.
Jo, vnímám to velice podobně.

Krásný úvodní obrázek, cítím s těchto výjevů s ženskou postavou s lehkou nadsázkou tvůj vlastní autoportrét. Hezky zachycená situace. První dojmy bývají pravdou nezatíženou dalším přemýšlením.
Takže i když je to absolutně nepodstatné tak vlastně v těchto konturách, pózách, barvách i rysech si tě moje fantazie představuje.
To důležité píšeš. Vlastní úvodní grafikou hezky podkresluješ atmosféru, ze které snad co chvíli už musím cítit i čistou vůni ze zachyceného okolí a to je důležité. Mám rád, když je mi dán prostor pro uplatnění své vlastní fantazie. Od čeho jí jako mám ?! :)
To mi připomíná živou vzpomínku na poslední úplněk, při kterém u nás bylo čisté nebe a plný zářivý měsíc klouzal na úpatí kopců níž a níž po špičkách stromů a když se dostával za horizont vyvýšeného terénu, začal díky hustému porostu lesů zářit jako pyramida,
které se každou minutou zužuje základna a naopak do víše rostla zářící špička. Krásný moment, chvíle, o kterou jsem se chtěl podělit s mojí milou polovičkou, která ten moment nestihla.
No a když opět přišla a já jí to začal rozčarovaně intenzivně vyprávět a popisovat, vyhrkla na mě: "No a tak jsi mi to vyfotil" ?
Začal jsem se upřímně smát a říkám, že teď jí to vyprávím a popisuji jak nejlépe umím a pokud vládne ještě malím zbytkem své vlastní představivosti, víc není potřeba. Po krátké odmlce mi dala za pravdu a rozesmála se také.

Tvůj formát psaní, jak někde uvnitř tvého díla popisuješ - Nemusíš se chovat nějak úslužně, protože za to nic neočekáváš atd. a ta sebepropagace ve většině videí ezobijců dost smrdí i přes monitor.
Jo-jo. Je to tak. To je jeden z hlavních důvodů proč se sem vracím. V každém tvém příspěvku k mému neustálému překvapení se přinejmenším najde odstavec, vyřčená formace - silná formulace slov,
která mě obrazně řečeno velice pevně chytne a stiskne pod krkem a mrští vší silou o zem.
Po nutné syrovosti chvatu laskavím hlasem bez navoněných frází svými slovy popisuješ to na co myslím, nebo nad čím jsem uvažoval, k čemu jsem paralelně, nezávisle na základě osobní zkušenosti, nebo co mě v mém vnitřním přemítání
teprve čeká s téměř totožným vyústěním dění pro naplnění rozvoje stále skrytého a vysmívaného potenciálu lidské spirituality.
Tentokrát mě položil na pomyslné lopatky "výjev" o nutnosti změny se zacházením s hmotnými majetky, s penězi.
Tento načrtnutý scénář beru za svůj osobní i když je ve své čisté podstatě náš prapůvodní, univerzální a pouze s takovýmto modelem smýšlení se můžeme posunout ve vývoji ku prospěchu absolutně všech a všeho.
Samozřejmě až na pár dokonale vymytých jedinců, nelidských entit a proudů z temnoty s trochu jinou agendou, která nyní tahá zdá se za ty delší nitky a všeobecně se vpila do hlav a nyní tepe v žilách většině společnosti.
Pokud vykazuješ známky kritického myšlení a náhodu by ses chtěla rozhodovat sama, tak seš jednoduše svině dnes a snad zítra zemřeš, nebo budeš izolována. :)
Zvěrstva na dětech, jejich utrpení. Satanisti a elitní pedofilové oddáni satanizmu. Pěstují, chovají, unáší a porcují nevinné děti.
Desítky tisíce ročně ztracených, unesených dětí společností nehýbe pro mě z nepochopitelných důvodů. I když ateistický materializmus, úplatnost a nastavení ideálů, dává svoji jasnou odpověď.
Přes alarmující čísla to člověka nechává chladným, zvykl si to přehlížet? Nevěřit? Nevím. Nikdo nemá potřebu tohle řešit i když svědectví by se našlo mnoho. Možná až příliš.
Je mi u zadní části těla jakýkoliv šok veřejnosti a jejich kognitivních možností věci pochopit.
Tohle a mnohem víc je potřeba vytáhnout a razantně ukončit s termínem plnění už včera bylo pozdě!
Vadí mi to.
Určitě nejsem sám, ty nejsi sama, ale malomocnost vůči molochu nastaveného systému, jejich tvůrců, strážců a zbylých slepých posluhovačů se mi jeví z pohledu jedince jako nezlomná.



Také se ti chci zmínit, že mi drhnou v ústech pojmy jako sociální inženýrství, nebo geoinženýrství ve spojitosti s davovou hypnózou díky TV, Wi-fi, ovládáním mysli, ovládáním počasí,
viry z laboratoří rozprášené vzduchem, umělé chemické mraky, geneticky modifikované jídlo posypané jedy, následné vakcíny a ta horda lží a zatajování.
I kdyby díky přijatelné uhlazené vědecky vznešené slovní skladbě se dostali do povědomí či na jejich popud odstartovali "samozřejmě jen iluzorně, pro další plácaní v bahně – plýtvání cenného času" širší zájem, diskuze.
Tak s toho slyším falešně znějící dětskou ukolébavku k hlubokému spánku.
Tyto super všeobjímající a všeobecné pojmy podstatu věci zlehčují, a nakonec stavějí do ospravedlnitelné a tím pádem přijatelné polohy!
Nepřipadá mi adekvátní stavět tyto na stejný podstavec k třeba otravnému mailovému spamu, nebo sbírání dat ze zákaznických kartiček všeho druhu spotřeby a konzumu.
Definice těchto pojmů dle googlu/wiky strhává a zaměřuje se pouze na problematiku "e-útoků".
Mimochodem zákaznické kartičky nevlastním, směji se již třem cenám v letácích - jedna cena je standart, jedna cena je ta akční a třetí cena je s bonus kartičkou.
Do mysli se mi vkrádá vtíravá avšak jednoduchá myšlenka - tak jakou cenu to a to zboží tedy reálně má ?
Nic, nikdo se neptá a díky své lhostejnosti a neinformovanosti nevidí ten anál - vyústění těchto aplikovaných korpo her.
Přitom se bavíme o masové zvrhlosti a do očí bijících zločinech, zvrácenosti, které teď zastřešují tyto uhlazené pojmy. Hezké.
Mimochodem, který oficiální vědecký pojem bere pod svá křídla andrenochrom? Genetické inženýrství či biomedicína jako třeba u "božského" CRISPRu ?
Takhle to vše vypadá jako pouhý nevinný malý, nepředvídatelný inženýrsko vědecký přešlap zahalený do mlhy laskavosti, dobroty během sofistikovaného a vysoce rozvinutého vědeckého bádání pro všeobecné dobro a civilizační posun.
Je to asi přirozené se hrabat lidem a zvířatům v mozcích, mučit je, vraždit, ovlivňovat je jako loutky. Koupat se ve slizké černé hmotě a pak dále na své těla nanášet odpadní produkty ropného zpracování apod.
Nakonec se to schová do láskyplné škatulky sociálního inženýrství.
Stoupající úmrtnost, neplodnost a klesající IQ obyvatel a zároveň rozkvět deviací, pedofilie je v podstatě pokrok.
Dobrý svinstvo. Trochu mě ty pojmy rozhodili.




Nemohl jsem si nevšimnout rozruchu na ezo scéně. Kdo, má trochu sil se k věci musí nutně vyjádřit. Což je sranda.
Ani jednu z dívek ve svých stávajících osobních aktivitách nesleduji. Všeobecně známější paní Sona, která díky své akademické aprobaci a velkým zkušenostem je na světovém levelu svého oboru. Pokud jím tedy molekulární genetika stále je.
Elitní Česká kapacita, která měla být a vlastně i byla v popředí kovidu. Jen v jiné pozici, než jsem čekal.
Díky za její odvahu, činy a otevírání očí. Byla jedna z mála v záplavě "expertů", které jsem věřil a dále v těchto věcech věřím, a to opravdu zásadní / zlomové, že byla v pravou chvíli neúplatná!!! To už jí nikdo z nás nevezme.

V nedávné době nás jako dav upozorňovala, vysvětlovala a šířila skandální dezinformace, které se vzápětí ukázali jako celkem přesné informace. Stálo jí to neuvěřitelně sil a kariéru.

Cenzura, osobní dehonestace, ponižování, napadání, zastrašování, výhružky a útoky nastartovali její zrychlené "probuzení". Myslím, že díky té rychlosti, přijetí a rozvoje v záplavě informací je emocionálně nestabilní, chce to čas.
Na poli veřejné ezo scény se tedy ještě co učit má, tady je to přešlap za přešlapem. Allatra, teď tenhle.
Já to chápu, těch pastí je mnoho. Vlastně to nevadí a je i plně v pořádku. Jen je její vývoj, cesta zbytečně moc sledovaná, na očích.
Takže moje osobní rada by zněla ať nechodí do TV, nebo nenatáčí zbytečně zbrkle věci o kterých tolik neví.
Fanatičtí závislí a závistivý sledující slepičky bez sebereflexe co slepě konzumují bez nutné filtrace se chytají každého slovíčka, každého ezovisílání a nedovyvinutí kohoutci bez svého vlastního vedení mohou její vlastní ponaučující lekce a osobně obohacující přešlap - zkušenost brát jako podraz.
Měla by se věnovat dále své původní práci, které dokonale rozumí a hledat propojení s nynějšími spirituálními směry, které tedy nyní vyznává. To by mohlo fungovat.
Zbytečná a hloupá lež jak z dílny dětského pokojíčku hraje do karet jiným.
Kdejaká paní vědma s UA vlaječkou, kartářka, která je díky on-line rychlokurzu průvodkyní na cestě svobody a zároveň komplexní terapeutka vnitřního i vnějšího mikro a makrokosmu, ceremonialistka, vizionářka, channeling-kontaktérka,
životní koučka a finanční poradkyně, která si nevidí na špičku nosu, nebo kejklíři z manéže. A nakonec i chartisté s vrozeným nadáním vidět za horizont, nyní mají jedinečnou příležitost se na věci přiživit, zviditelnit. Tak jako kopnout si. To ale umí každý.

Co takhle shodit 5G? Doptat se na tisíce dětí, které se nevrátily ze školy? Na tom se s děvčaty a chlapci neshodneme ?!
Je tu totiž taková potřeba už udělat něco i prakticky v té tvrdé realitě.

Co jsem to tak na soc. sítích prolétával, líbilo se mi věcné a zároveň nepřímé vyjádření Matouše Svobody.

P. Silhova :) , neznám, nahlédl jsem na její kanál YT. Zajímavé, nepopiratelně jisté vědomosti má, ale to říkám jen na základě proklikání pro mě nejzajímavějšího sdělení: Žijeme životy, které jsou již natočené. Druhá věc, jak s příchozími informacemi pracuje a nakládá.
Tam je tvůj pohled a tzv. diagnostika trefně na místě.



PDF Amenti. Super, díky. Brzy si najdu čas.
Když si na toto dílo v minulých letech poukázala, tak jsem to celkem soustředěně se zájmem vyposlechl. Přinejmenším zajímavé kolik paralel jsi v tom našla vůči sobě. Já to beru jako kompaktní, konzistentní informaci o možné - velice pravděpodobné historii.
SAC 2000 - 2022 pro mne znamená celí můj dospělí život. Kdy zásadní změny na základě samovolných informací, které mi chodily se zrychlující se tendencí mezi lety 2020 - 2022. Vše po tomto roce má zase tendenci zpomalit.
V těchto dvou letech jsem si uvědomil a bylo mi ukazováno spousty věcí, které jsem všeobecně přehlížel, nebral dost vážně, nebo jednoduše nevěřil. A kým? Nevím, já si říkám, že sám sebou – podvědomím, nadvědomím z vyšší moci, vůle.
Opravdu nevím, ale ten stimul byl celkem citelný a občas i slyšitelný uvnitř mé mysli. Vyplouvali myšlenky, otázky, na které jsem měl nutkání hledat odpovědi, jak kdyby mě někdo stále popichoval k postupu. Dostával jakési tréninkové lekce,
byl upozorňován na různé technicistní útoky, které jsem až do teď nevnímal, ale které ovlivňovaly hluboce život nejen můj ale i dalších.
Nakonec se dost rychle zbořil ten vnucený iluzorní marketinkový obraz světa a já takříkajíc ze dne na den změnil žebříček hodnot.
Všechny moje zkušenosti dosavadního života mě k tomuto vedli a vlastně i ty které jsem doposud hodnotil jako zbytečné, špatné a tragické se stávali při skládání pomyslné skládačky mého života jako jedny z nejdůležitějších.
Určitou chvíli jsem byl nakloněn z dnešního pohledu bláznivým tezím a vlastně všemu jen o trochu více oduševnělému, než je masově propagováno a konzumováno.
A i když na batikované tričko nikdy nedošlo, niterně a velice intenzivně, přirozeně jsem cítil, že bych se měl raději řídit podle fáze měsíce, který vidím na obloze než podle kalendáře na všudypřítomných monitorech.
Dobré je, že jsem si tím procházel v tichosti bez toho abych byl veřejně známá osoba, která na sebe chtě nechtě nabalí lidé, nebo udělá přešlap / nedošlap a upadá v nemilost a je krutě zavrhnuta.
Jsem znamením (také) vodnář a ty prý nemají zas až tak velký problém být otevření novému myšlení a originalitě v řešení problémů. Ale to už je zbytečně moc zbytečných informací :)


Velice děkuji za krásný příspěvek / komentář ze dne 25.06 = To pohádkové zjihnutí při spojení s přírodou, které mě stále láká….


Měj se hezky.

PS: Nezapomen mrknout, dát do vyhledávače "Odháčkování Jarda." Fajn je i skupina na FB. Tohle je u mě v pravém slova smyslu Svině, zde jde má etika stranou! To je ten práh, který mě zvedá ze židle. V době jeho působení jsem byl jaksi neinformován :)
Zlatá Seance TV nova - 1995
https://www.youtube.com/watch?v=X2eV0SPjY_s&list=LL&index=5&t=209s = usměj se.
U příspěvku:Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.8. > PřilítliMimozemšťani> 










Ještěže jsem se už vyrovnala s těmi nejzákladnějšími věcmi, jinak by mě toto čím dál horší rozšklebování ezo scény a vůbec celého toho hnusného virválu a společenských poměrů úplně rozložilo.

Jsem obrněná fakty. Že všichni mystici do těchto dob nikdy nemohli vědět, co se tady začne odehrávat a proto jsou všechny jejich moudra v současnosti nepoužitelná a když jsou použitelná, týká se to jen ne-mimozemských záležitostí. Jediný zdroj, který spadl doopravdy z nebe, je to Poselství Amenti, případně tedy Voaygers, nic jiného prý GF neposlala. Taky jenom v tomto zdroji je to, co se mi stalo nějak racionálně popsané. Jinak jsou všechno jenom děsivé new-age žvásty a zastaralá nedostačující mystika + samozřejmě zhýralé toxické ideologie starého věku jako bezvěrství a náboženství.
Ten boj byl příšerný a hnusný a ten, kdo byl v boji, byl nejbezpečnější, když se nikomu nesvěřoval. Stal se velký kosmický zázrak a vyhráli Strážci a bylo dosaženo podmínek, kdy je planeta stabilizovaná a harmonizovaná, léčí se, vyrvala se ze zlých sítí zlých mimozemských potvor a nyní je již plnohodnotně chráněna Galaktickou federací (tou mojí, nikoliv GFS), tedy strážnými rasami, věc se stabilizuje.
Vše bylo pochytitelné mimosmyslově a veškerá válka se odehrávala skrytě. Tedy když kupř. ti zlí někoho z těch dobrých zabili, mohla to být sebevražda, prostě ho psychotronicky dovedli k sebevraždě, nebo ten člověk jakoby dostal mrtvici, infarkt, umřel ve spánku atd. Když se to týkalo těchto psychotronických válek.
Šlo skutečně o nějaké energo-body planetárního pole a časoprostorové brány.

Vše je to těžko popsatelné, lidi pro to nemají výrazivo a nejsou k tomu absolutně vůbec žádné podklady. Celá věc byla okultní a mystická, mám pocit, že jsem navnímala mnohé kultické energie, i ty špatné všelijakých toxických zlořádů a to i ty, o kterých nevím, že existují.
Skutečně za mnohými okultními řády je galaktická mafie, to jsou rafinované směsky pravdy a toxického zákeřného zla, kde je na vrcholu pyramidy stejně nějaká černá dračí mrcha.
Satanismus jako takový, ten hollywoodský perverzní porno a sadismus, pedofilie, to je velká výsada reptiliánů, to je jejich kult.

Jde o to, že věc byla skrytá, existovali informátoři jako Steven Greer, potom čarodějové bojovníci a potom tedy vzácně vědečtí specialisté, kteří jsou si vědomi, že věci se odehrávají ke zkáze a zotročení lidstva a snaží se něco dělat v oboru. A pak nějaké podzemní jednotky taky u psychotroniky, nebo přímo jednající v hmotném světě.
Pak je ale na veřejnosti nechutné množství blábolistů, kteří plně obsedají hlavně tu esoterickou scénu a ti naběhli na new-age kraviny a tím neustále tapetují všechno na internetu.
Přes jejich povznesené bláboly, kdy si myslí strašné kraviny a o sobě že jim ze zadku svítí slunce, zahltí veškerý prostor toxickým blátem konzumu a tupých lží. To přitáhne příšerné publikum složené z doopravdy hloupých lidí se zpomaleným myšlením.
Tito potom odsuzují všechny, kdo se liší a ve výsledku je to jedna z nejhorších zbraní namířená proti misi.

Protože všechny informace se prostě v takto tupém ezo davu rozemelou a skončí bez užitku.
Pro racionální typy je tato mimozemská realita příliš fantasmagorická a chtějí to učesávat na nepoužitelné torzo, což naplňuje třeba Suenee Universe a pro růžové tupounké ezo publikum je to zase moc složité a málo lůžovoučké.

Takže bohužel, ač se mise daří úspěšně ve smyslu, že planeta jako taková se dokázala zvednout a došlo k odstranění sítí zlých mimozemských skupin, posílila se tu ostraha a došlo tu k velkým změnám dimenzionálního rozpoložení této planety, tak na veřejnost se ani tady, v naší zemi kde je pro to nejlepší příležitost, nepodařilo prosadit nějaké základní myšlenky, které by vzbudily větší funkční hnutí, které by mělo skutečně moc něco změnit.

Jenže, jak jsem to pobrala, tak to je i z toho důvodu, že zkrátka v lidstvu je pouze menšina použitelných a degenerace a vadné ideologické vzorce budované tisíce let tu způsobily tak obrovský úpadek, že bude většina odstraněna.
Potom se zase nemá smysl namáhat s velkým hnutím a civilizačním kontaktem, když by to vyvolalo pozitivní efekt jen u malého množství obyvatelstva a většina by to nepřijala, nebo pouze na materiální úrovni a kdyby na ně byly tlaky, že se jako budou muset zlepšit, otočily by se proti mimozemským rasám a začaly by další epochální války.
Tento rizikový scénář nikdo nechce absolvovat, nepřichází v úvahu, lidstvo bude pro svou zkaženost redukováno a budoucí generace začne na osvobozené planetě nový věk.

Takže neočekávám, že se tato společnost nějak zázračně promění, jak pořád halucinuje ezoterická scéna, která předkládá vyloženě fantasmagorie a svoje různá přání, myslím si že se naopak všechno rozpadne. Společnost jako taková, protože jsme přešli určitou linii a ta nebyla zaznamenána a zpracována a definitivně se rozpadla důvěra ve společnosti.
Není žádná idea, za kterou by se dalo jít.
Náboženství je vyvátý nesmysl k smíchu.
Věda tak násilně dusí mystické duchovní souvislosti a odmítá zkoumat skutečnou realitu, že už začíná být obskurní. Nejen nacistická, prostě je směšná a obskurní.
Chce to změnu, ale kde ji vzít?
No v galaxii, ale to se nelíbí ani ezo bláznům, protože je to málo lůžovoučký a taky je v tom i nějaké nebezpečí a ani vědátorům, protože "to přece není možný".
A NWO se to nelíbí pochopitelně celé, ale ti jsou poraženi. Rozhodně ve vyšších světech. A dimenzionálně.

Takže protože nikdo nic nechápe a možnost funkčně rozšířit informace selhaly a není vyhlídka, že někdo něco vůbec může chytit za správný konec, zbývá pouze depopulace, která odstraní ty staré chytráky se špatnými ideovými a společenskými návyky a v rozpadající se společnosti bez jakéhokoliv vedení vyrostou naturálně generace v absolutním chaosu a jednou v budoucnosti budou podchyceni Galaktickou federací a dalšími strážnými silami.
Budou vyrůstat asi tak, jako Šilhová - o nějakém náboženství, okultismu a mystice neví nic, zato kouká na scifi filmy. Vždyť i dnes se lidi řídí podle vzorců Pána prstenů, nebo Matrixu, že? Hollywoodští černí mágové s tím taky věru velice počítají.
Možná to ale nakonec může být lepší, protože třeba telepatii se naučí lépe a snadněji dítě vyrůstající na smetišti bez ideologií, než civilizovaná dívka s naučným textem vedená k tomu, že se má nejdřív pokřižovat a pak složit magickou přísahu. To u děcka na smetišti povede k tomu, že bude ovládat telepatii se zvířaty a blízkými lidmi a u dívky z civilizované země k těžké nervové poruše.
Holt, lidi jsou příliš blbí a naivní a realitu odmítají chápat. Je skutečně až za hranicí naší představivosti.
Pokud by se podařilo definitivně odstranit galaktickou mafii, tak může religionistika odejít taky. Nebude co zkoumat. Zůstane pár podivínů, co se neradi předvádějí.



U příspěvku:Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.8. > PřilítliMimozemšťani> 










GoshaTV1 - PŘEKVAPENÍ: MUDr. Soňa Peková mi řekla PRAVDU!! 💥 Záhada tajemného videa VYŘEŠENA!💥 28. 8. 2024
https://www.youtube.com/watch?v=SYcutrFf-ZM

Igor Chaun se naštěstí probojoval až k pravdě. Peková lhala a nakonec přiznala, že to video bylo skutečně natočeno u ní, řekla to Chaunovi do telefonu.
Je moc dobře, že se do toho pustil, protože jinak by se pravdu nedozvěděl nikdo a bylo by kolem toho spousta spekulací. A vzniklo by mnoho zla. Udělal velice dobrý skutek.

Takže výsledek je takový, že Šilhová je šílená, ale není podvodnice. Peková není žádná morální a intelektuální a duchovní ikona, ale je schopná velkých podrazů.
Je lepší vědět, jak věci jsou, než vymýšlet, jak rafinovaná je Šilhová mrcha a s kým se spolčila a jak Peková pronásledovaná Allatrou je terorizovaná vysokovyspělými pro veřejnost nedostupnými technologiemi umělé inteligence.

Stejně je to šokující.

Myslím si, že to moje hnusné a naturální vyjádření, že galaktická mafie vzala dvě krávy a třískla jimi o sebe je bohužel pravda.
Zatím mi to přijde tak, že Peková chtěla asi nějak podpořit tu Šilhovou, nějak nezávazně, jak to vypadá podle uveřejněných zpráv mezi nimi v Chaunově videu, ale Šilhová, protože je nevyzpytatelná a šílená a řídí se svými poradci ve své hlavě až do takové míry, že se chová jako jejich dokonalý nástroj a vynechává svoji osobnost, tak Pekovou vlastně přepadla a svým šíleným chováním zmanipulovala. Ženské si asi něco řekly, zablbly si, Peková se dostala do nějakých bláznivých emočních stavů, vzniklo to video, kde má děsivé černokněžnické výjevy na obrazech a bláznivé žvásty o velkém vysvobození a všespáse a Šilhová to potom, možná bez její autorizace a dodatečného souhlasu uveřejnila s ještě šílenějším vyzněním, než jak to třeba původně vypadalo.
Když se toho chytly všelijaké bezvěrecké hlavy bez jakékoliv shovívavosti, tak se Peková asi nasrala, řekla si, že za dobrotu na žebrotu, že se původně pokoušela pomoci nějaké ženské, která se ukázala šílenější, než co ona čekala a teď z toho má takový průšvih a tak to všechno sprostě popřela.
Ve výsledku se zdiskreditovala absolutně.
Bohužel.

A už mám dost těchto ženských, co lžou jak když tisknou a vše svádějí na boj globalistů proti nim, aby nemusely přiznat, že někde vystrkovaly prdel, nebo říkaly totální žvásty.
Svině.
Toto se nedělá a toto neodpouštím.
Protože NWO skutečně zničilo a povraždilo spoustu lidí, kteří narozdíl od nich nebyli lháři.
To je vidět, jak Křešová, nebo Peková přistupují k tomu boji. Maj ho na vytírání prdele.

Já tedy naštvaná jsem.
Protože všechny tyto pitomé kozy z toho všeho dělají frašku. Jakej záblesk, jaký 2025? Nic se nestane, svět půjde dál. Bez zázraku. Zázrak bude spočívat v tom, že lidstvo časem vychcípá, to spasí tento svět. Ze zbytku se konečně vytvoří něco jako lidská populace.
Staly se velké změny a skutečně se nyní v srpnu ustálilo zemské jádro. Ale všechno jsou to energetické a informační změny, resp. jsou to záležitosti nějaké mimozemské psychotronické technologie, nějakých energo bodů, jakýchsi dimenzionálních bran.
Šlo hlavně o to, aby sem už nesměly zlé mimozemské rasy a to se naplnilo.
Já to vnímám - poznala jsem iluminátské šmejdy s mimozemskou psychotronikou, plazoidní útoky, odporné hmyzí a šedivácké projekty, taky jsem poznala mondénní hajzly z galaktické mafie a taky konečně "dobré bohy" Galaktickou federaci.
Mám přehled. Myslím že dokážu otipovat. Zlo parazituje na naší shovívavosti.
A nyní evidentně už začíná končit i galaktická mafie a ta nepochybuju má na ezoterické scéně drtivou většinu.
Protože budou muset odejít a oni to vědí, tak začínají pokládat svoje loutky, prostě budou asi rozehrávat tyto hry, ve kterých se o sebe takto nechutně roztřískají všechny jejich loutky a náležitě se zdiskreditují.

Všechny ty láskoprdný sluníčkářky, co melou nesmysly na facku se asi nějak rozplácnou, všechny ty debility, co non-stop diskreditují veškeré snažení Strážců konečně zmizí.

Chaun odhalil, že Šilhová je doopravdy blázen, tedy on to neřekl, to vyplynulo samo z toho hovoru. Takže baba nesmí být považována za podvodnici. Je prostě blázen, co udělala ze svého těla pouhý nástroj pro nějaké parchanty asi z galaktické mafie.
Peková se rozflákala sama, její reputace definitivně odešla. Škoda, odbornice s tituly, bojovnice proti vakcínám a takto dopadne.
Možná měla původně dobrý úmysl, ale když nepozná, že Šilhová je blázen, tak je sama blázen a bůhvíco s ní šije.

Galaktická mafie bude muset odejít, tak si se svými loutkami ještě zle pohraje.
Ezo scéna se asi definitivně rozpadne, protože nepochybuju, že galaktická mafie tvoří 90% všech těch žvástů.




U příspěvku:JSEM PŘIPRAVEN + citát 28.8.24
Čtenář - 29.8. >
přéésně si to vystihl, vypitej julo.
ty za nic nemůžeš, to ty hovada lidi!
U příspěvku:JSEM PŘIPRAVEN + citát 28.8.24
j.f.julian (Stálý) - 29.8. > mohu všechny uklidnit-všechno špatně dopadlo a nemám ani na rohlík😺😌😏
U příspěvku:Abstrakce agamy variace
Čtenář - 29.8. > hu!
U příspěvku:Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.8. > PřilítliMimozemšťani> 









Igor Chaun se do toho aktivně vložil a rozhodl se Šilhové zavolat, poté, co uznal možnost, že Peková třeba taky lže, protože mnoho odborníků se vyjádřilo ve smyslu že to video je pravé a že současná AI toto ještě neumí.
(Je fakt, že je to dost obdobné, jako porno video s Křešovou, to by taky musela udělat AI na scifi úrovni, kdyby měla mít baba Křešová pravdu, že je nevinná jak lilie.)
Tak Šilhové zavolal a snažil se ji co nejvíc přimět, aby se vyjádřila reálně a k věci.

GoshaTV1 - Lže MUDr. Soňa Peková o AI?! 💥 výpověď Ivet Šilhové, autorky videa 💥 NOVÉ SKUTEČNOSTI, 28. 8. 2024
https://www.youtube.com/watch?v=p_BzfYrOWx0

Takže já se pokusím zapsat, co z toho vylezlo:
Točily to v nějaké místnosti u Soňi, v laboratoři, že má bydlení i jako laboratoř. V malé místnosti, kde byl klavír a kožené křeslo a nějaké sochy a pro Šilhovou to bylo temné místo. Z nějakého důvodu se měly spojit ... Obrazy ji připadaly negativní, ale ona to prý nemá posuzovat, pouze má nějaký úkol od bytostí. Prý se nemá dívat na ta videa, kde Peková říká, že je to AI.
Tak ji to Chaun řekl a ona reagovala, že je to neskutečné a že její Maudí říká, že je to hra a je to naschvál.
A že víc nemá Šilhová vědět.
Tak po ni Chaun chtěl, aby přísahala na život a smrt svých dětí, že je to video pravé. To odmítla, prý se všichni mají napojit na bytosti a zjistit si to sami. Soničku prý už vymazala a nemá hrubý materiál videa a nemusí nikomu nic dokazovat.
Pak souhlasí, že kdyžtak pošle e-maily mezi ni a Pekovou, když Moud dovolí.
Pak z ní Chaun vytáhl detaily její návštěvy. Že má zvířata, děti, rodiče, jak to tam vypadá atd. Že tam byla od 12 hod. do cca 21 večer.
Šilhová ví, že je to taktizování za oponou a nemá na ni vztek. Chová se dokonale odosobněně, jako kdyby neexistovala a žádnou odpovědnost za nic nenesla.
Stále se Šilhová vyhýbá přímé přísaze, že u Pekové doopravdy byla.
Pak se domluví s Chaunem, že mu pošle její e-mailovou korespondenci s Pekovou.
Pak Šilhová vypráví, jak se dostala do kontaktu s tou svou bytostí, asi před 3/4 rokem, že to iniciovala sama a byla ve stresovém období rozvodu s manželem. Pak že se nějak víc telepaticky napojovala. Neuznává bohy a jejich uctívání, uznává vyšší světy a ty bytosti a myslí si, že je v pořádku s nimi být ve spojení.
Konflikt ve vyjádření jejího a Pekové si vykládá tak, že buď je Peková ve vlivu AI, nebo to řídí vyšší bytosti naschvál, aby se něco stalo.
Chaun ji nabídl, ať přijede zítra ve dvě, že tam bude mít Pekovou. Šilhová že se musí zeptat svého vůdce.
Že ona je pozemská hráčka a neví nic a Peková je taky pozemská hráčka a neví nic. Ve videích si dává pozor, aby nic nešlo z ní, protože nic neví.
Pak se baví o její ideologii, co jsou bytosti, chemonderon atd. Prý ji nikdy žádné náboženství nezajímalo, kouká maximálně tak na scifi filmy. Prostě má tým.
Pak se znovu domlouvají o tom setkání u Chauna, že by přijela ve tři odpoledne, možná a že by ji tedy Peková poprvé v životě viděla. Což Šilhová říkala, že by ji zajímalo, jak by Peková reagovala.
Pak už se loučí.
Potom na konci jsou ty údajné e-maily mezi ní a Pekovou a Chaun slibuje, že nakonec uveřejní, jak to dopadlo, případné setkání Šilhové s Pekovou.


No tak to je pořádný mazec :-)

Já nevěřím ani jedné a po této skutečnosti už asi budu ještě víc alergická na 5D zázrakářky.
Pro mě byla Peková nějaká doktorka, či chemička, laborantka, vakcinoložka, vím že je z medicíny a že byla proti covid očkování. Pak jsem viděla jakési její video, kde obhajuje Žannu /mrkací kráska s plazíma očima/ z Allatry, s tím, že jsou ty mimozemské civilizace prostě jiné a tak jim odpusťme divné mrkání. To už se o ni říkalo, že je s Allatrou, tak jsem z toho získala pocit, že se prostě zamotala do ezo a ufo a že se v tom absolutně nevyzná a že její odhad na mimozemšťany je katastrofální, protože jestli chce tolerovat nějakou reptiliánskou infiltraci, tak ať jde do pr...
Pak už jsem se o ni nijak nezajímala, pouze jsem se doslechla, že se od Allatry taky nějak distancovala, či co, před několika měsíci jsem viděla nějaké video, kde slibuje zázraky a novou éru a že už to brzo bude a že 2025 je už to 5D, tak jsem si říkala, že nějak se živit musí a že plnohodnotně přešla na ezo žvásty a že začala točit tyto kraviny, aby měla diváky a peníze.
Nic proti, ale nesnáším lidi, kteří nic nezažívají, nijak magicky nefungují, prostě to vše mají z druhé ruky a hlásají nějakou vizi kohosi jiného, jako kdyby to byla pravda.

Ale pořád jsem si o ni myslela, že má nějaký morální kredit a pod nějakou úroveň nepůjde.
Ale při této kauze fakt nevím a doopravdy to vypadá tak, že se možná tou dost šílenou Šilhovou nechala až zmanipulovat, natočila s ní video, kterého následně zalitovala, protože to poškozuje její pověst a kde se plnohodnotně ukazuje, že je taky dost máklá a navíc jede v nějaké magické černotě a nemá vkus ... tak to docela sprostě dementovala s využitím svého lepšího sociálního postavení, kde na první dobrou dá člověk víc na ni, než na doopravdy skoro až nesvéprávnou Šilhovou, která je od reality dokonale odpoutaná.
Což je tedy hrubá amorálnost a velké osobní selhání a ať tedy zavře zobák o vzletech do nebe.
To kdyby řekla - pardon, já tehdy ulítla a teď se za to stydím, tak by ji člověk ještě pochopil.
Ale tohle?
To se prostě nedělá.
A skutečně to vrhá na Pekovou stín zla a rozviřuje otázky čeho je schopná a v čem jede.

Šilhová je nejvíc nebezpečná tím, že nestojí nohama na zemi a naprosto ignoruje odpovědnost sebe jako osoby. Kdyby ji ten její Moud, nebo další potrhlé "bytosti" řekly skoč z okna, tak by to snad udělala. Je nezdravě odpoutaná od své identity. Toto jsem nikdy nažívala, že bych žila jen to, co mi dovolí GF. Ti mě k takové tupé oddanosti nikdy nevedli.
Divné je, že odmítla přísahat.
Takže bůhví kde je pravda.
Je však možné, že má pravdu a vše se odehrálo tak, jak říká.

A asi mají obě dvě pravdu, když říkají, že se dějí hry, aby se ukázaly skutečnosti.

Já si toto všechno vysvětluju tak, že dvě nihilistické kliky galaktické mafie vzaly dvě krávy a třískly s nima o sebe.
Nějak nelituju ani jednu. Obě jsou na palici.
Ty galaktické mafie jsou kruté a zákeřné.
Už zabily třeba šamanku Namu, která se s nimi dala do řeči a pak vystoupila proti projektu GF na podzim 2021. GF by ji asi neokráglovala, ale Allatra, kterou jasně vedou nějaký šmejdi z galaktické mafie ano.
Ať si Peková i Šilhová dávají pozor, tohle není sranda.

Určitě není normální, aby "strážkyně" byla vedena k "ochranářce světa", či jak mají ty tituly, aby pak na sebe udělaly takový podraz.
Ani jedna asi není normální a s obouma si hraje NWO.
A s obouma hnusně zamete. Ta Šilhová se možná jednou vrátí do reality, tady by měla jasně rozumněji jednat Peková, ale ta je možná vevnitř černější, než kdo by si kdy myslel.
Postupně asi doopravdy internet a videa ztratí smysl - to by člověk musel jet k Chaunovi a obě ty divy si osobně ošahat, jestli nejsou z plastelíny.



U příspěvku:Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.8. > PřilítliMimozemšťani> 







Když se člověk probírá sociálními sítěmi, tak mnoho lidí tvrdí, že to video nevytvořila AI.
Rozhodně však, kdyby to bylo tak, jak tvrdí Šilhová, že Pekovou skutečně navštívila a tam natočila toto video, které by tedy bylo pravé a Peková to nyní odmítla a prohlásila, že Šilhovou nezná a to video je Deep fake, tak pak by byla naopak Peková mega svině až to volá do nebe, protože tím svrhla do propasti nevinnou pomatenou Šilhovou.

Takže kde je pravda je otázka, jedna z těch dvou je mega svině, případně v tom skutečně figurují zakázané technologie NWO.
Protože třeba u Jáhla je o tomto diskuze a tam se najdou všechny ty perly kupř. toto:
"Takové video od AI? Na úrovni dokonalého filmu , dokonalé lidské plačící tváře a dokonalé psychologie? Tak dobrá AI ještě není. Jedině nějaká tajná technologie NASA. A určitě by NASA stálo za to tohle vyvalit kvůli esovelehvězdě Soně Pekové. V nejznámější esozemi na světě České republice."

No, to je právě ono, že těm organizacím NWO toto skutečně za to stojí, mnohem víc než cokoliv jiného. Protože kdyby lidi pochopili, co se tu děje a jak je to s těmi mimozemskými rasami, tak by je to svrhlo, protože lidi by se domáhali jasného civilizačného kontaktu s "našimi dobrými bohy". Proto "zlá božstva" NWO šílí a dělají přesně takové kousky, které bezvěrcům připadají jako absurdní.

Ale což, kdo v tom nejede a tyto věci nechápe, ten toto nepochopí. Já věřím v tu depopulaci, jak to má v plánu GF. Oni na tom trvají, natvrdo s tím počítají, takže skutečně není nutné se tímto nervovat, že bandy takových ignorantů nás udusí a nastolí kyborg dystopii. GF je svrhne, kdyby se jim to podařilo, tak jen na krátko.
GF zkrátka vyhrála ten základní boj, Drakoniáni, Reptiliáni, šediváci a podobně odešli a už sem nemají žádné vstupy. Minimálně v tom psychotronickém slova smyslu.
Galaktická mafie se tu do jisté menší míry stále udržuje, ale jejich vliv taky opadává a celý tento případ Peková - Šilhová mi připadá, že toto je toho projev.

Pokud má Peková pravdu a nelže, že s tím nemá nic společného a Šilhovou nezná, může to být dokonalý Deep fake od NWO, s technologickými možnostmi, které běžná vědecká obec ještě nezná. Že by jim to za to stálo, je jasné každému kdo není ignorant a fakt nevěří na žvásty starého věku o materialismu a církvi.
Šilhová toho může být oběť, protože jestli se rozhodla galaktická mafie se vším estrádně zatočit, než se složí a vypadne, tak mohli Šilhové představit dvojnici, klon, nebo babu s gumovou maskou na hlavě.
Stejně tak Šilhová může být dokonalá podvodnice, která je třeba i nasazená od NWO, kdo ví.
Už mám všech těchto blbečků fakt plné zuby.
Stejně ale tak Peková může být nehorázná svině a prostě tu Šilhovou podrazila, když ji došlo, že tyto přiblblé žvásty jsou pro ni do budoucna nevýhodné.

Těžko soudit. Těžko vědět, komu věřit.
Další věc je, že někdo od NWO si mohl Pekovou, nebo Šilhovou vytipovat, že viděl že melou sračky, vaří z vody a samy nemůžou věřit těm blafům, co šíří a že jsou kousek před zhroucením a že nevědí kudy kam.
A navštívil je a nabídl novou cestu a pořádný balík. Nebo je něčím zastrašil.
No a jedna z nich tu druhou prostě podrazila.
Nebo je to celé věcí pouze a jenom Šilhové.

Vážně těžko říct, ona stačí jedna prokroucená svině, která může mít ještě pokřivený smysl pro realitu a nadělá škody jak pár atomových bomb.







  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter