Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 30.9.
Jeroným
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 4.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:...yesterday vs. tomorrow...
danuwaanalihi (Občasný) - 18.12.2009 > cvakal> timhle mne fakt nedojmes :))
U příspěvku:Klánovický les
danuwaanalihi (Občasný) - 18.12.2009 > cvakal> i kdyz vidi tvoje fotky?
U příspěvku:Klánovický les
danuwaanalihi (Občasný) - 18.12.2009 > cvakal> stejna jak tvy fotky... nanestesti... az bude neco jineho. budhou jiny myslenky ;)
U příspěvku:Klánovický les
danuwaanalihi (Občasný) - 17.12.2009 > wow. tohle ma fakt myslenku!!! CH NUMBER 3.
U příspěvku:Klánovický les
danuwaanalihi (Občasný) - 17.12.2009 > ehm. pardon za moju lubozvucnu slovencinu. this is chujovina numero zwei :)
U příspěvku:Klánovický les
danuwaanalihi (Občasný) - 15.12.2009 > za slusnou kompozici 4/ myslenka -3. toz dame zase jedna vid? :)
U příspěvku:Klánovický les
danuwaanalihi (Občasný) - 15.12.2009 > prispevek vymazat. fotku vyhodit :)
U příspěvku:Mlha na kopci Klepec
danuwaanalihi (Občasný) - 14.12.2009 > cvakal> chvalme Pana jelikoz ho osvitil. Chvalme Pana jehoz milosrdenstvi trva!!
U příspěvku:Mlha na kopci Klepec
danuwaanalihi (Občasný) - 14.12.2009 > cvakal> http://www.myrtlebeachrealestate.com/photoexamples/real-estate-photo-bad-compression.jpg

navod pre pomalsich? :))
U příspěvku:Mlha na kopci Klepec
danuwaanalihi (Občasný) - 14.12.2009 > nelze jinak... komprese komprese komprese. jinak je za 3. a to jen kvuli uhlopricce. Priste jeste sfot duhu a uz opravdu budu blejt...
U příspěvku:Pažit v Klánovickém lese
danuwaanalihi (Občasný) - 12.12.2009 > u nas na slovensku sa takymto fotkam hovori chujovina :))
U příspěvku:Klánovický les
danuwaanalihi (Občasný) - 12.12.2009 > ostatne z lesa zmaz... tuto tu mozes nechat ;)
U příspěvku:Klánovický les
danuwaanalihi (Občasný) - 4.12.2009 > no namety posedly urcite nejsi :) proc jsou fotky prekomprimovany. toliko zbytecneho przneni...
U příspěvku:Klánovický les
danuwaanalihi (Občasný) - 4.12.2009 > ja vam nevim mily pane cvakale. je posadnutost kompozici toliko potrebna? nebylo by lepsi hledat skutecne namety?
U příspěvku:...yesterday vs. tomorrow...
danuwaanalihi (Občasný) - 1.12.2009 > no. nahodou kedze su vianoce som presiel par hrackarstiev. skoro verne kopie AK47ciek :) U nas :) Toto na obrazku bola tiez len hracka :)
U příspěvku:...yesterday vs. tomorrow...
danuwaanalihi (Občasný) - 30.11.2009 > sadaf> su to hrozne mili ludia... aj u nas predsa deti pobehuju s pistolkami. aj my sme pobehovali a nikoho nestrielame... su to hlavne predsudky...
U příspěvku:Vlezem si do listí
danuwaanalihi (Občasný) - 5.11.2009 >
U příspěvku:Klánovický les
danuwaanalihi (Občasný) - 24.10.2009 > jo. tak tady se jen chci zeptat - co je sdelenim...?
U příspěvku:...winter is coming...
danuwaanalihi (Občasný) - 24.10.2009 > Kůla> Autor/ka by o hodne vic ocenil/a pouzitelnou reakci na jednu fotku jako obecnej nikam nesmerujici blabol :) Autora/ku sere mlaceni prazdne slamy a nemoznost se oprit o konkretni reakci. O takovouhle kritiku autor/ka nestoji. Takze az bude mit komentator/ka pocit, ze chce neco sdelit tak at komentator/ka se snazi mluvit k veci nebo radsi drzet umelecky prstiky daleko od klavesnice.
U příspěvku:...winter is coming...
danuwaanalihi (Občasný) - 23.10.2009 > Kůla> Blablablabla... blabla... BLA...
Zakladnim predpokladem hlubsi a potazmo konstruktivni kritiky je konkretnost a specificita. Tenhle blabol postrada jakoukoli konkretnost. Je to masturbace ega nejakyho dalsiho nejspis kvaziodbornika. Nemuzu soudit - vidim jen "myslenkove hlubokou" fotku jedine vetve... Ocenuju snahu ale tahle kritika je prabidna bida...
U příspěvku:z lesa
danuwaanalihi (Občasný) - 22.10.2009 >
U příspěvku:...
danuwaanalihi (Občasný) - 12.10.2009 >
U příspěvku:ctverecky
danuwaanalihi (Občasný) - 12.10.2009 >
U příspěvku:Avignon za úplňku
danuwaanalihi (Občasný) - 9.10.2009 > original mesic jsi mohl vyhodit ne? :)
U příspěvku:...humans like us...
danuwaanalihi (Občasný) - 9.10.2009 > Martin> nic prepalenyho tam neni. Svetlyho jo. A chyba to neni. Skoukni si to radsi v nejakym softu nebo zkalibruj monitor. Tohle je prece zakladka foceni...
U příspěvku:...moments (Paris)...
danuwaanalihi (Občasný) - 4.10.2009 > Couperfield> ach kluku usata :) az uvidim v tvych obrazcich aspon naznak nejakeho umyslu, zmyslu az pribehu, tak se zacnu zamyslet nad kritikou od tebe... Taky jsem mel pubertu a chtel fotit holky :)) Pouzivas hodne nechunty filtry a tady mluvis o odbarvovani... :)) No to je stejne jako perly urcitym zviratum hazeti :)) cim sem chtel rict vase blahosklonnosti, ze si urcite od vas neberu ani slovo. nestoji totizto za nic. k podstatnemu se nic nereklo...
U příspěvku:...Paris - (places)...
danuwaanalihi (Občasný) - 12.8.2009 > mmiiaa> v compu...
U příspěvku:Pozvánka na šálek čaje
danuwaanalihi (Občasný) - 11.8.2009 > Věza> takze preco teda fotis?
U příspěvku:Pozvánka na šálek čaje
danuwaanalihi (Občasný) - 10.8.2009 > nechcem byt osklivy. Ale nikam sa neposuvas... Aj ked asi Ta to celkom bavi... Toto nikam nevedie. Potrebujes pomoc zvonku niekoho kto obrazkom naozaj rozumie... Preco fotis?
U příspěvku:Až na dno
danuwaanalihi (Občasný) - 10.8.2009 >
U příspěvku:vecerni prochazka
danuwaanalihi (Občasný) - 10.8.2009 > sédy> svet je dedina... este si tam? co tam robis? :)
  <<< předchozí 
4.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter