Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 5.10.
Eliška
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 5.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:vojanda
claudie (Občasný) - 22.9.2006 > Pardon, zapomnela jsem se prihlasit.Tak o co ti vlastne jde?
U příspěvku:Bolest
claudie (Občasný) - 22.9.2006 > Mohu se na něco zeptat?To s tou žiletkou je pravda?
U příspěvku:Nevím
claudie (Občasný) - 22.9.2006 > No, já taky nevím.Někdy je lepší věci a lidi kolem sebe mazat.
U příspěvku:Staré fotky
claudie (Občasný) - 22.9.2006 > Myslíš, že bude následovat hledání klíčů?
U příspěvku:Doslova
claudie (Občasný) - 22.9.2006 > ireversible> Nezbavila, to nejde.
U příspěvku:Doslova
claudie (Občasný) - 22.9.2006 > ireversible> Díky
U příspěvku:Archandělo
claudie (Občasný) - 28.8.2006 > Líbi se mi Tvá tvorba.Těším se na báseň, která bude stejné intimity a bude obsahovat slova lehká, nezatížená a jednoduchá.Ne však svým obsahem, ale tvarem.Ukládám.....
U příspěvku:Panenka
claudie (Občasný) - 13.8.2006 > Václav Mráz> Postup je mozna stejny, ale namet zcela opacny.Diky za komentar.
U příspěvku:Z deníčku
claudie (Občasný) - 13.8.2006 > Zaujal me styl vypraveni, je to jako scenar.Pri cteni jsem ja sama prochazela cestu po "kocicich hlavach" (ten vyraz se mi libi) a citila hnus.Ta devka mi prisla na chvili spinavejsi nez poblita kosile, ale na konci se to zmenilo.Okem kamery......
U příspěvku:Kawasaki
claudie (Občasný) - 1.8.2006 > Asi tam ma byt pracka, ze?Libi se mi dovetek "zlobil by se".Nejak mi to spojuje celou atmosferu.Klisovita louka neni vyraz, ktery se vidi kazdy den, ale proc ne.Mas velmi zajimave a ctive voleni slov.
U příspěvku:Stařec.
claudie (Občasný) - 1.8.2006 >
U příspěvku:Andělí trauma
claudie (Občasný) - 26.7.2006 > Jsem jednoznačně pro formalismus, takže "andělí" je pro mne naprosto v pořádku.Hezké.
U příspěvku:Mojí malé milé
claudie (Občasný) - 25.7.2006 > Periskop> Děkuji moc, vážně se líbí?
U příspěvku:Mojí malé milé
claudie (Občasný) - 25.7.2006 > Skafloc> Skafloc Díky:)
U příspěvku:Ironie
claudie (Občasný) - 23.7.2006 > Aha, uz vim, kde vzniklo nedorozumeni."Prisla za mnou, nemela nohou, presto prisla" to neni ta Laska z nazvu, ale urcita zenska osoba.
U příspěvku:Ironie
claudie (Občasný) - 23.7.2006 > Je to asi ohrane tema, ale nemyslim si, ze bych psala nejaka klise.Je mi 21, pokud te to opravdu zajima.A ten nazev basne ma byt ironie, takze vlastne o zadnou lasku nejde.
U příspěvku:TAK BLÍZKO
claudie (Občasný) - 21.7.2006 > Myslím si, že právě onen smutek je patrný na první pohled.Velmi zdařilé."Pak přisly údery do spánku" je věta mluvící za vše, tedy pro mě.
U příspěvku:Cítit klid
claudie (Občasný) - 15.7.2006 > Velmi se mi libi melodie teto zpovedi.Cte se to nadherne, uplne samo.
U příspěvku:Mojí malé milé
claudie (Občasný) - 9.7.2006 > Opíječ tchýní> To neni rada, pouze reakce na Tvuj komentar.
U příspěvku:Mojí malé milé
claudie (Občasný) - 9.7.2006 > Opíječ tchýní> Zkus to proste nekdy brat jako celek a nekouskovat to.Prodanou milost chapu jako jisty druh litosti, nesmilujes se nad nekym dobrovolne, svou milost mu prodas.Uz je to lepsi? :)
U příspěvku:Mojí malé milé
claudie (Občasný) - 9.7.2006 > back> dekuji, potesilo.
U příspěvku:Pár lístků pro Eurydiku
claudie (Občasný) - 18.6.2006 > Stalo se?
U příspěvku:Bolí, když kradu!
claudie (Občasný) - 11.6.2006 > Líbí se mi momentky.Zde například "Ještě trochu bolí, když kradu" , je na tom patrný posun od něčeho, co bylo.Dále pak "bolíš mě largem" , to mluví samo ze sebe.
U příspěvku:Tvář
claudie (Občasný) - 9.5.2006 > Opíječ tchýní> aha, tak to potom jo, kdyz to povazujes za nejasne a uzavrene, to uz neni co resit....
U příspěvku:Tvář
claudie (Občasný) - 7.5.2006 > Opíječ tchýní> proc v tom hledas tolik slozitosti?je to jednoduche.tvar ma noc, osoba vidi druhou osobu v jeji tvari( tvari noci ).neco nepochopitelneho?
U příspěvku:Tvář
claudie (Občasný) - 6.5.2006 > Opíječ tchýní> jasne, chapu:) je tam jen noc a osoba, noc mluvi primou reci, osoba doplnuje zbytek, stejne tak jako tvori celou strofu....uz je to lepsi?
U příspěvku:Tvář
claudie (Občasný) - 6.5.2006 > Barča> dekuji....jasne, i tak by to slo.
U příspěvku:Tvář
claudie (Občasný) - 5.5.2006 > šedé> dekuji....
U příspěvku:Labutě
claudie (Občasný) - 27.4.2006 > Rawen> Jasne, neco mi to pripomina.
U příspěvku:Labutě
claudie (Občasný) - 26.4.2006 > Raimund> Dekuji za formu...
U příspěvku:Labutě
claudie (Občasný) - 26.4.2006 > Rawen> Naivita se u kazdeho projevuje jinak, tak pardon za svou naivitu.Co mas proti listi?
  <<< předchozí 
5.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter