Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 
 
 

Jeden den...

Taky máte po probuzení lepší náladu? Ne snad, že bych rád vstával, stačí přeci vyhlédnout z okna a plesat... strmá úbočí, jehličnatí kmeti, sem tam roztroušené salaše.

Ráno na Selle - Drosophila

(Ráno na Selle - Drosophila)

Kdepak není nad to vídat po ránu horský kraj ... vlastně, jeden pohled za to přeci stojí. Stačí se jen otočit. Vždy vedle nás na posteli mnohdy dlí ta největší královna.

Dvojportrét - Madman

(Dvojportrét - Madman)

Obouvám si botky a Máchovými slovy opěvuji vůkolní krajinu. Úrodná půda lemována lesy, shora ji laská slunce svým svitem.

(Krajina - Clau)

V podvečer bývá rosa, už se šeří, nebe tmavne. Je sobota a jako vždy nezapomenu navštívit hřbítůvek s kostelíkem za vsí.

Sobotka  Lucie

(Sobotka - Lucie)

Klid odpočívajících do mě vstoupí, rozloučím se vzpomínkou a pokračuji ve své pouti. První lampy již svítí. Klikatím se uličkami, vzpomínám na časy lampářů obcházejících své rajony a rozsvěcují a rozsvěcují a ...

Ulička Nový svět - Oclee

(Ulička Nový svět - Oclee)

Ploužím se cestou domů kol nádraží, není velké, jen pár kolejí, tu a tam vyhýbka. Pro nás odvátý čas, pro zdejšího přednostu bohatství. Pyšně kývá placatou čepicí s plácačkou u pasu, na pozdrav, cestujícím, přestože se na půlnoční kávu nestaví.

Bylnické nádraží - Madman

(Bylnické nádraží - Madman)

Byl to krásný den. Až jednou zestárnu a skráně mi budou brázdit vrásky, vzpomenu si na své mládí a nezahořknu na svět. Je přeci tak krásný. Stačí se jen dívat.
Zatím si však nechám zdát o tajemné kráse...

Let the silence talk  Cavalera

(Let the silence talk - Cavalera)

 

 stránku připravil _JiKo_

  
     
                                                   
Předchozí stránka   
   Následující stránka

 
 

Copyright © 1999-2005 WEB2U.cz
Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.


free web hit counter