Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 14.6.
Roland
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
Česká zima (ostatní výtvarno)
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
Vyhledat poznámky podle:
1.Přezdívky: 2.Obsahující slovo:

 
Nejnovější poznámky u příspěvků: 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:KAPSIČKA OD PYJAMA (2024)
j.f.julian (Stálý) - 13.6. > Bohuňa je srab, ta tak v anonymitě hejtovat, ale sama nic neumí💀klasický hovado🐑
U příspěvku:KAPSIČKA OD PYJAMA (2024)
Čtenář - 13.6. > čtenář> podle toho co tu meleš za sračky tak ty máš kundu v držce!
U příspěvku:KAPSIČKA OD PYJAMA (2024)
analfagot (Stálý) - 13.6. > VYZÝVÁM HEJTRA BOHUŇU ABY NÁM NARECITOVAL TUTO BÁSEŇ, JINAK TĚ PROHLAŠUJU ZA DEMENTA A DRŽ HUBU, ŠMEJDE IMPOTENTNÍ.
U příspěvku:KAPSIČKA OD PYJAMA (2024)
fakani (Občasný) - 13.6. > čtenář> co tvůj komentář má společnýho s dílem, ty píčo? Doufám že Totem zasáhne, tohle už je moc!
U příspěvku:KAPSIČKA OD PYJAMA (2024)
j.f.julian (Stálý) - 13.6. > RETRO> TO JE MÍSTNÍ DEMENT A AUTISTA, TOHO SI TU CHOVAJ ABY ZVYAOVAL ČTENOST, TO JE NĚCO JAKO NOVOTNÝ V ODS, JE CHRÁNĚNÝ😂😂
U příspěvku:KAPSIČKA OD PYJAMA (2024)
RETRO (Občasný) - 13.6. > j.f.julian> Skvěle jsi toho buzeranta zamáz juliáne, špica! ⛵
U příspěvku:KAPSIČKA OD PYJAMA (2024)
RETRO (Občasný) - 13.6. > čtenář> co to mele# demente?
JAK SEM ADMIN MŮŽE PUSTIT FEŤÁKA?
U příspěvku:KAPSIČKA OD PYJAMA (2024)
j.f.julian (Stálý) - 13.6. > U Bohuňi mi stačí dvě slova, abych poznal že píše zbabělec a deviant, který se bude jen opakovat, protože neumí česky a zná asi jen 5 omezených vět, které mu přeložili z cikánské maďarštiny... je to nuda a proto to dál už nečtu! pro takové nevzdělané ignoranty je tu SATAN a KINŽÁL! 🙄😁
U příspěvku:Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.6. > PřilítliMimozemšťani> 





Další věc, která může výrazně zahýbat situací, je ukončování mind controll v tom nejhorším slova smyslu. Našla jsem nedávno pojem „technologie božího hlasu“, což je asi nejpřesnější pojem pro to, čeho jsem se stala obětí a s čím jsem musela bojovat.

Nešlo pouze o nějaké novodobé technologie, které si vyvinuli náckové z technologií, co dostali od šediváků, ale bylo to nějak spojené s dávnými mimozemskými kultickými technologiemi.
Jednoduše by se dalo říct, že se primitivní nabubřelí arogantní samolibí vagabundi nacpali do technologií, sálů a systémů, které tu měla zavedené Galaktická federace a které v jejich pojetí sloužily ke zlepšování lidstva.
Zkrátka měli systémy, kterými vytvářeli „božskou sféru“ nad lidstvem. Jenže v případě Galaktické federace jde o to, že jednak mimozemšťan, který má povolení vytvářet a formovat božskou sféru, má nejen daleko vyšší inteligenci a rozhled, ale i spirituální vyspělost, nehledě na to, že musí mít taky vznešený původ, který lidstvo zkvalitňuje, tak taky musí dělat těžké zkoušky a udělat školu, tak nějak převedeně do našeho chápání, aby získal kvalifikaci „bůh“ pro toto lidstvo.
Pak teprve získává povolení se vůbec nějak dotýkat a zacházet s těmi systémy. Ty systémy jsou nějaké starodávné, přes všelijaké staré indické okultismy až bůhvíkam, je to spojené s krásnými mystickými reáliemi a pohádkovými hodnotami, s druhy energií a mystérií, s kouzelnými artefakty atp. a taky s nějakými archetypálními okultními psychologickými i fyziologickými zákony, které se týkají člověka. Je to systém na ovlivňování člověka až do morku kostí, až na úplný základ a vytváří to kolem lidské civilizace jakýsi obal, jemnohmotné energetické a informační pole, který vytváří „božskou sféru“. A tím ovlivňuje člověka a plošně civilizaci.
V normálním případě, kdyby tu nebyl žádný zvrácený humus od reptiliánů a bezvěrců, tak by to fungovalo tak, že primitivní lid se rozvíjí v energo-informační „kapse“ od svých bohů, žije v duševně stimulujícím prostředí, které formuje a udává tomu hodnotu Galaktická federace. Tím se vyvíjí. Kdo se vyvine nad tuto sféru, tak už je potom samozřejmě volný i od GF, ale GF to určitě nevede tak, aby bylo potřeba se vymezovat. Je to prostě „božská sféra“, starodávná mimozemská psychotronika.
Hlasy z nebe.
Bylo to vyloženě založené kvůli rozvoji lidstva.

No a co se nestalo?
No jasně, tyto systémy byly zcizeny protistranou.
Jenže Drakoniáni nejsou tak strašně blbí, aby se do toho začali vrtat napřímo, ani Reptiliáni nejsou až tak strašně blbí, aby se do toho začali vrtat napřímo, protože moc dobře vědí, že k těm reálným mystériím a druhů energií a informací nemají přístupy a že se s tím musí umět a že zpětný kosmo odpal by je zle smetl, tak si na to pěstovali mezi lidmi totálně vyšinuté samolibé magory, kterým to dávali, aby si hráli na boha.
Toto nejvíce odpovídá všemu tomu, co jsem zažila.
Protože moje první „schíza“ byla o tom, že se na mě vrhli tito psychopati a hráli si na šamany a mystiky a ze začátku mě skutečně oblbovali něčím exotickým, indickým, to cosi bylo kouzelné pohádkové mystérium a mělo to v sobě autentickou energii něčeho vyššího a posvátného a kvalitního. Zkrátka si na mě zkoušeli „božské systémy“. Jenže protože jsou tupá hovada, tak s tím neumí a kouzlo dost brzo vyprchalo.
Zbylo jenom utrpení, deprese, apatie, nízký astrál a šedý svět.

Jak jsem s nimi válčila, po dalších rocích, tak skutečně jejich hlas zněl z nebe, a ten idiot, co u toho seděl, opakoval „jsem bůh“ s extrémně dementní toninou a taktem hlasu. Prostě z nebe zněl hlas, který říkal „jsem bůh“ a taky to znělo v hlavě. To jsou ty psychotronické mimozemské sítě od GF. Jenže zneužité nějakým tupým idiotem, který zněl tak strašně směšně, že by mu to nevěřily snad ani primitivní lovecké národy a poslaly by ho do hajzlu. I kdyby bučel z nebe jak poslední debil, že je bůh a slyšeli ho všichni šamani.
Navíc jsem tou dobou už znala skutečné „bohy“ z Galaktické federace a znala jsem rozdíl. Ve všem, úplně ve všem, od A až do Z. Takže jsem o to víc chápala, co tam sedí za hovado.
To znamená, že celá „božská sféra“ byla zatěžkaná a obsedaná nějakým takovým samolibým hovadem z lidské rasy, které svoji nízkou úrovní dusilo a perverzně ovlivňovalo plošný lidský duchovní vývoj a překonat tuto sféru bylo velice těžké, protože byla proti lidem vyloženě zaměřená, kvůli těmto zločincům. Žádný tvor na světě si nezaslouží, aby na něj z nebe bučel nějaký extrémní vůl, že je bůh.

Tak přesně tento typ mind controll je nyní v koncích a ti zločinci, co u toho dřepěli, se nyní zpovídají. Nevím, jestli jsou na planetě a ten soud se koná tady, což mám dojem, že tak je, nebo už si je úplně odvezli, ale asi jsou ještě tady, protože je slyším.

Včera jsem slyšela kousek toho soudu, než jsem usnula, slyšela jsem toho samolibého kreténa, jak se obhajuje, že nevěděl o tom, jak to je atd. Ale už stál před nějakými autoritami a musel se zpovídat. Byla to jen chvíle, brzo jsem usnula, ještě jsem viděla Bidena, že na mě nelibě reaguje, nevím proč jsem viděla zrovna jeho, no asi je u toho soudu taky. (Q povídačky můžou být zčásti i pravda, ale zkreslená) Ten co byl souzený se rozčiloval, že to zase slyším. Brzo jsem usnula, tak je snad vyšetřili hezky v klidu a soukromí, debily jedny.
Dnes už jsem za bílého dne slyšela, jak se vybavuje mimozemšťan, kterému ten debil ukradl systémy, s ním jako s obviněným. Dost si z něj utahoval. Ptal se, co ho vedlo k tomu, aby se nakýbloval do tak složitého a zodpovědného systému bez jakékoliv zkoušky a debil se obhajoval, že vůbec nic nevěděl a netušil, jak je to rozsáhlé a jaké to má vlivy. Což mu mimozemšťan uznal, že prý z dosavadních výslechů je znát, že skutečně nic netušil, že je blbý jak necky a že se prokázalo, že je akorát abnormálně samolibý. Že byl natolik přesvědčený o své výjimečnosti, že byl přesvědčený, že má v sobě dost sil „dělat boha“a měl představu, že o jeho výjimečnost nesmí lidstvo přijít a navíc ho fascinovala ta moc, kterou tím získá. Což je prý tak abnormální výchylka a tak monumentální samolibá nadutost, že už začíná spadat do duševních chorob a to mu může ulevit při soudu jako polehčující okolnost.
Takže je o tyto „božské“ naboby a burácející idioty a kretény z nebe velice dobře postaráno, už jsou souzeni a už nemůžou otravovat, jak za starých časů.

Což vnímám v reálném čase jako velkou úlevu a jsem i vyzývána, abych zkusila uvolnit hlavu, jako kdybych nic nikdy tak strašného nezažila, protože se zřejmě začne opět realizovat normální „božská sféra“, která má umožnit normální duchovní vývoj a určitě nezpůsobuje schizofrenii. Dělá mi to problémy, protože mám mozek za celý život už extrémně vystresovaný a mám vyloženě vytvořené tiky a zvyky, kdy vytvářím bloky, které mě mají chránit před vnějšími vlivy, nebo mají zabraňovat vstupům do mé hlavy. Takové ochranné stisky.
Ale do budoucna by se to mělo zlepšit, takže by to mělo znamenat, že kdo se psychicky a spirituálně rozvine, už by neměl mít problémy s touto demencí, neměl by tím být napaden, korigován, bržděn, ani deptán.
Zřejmě to nějak souvisí i s tím systémem 5G a s ohrádkou kolem světa z mikrovln, asi to bylo nějak nakombinované, to nevím přesně.
Ale technická stránka je jedna věc, že to třeba nonstop narušuje negativně, jenže to už je prd proti těm bestialitám, že hyperprostor kolem člověka až do „nebe“ hlídá nějaké extrémně samolibé hovado a primitivní kokot. Který má schopnost vlézt až do hlavy.

Tím by se měl uvolnit spirituální vývoj a s pádem těchto zločinců by měla odejít i „jejich vrstva“, „jejich lidi“, což jsou zřejmě agresivní aktivisti proti spiritualitě, ezoterice, zastánci režimu, obecně NWO, fanoušci úchyláctví, nacismu, liberálních perverzí, milovníci západu, chazarští rarášci a podobná verbež. Pomalu by se měli už dostávat do stínu, následně ke kremaci a do sladkého zapomnění a na světě by měla vyhrát spirituální linka vývoje.



U příspěvku:Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.6. > PřilítliMimozemšťani> 









Záškodníků a mařičů nemusí být zase tak moc, může to být skupina těch cca 10% infiltrací do této rasy, která se nyní velice aktivně prorežimně a proti spirituálně vymezuje.
Když říkám „spirituálně“, mám tím na mysli skutečně spiritualitu, prostě i magii, šamanismus, esoteriku, reálné mimosmyslové zacházení, vjemy a komunikaci a také zkoumání jemnohmotných realit obklopujících tento svět.
Nemyslím tím žiďácké jakoby duchovno, které je dovolené i na vysokých školách. Kupř. dalajláma je dovolený – o tom se může žvanit a rozhodně neškodí sociální prestiži si ho dát do vitrínky na FB, to je žiďácké duchovno, falešné, pouze intelekt a falešné kecy. Zato Lobsang Rampa dovolený není, to škodí sociální prestiži, člověk se dostane do kolonky blázen, je nemyslitelné o tomto tématu a člověku něco začít na vysokých školách atd.
Tak aby bylo jasno, co myslím tím, že jdou proti skutečné spiritualitě.

Prostě dál pronásledují kacíře a čarodějnice, jak stupidní středověká hovada a strašně jim vadí, že by se mohla ezoterika a mystika jakkoliv osvobodit a dostat se z kanálu na povrch, že by se to muselo začít brát vážně.
Takže jdou absolutně po všem novodobém, co se týká duchovna a šlapou po těchto věcech, jak jen dokážou. Protože by to změnilo paradigma světa v jejich neprospěch, musela by se začít brát v potaz etika a hlubší principy a tyto zlé osoby, které prosperují z amorálnosti a perverze společnosti, by to stálo veškerou jejich budoucnost a možnosti.

Zkrátka spirituální proudy se probouzí, otevíráme se do galaktické éry a ty nejhorší amorální svině se tomu ze všech sil zkouší zabránit.
Je to strašné psycho.
Myslím si, že tyto osoby, co tak moc podporují režim a milují EU a NATO, jsou ta 10% infiltrace, případně patří do ještě rozsáhlejší skupiny nějaké devoluce, kdy se propadají v času a vývoji.
A že jakmile se dosáhne likvidace primárně této části obyvatelstva, bude klid a skokově se zlepší poměry ve společnosti.

Také, pokud jsou infiltrace, tak jsou velice poctivě proočkováni, protože chtěli jít jistě příkladem a podvědomě počítali s negativním kyborg převratem, nepočítali se svou porážkou. Prostě byli naprogramováni pro nasunování NWO, se scénářem, kdy budou nejdříve zničeni mystici, pak přijde kyborg očkování, pak se pozabíjí zbytek duchovních, navždy se zakáže etoterika a mystika a pak se nastolí dystopie NWO s kyborgizací a kontrolou mysli.
Jenže GF jim do toho šlápla a všechny tyto odporné svině je potřeba vystěhovat z této planety.
I posmrtně.

Prý jakmile to dneska chcípne, tak už to nemůže ani do pekla, ale jsou „ručně“ odváženi posmrtně z této planety, zkrátka mrtví jsou odsud uměle odváděni, ze sféry této planety.
Je to prý kvůli tomu, že už jsme se dimenzionálně pohnuli do výše, nebo prostě do lepších kvalit a že předtím jakoby stála planeta nad kanálem a kdo tu zdechnul a patřil do pekla, spadl do kanálu. Jenže nyní jsme se vznesli a už pod námi není kanál a také všechny zlé dimenzionální portály už jsou zavřené, takže tu jakoby chybí odpadní roura.
Takže se to musí dělat „ručně“.
Zkrátka toxické těžké duše jsou odsud odváženy uměle.
A už se sem nikdy nevrátí.
Sláva, třikrát sláva.

Tak si myslím, že ještě nějaký ten rok a ta hnusná infiltrace by mohla vychcípat, pokud to nesejme ten záblesk, což by bylo nejlepší.
Jakmile tito nebudou v této rase, tak už bude lépe, pak to bude už znát, že se tu dá jinak jednat a žít. Jakmile nebudou ve společnosti všude překážet tyto zrůdy, bude dobře.
Běžný pivní blb, který je přesvědčený o svém „rozumném světě“, kde „nejsou žádný duchové ani mimozemšťani a tyhle ezo kraviny ho nezajímají“, to nevím, co s tímto, tipuju, že tohoto živočišného druhu bude ubývat. Hlavně je to kvalita, která bude tupě opakovat to, co se do něj namlátilo ve věku 5 – 20 let. Kdyby se těmto blbům mlátila do hlavy od 5 let telepatie, psychometrie, astrální cestování a reinkarnace, budou to tupě vyznávat celý život a to i bez jediného důkazu, prostě v nich není žádná vlastní síla a hledačství.

To je jenom o typu propagandy, která se nasadí a kdo ji bude ovládat.

Rozhodně se věci mění a doufám, že je to jen začátek.
Do konce svého života chci vidět ten prolhaný tupý materialistický svět, do kterého jsem se narodila, definitivně zničený a nahrazený něčím novým.
To nové bude buď extrémní fašismus a dystopie, pokud tu zůstane dosavadní kvalita lidí, nebo se to konečně začne vracet k úrovni Atlantidy, pokud vymře nekvalitní lidstvo a infiltrace.



U příspěvku:Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.6. > PřilítliMimozemšťani> 








Spíš je to tak, že velká variabilita druhů v galaxii a ve vesmíru je pravda a že realitou jsou jak kočkovité, tak plazoidní druhy mimozemšťanů a nejsou jediní, zkrátka že typicky humanoidní mimozemšťané, kterých je tu ale dejme tomu většina, nejsou jediný typ.
Kočky jsou s humanoidy, lidskými rasami, vesměs spřízněné a bojují proti reptiloidům.
Zřejmě mají poměrně široké rozpětí, jak vypadají. Já jsem navnímala zhruba 3 typy, vlastně 4 typy, protože jeden vypadá skutečně jako velká kočka, jako velký černý pardál, vypadá jako velká kočkovitá šelma a ač má velice vysokou inteligenci i vyspělého ducha, nejsem si vůbec jistá, jestli se liší stavbou těla byť jen o malý kousek.
To nevím, možná má GF ve svých řadách zkrátka i velké kočky, které jsou prostě velké kočky, ale jsou bráni jako členové GF, nikoliv jako domácí mazlíčci. Protože jsou inteligentní, chápou situaci atd. Nebo je tam nějaká změna, že třeba chodí po dvou a já to nepostřehla.
Jde o to, že je tam veliké rozpětí ve fyziognomii tím křížením – někteří vypadají velice kočičím způsobem a chodí po dvou nohách, ale mají srst a vesměs nenosí oblečení a jiní jsou více lidé s příměsí kočičího DNA. A ve vzhledu je pak taky velký rozdíl, někteří jsou víc lví, někteří pardálí a někdo má jen stopové znaky kočičích rysů.
Některé ty výsledné „zjevy“ mohou na nás působit i strašidelně, někteří jsou vyloženě krásní a nebo i roztomilí.

Stejně tak ti reptiloidi – často když mě terorizoval nějaký echt úchyl a pořádný šmejd, že by to v lidské rase byl doopravdy despotický úchylný hajzl nejvyššího formátu, tak se mi hlavně před spaním, kdy je člověk už uvolněnější do mimosmyslového vidění, zjevily jejich podoby.
Jo, reptiliáni. Prostě měli tu plazí držku.
Neviděla jsem o nic výjimečnější podoby, než jaké už byly ztvárněny. Jestli měli trochu širší hubu a parůžky trochu výš, nebo níž, to by byl jediný rozdíl proti tomu, co už bylo výtvarně dávno mnohými jinými zpracováno. Zkrátka lidstvo ty podoby zná. Taky je jich více druhů – třeba Drakoniáni jsou mezi nimi specifičtí, protože mají takovou tu štíhlou protáhlou hubu „Rohatých“, která se často zaměňuje s kozou, Reptiliáni jsou robustnější a mají širší huby a pak jsou všelijaké „ještěrky“, což jsem ale viděla už víc v humanoidní formě, asi jsou to taky nějaké křížené podoby mezi humanoidní formou a reptiloidní.
Prostě dle všeho skutečně tyto pro nás velice nepřátelské bytosti existují.

To, že se to pořád dokolečka někomu stává, že přichází do kontaktu s těmito mimozemšťany, hodnými i zlými a pořád dokolečka se skloňují lidské, kočičí a plazí rasy, to je důkaz. Já jsem se záměrně vydala na cestu autenticity kvůli prolhanému internetu plnému podvodníků a divných existencí, kteří jedou nějaké svoje divné školy vedoucí do zkázy, takže kdybych se primárně bavila s přerostlými motýly, modrými ptáčky, bojovala jsem po boku agresivních supů proti zlým skunkům a špagetovým monstrům, určitě bych to nezatajila.
Ale já skutečně viděla primárně humanoidy, kočky a jako nepřátele plazy a galaktickou mafii.
Proč se toto jako tedy pořád dokolečka někomu stává a pořád o tom někdo mluví, když by to nebyla pravda?

Prostě je to pravda.
A lidstvo na to není vůbec připravené.

Na internetu sleduji jedovaté nepřátelské profily z protistrany, (pouze na FB, zase nebudu kvůli tomu procházet všechny sítě světa) – tedy zastánce režimu a bezvěrství, tzv. „demokracie“ a materialistického ateismu, případně takového toho okleštěného žiďáckého duchovna a kultury, která vynechává šamanismus, ezoteriku a magii a je pouze o intelektu.
Někdy se mi až tají dech nad mírou nenávisti proti „ezo“.
Jak tyto příšerné zrůdy vyšilují a jak brutálně nenávidí mystiky.
Já je taky nenávidím, tyt nepřátele ezo a mystiků, doopravdy vidím jako jedinou cestu, aby vypadli z tohoto světa, aby byli odstraněni. Pochopitelně že smrtí.
Ale ne válkou, ani cíleným zabíjením. Já věřím na ten záblesk a jejich covid likvidaci přes nemoce a neplodnost. Prostě musí zmizet ze světa.
Nejen tito, ale i obyč primitivové.
Pokud se má na tomto světě rozvinout nová éra, tak tito sprostí uzurpátoři, kteří jsou neuvěřitelně arogantní a svoje zlo a tyranii duchovních lidí povýšili na hodnotu, směr svého života a nyní je na nich znát nervozita, že se jim jejich „pětiletka“ začíná hroutit … ti musí vypadnout z tohoto světa. Teprve nyní v těchto dobách přiznali, že jejich tyranie lidí jako jsem třeba já byla záměrná a systémová celou dobu.
Chci, aby zemřeli, aby opustili tento svět.

Myslím si, že mám nárok a že se mi přání splní, že se dočkám jejich likvidace.
Protože to my jsme vyhráli válku proti zlým rasám a jsme v kontaktu s GF, ne oni!
Díky nám končí „mind controll“, to my jsme to odrazili, ne oni!
Nadchází naše éra, ta jejich končí!
A jak se ukázalo, jsou vůči nám tak nepřátelští, že je do nové éry už nikdo brát nechce.
Jen ať pěkně zajdou, tak jak je to v mytologických konceptech, pápá, už táhněte do věčného zatracení, vy zrůdy divný!
Popravdě časoprostor je velice složité místo a tato extrémně jedovatá část obyvatelstva, která chce násilím udržet bezvěrství a konzum a definitivně zničit mystiky, nemusí být jenom zlá infiltrace do této rasy, ale můžou být i něco jako „devoluční proud“.
Něco jako opak evoluce. To jsem viděla taky, že je to možné. Že každá bytost, která jde ve zlu a vyvíjí se špatně a ignoruje Stvořitele a nerespektuje ho, se jednou „přetáhne“, asi jako natažená guma a potom se prostě odpráskne zpátky. A pak se inkarnuje jako devoluce. Tzn. se inkarnuje vždy už jen směrem do čím dál větší minulosti od okamžiku, kdy byla odprásknuta a dělá výrazné a významné, poučné zlo pro ostatní, kteří díky tomu rostou. Sama ta bytost se ale už nevyvíjí, už se jenom smršťuje někam na začátek, je nepoučitelná, toxicky a agresivně vystupuje proti klasické spirituální evoluci, směr dopředu.

Časoprostor je složité místo a dějí se v něm divné věci.
Bůhví, co to je za sbírku, tito šmejdi, co agresivně vystupují proti mystice, ezoterice, spiritualitě a všechno jim připadá k smíchu, vše jen hejtují.
Rozhodně musí jít pryč.
Proto – není možné očekávat žádné plošné odhalení a odtajnění a osvobození, dokud neproběhne výrazná depopulace, dokud masy těchto buď chronicky zlých, devolučních, infiltrovaných, nebo případně velice spirituálně zaostávajících neodejdou z tohoto světa.

Protože i když tu zůstaneme jen ti „lepší“, tak po dlouhodobé příšerné situaci na tomto světě budeme mít co dělat, abychom byli schopni přijmout galaktickou realitu.
Nemůžeme pro tak složitý úkol mít mezi sebou záškodníky a mařiče.




U příspěvku:kink a kafe
Čtenář - 13.6. > Je to zpěvačka z Gabrage? 8 ball pool
U příspěvku:KAPSIČKA OD PYJAMA (2024)
Čtenář - 13.6. > čtenář> SI BLBEJ NEBO CO? ŽÁDNÝ PYŽAMO, JULA JASNĚ NAPSAL PYJAMO PIČO. V PYJAMU SE PYJE, TAKŽE V KAPSIČCE JE FLAŠKA NEJLEVNĚJŠÍ VODKY (PŘÍPADNĚ ČÍNSKÝ NAFUKOVACÍ PYJ). NÁŠ JULA! SLÁVA MU, HOVADU VYLITÝMU RASISTICKÝMU.

U příspěvku:Olej.Prst.Plátno.14let.Co dodat:)
Čtenář - 13.6. > Poměrně barevný obrázek, který vypadá dost zmateně. geometry dash
U příspěvku:abarvé
Čtenář - 13.6. > Docela fascinující příběh. doodle baseball
U příspěvku:KAPSIČKA OD PYJAMA (2024)
Čtenář - 13.6. > čtenář> Fakt má tak vytroubeno? Jaká kapsa u pyžama? K čemu by tam byla? Jako kdyby se náhle jula v noci probudil a rychle potřeboval šroubovák nebo pytlík rejže? Náš nudla, no, tohle fakt nikdo jinej než šedesátiletej panic nevymyslí.
U příspěvku:KAPSIČKA OD PYJAMA (2024)
Čtenář - 13.6. > NEVÍ, KDE JE NA ŽENSKÝ KUNDA, SEDM LET SI TU VYMÝŠLÍ A POVÍDÁ SÁM SE SEBOU. TRAGÉDIE.
U příspěvku:KAPSIČKA OD PYJAMA (2024)
j.f.julian (Stálý) - 12.6. > 🐱🐱🐱
U příspěvku:KAPSIČKA OD PYJAMA (2024)
j.f.julian (Stálý) - 12.6. > dík, musel bych se opakovat a na to nemám už čas🐸
U příspěvku:KAPSIČKA OD PYJAMA (2024)
analfagot (Stálý) - 12.6. > Juliáne, dík za recitaci do mailu. Osobně si myslím že to bylo dokonalý už v roce 2005. Problém vidim v tom, že to není říkačka ze slabikáře, takže ČEKÁME NA YOUTUBE, každej nemá to štěstí jako já.Už je mi trapný říkat u každý básně, že je nej, TY jsi NEJ. Je smutný že to čtenář nevidí...🤬jinak by přece něco napsal, nebo ne?🤕 Dneska jsem potkal krupierku ze 777 a říkala, že tě sleduje a básně se jí moc líbí, tak aspoň něco😛👍
U příspěvku:KAPSIČKA OD PYJAMA (2024)
j.f.julian (Stálý) - 12.6. > Děkuju ti, j.
U příspěvku:KAPSIČKA OD PYJAMA (2024)
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.6. > Pěkné.
U příspěvku:Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.6. > PřilítliMimozemšťani> 







Celá ta věc je pro naše dosavadní chápání příliš nestandardní a fantastická. Včetně toho, jak třeba ti mimozemšťani vypadají.

Kupř. u té kočičí rasy existuje mnoho názorů, jak jako mohly vypadat, přičemž některé obrázky ve mně vyvolávají výbuchy smíchu, jako kupř. toto:



nebo toto:



To jsou obrázky vygenerované zřejmě umělou inteligencí, vypadá to neuvěřitelně pitomě a když se chci rozveselit, tak občas tyto obrázky projíždím, protože vím, že mě to určitě rozesměje, ale na druhou stranu, kde máme jistotu, že na nás fakt nevyskočí kocour v botách a další bytosti, které známe jen z pohádek?
Kupř. starodávná egyptská bohyně Bastet je zobrazovaná prostě jako člověk s kočičí hlavou:



Vypadá to o něco méně pitomě, než koťátko v rouchu, co se vede za ruku, ale ta podstata asi vážně bude v humanoidech, co mají kočičí rysy.
Já jsem se taky pokusila nakreslit aspoň rámcově, jak by zhruba mohly vypadat mimozemské kočičí rasy, někteří můžou vypadat i strašidelně:




Asi ve výsledku vypadají nějak uvěřitelněji a méně komicky, ale stejně je to na nás dost velká exotika. Přitom to vůbec nemusí být absurdní, protože i kočičí božstva jsou známá z mytologií. Prostě ještírci i kočičky můžou být plnohodnotná realita a kdyby to na nás takhle jako naplno ta Galaktická federace vybalila, tak se v současnosti asi všichni složíme.
Buď by to na nás bylo příliš a půlka by se zbláznila, nebo by zkrátka došlo k nějaké zvláštní odmítavé reakci, že bychom to odmítli přijmout jako realitu.

Já jsem zažila několik momentů, kdy jsem byla více nucena pochopit, že toto vše je realita, kupř. jsem taky dostala určitý „důkaz“ (se kterými jinak GF dost šetří) a popravdě dost to se mnou zamávalo, oběma směry. Člověk okamžitě začne přemýšlet jinak. Jednak se tím zvýší taková ta zátěž, odpovědnosti, myšlení, hledání správných reakcí, což je právě něco, co nechce GF přežhavit, protože to člověka příliš zatěžuje a zároveň tam dojde i k reálnějšímu chápání, že ač jsou mimozemšťani, nemůžou lusknutím prstu vyřešit celé toto pitomé lidstvo, že je to obrovský komplexní problém.

Proto je vše drženo ve stavu je a není a bylo a nebylo, ve stavu takové zvláštní polohypnozy. Kdy nic není jasné, nic vyhrocené a nic dokazatelné.
Zřejmě tu musí skutečně ještě docházet k dalšímu vyrovnávacímu období a lidstvo se musí pomalu, ale jistě měnit na více duchovním sférám nakloněné.

Protože jestli nám tady přistane vysokospirituální kočička, tak pokud my budeme ve stavu orků, primitivů, co si myslí, že jsou nejchytřejší ve vesmíru, kteří žijí svůj jediný život, tak naše první reakce bude šok, výbuch smíchu, zešílení a nakonec začneme na vysokospirituální kočičku házet šutry.
Což by určitě nebylo žádoucí.

Musí to jít nějak postupně. Vymíráním pitomců a bezvěrců – to určitě nastartoval covid, protože chytřejší spirituálně založené kusy tomu utekly a většinou jsou neočkovaní. Pak je to taky o zvyku, myslím si, že jakmile se téma mimozemských civilizací více usadí v povědomí populace, časem by mohli být schopní přijmout i jinak vypadající mimozemšťany. Jakmile bude v populaci více ducha a méně omylů starých časů, tak pak budeme schopni spirituálně přijmout vyšší vyvinutější civilizace a nechat si od nich poradit, komunikovat s nimi.
Možná celý ten proces skokově posune ten záblesk.
Nakonec ke kontaktu dojde, tomu věřím, nemyslím si, že by to mělo být nemožné.
Jen je teď lidstvo naučené na debility, na materialismus, bezvěrectví, satanismus, to že jsou ve vesmíru sami, že se vyvinuli z opice atd.




U příspěvku:Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.6. > PřilítliMimozemšťani> 








A ačkoliv to může vypadat jako zrada, že se nebude konat žádné velké veřejné odhalení a nebude tedy existovat žádný jasný civilizační mezník, (pokud ho nevytvoří záblesk) kdy zanikl starý svět a byl poražen globalistický satanistický zločin a začal svět nový a obrozený, tak ve skutečnosti je to myslím si jedině dobře a pro naše dobro.

Nikdo neví, jak se věci mají doopravdy, kde je skutečná realita. Kupř. to co popisuju já, je věc, kterou jsem zažila ve své hlavě. Nemám fyzický a jasný důkaz k žádnému tvrzení. Teoreticky může jít o běžnou schizofrenii, ač o tom velice pochybuju, protože myslím si, že podle všeho toho, co jsem zažila a snažila se to tady popsat, nejde jen o nějakou banální duševní chorobu, že ta moje teze, že jde o mind controll od NWO, kteří mě měli na drátkách a později se do toho všeho vložila Galaktická federace a proběhla mimozemská válka, je dost pravděpodobná.
Ještě další verze je tedy ta, že v tom nehrají žádnou roli mimozemské civilizace, že jde čistě o lidskou záležitost a psychotroniku, ale podle svých zážitků a zkušenosti s těmi osobami, se kterými mluvím, jde o mimozemšťany, ti to vedou.
Ale kde je pravda doopravdy, těžko říci.

To údajné odhalení, které má provést nějaká Aliance, kde taky není jasné kdo to je, kde se vzal, co to je za lidi, není o nich jediný důkaz, neví se kdo je vede atd. - tak to je ve své podstatě taky velice nereálné.
Myslím si, že kdyby skutečně došlo k tomu, že najednou někde vyleze nějaký chlap a podaří se mu celosvětově odvysílat nějakou zprávu o porážce údajného Deep State, satanistů, nebo já nevím, v čem by takové odhalení jako mělo spočívat – že by to prostě tvrdě narazilo.
I když třeba se pletu, kdyby použili marketing na dementy, tak by to možná zabralo, já už lidi nechápu vůbec a jejich reakce nedokážu odhadnout.
Ale myslím si, že aby bylo možné zrealizovat jakékoliv odhalení, musela by k tomu být dlouhodobá vůle v obyvatelstvu a ta prostě není, neexistuje.
Všechno toto, jako je Deep State versus jakási Aliance, Galaktická federace versus Drakoniáni, satanistický globalismus, žiďácké spiknutí, 5G a kyborgizace a mind controll – prostě toto má většinová populace na háku, má to zařazené mezi konspiračními teoriemi, kterými je nějaký pobudové a blázni obtěžují a ohrožují jejich úžasňoučkou demokracii s prackami od muslimské a slovanské a africké a i další krve.
Zkrátka, kdyby to kdokoliv začal cpát do médií, masově a řízeně, tak dav prasat začne kvičet a půjdou proti tomu. Nebudou tomu věřit a vznikly by obrovské nepokoje, aspoň si to myslím. Ty prasata si zvykla, že na nás můžou beztrestně útočit a ponižovat nás. Jakmile by přišlo „odhalení“, tak by nesklapli, ale šli by do konfliktu. Dostali by se do stavu, kdy můžou zavřít hubu a omluvit se a dostat se do hluboké deprese a duševní dezintegrace deziluzí ze své vlastní demence. Byli by zahnaní do kouta. A v takové stavu se drtivá většina začne brutálně bránit, tam teprve začne bojovat.
Takže místo jakéhokoliv nového věku a nové éry by vznikly odporné občanské války a boje iniciované těmito prasaty co vyznávají satanismus, ani o tom nevědí.

Oni by to prostě nevzali a to ani kdyby to byla materialistická a přízemní verze od nějaké Aliance, tedy bez mimozemšťanů všeho druhu, bez kosmologie, bez spirituálních otázek.
Že by to bylo jenom o tom, jak hodní hoši z Aliance potají povraždili odporné satanistické globalistické spiknutí a osvobodili lidstvo. Ani to by „obyčejní lidé“ nevzali. Aspoň si to myslím. Začali by kvičet, kdo to je, odkud přišel a koho že to zavraždili???? Jakto, že zavraždili někoho jen tak, bez soudů a cože on to udělal??? Navíc absolutní drtivá většina lidí jsou rasističtí primitivové, kteří dodnes neuznávají masakry páchané západními mocnostmi v Africe, nebo na Blízkém východě jako zločiny.
Prostě byl by to problém, mnohem větší, než co si kdo asi dokáže domyslet.

Doopravdy je pro přechod do nového věku potřeba nejdřív odstranit primitivy a „obyčejné lidi“, tzn. tupá bezvěrecká prasata, kterým nevadí satanismus, právě proto, aby se nezvedly tyto nepokoje. A k tomu by měl ideálně posloužit ten záblesk, nebo vax, neplodnost a čas. A přírodní katastrofy.
Bez toho to nejde.

Aby se tu mohlo udělat nějaké odhalení a konečně se mohlo něco veřejně potvrdit a zpečetit, nějaké nové hodnoty, ideje a výsledky, tak tu musí být nejdřív lidi, kteří to chtějí a kteří to vezmou.
Což oni by tu nějaký byli, ale je jich menšina.
Proto musí nejdřív zmizet ta tupá a nepolepšitelná většina.
Musí zůstat jen spirituálně vyspělí lidé. Spiritualita se nedá dohnat nějakým sdělením, to jsou dlouhé inkarnační šňůry vývoje. Když to někdo nemá, tak musí pryč.

Protože aby bylo odhalení skutečně plnohodnotné, tak to musí obnášet i Galaktickou federaci, asi i galaktickou mafii, pro úplnost (což možná odráží to „Elohim“ a „Nefilim“), dále Drakoniány jako eminence pekel a mytologické Rohaté, obecně reptiloidy, šediváky …. prostě aby se lidstvo orientovalo v životě v galaxii. Dále by bylo nutné odhalit přítomnost složitých dimenzionálních technologií, také odhalit psychotronické projekty mind controll, docílit plnohodnotného pochopení lidstva, k čemu sloužilo 5G a HAARP. A další zařízení.
Také by bylo nutné definitivně odhalit všechny ty tajné okultní spolky, satanistické žiďácké spiknutí, vládnoucí struktury … no prostě všechno to, o čem mluví konspirační teorie.
A co je nejdůležitější, obrodit a nastartovat spiritualitu a plnohodnotně v tomto ohledu reformovat společnost.
Plus je vysoce pravděpodobné, že by to odhalení bylo šokové a překvapující i pro ty, co jsou připraveni.

Kdyby k tomu došlo, tak se drtivá většina lidstva dostane do hlubokého šoku a dezintegrace, nebo se proti tomu vymezí a začne dělat problémy. Protože nemají dostatečný spirituální vývoj.
Prostě to nejde.
Doopravdy je výhodnější vše nechat být a nechat běžet depopulaci a celé odhalení a přechod do nového věku uskutečnit až později, v budoucnu, až na tomto světě bude daleko méně debilů a zlých tupých lidí a bezvěrců. Ti, kdo ví svoje, tak se prostě musí zařídit, aby nepřicházeli do styku s debily nějak zbytečně.
K tomu asi slouží ten odstřeďovací proces, vax a antivax, ukrofašismus a Rusko, kyborgizace versus příroda. Zkrátka dvě skupiny jdou čím dál víc od sebe a už nehledají spojnice a domluvu.



U příspěvku:KAPSIČKA OD PYJAMA (2024)
j.f.julian (Stálý) - 12.6. > A když už jsem v tom DOPORUČOVÁNÍ, tak upozorňuji na film MIKI o slovenském gangsterovi Černákovi, kterého hraje z mého pohledu nej slovenský herec Milan Ondrík.
Film jsem ještě neviděl, ale Černáka znám dost dobře-viz Já spravedlivý+má trilogie...
U příspěvku:KAPSIČKA OD PYJAMA (2024)
j.f.julian (Stálý) - 12.6. >
U příspěvku:KAPSIČKA OD PYJAMA (2024)
j.f.julian (Stálý) - 12.6. > přiznejme si, za poslechu např. těchto skvělých ruských písní se to básní...😌😌
ku škodě všech UKRAJINCŮ kterým to diktátor a posluha vojensko-průmyslového komplexu USA zakázal...
Což mi připomíná jiné pohuňky říše ZLA u nás doma,
tedy covidistu Babiše a EU válkychtivého Fialu.

No nic, jen názor zkušeného, který v totalitě strávil většinu života a může srovnávat...
Aby těch obratů v mém osudu nebylo málo, tak již asi 20 let poslouchám ruský pop a všem ukrajinkám, které podléhají mým veršovánkám jej přináším do ouška,
protože krása musí překonat všechny zákazy🤩, všechny smrduté diktátory a jejich režimy.

U příspěvku:u128u
Čtenář - 12.6. > Podle vás bylo toto dílo ukradeno, už se tedy našel ten, kdo ho ukradl? Connections NYT
U příspěvku:Léto? Podzim?
Čtenář - 12.6. > Tento obraz vypadá jako podzimní list, protože vidím listovité žilky a jeho žlutou barvu. that's not my neighbor
U příspěvku:Osud
Čtenář - 12.6. > Věřím, že vše na tomto světě je předem dáno a co potřebujete, je věřit v sebe sama. aa route planner
U příspěvku:K čemu je sněhulák
Čtenář - 12.6. > Dosud jsem nepřišel na obsah, který tento obraz divákovi sděluje. Doufám, že mi můžete poskytnout nějaké návrhy nebo informace, které by odpověděly na mé otázky. slope
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter