Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Malý princ
anonymous (Občasný) - 22.9.2006 > Nikkarin> A co na to říkáš ty?
U příspěvku:Malý princ
anonymous (Občasný) - 22.9.2006 > doupovec> Proč? Co je na tom obrázku špatného?
U příspěvku:Krajina I.
anonymous (Občasný) - 22.9.2006 > Nádherná obloha, jen ten měsíc to tam trošičku kazí.
U příspěvku:Cíl naší cesty
anonymous (Občasný) - 30.7.2006 > stín mrtvých> No, stačí, když se vydáš k zámku Kuks. Tohle je totiž jeho strašidelná verze. Bohužel věže patří jiné zřícenině.
U příspěvku:Malá mořská víla
anonymous (Občasný) - 8.7.2006 > Janahe> Děkuji za velice výstižný názor. Nebylo by tam pár vět navíc? Jak se má autor něco dozvědět, když všichni "mlčí"
U příspěvku:6
anonymous (Občasný) - 25.6.2006 > Zajímavý nápad. Škoda, že ta rostlina neexistuje!
U příspěvku:____________
anonymous (Občasný) - 25.6.2006 > Naní to náhodou Bíla Bela nebo příbuzná Merilin Mansona? Ta úprava očí se ti moc nepovedla. Ostatně,když jsem se o něco podobného pokoušel (vytvořit na koláži dojem rozteklého obočí), dopadl jsem úplně stejně jako ty. Nemělo to moc pozitivní ohlasy, lépe řečeno skoro žádné. Uvidíme, co řeknou ostatní uživatelé.
U příspěvku:Víla školou povinná - (7/10)
anonymous (Občasný) - 22.6.2006 > Díky za tvůj kladný ohlas.
To nevadí,že si jediná, co mě čte,protože jeden čtenář je víc než žádný.
U příspěvku:Víla školou povinná - (8/10)
anonymous (Občasný) - 22.6.2006 > Rony Rubinek> Díky za názor. Budu se snažit psát i jiný žánr, než fantasy. Asi začnu psát parodie. Třeba navážu na Potterparody "Říkali mu Jindra". Uvidíme, jak se to vyvrbí.
U příspěvku:Chodba
anonymous (Občasný) - 17.6.2006 > Rony Rubinek> Já spíš kreslím! Jinak k těm povídkám: Už píšu závěrečný díl o Věře, takže s tím čtením nemusíš pospíchat. Až mimčo povyroste, bude tě tu čekat kompletní povídka.
U příspěvku:Pohled z okna
anonymous (Občasný) - 17.6.2006 > Rony Rubinek> To mě nenapadlo. Taková fantasy Angelika. Jeofrey se schovává za sloupem a pozoruje svou mladou manželku...
U příspěvku:Inzerát: Hledá se princ
anonymous (Občasný) - 17.6.2006 > Rony Rubinek> Nazdar, Rony, díky za názor. Pochvala potěší.
U příspěvku:Pohled z okna
anonymous (Občasný) - 13.6.2006 > eMBlue> Svým způsobem je to originál. Sice jsem použil některé prvky z jiných staveb (část schodiště, sloup a výřezy ze štukatury), ale nakonec mi z toho vzniklo úpně něco nového.
U příspěvku:...žiar nad hronom...
anonymous (Občasný) - 10.6.2006 > Nádhera. Taková kdyby byla každá pohlednice...
U příspěvku:Chodba
anonymous (Občasný) - 4.6.2006 > Janahe> No toto, na co všechno lidi nepříjdou! Fakt zajímavá teorie. Díky za body. Vysvětlení vyboulenin si můžeš přečíst o pár řádků výš. Bohužel není tak fascinující jako tvoje teorie.
U příspěvku:Chodba
anonymous (Občasný) - 4.6.2006 > bye_die> Můj záměr nebyl vytvořit Chrám prsaté bohyně, ale nějaký jiný způsob zastropení. Místo obvyklé klenby jsem použil její pravý opak - vybouleninu(výduť).
No, a vzniklo z toho chodba "prsaté bohyně".Sám se divím, že jsem ty ňadra doteď neviděl. Přesto díky, že tě to zaujalo. Občas asi musí dílko trochu šokovat, aby zaujalo.
U příspěvku:SWEET DREAMS
anonymous (Občasný) - 2.6.2006 > Lumig> Tomu konci jsem moc neporozuměl.
Jinak ty slečny se nemají obtáčet kolem sloupku, jimi ten sloupek prorůstá. Jsou tedy jeho součástí.
Přesto díky za názor!
U příspěvku:Sestry z plastelíny
anonymous (Občasný) - 10.5.2006 > Lumig> Díky! Už jsem je přeřadil do správné kategorie.
U příspěvku:Pražské tsunami
anonymous (Občasný) - 21.4.2006 > Mishela> Já jsem byl totiž inspirovaný Shakespearovou hrou Zimní pohádka, kde autor Čechy umístil k moři. Ta pláž je tedy přímořská. Je tu vidět i efekt tsunami. Voda ustoupí, odhalí břeh a kdesi v dáli se zvedne obří vlna a žene se k pobřeží.
U příspěvku:Pražské tsunami
anonymous (Občasný) - 13.4.2006 > Alex"05> No, jo! Je to asi trochu moc barevné a kýčovité, že?
U příspěvku:Andělé odcházejí
anonymous (Občasný) - 13.4.2006 > Depka největší!
U příspěvku:Pražské tsunami
anonymous (Občasný) - 13.4.2006 > Fredy_Brown> Co prosím? Já nerozumět anglicky!!
U příspěvku:Říkali mu Jindra
anonymous (Občasný) - 9.4.2006 > the_dark_side_of_me> Díky za tvůj názor. Zajímalo by mě, jaký ty vyznáváš druh humoru?
U příspěvku:Potopa
anonymous (Občasný) - 4.4.2006 > Periskop> No, provedl jsem menší zesvětlení, ale nevím, jestli je to to pravé!
U příspěvku:Potopa
anonymous (Občasný) - 2.4.2006 > Minimalista> Děkuji! Jsem rád, že tě obrázek oslovil. Taky jsem se ho dnes pokoušel upravit, ale došel jsem ke stejnému závěru. Ta temnější varianta je více tajemná, má své kouzlo. vynikne až ve tmě.
U příspěvku:Potopa
anonymous (Občasný) - 1.4.2006 > Periskop> Díky. Ten titanic už víc vyniknout nemůže,protože originál fotka je trošku nekvalitní a zesvětlením by pak vynikla granulace. Něco podobného platí i u hladiny. Originál byl už rozmazaný.
U příspěvku:Potopa
anonymous (Občasný) - 1.4.2006 > Melpomené> Díky! Ten vršek byl prosvětlený i ve skutečnosti, tak jsem ho nechal stejný.
U příspěvku:Mír boží..
anonymous (Občasný) - 31.3.2006 > Snímek je příjemně laděn do modra. Jen ten Ježíš z profilu mi trochu vadí. Nešel vyfotit zepředu?
U příspěvku:mé POHLEDY z dálky ...
anonymous (Občasný) - 31.3.2006 > Velmi pěkné. Připomíná mi to propagační foto nějaké kosmetické řady.
U příspěvku:Kamera
anonymous (Občasný) - 28.3.2006 > Podobné koňské oko jsem už viděl ve filmu KRUH. Jenže tohle je o dost zajímavější!
U příspěvku:Měsíční nálada
anonymous (Občasný) - 21.3.2006 > Zuzzz> Zajímalo by mě proč?
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter