Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 
8.číslo   
 9. 
   10.číslo

               

  
  
 
 

Fotografie

 

výběr - MPosp

 

Po kliknutí  na zmenšený náhled
se fotografie zobrazí v původním formátu.

 

 

d. (nikkaela)

 

d.

(nikkaela)

 

Slovo autorky :

tahle fotka vznikla cca před rokem,když jsem si zkoušela co to 300D vlastně umí

použitá technika : canon 300D,objektiv canon EF 50/1.4 USM a denní světlo od okna

 

 

*

 

Hrošákova Praha (Strážce_majáku)

 

Hrošákova Praha

(Strážce_majáku)

 

Slovo autora :

Fotka vznikla jedno sobotní dopoledne na přelomu února a března 2005. Místo: stanice metra Rajská zahrada.
Foceno na analogový Pentax P-30T (manuální ostření), objektiv Tamron 28-80 mm. Je to poměrně dost ořezaná část větší fotky, tenhle detail mi doma u PC připadl zajímavý.

 

 

*

 

.: ČERNÉ SVĚDOMÍ :. (aret)

 

.: ČERNÉ SVĚDOMÍ :.

(aret)

 

 Slovo autora :

fotka vznikla na všeobecný burze v menze na praze 6. protože většina stolků byla umístěných po obvodu místnosti, která byla ze všech stran prosklená okny, z mého pohledu v proti světle. tak jsem si řekl, že bych mohl udělat pár siluetovek. no a tahle byla jedna z nich.

fotil jsem canonem eos 10d,obj. ef 50/1,4 čas 4000, clona 2, iso 400.

 

 

*

 

Je jaro, je jaro! (Janahe)

 

Je jaro, je jaro!

(Janahe)

 

Slovo autorky :

Fotka vznikla proto, že jsem jela vlakem, koukala z okna a zbláznila se do té řady stromů na horizontu, takže jsem jela vlakem ještě jednou, tentokrát s foťákem (Nikon Coolpix 4500) a snažila se udělat fotku, na které by nebylo jen rozmazané křoví rostoucí podél trati. Ale při prohlížení úlovku se mi na některých snímcích to rozmazané křoví zalíbilo. Fotka je upravená v Corelu (jas, kontrast). Toť vše. Technika je focení z okna jedoucího vlaku.

 

 

*

 

Něžné krutosti I. (protěž)

 

 Něžné krutosti (I.)

(protěž)

 

 

*

 

zrcadleni... (dark)

 

zrcadleni...

(dark)

 

Slovo autora :

Vznikla naprosto náhodně, na vycházce s pejskem jsem si prohlížel trosky rozbitého skleníku. V jednom okně se zrcadlilo slunce a obloha a stromy. Udělal jsem 3 fotografie. Z nich jsem vybral dvě a z nich Abyss vybrala tuto. Fotografie je skutečně neupravená bez jakéhokoliv zásahu.

 

 

*

 

*II (TomasW)

 

*II

(TomasW)

 

Slovo autora :

Fotku jsem prostě udělal při jednom nudném dnu v práci:)

 

 

*

 

Dědovo (Mishka)

 

Dědovo

(Mishka)

 

Slovo autorky :

Zátiší starého pána v chaloupce na Brocně má svou atmosféru a lákalo k zachycení. Následovaly úpravy na PC (kontrast, barvy).
(srpen 2003, Olympus Camedia E-100RS)

 

 

*

 

někdy to štěstí není moc vidět (gongey)

 

někdy to štěstí není moc vidět

(gongey)

 

Slovo autora :

bylo to asi tak pět hodin od chvíle, kdy jsem vystoupil z auta. měl jsem kliku, střecha nad řidičem byla zmačkaná, dveře zdeformované, naštěstí jsem se trefil na pole mezi dva stromy a dopadl zpět na kola. o pár hodin později jsem měl nutkání fotit a zlepšit si tak náladu. vlezl jsem s límcem kolem krku, odřenou hlavou a stativem na půdu, ani nevím proč. no, a on tam seděl. měl jsem velké štěstí, ale nebylo to ten den moc vidět.

 

 

*

 

 

 

  
     
                                                   
Předchozí stránka   
   Následující stránka

 
 

Copyright © 1999-2005 WEB2U.cz
Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.


free web hit counter