Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 12.6.
Antonie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Leora
(žena)
Občasný
Na Totemu: 1579x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Naprosto nenormální teorie na svět ......
Jsem blázen.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 
 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Non Fermarti
Leora (Občasný) - 23.6.2003 > Na tom vážně není nic....
U příspěvku:LECHTIVÉ POJEDNÁNÍ I.
Leora (Občasný) - 21.6.2003 > Aha, a s kým se mám radit já????Dílko je perfektní!!
U příspěvku:NAČ?
Leora (Občasný) - 21.6.2003 > O čem že to je?????A co to vyjadřuje????
U příspěvku:Normální cesta vlakem...
Leora (Občasný) - 1.6.2003 > Myslela si to celé moc dobře a je dobře, že se pozastavuješ nad věcí každodenního, běžného života...jenom vidím chybu v tom, že ze začátku vyprávíš, ale pak už uvažuješ - spojila si dva slohové útvary a jde to znát, tak bacha na to, kdyby sis to přečetla ještě dvakrát, mnoho bys toho poopravila!
U příspěvku:Ústup
Leora (Občasný) - 26.5.2003 > Hřeben je místo, kde koni končí hříva, měří se tam výška koně...tak nějak.
U příspěvku:Ústup
Leora (Občasný) - 26.5.2003 > No, na styl mám stejný názor jako Barlach a ani povídka mě nezaujala. Myslím, že se málo soustředíš na vztah mezi koněm a Adolfem. Vyplývá z toho akorát to, že ten kůň tam trpí, tak ho zastřelím...nevím...jo zastřelím...
U příspěvku:je to taková špatná etuda na en a ky
Leora (Občasný) - 26.5.2003 > Asi to není vymakané jako díla těch ostatních, ale pro tu svou jednoduchost se mi to snad i líbí.
U příspěvku:Emergency shutdown
Leora (Občasný) - 26.5.2003 > hm...
U příspěvku:černá a bílá jedno jsou
Leora (Občasný) - 26.5.2003 > To, co říká ONA je asi o 50% lepší, než to, co on. Některé věci se tam příliš nehodí, chtělo by si to přečíst znovu za týden, určitě spoustu věcí opravíš.
U příspěvku:Ďiblové
Leora (Občasný) - 26.5.2003 > A stejně budu asi pokračovat....
U příspěvku:Ďiblové
Leora (Občasný) - 20.5.2003 > čtenář> och,uf,ehm,no tak to si mě dojal!!!
U příspěvku:Ďiblové
Leora (Občasný) - 20.5.2003 > Jo a myslela jsem, že goblin je celosvětově uznávané slovo pro skřeta...zatímco Golimg vznikl jen v mé palici lidičky. Myslím, že mnohým z vás chybí fantazie..:)
U příspěvku:Ďiblové
Leora (Občasný) - 20.5.2003 > Lian> Neobjeví. Věděla jsem, že není dobrý nápad dávat sem celou kolekci, ale neva. Myslím, že pokračovat už v ní pro své vlastní dobro nebudu :) Zbytek nechť zůstane v tajemnu...:)
U příspěvku:Dnes bude má plechová píšťalka naříkat
Leora (Občasný) - 19.5.2003 > čtenář> Je tady z tebe všem na zvracení, tak tady nenadávej, jenom se ponižuješ, ačkoliv, podle tvého slovníku si jen nicka, která neví co chce, nevím co se tady do toho vůbec sereš. A jestli si přesvědčen o své pravdě tak se jdi vysrat za skříň.
U příspěvku:Uličky
Leora (Občasný) - 19.5.2003 > Nemám pro to pochopení.
U příspěvku:Ze života žížal
Leora (Občasný) - 18.5.2003 > Nevidím na tom nic.
U příspěvku:HOMO
Leora (Občasný) - 18.5.2003 > MZF> Nenahradím, je to napsané tak, jak jsem chtěla :)
U příspěvku:Sky
Leora (Občasný) - 12.5.2003 > Tak to jo!
U příspěvku:DUHA
Leora (Občasný) - 12.5.2003 > Jo, je to pěkné. Pár věcí bych pozměnila, ale oslovilo mě to !!!
U příspěvku:Cas
Leora (Občasný) - 6.5.2003 > es ist...ale já jsem hodná
U příspěvku:ZASRANÁ ZKURVENÁ OTÁZKA
Leora (Občasný) - 6.5.2003 > Hm, hm, hm ...
U příspěvku:Kopřivová
Leora (Občasný) - 19.4.2003 > Pěkné obraty, ale skončilo to dřív než začalo ... inu, inu ...
U příspěvku:Rodná hrouda......
Leora (Občasný) - 19.4.2003 > Tak takové fotky máme rádi ... geniální.
U příspěvku:Láska?
Leora (Občasný) - 19.4.2003 > Tak to je good. Když jsem tady onehda publikovala své malé vyznání, ukamenovali mě, ale já vím, odkud to vyznání vychází a ta forma a některé obraty se mi taky líbí :-)
U příspěvku:HOMO
Leora (Občasný) - 18.4.2003 > Okino> Nechtěla jsem Tě donutit k lepší známce, ale Tvoje připomínky beru, fakt vážně !!! Tvá rada je velmi dobrám už se ji snažím dodržovat ...:)
U příspěvku:Beznadějná holka
Leora (Občasný) - 18.4.2003 > Mě to připadá hranaté, když to mělo být kulaté. Je to tak nepřirozeně napsané, jen málo ze všech těch pocitů vyzařuje opravdu upřímně, no nevím... sem tam to je docela dobrý, je tam pár opravdu zajímavých postřehů, ale styl není O.K.
U příspěvku:HOMO
Leora (Občasný) - 18.4.2003 > Okino> S prominutím...proč by Tě to mělo uspokojovat jako literární dílo, někdy mám pocit, že kdyby tady publikoval Mácha, Hugo nebo Shakespear, tak by jste je z té své nepochopitelné "nadutosti" ukamenovali. Ne, fakt, neber to špatně, ale já to psala jak to cítím a jak jsem to chtěla napsat, ne, aby to uspokojilo nějaké předpisy, pro správné literární dílko :-)
U příspěvku:JEDNA A DVA
Leora (Občasný) - 17.4.2003 > Tak to mě teda velmi zaujalo, konečně něco povedeného. Opradu povedeného !!! 1********** To, jak ty myšlenky plynou vychází z opravdého nitra a ty rybky ! SKVĚLÉ !
U příspěvku:Akty
Leora (Občasný) - 17.4.2003 > Jo, pěkné.Pěkné, když si každé slovo té básničky představíš, jako jednu barvu obrazu...hm...
U příspěvku:HOMO
Leora (Občasný) - 17.4.2003 > Pavel Šavel> Tak to bohužel....
U příspěvku:HOMO
Leora (Občasný) - 17.4.2003 > Okino> Ale někomu se to prostě líbí, myslím, že v něčem se do detailů nedá zabíhat...ne myslím, já to vím.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter