Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 
 
 
V sekci výtvarno bych Vám dnes rád představil autora, který působí na Totemu.cz pod přezdívkou nik . Před časem jsem mu položil pár otázek, jak to dopadlo? Čtěte níže. Nakonec pár ukázek z nikova výtvarného díla.

 

 

1/ Jaký umělecký styl je ti nejmilejší (teď i dříve)?

Nemám žádný, který by se mi líbil nejvíc, na každým něco je.

 

2/ Krátce tvůj umělecký (klidně i jiný) životopis?

Kreslení mě baví od malička, malovat olejem jsem začal zhruba od sedmnácti let, od té doby tvořím docela hodně. Svoje věci publikuji na internetu a občas mám na škole výstavku. Do budoucna chci dělat nějakou vysokou školu, kde se kreslí, maluje nebo něco tvoři, tak uvidím podle toho, kam se dostanu.

 

3/ Vzory překonané i nedosažitelné?

Já se bojím na takovéto otázky odpovídat, abych neřekl nějakou hovadinu :o)
Já vlastně umění nijak zvlášť nerozumím, spíš se učím, takže vzory hledám všude kolem sebe a zdají se mi nedosažitelné, ale když se člověk snaží, kreslí a kreslí (a doufá), tak je může i překonat. Myslím, že každý styl co vznikl, po určité době nahradil další, ale z těch minulých se vychází. Nestaví se nanovo, takže překonané vzory asi nejsou.

 

4/ Zvraty v umělecké kariéře?

Jak už sem psal, zvrat se stal někdy když mi bylo šestnáct - sedmnáct, to jsem vlastně
tvořit začal, a doposud jsem nějaký další zlom nezaznamenal. Zatím se učím a
jsem rád, když dokážu něco, co jsem před pár měsíci neuměl.

 

5/ Soudě podle děl na Totemu.cz v tvé sbírce Nové ilustrace zažíval jsi nedávno "hnědé období"

Zkouším všechno možné, všechny možné styly, nevím co bych k tomu řekl. Já mám prostě rád hnědou, to je všechno :-)

 

 

Autoportrét

Nikola  Šuhaj

Jana

Filemon Ent Dáma
Glum Holofernes Galadriel Král

 

 

ps: Víte, že zrovna nik  je autorem kresby na přebalu knihy "Z kapsáře"?


_JiKo_

  
     
                                                   
Předchozí stránka   
   Následující stránka

 
 

Copyright © 1999-2005 WEB2U.cz
Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.


free web hit counter