Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 1.7.
Jaroslava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:LABUŤ
Cynyk (Občasný) - 4.12.2004 > upřímně věřím, že s pomocí lasa magnetického, by labuťka byla zcela podle záměru autorova vyhotovena...
U příspěvku:..s.l.p.
Cynyk (Občasný) - 1.12.2004 > ..skurvenej lán plevele
U příspěvku:Víťa
Cynyk (Občasný) - 1.12.2004 > velmi dobře, povedeně zachycená profesní deformace...pozoruje jedním vokem a směje se jak měsíček na hnůj...
U příspěvku:Soška
Cynyk (Občasný) - 1.12.2004 > est-li má ta "soška" přes dva metry, tak ju dědýs čórnul někde z pod balkónu...
U příspěvku:Auto
Cynyk (Občasný) - 1.12.2004 > vypadá to, jak bys měla v hlavě žvanec plazmy...
U příspěvku:S plnou pusou...
Cynyk (Občasný) - 30.11.2004 > dobře, že je to ČB...by ti jinak mohli štandopéde vyšoupnout z galerky...
U příspěvku:Lucie
Cynyk (Občasný) - 30.11.2004 > ty žloutenkovité, žlutozelené oblasti jsou opravdu, poněkud, do očí bijící...  tja...není brouček jako brouček, že... ale ten výraz je dost gůt & normal...
U příspěvku:a zase já
Cynyk (Občasný) - 27.11.2004 > toono> pan inženýr nejni žádnej šašek - narozdíl od nás dvou - a zřejmě se mu podařilo objevit jakýsi tvůrčí záměr autorčin, jinak si nedovedu představit, že by to už dávno nedegalerioval...
U příspěvku:inverze
Cynyk (Občasný) - 27.11.2004 > inverze=inkvizice ?
U příspěvku:a zase já
Cynyk (Občasný) - 27.11.2004 > toono> sice nevim co to je hyg. tyč ale já ti dám klidně 100% když to uděláš za mě. Já to dělám jen pro redakci aby jim to tady celý nezdegenerovalo.
U příspěvku:a zase já
Cynyk (Občasný) - 27.11.2004 > Max Bubakoff> ale kdeže otrlý, jsem vykupitel ! Nemohu přec po tak nevinném stvoření házet vidle...zatím co jiní perzekuují zneviditelňováním - já jsem ochoten k oběti ! Byť za úplatu, ale uznej, že to nebude procházka růžovým sadem... 
U příspěvku:Lenka
Cynyk (Občasný) - 27.11.2004 > MPosp> Jářku, za málo, redaktorskej ! Nenaaranžovaných, netuctových žen je tady k vidění pomálu, narozdíl od těch terabajtů smyslně rozkročených hus.
U příspěvku:a zase já
Cynyk (Občasný) - 27.11.2004 >

 

Vážená slečno,

jste-li ochotna se finančně podílet na mých nákladech (doprava, pět piv, kapsli viagry a vejslužku - ca. 1 600 Kč) jsem ochoten - v rámci zachování jakéstakés úrovně galerie - Vám vypomoci s Vaším palčivým, svrbivým problémem.

U příspěvku:" FG36 "
Cynyk (Občasný) - 27.11.2004 > Fraktální baroko...nejlepší kousek z kolekce
U příspěvku:Lenka
Cynyk (Občasný) - 27.11.2004 > hm...tahle jo - 3 - dobrá, normální 
U příspěvku:Ty a já
Cynyk (Občasný) - 26.11.2004 > jaktože maj voba pytlíka???
U příspěvku:.: VODNÍCÍ V ČECHÁCH JEŠTĚ ŽIJÍ :.
Cynyk (Občasný) - 25.11.2004 > mně by se víc líbilo, kdyby ten v předu byl trochu vostřejší a kdyby byli blíž u sebe, ten vobraz mezi nima mě ruší, ale na to asi nebyl čas, že...
U příspěvku:Trůnní sál
Cynyk (Občasný) - 25.11.2004 > večery pod lampou, lze trávit různým způsobem...  
U příspěvku:Michaela I.
Cynyk (Občasný) - 25.11.2004 > Rada pro začínající fotografy, kteří chtějí zaujmout: Foťte krásné ženy, byť by to byly panny. Hlavně to chce - jak vtipně poznamenal pan redaktor - "Dobrý nápad".
U příspěvku:Michaela I.
Cynyk (Občasný) - 25.11.2004 > Cynyk> jo, sorry...vono je tam na začátku "g"
U příspěvku:Michaela I.
Cynyk (Občasný) - 25.11.2004 > Max Bubakoff> Co ti je Maxi? Doufám, žes mě posledně neposlechnul s tím uzlem...
U příspěvku:"Lettere manuscrite"
Cynyk (Občasný) - 11.11.2004 > Mně se zdá, že zatím co na "voir et être vu" je k vidění, očividně velmi vyzývavá a roztomilá dívka - jež vidí lecos růst, tak zde, je nějaká - "...a kdo ti to nakukal, že na velikosti nezáleží, maličkej, hm... ?" - ale zase mi k tomu nesedí ten název "anonymní rukopis" (jestli sem to dobře přeložil?), každopádně je to o něčem - narozdíl od toho průhledného hnoje některých, zdejších "fotografů".
U příspěvku:Návrat VETŘELCE ?
Cynyk (Občasný) - 11.11.2004 > nejedná se spíše o "výzvrat"?
U příspěvku:Ošklivé káčátko má znetvořenou pravou půli obličeje
Cynyk (Občasný) - 10.11.2004 > al-ash> tak z toho sem jelen...uvidíme co z toho vyroste...
U příspěvku:Ošklivé káčátko má znetvořenou pravou půli obličeje
Cynyk (Občasný) - 10.11.2004 > proč nemá pravý ucho?
U příspěvku:surprised
Cynyk (Občasný) - 10.11.2004 > toono> 

Myslím, že se mýlíš. Řekl bych, že se má jednat o vtip viz => ( Canon EOS D60 (5 Kč). Nepovedl se. Naprostá většina lidí to bere vážně, protože se to prostě od té ostatní, autorovy tvorby neliší. Je to stejně laciné, tuctové, nezajímavé, postrádající jakýkoli nápad či originalitu. Prostě ženská 1000x jinak, furt dokola, okola Drtikola, lalala... je to jako vymejšlet křížovky...  

U příspěvku:Kocziczka
Cynyk (Občasný) - 9.11.2004 > Neewoa> Kozička - je to tam napsaný! ale vypadá to jako tygr... tak vlastně nevim...
U příspěvku:spoutaný kmen
Cynyk (Občasný) - 7.11.2004 > Obaleč lanový...
U příspěvku:Dvaja
Cynyk (Občasný) - 5.11.2004 > Dvaja...aké krásne je byť ťava...
U příspěvku:.: KAZIŠUK :.
Cynyk (Občasný) - 4.11.2004 > hlavně aby se to prase netrefilo maličkýmu do tlamičky... za prvý by to bylo už vopravdu nechutný a za druhý by se moh nažrat a koza by zůstala celá, neukojenná a nepodojená.
U příspěvku:Dečlověkizace
Cynyk (Občasný) - 4.11.2004 > al-ash> tc...já a nedokonalej - to je snad fťyb...každopádně bych to tím uzavřel. Dík za osvětu.
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter