Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 5.6.
Dobroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
m6k
(muž)
Občasný
Na Totemu: 459x
Napsat zprávu
Autorův WEB

Vzkaz ostatním:
Hey bastards I¨m still alive here!
Narodil jsem se a dosud žiju. Občas kouřím někdy piju. Ale jsem celkem slušňák zuby si čistím a nohy myju. Někdy se jenom tak válím jindy se pokouším vstát. Většinou držím hubu ale někdy musím vzteky i řvát. Přes všechnu tu života prudu pořád mám to tu rád. I když ne jako ryba ve vodě žiju si tu celkem v pohodě. Stěžovat si nemohu jen se snažím udržet co nejdál od hrobu.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 
 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:SKLENÍKOVÝ DEFEKT
m6k (Občasný) - 3.11.2001 > Jéé, to já jsem to s nima v tý hospodě tak důkladně neprobíral to Ó.Pé čovávání. Oni mi to možná i určitě říkali, ale rozhodně jsem si to nezafixoval. Je to už taky pár... dní. Ale jak Honza tak Vařečka jsou takový "holky šikovný", že určitě od kojenců vejš zvládali jakýkoliv věk...
U příspěvku:KRÁL JE NĚMÝ - AŤ ŽIJE KRÁL!
m6k (Občasný) - 3.11.2001 > Jo, to je nakonec trefná poznámka, ono to všechno je: "stokrát vyprané prádlo". Já jsem holt takovej "secondhandovej manekýn", rád chodím v stokrát opraných hadrech... Ostatním dík! Tedy chtěl jsem říci - všem dík, za jejich poznámky. No ale přeci jen, ta mužská ješitnost, Iloně s Mateem je ten dík trošku větší a upřimnější...
U příspěvku:SKLENÍKOVÝ DEFEKT
m6k (Občasný) - 3.11.2001 > Díky za "faktickou připomínku" - je to myšleno jako taková hříčka s tím "místodržící", že jako ten Guvernant Globální oteplení (který o nás momentálně pečuje) "drží místo" pro Dobu ledovou. V souvislosti s teorií, že globální oteplování bude mít v konečném důsledku za následek novou dobu ledovou. A ten mužský rod, možná souvisí s tím, že mám dva kamarády, co dělali au-pair(y) /to je žert..., ale ty kamarády ópéráky fakt mám/. Jinak ale uznávám, že je to asi moc krkolomné... Jinak bych ale spíš očekával, že tě zmatou ty "hokejové" záležitosti... A pro Olinu: Jo, je to mnohem víc o tom stání na ledě s kladivem v ruce, než o tom Globálním oteplování... (mě se tyto pocity občas periodicky vrací... ale naštěstí to bývá docela dlouhá perioda).
U příspěvku:V NEJINÉM STAVU
m6k (Občasný) - 3.11.2001 > Ilono, ty ďáblice, jak to děláš, že umíš bejt taková lichotnice?
U příspěvku:NEČEKEJ
m6k (Občasný) - 3.11.2001 > Díky D.K., že ses mě zastal, já tedy také nemám rád "nesrozumitelné básně", ve kterých autor nedává čtenáři (nebo jen malou) šanci porozumnět, ale zrovna tahle mi nepřijde nijak zašifrovaná a nesrozumitelná...?
U příspěvku:NERUŠ MÉ ZLATÉ KRUHY
m6k (Občasný) - 3.11.2001 > Jo jasně, že je to chybka (díky za upozornění) a mělo tam býti "NERUŠ MÉ KRUHY", ale asi spíš chybka klávesáka, než klávesnice.... Co se týče minerálky - s tou příliš zkušeností nemám.
U příspěvku:VNITŇÍ INVERZE
m6k (Občasný) - 21.10.2001 > No na mě je to taky trochu moc apokalyptický a skeptický, ale co naděláš.... když to na tebe "lehne", tak buď jdeš do hospody, nebo třeba napíšeš básničku... Někdy pomůže obojí, někdy ani jedno. A provětrat by to asi chtělo... minimálně tu hlavu!
U příspěvku:Okno
m6k (Občasný) - 21.10.2001 > No i jako "momentka" to chtělo v tom protisvětle asi blesknout. Že to ale ta Ilona má vtipného lektora, že?
U příspěvku:Přezrálá láska
m6k (Občasný) - 21.10.2001 > No opravdu, přímo propast si představit nedokážu, na mne trochu moc tragiky a to o lehčím umírání, trochu kacířské... ale jinak dobrý. Má to sílu v tom, že je to o něčem, co si skoro každý z nás v nějaké podobě prožil. Jen to "po tak dlouhé době" bych vypustil a ty tři tečky dal už za "najednou". /Aha, sakra až teď jsem si všiml, že tu není zmínka o tom, že by autor měl zájem o kritickou připomínku, tak sorry!/
U příspěvku:Oves
m6k (Občasný) - 21.10.2001 > No dobře oves....a víc nic?
U příspěvku:Na rybách
m6k (Občasný) - 21.10.2001 > Hezký zátiší...., skvělý je to, jak ten pás mokrého písku vypadá jako cesta, nabízející se tomu kolu.
U příspěvku:Chtít víc
m6k (Občasný) - 11.10.2001 > Hledej.....
U příspěvku:In love or what?
m6k (Občasný) - 11.10.2001 > The Bad Bat with the Bet in my Bed hit the head!
A není to spíš do toho Ingliš koronera? I když tam se já vlastně ještě nikdy nepodíval, to bych mohl někdy udělat. Ale když to zaujalo Paulu, tak to klobouk dolu!
U příspěvku:ROZDÍL V ČASE
m6k (Občasný) - 11.10.2001 > Podle mne je to "hodně hluboká pravda", alespoň pro nás 96 procentní...
U příspěvku:Jesus a voda
m6k (Občasný) - 11.10.2001 > Hlavně nic nerozvostřovat, to nesnášim! Svět je rozvostřenej dost sám vo sobě!
U příspěvku:Hrátky se zakřiveným zrcadlem
m6k (Občasný) - 11.10.2001 > Ta šestka je fakt dobrá....
U příspěvku:Autoportrét č.2
m6k (Občasný) - 11.10.2001 > No jo no, holt klasická schizofrenická roztříštěnost osobnosti - kdo z nás to nemá...
U příspěvku:Vlastenecká
m6k (Občasný) - 11.10.2001 > Taky mě dost často napadaj podobný. A jsou v životě okamžiky, kdy si říkám, že je to ta nejopravdivější poezie...
U příspěvku:Cesty osudu
m6k (Občasný) - 11.10.2001 > Jen bacha na to "rozmlouvání s intuicí" od toho je jen krůček k "rozmlouvání s iluzí...". Jinak je to moc popisný, kdyby to bylo celé jako poslední dvě věty, tak je to "bomba"!
U příspěvku:Dnes a přespříště
m6k (Občasný) - 10.10.2001 > Až kam už, že se nedostanu, seč bych io na kastaněty hrál? Nějak mi to nedochází...
U příspěvku:Názor
m6k (Občasný) - 10.10.2001 > Ano být dobytek je opravdu revoluční výdobytek (evoluce).... , žádnou šestku nedostaneš, nechám si jí já!
U příspěvku:Zhasněte lampióny,lampióny já chci vidět tmu...
m6k (Občasný) - 10.10.2001 > Jasně! jen mu to nandej parchantovi..., ta nepřítomnost patosu je opravdu správné řešení, pro tento případ (možná i pro jiné)...
U příspěvku:bez názvu...
m6k (Občasný) - 10.10.2001 > Mě naopak ten konec přijde docela erotickej...
U příspěvku:Ráno
m6k (Občasný) - 10.10.2001 > Taky se ptám, kde sakra krucinál ten kus něhy je... Ale, dobrý. Tedy ta druhá sloka, ta první je kus trempský písně?
U příspěvku:Ranní vstávání
m6k (Občasný) - 10.10.2001 > No dobrá, když milosrdný, tak milosrdný...
U příspěvku:Jó, to je život
m6k (Občasný) - 10.10.2001 > A co ti ten doktor konkrétně radí? To by mě dost zajímalo...
U příspěvku:Pročíslení
m6k (Občasný) - 10.10.2001 > Sakra a já se na tu 66-tku tak těšil....
U příspěvku:POLÉTO
m6k (Občasný) - 10.10.2001 > Jo, taky možnost...
U příspěvku:NEVÍRA
m6k (Občasný) - 7.10.2001 > Díky DK, básnička o N. se mi moc líbí, takovýhle věci mám rád a rád nacházím básně na místech kde by to člověk nečekal. Tahle ale asi není z té oficiální zarámované kolekce, ne? Aspoň já jí tedy v metru neviděl.
U příspěvku:KRAJINOU R.O.S. V BEZPEČÍ
m6k (Občasný) - 7.10.2001 > Milý Farářský.... tvou poznámku jsem sice nepochopil, ale dám ti klidně i celýho jointa jestli chceš...
U příspěvku:Burger King!
m6k (Občasný) - 6.10.2001 > Mě by naopak přišlo dobrý, kdyby to nahoru ještě pokračovalo vejš, pak by mi ten kontrast mezi židličkama a plakátem lepší
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter