Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 24.10.
Nina
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Martin
(muž)
Stálý,Redaktor
Na Totemu: 124333x
Napsat zprávu
Autorův WEB

Člověk myslím o sobě nikdy nic pořádného nenapíše, k tomu jsou jiní, aby mu řekli to, co nerad slyší.:) Nicméně narodil jsem se šedesát let po vypuknutí první světové války, tak mám rád mír, klídek, poezii a kafe. (kdyby něco, email na mne je martinzbornik@post.cz a telefon 773 149 693:-)

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 
 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 63.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Konec jedné z hlav
Martin (Stálý,Redaktor) - 11.8.2006 > Dobře rytmické rýmy, ale chtělo by to podle mne do té básně vkloubit nějaký zajímavější děj..
U příspěvku:motýl
Martin (Stálý,Redaktor) - 10.8.2006 >

Příjemné posezení:-)

U příspěvku:Když potkáte tuláka
Martin (Stálý,Redaktor) - 10.8.2006 >

To psaní "dobře, špatně" jistě Ztratilo nějaké mantinely má, záleží na tom, jaké má člověk nadání, kolik toho napsal a tak...vstupují tam ale také jistá subjektivní cítění čtenářova. Nemyslel jsem to nijak pejorativně, jen prostě každý máme na jisté věci jiný názor...nic víc...něco pravdy máš ty, něco já, jak už to tak mezi lidma chodí.  V poslední době se Ti akorát přiznám, že jsem jen nějakej alergičtější na takové ty úsudky o tom, zda je text napsán dobře či špatně...na Totemu se mi zdá, že se poslední dobou tyto poznámky přemnožily na úkor toho, aby ten, kdo dílo hodnotí, k němu tvůrčím způsobem napsal, co by třeba kde vylepšil. Kritik si tímto způsobem akorát zahojí ego a autorovi takové poznámky nemohou přinést nic jiného, než smíšené a podivné pocity.

Neber to na sebe...jen jsem se tu prostě musel vypsat ze svých pocitů z poslední doby...

U příspěvku:"vodní tvor"
Martin (Stálý,Redaktor) - 10.8.2006 > Nejdříve jsem si myslel, že je to tvůj pes a ejhle...ono to má ploutvičky:-)
U příspěvku:V ZAHRADĚ O KOLEČKO VÍC
Martin (Stálý,Redaktor) - 10.8.2006 >

Je to moc hezké Barčo akorát mi přijde, že místy se snažíš do té básně vložit více "básniva" než snese na úkor její srozumitelnosti...v podstatě souhlas tady s Opíječem...

U příspěvku:Když potkáte tuláka
Martin (Stálý,Redaktor) - 10.8.2006 >

Ono Ztratilo někdy "nesmyslně přeumělkovaný" - což mi upřímně řečeno někdy přijde, že pokládáš jedině za "in" - je myslím pro čtenáře daleko hůře stravitelné, než lidovější podání...ale na tom se koukám asi nikdy neshodneme...:-)

U příspěvku:šípková
Martin (Stálý,Redaktor) - 9.8.2006 > Náhodou mně se to líbí! Prostě taková "citová Růženka" :-)
U příspěvku:Když potkáte tuláka
Martin (Stálý,Redaktor) - 9.8.2006 >

To je hezká příhoda:-) Takové si člověk dlouho pamatuje. Krapet jsi mi připomněl jeden příběh, který se mi stal přes asi osmi lety. Měl jsem jet za kamarádem do Buchlovic a protože už byla noc, řekl jsem si, že bych na Florenci přemluvil nějakého toho autobusáka, který míří na Ukrajinu. Jenomže tam byla pouze místa na sezení a žádný mne nechtěl vzít. A tak jsme se tam - úplnou náhodou - setkali já, pak nějaký kluk, který se po řadě let vracel napořád už domů z Kanady a nějaká holka, která se taktéž po letech vracela z Německa, kde do té doby žila. A všichni jsme hledali autobus na Moravu a všichni tři týmž směrem. Nakonec jsme šli na půlnoční vlak a tam se dali do řeči. Nejlepší bylo, že každý jsme byli úplně jiný - snad proto jsme si měli tolik co říci a nakonec vystoupili v Brně a zašli do noční hospody. Tam jsme spolu mluvili až do rána a až k ránu jsem chytil vlak a tím do těch Buchlovic odjel. Zvláštní na tom příběhu bylo, že jsme si na sebe zapomněli vzít kontakty a tak jsme se už nikdy od té doby neviděli.

A tak od té doby si vždycky, když vím, že někoho vidím naposledy, vzpomenu na tento příběh. Naposledy to bylo ve Švédsku, kde jsem byl pracovně a tam se zkamarádil s jedním klukem z Nigérie, který tam byl také krátce kvůli práci. Čtvrnáct dnů jsme tam odpoledne probádávali Stockholm a pak se rozloučili. Jak říkám, takové příběhy žijí ve člověku stále:-)

Ten příběh, co píšeš, by se dal jistě ještě rozepsat, ale jazyk, jakým jej podáváš, mi sedí a líbilo se.

U příspěvku:Žena
Martin (Stálý,Redaktor) - 9.8.2006 > jiri-jirik> Nuže vidíš, tady mám díru ve znalostech:-)
U příspěvku:Žena
Martin (Stálý,Redaktor) - 8.8.2006 > jiri-jirik> Jsi koukám tajemný Jiří, kdo je to Anima?:-)
U příspěvku:Kořeny
Martin (Stálý,Redaktor) - 8.8.2006 > Ta první mi nějak nesedne, tak druhá je moc hezká...
U příspěvku:Kytarová
Martin (Stálý,Redaktor) - 8.8.2006 > Milé:-)
U příspěvku:Samotář
Martin (Stálý,Redaktor) - 8.8.2006 > Hodně prozaitsky napsané, ale hezký příběh:-)
U příspěvku:Žena
Martin (Stálý,Redaktor) - 8.8.2006 > Ty jo, Jirko, jsem to natvrdlej, teďka se ale nemůžu chytnout?:-)
U příspěvku:I.P.Pavlova
Martin (Stálý,Redaktor) - 3.8.2006 > :-))
U příspěvku:Čtení povídek v Jindřišské věži
Martin (Stálý,Redaktor) - 1.8.2006 > Nevadi, v rijnu bude Makrelko zas pokracovani:-)
U příspěvku:Ak nie si moja...
Martin (Stálý,Redaktor) - 1.8.2006 >

Pochválit!:-)

U příspěvku:Ak nie si moja...
Martin (Stálý,Redaktor) - 31.7.2006 > ...je mi jasný, že někdy je těžké hodnotit kamarádovu báseň, ale krapet se přiznám, že mne překvapily ty negativnější reakce. Poslední dobou mne nějak začínají totiž nudit takové ty básně, kde si autor hraje se slovíčky, vymýšlí milión přirovnání a nakonec ani nepochopím význam toho, o čem píše. Ten text básně je hodně prozaitský a bez odkryvků podaný, ale líbí se mi...zkrátka dnes jsem naladěný tak, že bych si takových celků přečetl rád více. A diskutovat tu Opíječi nad tím, co je a co není báseň, mi přijde prostě nesmysl. Takové mantinely - aspoň v poezii takové, jak ji chápu - neexistují...ale jasně, názor se vždy nemusí rovnat názoru a diskuse se tu na toto téma vedly hodněkrát...
U příspěvku:Nehodící se škrtněte
Martin (Stálý,Redaktor) - 25.7.2006 > Normálně tyto delší celky nedovedu dočíst na internetu do konce, ale toto se mi líbilo...máš koukám dobré a nezvyklé nápady, jak něco člověku sdělit...
U příspěvku:V kopkách
Martin (Stálý,Redaktor) - 25.7.2006 > Díky Makrelko za pravopisné postřehy...jinak ta Verča se potom podle kroniky bouřek skutečně nebála, prostě, nevymyslel jsem si to, lidé jsou různí:-)
U příspěvku:je to tak snadné
Martin (Stálý,Redaktor) - 19.7.2006 >

Mile zachycený hudební návrat..

U příspěvku:Čerstvý vzduch
Martin (Stálý,Redaktor) - 12.7.2006 >

Když já možná toho Toníka znám...myslím, že je kamarádem Cida...optám se:-)

U příspěvku:Čerstvý vzduch
Martin (Stálý,Redaktor) - 11.7.2006 > A tak, když jsem jednou hodnotil takto v historii, nechť si autor nechá moji špatnou známku na památku...vždyť o nic nejde...jinak dnes za 5:-)
U příspěvku:Žlutá lilie I.
Martin (Stálý,Redaktor) - 10.7.2006 > Příjemné makro:-)
U příspěvku:nepolapitelná
Martin (Stálý,Redaktor) - 10.7.2006 >

Dobře podchycená chvilka:-)

U příspěvku:Tobě to nestačilo?
Martin (Stálý,Redaktor) - 10.7.2006 > Přijde mi to takové...až moc násilně neopravdové...ale chápu asi, co tím chceš říci..
U příspěvku:Čerstvý vzduch
Martin (Stálý,Redaktor) - 10.7.2006 >

Vidíš, zajímavý návrat ke staré básničce, dneska bych jí dal bodů pět:-)

U příspěvku:Husově památce
Martin (Stálý,Redaktor) - 10.7.2006 > Díky:-)
U příspěvku:Hlemýžď I
Martin (Stálý,Redaktor) - 4.7.2006 > Výbornej momentek:-)
U příspěvku:Letní snění
Martin (Stálý,Redaktor) - 27.6.2006 > Souhlas s Natashou...ale je cítit, že to jde z Tebe, měl jsem z toho čtení prostě potěšení, dík:-)
U příspěvku:V kopkách
Martin (Stálý,Redaktor) - 21.6.2006 > Ty jo, to je taky dobrá příhoda! Nechceš na to taky napsat Sartkere povídku? Tu bych si s chutí přečet:-)
  <<< předchozí 
63.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter