Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 
 
 

FOTOGRAFIE I
Příspěvky vybral MPosp (Martin Pospíšil)

 

 

 

ruce  – autor phoe.nix

 

 

 

 

Sousto  – autor MPosp

Slovo autora:

Letní víkendové ráno na chalupě … vyjdu ven na zahradu a do tváře chytám hřejivé ranní paprsky. Mé pozornosti neujde Pěnice pokřovní, která vyvádí mládě a hlasitým voláním jej nutí k pokusům o létání, a mezitím ho krmí. Doběhl jsem si pro fotoaparát (Canon EOS 300D s objektivem Sigma 70-300mm) a čekal na příležitost k pěknému snímku. Když mládě po několika pokusech skončilo pod prohazovačkou na písek a začalo po ní šplhat nahoru, odhadl jsem, že by se po dosažení vrcholu mohli oba setkat – rychle jsem zaujal výhodné stanoviště se sluncem za zády, zaostřil a čekal …

 

 

 

fotbalová  – autor tomash

Slovo autora:

no to jsem se o prázdninách poflakoval v Benátkách a v podvečer při při brouzdání uličkama jsem narazil na malý náměstí, kde si parta místních kluků dávala fotbálek...

eos 50mm, prošlej kodak, xprocess

 

 

 

 

Utopenec  – autor Mishka

Slovo autora:

06/2004 Plitvická jezera, Chorvatsko

Davy turistů proudily po úzkých dřevěných lávkách mezi jezery bez většého zájmu tohoto krásného utopence se svými malými strážci. Já ale musela...

 

 

 

 

 

.:: Osamělost ::.  – autor Cedrik

Slovo autora:

Bylo to focený jedno odpoledne a pamatuju si, že jsem měl tenkrát hodně blbej den. Sedl jsem do auta a protože bylo výborný světlo, zajel jsem na předem už obhlídnutý místo. Pak jsem chvíli experimentoval, protože o kompozici jsem měl představu už dřív. Hrál jsem si s filtrama. No a tam nějak to vzniklo

 

 

 

U Labské  – autor bestek

Slovo autora:

Tuto fotografii jsem fotil v době, kdy jsem trávil letošní dovolenou v Obřím dole. Byl to nádherný výlet po Krkonoších, které máme ze srdce moc rádi se svoji manželkou. Děti již tomuto kouzlu podlehly také....:o). Fotografie vznikla kolem páté hodiny, kdy jsme se vraceli z celodenního výletu ze Špindlerova Mlýna. Viděli jsme tak nádherné světlo, že se tam nedalo nezastavit. Když jsme dorazili k přehradní budově, tak jsem viděl to nádherné světlo a v hlavě jsem viděl rovnou čb provedení. Rychle jsem nastavil na HP850 režim bw a na dva snímky jsem komponoval. A bylo to. Snímek prošel softwarovou úpravou ve Photoshopu a zmenšením v Zoneru. Asi k tomu více nemám....jen jsem rád, že to světlo jsem zachytil.

 

 

 

 

Ochrana – autor qwasyx

 

 

 

 

 

d u e * – autor yenda





tažní ptáci
se už odhodlali k odletu
je konec léta..
i touha se ztrácí..
je duet jen půl kvartetu?
a snad neodlétá
i to křehké spojení
jež tak snadno se vejpůl rozdělí
však kde to vězí?
co bylo už není..
duety se mění v duely
a nikdo nevítězí

 

 

 

 

Šípková Růženka – autor nalle

Slovo autora:

Fotografie vznikla letos na mé dovolené v Chorvatsku. Byla vyfocena v 7hod ráno po výstupu na blízký kopec. Prostředí na kopci bylo celkem zajímavé - před týdnem tu zuřil obrovský požár, takře o "rekvizity" bylo postaráno. Přítelkyni jsem strčil nahou do ohořelého keře a nechal ji bojovat s trny. Mezitím jsem udělal pár obrázků. Slečně se sice podařilo po pár minutách vysvobodit, ale vypadala spíš jako kominík, něž jako Růženka... Fotografii jsem zpracovával ve své improvizované fotokomoře s materiály ilford (PAN400, microphen). Jedná se o scan z papíru RC xPress, který byl exponován na nejtrdší gradaci.

 

 

 

 

BAF !!!  – autor MPosp

Slovo autora:

Mé ranní výlety na lov vážek a šidélek byly odměněny několika pěknými záběry, a tento je jeden z nich. Fotil jsem vleže na zemi v kopřivách na břehu rybníka, a zpoza listu na mě takhle vykukovalo Šidélko páskované. Technika: Canon EOS 300D s objektivem Sigma 105 EX Macro.

 

 

 

 

two  – autor netinka

Slovo autora:

I na obyčejných předmětech se snažím nalézt a zachytit něco krásného.

  
     
                                                   
Předchozí stránka   
   Následující stránka

 
 

Copyright © 1999-2005 WEB2U.cz
Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.


free web hit counter