Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 2.7.
Patricie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Ráno
Pozor stín (Občasný) - 23.9.2009 > Stehlík> firma ďakuje
U příspěvku:Motýli
Pozor stín (Občasný) - 21.9.2009 > Věza> služebníček
U příspěvku:Motýli
Pozor stín (Občasný) - 21.9.2009 > ariel> něco o něco:-) také bych si představovalo, ale vylétají mi jen takoví motýli. děkuji za tvůj čas a poznámku.
U příspěvku:Punové
Pozor stín (Občasný) - 17.9.2009 > Raimund> Budiž Vám to připsáno do zlaté knihy u Velkého Šéfa a snad jsem mělo na tom dobrém skutku také podíl. Tak se tedy rozejdeme v dobrém. Bude se mi stýskat, nejspíš Vás příště zase vyhledám. Jste okouzlující.
U příspěvku:Punové
Pozor stín (Občasný) - 17.9.2009 > Raimund> Jestli jsem Vám, pane Raimunde, osobně něčím ublížilo, pak se omlouvám, nebylo to mým úmyslem, ale mám dojem, že se neznáme. Máte jiný dojem? Pak mi prosím sdělte, z čeho pramení.
U příspěvku:hovězí; telecí
Pozor stín (Občasný) - 17.9.2009 > připadá mi to jako opilecké žvatlání, nemohu si pomoci. i to má jistou poetiku, ale nic moc.
U příspěvku:Z tohoto místa nabyla pomalu zpátky celý domov
Pozor stín (Občasný) - 17.9.2009 > to se mi moc nelíbí.
U příspěvku:Řekni mi sbohem
Pozor stín (Občasný) - 17.9.2009 > A tohle zase jó. pěkně to sedí, žádné okecávání. z atmosféry trochu mrazí. máš nás.
U příspěvku:Kontrast
Pozor stín (Občasný) - 17.9.2009 > to je ta pravá nálada na psaní básní. Nemiluju příliš hrubé vyjadřování, ale ten feeling tady je. Škoda toho zpracování. Snad se potkáme příště.
U příspěvku:Spoluhráči na pravém křídle
Pozor stín (Občasný) - 17.9.2009 > originální přání k narozeninám.
U příspěvku:Punové
Pozor stín (Občasný) - 17.9.2009 > Raimund> I toto. Mělo jsem dojem, že je tohle veřejný prostor. A on je limitován sexuální orientací? Pane Raimunde, tahle diskuse se mi začíná líbit.
U příspěvku:Punové
Pozor stín (Občasný) - 17.9.2009 > Raimund> Jak vidím, zdejším básníkům nechybí vytříbenost mravů a slovníku. Tak to má být. Pane Raimunde, obdivuji Vás. Přeju Vám, ať Vám pramen tvorby nevyschne a stoupejte směle na Parnas. PS.
U příspěvku:Punové
Pozor stín (Občasný) - 16.9.2009 > Raimund> To je slovo chlapa, jen do nás milášku. příště musíš upozornit, že bys byl rád, kdyby tvé výtvory lidi buď chválili, nebo nečetli.
U příspěvku:Tvé slabé chvilce
Pozor stín (Občasný) - 16.9.2009 > buď ocelová, celý národ bude ze žuly.
milá a domyšlená básnička, s hezkými obrazy, dokonce ta rytmická tečka tam asi patří. jen trošku významové nesrovnalosti zůstanu ocelová - krabička na zklamání. ne, líbí se mi a dávám bodíky.
U příspěvku:Punové
Pozor stín (Občasný) - 16.9.2009 > tedy já sem toho názoru, ať si každej píše co chce, že jo. jen když z toho má radost. no né? a z tohohle já bych osobně radost mít nechtělo.

jinak asi tak vysoko daleko široko mé obzory se nestřou. tak jen tiše a po špičkách opouštím tuto stránku, aniž se dozvím, co je to zlé slovo na konci.
U příspěvku:ČERVENEC
Pozor stín (Občasný) - 16.9.2009 > hluboká psychologická sonda do společensko mythologického podhoubí homo sapiens. inu "mysli věc v závětří - nic zlého nevětři" zde je patrný apel na sílu pozitivního myšlení v jungli násilného světa.
"ten - s vlkem na zádech" je ovšem složitější metafora. mělo už jsem vlka níže a vím, co to je.
celkově pobavilo, řeklo bych (ač nevím, zda chtěně).
U příspěvku:Viděno z okraje
Pozor stín (Občasný) - 16.9.2009 > depak, nejni nad efektní slovíčka. jo. vobčas taky si vemu tuhle slovník a listuju, s čim by se jako moh rýmovat kupř. stalaktit.
a vážně: 4 sloky a nic mi to nedalo, asi jsem trocha nablblé anebo je ta básnička schválně takhle neproniknutelná.
U příspěvku:Nemá púť
Pozor stín (Občasný) - 16.9.2009 > celkom pekná metafora. dál raděj česky. nenech si ukrást neděli, pomni, abys sváteční den světil:-) Von to dobře řekl. maj sa.
U příspěvku:tři tečky
Pozor stín (Občasný) - 16.9.2009 > v temném zákoutí už jsem našlo ledacos horšího, ale když do toho jedno nestoupne, tak se nesmýkne mezi nebem a zemí. ale jinak to asi nemívám:-)
U příspěvku:bordó ponožky
Pozor stín (Občasný) - 16.9.2009 > zavzpomínalo jsem si na Ivana Blatného, nebyl-li snad námětem. básnička se mi líbí, že je kompaktní.
U příspěvku:Spadl myč oken do růží
Pozor stín (Občasný) - 15.9.2009 > ariel> tu na jihu když se tleská, tak se pleská. beru připomínku, díky:-)
U příspěvku:Porcelánová
Pozor stín (Občasný) - 15.9.2009 > saké. tajemné hlubiny šálku jitřícího představy co fontánou nezpoutaných barev krášlí nebe básníkovo. jo. tak já tam nic nenašlo, dám ti to bez bodíku, jó?
U příspěvku:Podzim 09
Pozor stín (Občasný) - 15.9.2009 > inu tomu já nerozumím. jen tolik, že bych veřejně a nahlas to nemohlo číst, sic bych se poprskalo a to velmi. "skrzevá tužby marná čekání - daleká cesta - marné volání" tak ode mne máš dva bodíky. zdraví PS.

U příspěvku:Kočka a pavouk
Pozor stín (Občasný) - 14.9.2009 > ariel> eh snad ne, ale jestli máš podezření, rozhodně o tom budu uvažovat. tvorbu dotyčných nemám jaksi v paži, ale cesty podvědomí mohou být jaksepatří inu tak. díky za tu pětku.
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter