Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 30.5.
Ferdinand
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Detail Jeruzalemské synagogy.
S.P. (Občasný) - 30.10.2013 > Na počest tohoto autora jsem založil nové téma ve fóru, myslím že propagace pod tímto příspěvkem je pro téma nejlepší reklamou a podnětem k zamyšlení.
U příspěvku:Detail Jeruzalemské synagogy.
S.P. (Občasný) - 30.10.2013 > Lidi prosím nebuďte pokrytci a řekněte tady pánovi svůj názor na jeho veledílo

.... děkuji.
U příspěvku:Detail Jeruzalemské synagogy.
S.P. (Občasný) - 30.10.2013 > Ono bavit se o umění jsme v tvém případě ani nechtěl, nechoďme s puškou na komára, ale zkus si najít jakoukoliv pohlednici fotku míst které fotíš a dej si jí vedle svých dílek.

Takže:

1. technika kvalita naprosto otřesná
2. nápad nula, Karlův most atd...
3. ... obklopil jsi se lidmi tvé úprovně, baljaksen a jiní pošuci co jsou ti schopni za tyhle sračky dávat plný počet bodů .

Je mi líto jestli jsem první kdo ti to říká, ale dle tvých fotografii a příspěvků, jsi opravu na úrvni demence.
U příspěvku:Detail Jeruzalemské synagogy.
S.P. (Občasný) - 30.10.2013 > Nedalo mi to a prošel jsem si všechny díla autora... a že to jsou panečku díla. Autor je zcela bez debaty na hranici demence, ale našel tady spousty lidí co jsou mu schopni zatleskat.

Kdysi jsem v nějakém návalu dobra učil fotit mentálně postižené děti, výsledky byly zřídka kdy horší.

U příspěvku:Detail Jeruzalemské synagogy.
S.P. (Občasný) - 30.10.2013 > Ta fotka není plochá, ta fotka, a řekněme si to narovinu, je totální sračka. Až půjdu zase opilý z Lucerny k hlaváku pro auto, vyfotím mobilem i potmě tuhle budovu lépe.
U příspěvku:Detail Jeruzalemské synagogy.
S.P. (Občasný) - 29.10.2013 > Co je na fotografii za pět bodů? Nápad 0, technicky spíš už mínus jedna... Na totemu se začlo tleskat barvičkám?
U příspěvku:DRAK
S.P. (Občasný) - 10.12.2012 > No myslím že jí mám ve čtrnáctimegovém rozlišení...
U příspěvku:DRAK
S.P. (Občasný) - 8.12.2012 > huwik> Neblázněte...
U příspěvku:DRAK
S.P. (Občasný) - 4.10.2012 > jaxxana> Díky. Průměr, šeď, nuda... už raději netvořím, jen jsem si tím léčil občas deprese... než jsem zjistil že alkohol funguje lépe. :o)
U příspěvku:Véna
S.P. (Občasný) - 28.6.2011 > Řezat řezat řezat s odstupem několika let jsem stále pro řezat a řezat
U příspěvku:na
S.P. (Občasný) - 20.9.2008 > NĚKDY JE LEPŠÍ NEFOTIT A ŠUKAT... NĚKDY JE LEPŠÍ NECHTÍT SE STÁT FOTOGRAFEM.
U příspěvku:Dog Racing
S.P. (Občasný) - 18.2.2008 > Bratr je na misi v Šajkovacu, když se zrovna Kosovo netrhá od zbytku státu, choděj střilet zdivočelé psy, jsou jich tam spousty.
U příspěvku:Běžím s hovnem proti plátnu
S.P. (Občasný) - 26.11.2006 > nefoto> TAK CO MYSLÍTE, LEDEN BY BYL OPTIMÁLNÍ? MYSLÍM ŽE BY LIDI NAPÁCHALI JEŠTĚ SPOUSTY ZVĚRSTEV KOLEM VÁNOČNÍCH STROMKŮ, NEFOTEK ZEMŘELÝCH RYB A ŠŤASTNÝCH OBDAROVANÝCH PŘÍBUZNÝCH...
U příspěvku:Běžím s hovnem proti plátnu
S.P. (Občasný) - 25.11.2006 > NAVRHOVAL BYCH PRODLOUŽIT SOUTĚŽ ALESPON O MĚSÍC, ČI DVA. KDYŽ OSTUDA TAK POŘÁDNÁ!!!
U příspěvku:KOHO NEJVÍCE NENÁVIDÍTE?
S.P. (Občasný) - 11.11.2006 > můrka> VZTEKLOUNE??? JAKEJ VZTEKLOUNE?!
U příspěvku:Proste Londýn
S.P. (Občasný) - 6.9.2006 > Strážce_majáku> STŘÁŽČE, JEDNA Z VĚCÍ, KTERÉ MI K SMRTI VADÍ JE KDYŽ MĚ POUČUJE HLOUPÝ ČLOVĚK. STYL PÍSMA KTERÝM PÍŠU, NEJSOU KAPITÁLKY NÝBRŽ VERZÁLKY. DOPORUČUJI, ZEJMÉNA TEHDY CHCILI NĚKOHO POUČOVAT, PŘEČÍST SI NĚCO O TÉMATU. VŘELE DOPORUČUJI ,,PRAKTICKOU TYPOGRAFII" OD AUTORŮ KOČIČKY A BLAŽKA.
U příspěvku:tverskojamskaya
S.P. (Občasný) - 29.8.2006 >
U příspěvku:Proste Londýn
S.P. (Občasný) - 28.8.2006 > Strážce_majáku> SELEKTIVNÍ ODBARVOVÁNÍ JE VRCHOL IDIOCIE.
U příspěvku:Karel ví, že nemá cenu utíkat
S.P. (Občasný) - 24.8.2006 > TheThing> MOŽNÁ BY TO NEBYLO AŽ TAK SLOŽITÉ KDYBY SE JEDEN DOKÁZAL DRŽET SVÉHO KONCPETU, DĚLAT UCELENÉ SERIE, DLOUHODOBĚ SE ZAMĚŘIL NA URČITÉ TÉMA, ALE TO NENÍ TAK SNADNÉ. PRO MĚ OSBNĚ JE TO NEDOSTIŽNÉ. A PŘITOM VÍM ČEHO BYCH SE RÁD DRŽEL, JEN TO PROSTĚ NEJDE. NEVÍM PROČ.
U příspěvku:Karel ví, že nemá cenu utíkat
S.P. (Občasný) - 24.8.2006 > TheThing> DNESKA UŽ NEJDE BÝT ORIGINÁLNÍ. MYSLÍM ŽE CO SE FOTEK TÝČE CELKOVĚ.
U příspěvku:KOHO NEJVÍCE NENÁVIDÍTE?
S.P. (Občasný) - 23.8.2006 > můrka> FAJN??? CO JE NA TOM FAJN??? JEŠTĚ MI TADY PŘÍŠTĚ NĚKDO NAPÍŠE ŽE ,,JE TO HEZKÉ" A JÁ SI ROZMLÁTÍM HLAVU FOŤÁKEM...
U příspěvku:..t.
S.P. (Občasný) - 23.8.2006 > anae> TO TEN MŮJ BYL OFICÍR SS. DODNES MÁM JEHO FOTKU V ČERNÉM PLÁŠTI U MOTORKY.
U příspěvku:nemluv, čum
S.P. (Občasný) - 23.8.2006 > DOBRÉ
U příspěvku:House
S.P. (Občasný) - 23.8.2006 > FAJN. DOCELA...
U příspěvku:KOHO NEJVÍCE NENÁVIDÍTE?
S.P. (Občasný) - 21.8.2006 > In1> MOHL BYS PROSÍM MLUVIT K VĚCI A NEZABÝVAT SE BLBOSTMA?!
U příspěvku:Důkaz č.3
S.P. (Občasný) - 17.8.2006 > LUXUSNÍ!!!
U příspěvku:...
S.P. (Občasný) - 31.7.2006 > seth> DO MOLOTOVA JE DOBRÉ NADROLIT KULIČKY POLYSYRÉNU, HOŘLAVINA PAK LÉPE PŘILNE. A LÁHVE POUŽÍVEJ DOBŘE ROZBITNÉ, NAPROSTO NEVHODNÉ JSOU TŘEBA PEVNÉ ŠAMPUSKY. JO A KDYŽ BUDEŠ HÁZET NA MĚKČÍ CÍL PŘIPEVNI LEPÍCÍ PÁSKOU K LAHVI KUS ŽELEZA, LÁHEV SE PAK LÉPE ROZBIJE KDYŽ DOPADNE TŘEBA NA MĚKČÍ ZEM. NEBO CHCEŠ PORADIT NĚCO EFEKTIVNĚJŠÍHO?
U příspěvku:Bez názvu
S.P. (Občasný) - 23.7.2006 > KRÁSNÉ. NEDÁVNO JSEM NAŠEL ASI 40 LET STAROU FOTKU VYFOCENÉHO NEPOŘÁDKU V KUCHYNI. TOLI KSUPR VĚCI NA TÉ FOTCE BYLO, TAKOVÉ UŽ DNESKA NEJSOU.
U příspěvku:Bez názvu
S.P. (Občasný) - 22.7.2006 > VLASTNĚ NE, TAK TŘI. MAXIMÁLNĚ...
U příspěvku:Bez názvu
S.P. (Občasný) - 22.7.2006 >
U příspěvku:Bez názvu
S.P. (Občasný) - 12.7.2006 > čtenář> PCHÉ, V PRAZE MÁME VELKOPLOŠNĚJŠÍ OBRAZOVKY...
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter