Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 30.9.
Jeroným
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 7.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:...hunger...
danuwaanalihi (Občasný) - 23.1.2008 > Jindra Nazarská> No proc ne :)
U příspěvku:...ecce canis...
danuwaanalihi (Občasný) - 11.1.2008 > Janele z Liků> :) to si ma skutocne prekvapila, ze si sa vratila. vacsinou sa to po tom navale komentarov odmlci navzdy... som rad, ze ta to oslovilo...
U příspěvku:...ecce canis...
danuwaanalihi (Občasný) - 2.1.2008 > Janele z Liků> to sa asi neda velmi rozdelit... ti dvaja boli spolu akosi samosebou...
U příspěvku:...ecce canis...
danuwaanalihi (Občasný) - 2.1.2008 > nemohol som z nej spustit oci... skoro som siel za nou, aby som zistil kam...
U příspěvku:...warrior...
danuwaanalihi (Občasný) - 27.12.2007 > Damika> welsh terier ;)
U příspěvku:...whisperer...
danuwaanalihi (Občasný) - 17.10.2007 > jeste nic neslibuju... ale rad bych... ale musim se doma po toho psa stavit... a taky se musim poradit s polovickou... mame pry nejakou praci... ja si to ale nepamatuju... brnknu ti vecer :)
U příspěvku:...whisperer...
danuwaanalihi (Občasný) - 17.10.2007 > ja mam slabost na tie socialne pripady... mne nosi chroma kobyla jina na mne nezbyla a tak :)
U příspěvku:...whisperer...
danuwaanalihi (Občasný) - 17.10.2007 > no jo no... jen pockej! mam druheho jednookeho kone :D to budou fotky! :D
U příspěvku:et ego in Arcadia vixi...
danuwaanalihi (Občasný) - 1.10.2007 > Periskop> no to samo sebou. ty nemas 4ky kozy a D-cup... Asi som jej mal pochvalit farbu oci... Tak v 6est... Ozvem sa keby som sa stal nevladnym... :)
U příspěvku:et ego in Arcadia vixi...
danuwaanalihi (Občasný) - 1.10.2007 > 6 ist sehr moglich... :)) slo by to... skolim sice zajtra asi 3 vyrobne podniky, ale mal by som to stihnut na cas. som podla teba arogantny? Dnes som mal pohovor s personalistkou :))
U příspěvku:et ego in Arcadia vixi...
danuwaanalihi (Občasný) - 1.10.2007 > Periskop> ma to ako fakt serie... Ja by som trebars aj prisiel, ale jedine na jeden dva (slovom dvanast) svarakov. Studene pivo fakt nejde ;)) Zitra? :)
U příspěvku:et ego in Arcadia vixi...
danuwaanalihi (Občasný) - 1.10.2007 > keby som nebol tak nascipany, tak ti za to kupim pivo. Mne sa ta mniska paci :)) Ad fotka numero 5 - davas sa na kalendarovu tvorbu, alebo sa mi obracia zaludok kvoli tej chripke? :))
U příspěvku:Dunaj stúpa
danuwaanalihi (Občasný) - 13.9.2007 > dobryy dobryyy :)
U příspěvku:Meditace o druhém břehu
danuwaanalihi (Občasný) - 2.9.2007 > meditace o predlouhem prdu... ;)
pateticke... nic vic :))
U příspěvku:Navečer utichne ta voda /a na okamžik zastaví se čas/
danuwaanalihi (Občasný) - 30.4.2007 > ...ja len stale rozmyslam ako to vlastne robis... a kde beries tie napady... ked sa clovek zamysli nad seriou v tvojom kontexte tak je to jednoducho porozumitelne...
akurat by som tiez pridal k tej poslednej (ako som si to prebral ja)..
atmosfera - okno ako symbol a za nim rastliny (uzavrenie -> stichnutie) - to by bolo ok a je to z toho citit. Graficka uprava je vsak v silnom kontraste oproti tomu tvrdeniu. Biela farba na rame okna (a celkovy kontrast fotografie) doslova krici a vydava pre mna svoj vlastny zvuk... Mam pocit, ze si skor presla zo sveta prirody do ineho zvuku "vo vnutri" a nie do ticha... a ak ide o ticho... tak skutocne - OSTRE... zo Skacelovej basne mam pocit, ze je v nej ticho akesi maksie...
Takze je to vseho vsudny krasny a vydareny pokus, ktory som si prebral asi trochu inak ako si to myslela Ty a ktory mi nekoresponduje uplne identicky s grafickym vyjadrenim Skacelovej basne...
Ako autor mas na to samozrejme pravo a zostava to krasnym dielom...
(boze - to su ale kecy :))
U příspěvku:...farm life (coloured)...
danuwaanalihi (Občasný) - 25.4.2007 > šedivec> znas znas? ale neuhod :)))
U příspěvku:...farm life (coloured)...
danuwaanalihi (Občasný) - 25.4.2007 > šedivec> fotis do raw formatu. spracujes s dvoma rozlicnymi expoziciami. cast obrazu exponujes inak ako druhu cast v konecnom vysledku... ty panimajes?
U příspěvku:...farm life (coloured)...
danuwaanalihi (Občasný) - 25.4.2007 > šedivec> stale vedla synku... stale vedla :) budes sa asi musiet nechat poddat :)
U příspěvku:...farm life (coloured)...
danuwaanalihi (Občasný) - 24.4.2007 > šedivec> :) no to ne... napada ta este nejaka ina moznost? :))
U příspěvku:...farm life (coloured)...
danuwaanalihi (Občasný) - 24.4.2007 > šedivec> si uplne vedla :))
U příspěvku:Žltá nálada
danuwaanalihi (Občasný) - 23.4.2007 > zaujimavy pristup... veduce linie by ale mali viest k nejakemu subjektu v krajine (strom?) mne sa to celkom paci... neviem ani presne co mi na tom vadi... mozno prave to rozpoltenie fotografie na dva kusy co pri stvorcovom formate je nejake nezvykle...
U příspěvku:...is there any colour in life?...
danuwaanalihi (Občasný) - 17.4.2007 > Periskop> presnejsie povedane objektivom leicou na tomto fotaku :))

http://www.dpreview.com/reviews/PanasonicFZ20/images/FZ20-3q.jpg nie je to ten isty, ktorym fotis svoje sfotene fotky? :)
U příspěvku:...is there any colour in life?...
danuwaanalihi (Občasný) - 17.4.2007 > Periskop> leicou woe :)) keby si bol radsej uzitocnejsi a povedal mi ako nakalibrovat ACR profil pre moju kameru vo fotoshope :))
U příspěvku:...is there any colour in life?...
danuwaanalihi (Občasný) - 17.4.2007 > Periskop> chces tvrdit ze mas exif z tohoto suboru? :)
U příspěvku:...is there any colour in life?...
danuwaanalihi (Občasný) - 17.4.2007 > Periskop> podla tohto exifu veeelmi tazko :))
U příspěvku:...is there any colour in life?...
danuwaanalihi (Občasný) - 16.4.2007 > Periskop> Fanda p. Simona? :-) mne moj cip nevezmu. A v originale spomina aj tak nikon :-)
U příspěvku:dekorace
danuwaanalihi (Občasný) - 13.4.2007 > tak tento je fakt parada...
U příspěvku:Mé budoucí Já....
danuwaanalihi (Občasný) - 12.4.2007 > MCMXLI> mas nejaky email? ak to bude on, tak je to moj osobny duchovny vodca a vybral si si dobre :)))
U příspěvku:Mé budoucí Já....
danuwaanalihi (Občasný) - 12.4.2007 > MCMXLI> mohlo to byt blizko Uval? :)
U příspěvku:Francouzská revoluce
danuwaanalihi (Občasný) - 12.4.2007 >
U příspěvku:Zátiší z půdy
danuwaanalihi (Občasný) - 12.4.2007 >
  <<< předchozí 
7.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter