Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 3.7.
Radomír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 4.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Dečlověkizace
Cynyk (Občasný) - 4.11.2004 > al-ash> tc...já a nedokonalej - to je snad fťyb...každopádně bych to tím uzavřel. Dík za osvětu.
U příspěvku:Dečlověkizace
Cynyk (Občasný) - 3.11.2004 > al-ash> 

VĚCNÉ vytýkaní špatných voleb beru, vosáku roztomilý.

Máš pravdu, moc jsem se s tím nepáral (obrázky z netu + myš+ málo času = blablabla...)

"Realistická koláž" ??? - tak, to mi hlava nebere. Poletující děda ve vzduchoprázdnu nevadí ale neplastický nápis ano? Nebo by ten chlápek měl mít v realistické koláži skafandr s turbínou?

 

U příspěvku:Dečlověkizace
Cynyk (Občasný) - 2.11.2004 > jestli si tady chce ještě někdo domluvit s kym a kde se vychrápe, tak bych prosil o stručnost, děkuji.
U příspěvku:Dečlověkizace
Cynyk (Občasný) - 2.11.2004 > al-ash> hmyze nepříjemný ! Můžeš mi říct v čem jest nepovedena a na čem má stát, hm?
U příspěvku:.: NA PROCHÁZCE S DRAVCEM :.
Cynyk (Občasný) - 2.11.2004 > divná krysa...
U příspěvku:Lady Butterfly
Cynyk (Občasný) - 2.11.2004 > tohle by mohlo bejt na Cínovci jako bigboárd " Vítejte v ČR !"
U příspěvku:..
Cynyk (Občasný) - 2.11.2004 > toono> jestli to na tebe leze, mohu dodat sousedovic, uhynulého pudla...
U příspěvku:..
Cynyk (Občasný) - 1.11.2004 > chlupy, husina, strie... ? Co to má bejt, revoluce v ženskym aktu? Potěžpámbu !
U příspěvku:Emma
Cynyk (Občasný) - 31.10.2004 > Emma je mmaso. Nešlápla do něčeho?
U příspěvku:pa-pa-v
Cynyk (Občasný) - 29.10.2004 > tak to rychle nečím postříkej (Biolit) nebo tě to sežere !
U příspěvku:"être captif de sespassions"
Cynyk (Občasný) - 29.10.2004 > Přesto, že dílo toto, jest vysoko nad zdejším průměrem, nezdá se mi, že by bylo svému názvu poplatno - pakliže onou vášní není - hledění si z oka do ucha. Já spíše vidím, dívku nudou utrápenou, neb mládenec zjevně nezkušený, neví jak na to... Navíc nechápu, proč má umazanou dobrou třetinu šédlu.
U příspěvku:zoufalstvi...uplnek 28.10.
Cynyk (Občasný) - 28.10.2004 > stará má měsíčky, takže nebude slizko. Dávám ti pět škeblí, za to, že sem to rozkódoval !
U příspěvku:Čí, můra noční?
Cynyk (Občasný) - 27.10.2004 > Max Bubakoff> Děkuji Ti, za Tvá hřejivá a konejšivá slova, kamaráde, vole...mimochodem scháním tvojí fotku...
U příspěvku:Orlické hory - Deštné
Cynyk (Občasný) - 27.10.2004 > Překrásné... kdyby pod příspěvkem nebylo uvedeno, že se jedná o kresbu, apeloval bych na Tebe ať to přesuneš k Mpospovi...
U příspěvku:Čí, můra noční?
Cynyk (Občasný) - 26.10.2004 >

Tady je každá diskuze zbytečná...

 

za necelých 24 hodin - 273 zobrazení, 10 bodů, 2 doporučení, 35 poznámek, několik osobních útoků, poskrovnu vtipných komentářů (především kvůliva jim, jsem to dělal), přesun montáže z vomiho grafického sektoru -> do sektoru fotografického Mpospa a to všechno kvůliva takovýmu, lacinýmu vtipu... inu, jsem jenom lidé. Udělali jste mi moc velkou radost, všichni. Děkuji, speciálně vomimu a zároveň se mu omlouvám.

U příspěvku:mořska víla na souši s pantofličkama
Cynyk (Občasný) - 22.10.2004 > zajímavá symbolika...víla, co natáhla pantofle...dyby se zamilovala do vodníka, nemusela leknout...
U příspěvku:Dita s Toníkem
Cynyk (Občasný) - 21.10.2004 > když Tonik - tak s Fernetem, eventuéélně s Becherem...
U příspěvku:přicházejí...
Cynyk (Občasný) - 6.10.2004 > ještě, že tak...bál sem se kúltůrního šoku...
U příspěvku:Čistič okapů
Cynyk (Občasný) - 4.10.2004 > to prase kerý pokrejvalo tudlectu střechu (předpokládám, že za státní) by mělo sedět...a k fotce - hmm...neříká se o dok. fotografii, která potřebuje komentář, že se minula účinkem?
U příspěvku:sekaná (cyklus sekaná)
Cynyk (Občasný) - 3.10.2004 > Max Bubakoff> No jo, vokurka ! Do konečníku, voe ! To mě nenapadlo...
U příspěvku:sekaná (cyklus sekaná)
Cynyk (Občasný) - 2.10.2004 > není to špatný ale něco tomu chybí...možná chleba...
U příspěvku:Boys
Cynyk (Občasný) - 24.9.2004 > dobrý kuliferdové...jen ta bělma mají nějak moc vybělená, mi přinde...
U příspěvku:* Ali *
Cynyk (Občasný) - 16.9.2004 > Draculina> co zase? Připomíná mi ho poprvý...má takovej, lehce proletářsko-podvraťáckej pohled...
U příspěvku:* Ali *
Cynyk (Občasný) - 15.9.2004 > mně ten číman připomíná Lenina...
U příspěvku:Drvoštěpové
Cynyk (Občasný) - 13.9.2004 > Sarka-Farka na návštěvě u Krakonoše...
U příspěvku:šibenice
Cynyk (Občasný) - 3.9.2004 >

Děvce spadlo ramínko, krávě koza se houpá, je volná, dvakrát přetočenej tachometr, majáčkům nevadí, sou to taky jenom lebky s pálkama...

Sorry...nechal sem se unést

U příspěvku:Poezie Pošty české
Cynyk (Občasný) - 17.8.2004 > za střelbu do vlastních holubů...
U příspěvku:Polobůžek na literárním večírku
Cynyk (Občasný) - 17.8.2004 > nejen polobůžek ale zřejmě i přesvědčivý recitátor, schopný vyvolat davové šílenství...
U příspěvku:Look
Cynyk (Občasný) - 14.8.2004 >

tož... ja su ohromen !

U příspěvku:Zoufalství
Cynyk (Občasný) - 8.8.2004 > Ministr bez naděje
U příspěvku:člověk na prknech, co znamenají svět
Cynyk (Občasný) - 2.8.2004 > jako základ na guláš, dobrý...
  <<< předchozí 
4.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter