Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 19.10.
Michaela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Martin
(muž)
Stálý,Redaktor
Na Totemu: 124310x
Napsat zprávu
Autorův WEB

Člověk myslím o sobě nikdy nic pořádného nenapíše, k tomu jsou jiní, aby mu řekli to, co nerad slyší.:) Nicméně narodil jsem se šedesát let po vypuknutí první světové války, tak mám rád mír, klídek, poezii a kafe. (kdyby něco, email na mne je martinzbornik@post.cz a telefon 773 149 693:-)

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 
 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 19.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:dvojjediná
Martin (Stálý,Redaktor) - 21.10.2014 > jj.. v nedeli rano bylo u nas uz bilo:-)
U příspěvku:Jindřišská věž a Rumunsko
Martin (Stálý,Redaktor) - 20.10.2014 > To ale není Sallybile špatný nápad:-)
Pollocku, když tak věrně sleduješ fotky z věží, koukej přijít v listopadu, ať jsi tam také:-)
U příspěvku:Divoké historky
Martin (Stálý,Redaktor) - 14.10.2014 > Koukám,že je tam více povídek, jak je ten film prosím Tě dlouhý?
U příspěvku:Případ s porcelánovým jelenem
Martin (Stálý,Redaktor) - 14.10.2014 > Trochu se přiznám,že jsem ztrácel pozornost v tolika postavách,ale je to pěkně poutavě napsané.
U příspěvku:Našich
Martin (Stálý,Redaktor) - 25.8.2014 > Nadherne napsane..s tema vosama mne to dostalo hned na zacatku.
Do casopisu
U příspěvku:purpur...
Martin (Stálý,Redaktor) - 22.8.2014 > Priroda je proste galerie sama pro sebe:-)
U příspěvku:Ples básníků: Přijďte, bude sranda:-)
Martin (Stálý,Redaktor) - 3.8.2014 > :-)) supr,alespon se zas vsici uvidime:-)
U příspěvku:tvář 36
Martin (Stálý,Redaktor) - 30.7.2014 > Bovale, to je pekne..jak je to prosim Te delane? Perem?
U příspěvku:Pozdrav z vlaku
Martin (Stálý,Redaktor) - 25.7.2014 > Tak to přeji šťastnou cestu:-))
A dík:-)
U příspěvku:bezvětří
Martin (Stálý,Redaktor) - 16.7.2014 > Jakoby tam clovek byl...moc hezke..
do casopisu
U příspěvku:Mapy
Martin (Stálý,Redaktor) - 14.7.2014 > Aaen> Když to je na dlouhé diskuse, které nikam nemohou vést, pač co si budeme povídat, o podstatě světa toho dodnes moc nevíme. Z mého pohledu obdivuji na životě a asi i světě jednu geneální věc - že člověk se s nějakými vlatsnostmi rodí a ty nelze změnit, s těmi se lze jen spokojit a v dobrém je dále rozvíjet. Díky tomu jsme všichni různorodí a svět je tak vícebarevný. V minulosti se řada lidí a diktátorů snažila svět změnit k svému obrazu a nikomu se to nepodařilo, vyústilo je vždycky jen ve válku, neštěstí a na závěr opět v mír. Prostě to se mi na celém "světle a tmě" líbí nejvíce.
U příspěvku:Mapy
Martin (Stálý,Redaktor) - 14.7.2014 > Silný text. K té dualitě mi řekla jedno hezké rčení Rebecca minulý rok v Krumlově. Pokud jdeš po cestě a utrhneš babičce kytičku pro radost, uděláš radost babičce. Po Tobě však jde po té samé cestě někdo další a je ochuzen o tu podívanou na květinu. Proto černé a bílé strany života nemohou být odděleny, prolínají se a proto není dobré ani do černé magie ani do bílé zasahovat, neboť tím na jednu stranu někomu pomůžeme, nadruhou někomu či něčemu ubližujeme.
U příspěvku:Autorské čtení v Jindřišské věži a beseda o Litvě
Martin (Stálý,Redaktor) - 19.5.2014 > Sallybill> Díky moc Sallybile za milou poznámku. Za sebe se přiznám, jak přišla rodina, která mi přirozeně do života přinesla další potěšení a dala všemu i jiný rozměr, jsem rád, že se takto můžeme i nadále scházet. Ve věži se za ta léta vytvořila dobrá partička lidí, kteří si mají pak i po věži u piva co říci..je fajn prostě takto jednou za čas někam zapelášit:-)
U příspěvku:Autorské čtení v Jindřišské věži a beseda o Litvě
Martin (Stálý,Redaktor) - 19.5.2014 > Mima> Rozumím Ti Mimo, asi stárneme...napadá Tě konkrétně nějaká akce, která Ti třeba chybí a kterou bys ráda, aby Totem organizoval?
U příspěvku:Autorské čtení v Jindřišské věži a beseda o Litvě
Martin (Stálý,Redaktor) - 15.5.2014 > I kdybychom byli..nemyslím si, že je to v životě podstatný...jen za sebe...prostě všechny ve věži mám rád a těším se na ně..
U příspěvku:Mandala
Martin (Stálý,Redaktor) - 15.5.2014 > Díky Honzo za milou povídku.
Připomněl jsi mi, jak jsme byli v Nepálu a jak tam lidé ty mandaly dělali. Abych se Ti pravdu přiznal, nikdy jsem nepochopil, proč to vlastně dělají, měl jsem před každou z nich takový divný pocit. Přesně jak píšeš, říkal jsem si, ten člověk dělal takovýto obrázek možná půl roku..kdo ví a pak si jej koupí třeba nějaký cizinec a ten si ho na zeď pověsí jako obraz, aniž by k němu měl nějaký vztah. Pak jej jeho vnuci vezmou a vyhodí se slovy, to je nějaká blbost, dáme sem něco moderního.
Pokud jej však ten člověk dá třeba svému dítěti, bude si jej vážit, pač v něm bude spatřovat tátu, dědu..kdo mu jej dal. V každé z nich bylo ukryto prostě něco strašlivě zbytečného pro většinu světa a moc důležitého pro blízké. Spatřoval jsem v nich tu podstatu, která říká, že i ten nejslavnější člověk na světě pro svět vlastně nic neznamená, jen pro ty nejbližší a lidi, které má rád. Ostatně, jak je tomu se všemi věcmi, které v životě děláme.
U příspěvku:Až se budeš zase s černou lodí toulat
Martin (Stálý,Redaktor) - 5.5.2014 > supr atmoška..kde to je?
U příspěvku:Nečtiny
Martin (Stálý,Redaktor) - 5.5.2014 > pěkné...akorát mi to nepřijde jako fotka...není to spíše kresba?
U příspěvku:Sezóna bouřek
Martin (Stálý,Redaktor) - 5.5.2014 > Není to špatné, ale cítím, že by bylo dobré tu báseň zkrátit a prostě v jednom verši říci to, co chceš říci více verši..
U příspěvku:Na cestě
Martin (Stálý,Redaktor) - 5.5.2014 > Přiznám se,že moc nerozumím,co má znamenat nahoře ten modrý oblak..:-)
U příspěvku:Pěkný ptáček
Martin (Stálý,Redaktor) - 5.5.2014 > Hodně láskyplné...
U příspěvku:Pohled
Martin (Stálý,Redaktor) - 25.4.2014 > Pěkná fotka Sašo.
U příspěvku:V matčině stínu
Martin (Stálý,Redaktor) - 25.4.2014 > Vidis to, ani jsem nevedel, ze mela Nemcova deti...
U příspěvku:Na konci
Martin (Stálý,Redaktor) - 25.4.2014 > Krásně směstnané obrazy...
U příspěvku:Nedáváme smysl
Martin (Stálý,Redaktor) - 25.4.2014 > Pěkné...ale koukám, hodně probolené..
U příspěvku:Nebe
Martin (Stálý,Redaktor) - 25.4.2014 > Milá chvilka:-)
U příspěvku:Jindřišská věž, Omán a Irák
Martin (Stálý,Redaktor) - 30.3.2014 > hm...ctenari mas koukam nejaky problem sam se sebou..
U příspěvku:Dvojmo
Martin (Stálý,Redaktor) - 19.3.2014 > To ne, ale je to psano zivotem, jak se to stalo a popravde receno pani Komarkovou jsem potkat proste nemohl, kdyz zmizela na onen svet:-)
Kazdopadne moc dkeuji za poznamku, jeste na tu povidku mrknu, co se da vylepsit.
U příspěvku:Dolet
Martin (Stálý,Redaktor) - 24.1.2014 > Dobry zaber
U příspěvku:.....
Martin (Stálý,Redaktor) - 24.1.2014 > Na kraliky trpim:-)
U příspěvku:atlas
Martin (Stálý,Redaktor) - 24.1.2014 > Moc dobry
  <<< předchozí 
19.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter