Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 24.10.
Nina
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Martin
(muž)
Stálý,Redaktor
Na Totemu: 124333x
Napsat zprávu
Autorův WEB

Člověk myslím o sobě nikdy nic pořádného nenapíše, k tomu jsou jiní, aby mu řekli to, co nerad slyší.:) Nicméně narodil jsem se šedesát let po vypuknutí první světové války, tak mám rád mír, klídek, poezii a kafe. (kdyby něco, email na mne je martinzbornik@post.cz a telefon 773 149 693:-)

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 
 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 64.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:V kopkách
Martin (Stálý,Redaktor) - 21.6.2006 > Ty jo, to je taky dobrá příhoda! Nechceš na to taky napsat Sartkere povídku? Tu bych si s chutí přečet:-)
U příspěvku:Duha, duha, duha...
Martin (Stálý,Redaktor) - 21.6.2006 > Raimund> Když víš ty, v čem je problém...že tu člověk čte depresi, pak zas depresi...a pak dorazí k Tvému milostnému textu, který si vyloží pak úplně jinak:-) S tou lžičkou to byl samozřejmě jen příklad, abych ozřejmil svoji myšlenku, kterou jsem Ti chtěl předat. Se ví, že do toho Tvého textu to zakomponovat asi moc nejde - jedině, že bys začal u lžičky, mazaně mířil k džezu, vaření, a tak...prostě k praktickým věcem:-))
U příspěvku:Duha, duha, duha...
Martin (Stálý,Redaktor) - 21.6.2006 >

Čistě asi subjektivní věc, ale když chceš hlubší kritiku, měl bych Ti asi napsat k básni zejména to, co by bylo hodno vylepšení - z pohledu mne, čtenáře. Víš, čistě subjektivně, mám rád, pokud jsou v básni obsaženy prvky, pod kterými si něco konkrétního dovedu z běžného života vybavit .. prostě něco typu "lžička od másla na ubruse" -> "vybaví se člověku nepříjemný pocit, že musí ubrus dát vyprat atp., prostě řada podnětů, které pak může básník ve čtenářově fantazii dále rozvíjet a hrát si s nimi". Jak tam dáš samá moře, ohniště krve a tak, je to sice pěkné, ale nic si pod tím nevybavím. Moře může být zkalené, čiré až ke dnu, může být zátokou páchnoucí rybinou atp., obdobně ohniště krve - sice pěkné spojení, ale taky se mi pod tím nic moc nevybaví. Neříkám, že ta báseň je špatná, ale prostě toto tam postrádám...

U příspěvku:Vyznání kráse
Martin (Stálý,Redaktor) - 21.6.2006 >

Ty kráso, ty můj domove ... mi přijde ze začátku krapet otřelejší...ale zas tak nevadí. Z té básně je cítit cit, nejsou tam žádné "filosoficky hlubinné" nesmysly...líbila se mi.

U příspěvku:ze mě, jen opožděně
Martin (Stálý,Redaktor) - 21.6.2006 > Moc hezké momentky...jediné, co by myslím stálo za úvahu k vylepšení, by bylo, aby to nebylo napsané tak útržkovitě...
U příspěvku:V kopkách
Martin (Stálý,Redaktor) - 19.6.2006 > VM: ... počkej co se o nás bude vyprávět za sto let:-))
U příspěvku:Touha vzlétnout
Martin (Stálý,Redaktor) - 19.6.2006 > Ty jo, moc hezké...
U příspěvku:Množství je argument
Martin (Stálý,Redaktor) - 16.6.2006 > ..ty jo, to je hustý:-))
U příspěvku:Klubko vlny
Martin (Stálý,Redaktor) - 16.6.2006 > Hezký momentek:-)
U příspěvku:Jaro
Martin (Stálý,Redaktor) - 15.6.2006 > Má to být hezká chvilka kohosi pod rozkvětlým stromem..vidíš, s těmi negativními vysvětleními mne to ani nenapadlo...a taky by to tak šlo koukám chápat:-)
U příspěvku:Pár lístků pro Eurydiku
Martin (Stálý,Redaktor) - 14.6.2006 >

Až někdy Augustine vydáš sbírku, určitě mi jednu schovej:-)

...mně to přijde výborné jako po té básnické stránce, tak i z hlediska té Tvé velké slovní zásoby...

 

časopis

U příspěvku:ft
Martin (Stálý,Redaktor) - 14.6.2006 > Nádherná myšlenka:-), jen nerozumím smysl toho posledního verše...
U příspěvku:Kotě
Martin (Stálý,Redaktor) - 14.6.2006 > Ty jo, naprosto typické životní začátky:-)
U příspěvku:stíny spících
Martin (Stálý,Redaktor) - 14.6.2006 > Dobrý nápad:-)
U příspěvku:Po noci ráno od smrtky
Martin (Stálý,Redaktor) - 14.6.2006 > Tam by to chtělo dát podle mne alespoň nějaký zajímavý momentek....víš, prostě neříci to tak prostě...
U příspěvku:Absolvent
Martin (Stálý,Redaktor) - 14.6.2006 >

Se přiznám, že mne to moc neoslovilo...tak nějak psáno pro verš....

U příspěvku:odříkaná
Martin (Stálý,Redaktor) - 14.6.2006 > Poslední dva verše bych umazal...jinak moc mile napsané:-)
U příspěvku:Přechod ke stáří
Martin (Stálý,Redaktor) - 13.6.2006 > ..napadá mne Jiříku něco o době, kdy už nebude na důchody:-))
U příspěvku:Most
Martin (Stálý,Redaktor) - 11.6.2006 > Tohle notorické těsto také tak nějak znám.-), škoda těch polámanách veršů, jinak co se takové té atmošky básně týče, podle mne dobrý...
U příspěvku:V prach se obrátíš
Martin (Stálý,Redaktor) - 11.6.2006 >

Ten konec mi tam přijde trošku vynucenej..nevím ani proč, prostě někdy mi přijdou hezčí a opravdovější takové ty nevybičované závěry příběhů...

U příspěvku:Dusno
Martin (Stálý,Redaktor) - 11.6.2006 > Jej, to byly asi chmury..vid:-)
U příspěvku:Svatý Václav, patron země české
Martin (Stálý,Redaktor) - 8.6.2006 > čtenář> No, vidíš, jak jsem to pomotal...prostě jsem nevzdělanec, který píše o něčem, co se někde dočetl. Nuže díky za vysvětlení..:-)
U příspěvku:Báseň příliš krátká na rýmy
Martin (Stálý,Redaktor) - 6.6.2006 > Ono z mé hlavy to je...jen to bude asi taková ta všední myšlenka kohokoli:-)
U příspěvku:Nevidomé sochy
Martin (Stálý,Redaktor) - 6.6.2006 > Hezké momentky, ale přijde mi takové nějaké nesouvislé, že tomu přestávám rozumět...
U příspěvku:o dvou podobách vody
Martin (Stálý,Redaktor) - 6.6.2006 >

I opak je myslím pravdou...hezky pojaté:-)

Do časopisu

U příspěvku:---
Martin (Stálý,Redaktor) - 3.6.2006 >

:-) lidi si prostě museji stale připadat, jako že "někde" jsou kde nejsou:-)

U příspěvku:Návštěva u kopretin
Martin (Stálý,Redaktor) - 3.6.2006 > Ty jo, to je nadhera!
U příspěvku:Atraktivní
Martin (Stálý,Redaktor) - 2.6.2006 > Výbornej příběh:-))
U příspěvku:Konstrukce alegorie
Martin (Stálý,Redaktor) - 2.6.2006 >

Tady se přidávám poznámkou k Taharovi:-)

U příspěvku:Čaroděj
Martin (Stálý,Redaktor) - 2.6.2006 > Tak si říkám, že to by bylo hezký recitovat někde venku na hradě:-)
U příspěvku:Chvilka v hospodě, před volbama.
Martin (Stálý,Redaktor) - 2.6.2006 > Škoda těch kulhajících rýmů, jinak atmoška dobře zachycená:-)
  <<< předchozí 
64.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter