Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 26.6.
Adriana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
basi
(žena)
Občasný
Na Totemu: 164x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
jen to zkouším, tak buďte shovívaví :)

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 
 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Možná jednou
basi (Občasný) - 14.10.2001 > Díky vám všem. Martino, ty obrazy naskakují samy na jazyk..já to jen přepisuji na papír. Když jsem u toho psaní..taky máte svoje rituály ? Já můžu psát jen obyčenou tužkou, ořezávací, a na nelinkovaný papír, do sešitu A5. Jak nemám obyč. tužku č. 2, ořezávatko, a nelinkovaný sešit, nenapíšu ani veršík :)) Asi něco jako maskot..plyšový medvěd nebo tak něco :). Pak to nechám pár dní uležet, a teprve potom to přepíšu do počítače.
U příspěvku:BOJÍŠ SE ?
basi (Občasný) - 14.10.2001 > čtenář> vím :))
U příspěvku:VETŘELEC
basi (Občasný) - 14.10.2001 > Všem děkuju. A nesmutněte, je to jen básnička :)
U příspěvku:Klíč pod rohožkou
basi (Občasný) - 14.10.2001 > Úžasné. Ty obraty, závěr..pěkné. Jsi básník, Ilono :)
U příspěvku:PANTHEON AMBICIONÁŘů
basi (Občasný) - 14.10.2001 > Uf. Ufuf. Proč se mi to zamlouvá, i když při čtení mám pocit, že jsem na přednášce z anatomie ? Asi zpoza všech těch končetin a tělních otvorů vykukuje něco, co mi zní jako poezie. (to měla být pochvala od říkankářky :) )
U příspěvku:Šok
basi (Občasný) - 14.10.2001 > Tak už mu ty mandle někdo vytrhněte :))
U příspěvku:Rána
basi (Občasný) - 14.10.2001 > No tak o snech končících s ránem vím své. Ale bez nich bys nepsal tak pěkně. :)
U příspěvku:Pahýl
basi (Občasný) - 14.10.2001 > Človíčku, takhle silně křičet jen tak někdo neumí.
U příspěvku:*face* 2.
basi (Občasný) - 14.10.2001 > Nádhera.
U příspěvku:Noční Praha 1
basi (Občasný) - 14.10.2001 > Mám ráda noc, řeku v noci, oheň v noci, rozsvícená města v noci..i tahle Tvoje Praha je moc pěkná, Aki :) K té fotce mám ještě jednu malou otázku, hodím ti ji do mailu. :)
U příspěvku:BOJÍŠ SE ?
basi (Občasný) - 14.10.2001 > čtenář> Tak se nemrač, já to nějak zvládnu :))
U příspěvku:PEVNOST
basi (Občasný) - 14.10.2001 > čtenář> Jsi nezaměnitelná, neboj :) Jojo, tryská...co mi zbývá, že :)
U příspěvku:POMERANČ A MÍČ
basi (Občasný) - 13.10.2001 > čtenář> Dík, Helenko :-) Psala jsem, píšu...a asi budu psát. Nějak to ven musí, tak proč ne na papír, ten toho snese :-)
U příspěvku:Nedělní dopoledne
basi (Občasný) - 12.10.2001 > Krásné to prožívat, hezké umět to napsat..a ty to umíš. :)
U příspěvku:BOJÍŠ SE ?
basi (Občasný) - 11.10.2001 > Martina> Děkuju. Ty krátké mívám lepší. Jak se rozepíšu, chci tam nacpat příběh a někam mi to ujede..
U příspěvku:BOJÍŠ SE ?
basi (Občasný) - 11.10.2001 > čtenář> :-)
U příspěvku:OMYL
basi (Občasný) - 11.10.2001 > čtenář> Tak už se nečerti. S tím jedna dvě, Honza jde jsem to přepískla, vím. Když mě někdo moc chválí, mám snahu to nějak shodit, víš...tak promiň :) Slibuju, že budu psát dál, ať mě můžeš někdy strhat kritikou..Jak se říká vydavateli ? Šéfe ? :)
U příspěvku:Chtít víc
basi (Občasný) - 11.10.2001 > Moc pěkné. Od srdíčka. Cit, něha. Hm. :)
U příspěvku:Schody do nebe
basi (Občasný) - 11.10.2001 > Foť dál, ať se můžeme těšit :)Když tě tu uvidím, dodá mi to odvahy a nebudu se tolik stydět dávat sem ty svoje říkanky.
U příspěvku:CUKR A SŮL
basi (Občasný) - 11.10.2001 > ten_s_kytarou> Zkusím s tím něco provést. I když to už nebude to, co mě tu noc napadlo. Ale to asi nevadí. Aspoň opravím ten překlep, jestli to ještě půjde :) Děkuju, pane s kytarou :)
U příspěvku:Schody do nebe
basi (Občasný) - 11.10.2001 > martin_b> Myslíš, že v nebi stromy nerostou ? :) A kuš s tou šibenicí...je to pěkná fotka .
U příspěvku:PEVNOST
basi (Občasný) - 11.10.2001 > Martin> Děkuju.:) Vím, vím, a nedělám ze sebe básníka. Už jsem to tady někde psala...prostě se něco vylíhne v hlavě, a já to na ten papír vypustím, aby ta hlava moc nenarostla. Ani nějak nepřemýšlím, co by se na tom dalo zlepšit. A když seberu odvahu, tak to sem hodím..a čekám na odezvu..třeba to někdy někdo vidí stejně jako já :)
U příspěvku:PEVNOST
basi (Občasný) - 11.10.2001 > Akir> Dík, Aki.:) Tvoje fotky jsou taky krásný, ale to už jsem Ti pověděla. Těším se na další. :)
U příspěvku:OMYL
basi (Občasný) - 8.10.2001 > čtenář> To se hezky čte, dík. Ale já vím,že když sem napíšu..jedna dvě, Honza jde..tak mi to taky pochválíš :) Jsi prostě kamarád a opora týmu :)
U příspěvku:OMYL
basi (Občasný) - 8.10.2001 > Ilona> Dík za hodnocení,máš docela pravdu. Ale já s těmi říkankami moc nenadělám, víš. Pocity, dojmy, prožitky...pak se to v hlavě slije do veršíků, a najednou to musí ven. Tak to vyprskám na papír, a už se k tomu nevracím. :)
U příspěvku:Pražské postavy...
basi (Občasný) - 7.10.2001 > Díváš se, díváš ...a vidíš. Pěkné jako ty předtím. :)
U příspěvku:Pražské postavy...
basi (Občasný) - 4.10.2001 >
U příspěvku:Pražské postavy...
basi (Občasný) - 4.10.2001 > Tak jsem přišla dát sem zase nějakou svoji říkanku...a koho nevidím :) Už jednou jsem Ti to říkala, Akire, a tady to ráda zopakuju...umíš to, máš cit a nápad. Asi je to dobré i technicky,to já tak neposoudím..ale líbí se mi to moc a moc :)
U příspěvku:PEVNOST
basi (Občasný) - 2.10.2001 > čtenář> Péťo, dík
U příspěvku:PEVNOST
basi (Občasný) - 2.10.2001 > Michelle> nojo,ty klíče..a zámky...vím...
U příspěvku:POMERANČ A MÍČ
basi (Občasný) - 2.10.2001 > Martina> dík :) (Pevnost je ale lepší,řekla bych...no, není vždycky neděle :) )
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter