Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 
 
 


Naše redakce ve zkratce...


Cid (poezie) >> Tam kde se veci stávají obycejnými, tam umírá Láska.
Píši poezii se zamerením na katolickou lyriku. Mám rád literaturu antickou a stredovekou a z dvacátého století mi nejvíce vyhovuje literatura anglická.
Cobain (poezie, English corner)
Je mi 19 let, studuji druhým rokem na The University of New York/Prague. Rád si hraju s rýmy a stejne tak mám rád když si s nimi hrají jiní ve svých básních. To bude zatím všechno :-)
Dusan (technické záležitosti) >> Citace: "Svůj život jsem věnoval tomu, abych se stal tím, kdo jsem. Stálo to za to?"
Trošku se starám o to, aby Totem fungoval a pořád něco vylepšuji, aby jste měli fajn prostředí pro publikování a vzájemnou komunikaci...Baví Vás to ? Mě celkem ano :) Cokoliv vám nebude na Totemu fungovat, napište mi o tom...
Fines (poezie)>>"V dobrém úmyslu ironie je moje životní poezie."
HACKMAN (próza, cestopisy)
To jsem celý já. Když mám napsat o sobe, tak nevím co a už vubec nevím, kde mám zacít. Takže laskavý ctenári mi promin.

_JiKo_ (el. císla, WEBy, JazzCluby) >> Smějte se, třeba zítra už nebude čemu ...
Info o mě najdete na mých WWW http://mujweb.cz/www/jirikoci jiko@wo.cz

Lian (poezie, próza)
Usmívejte se, bude hur...

Lucie  (fotografie) >> I ´m only happy when it rains
Narozena 16.1.1978 v Praze, t.č. studující. Zájmy: fotografie, film, sport, hudba.

 

M.M. alias Přemek (kresby, comics, hudba)
Jsem rozvedený,nekurák s bytem 2+1 hodný a pracovitý.

Madman (fotografie, grafika)

 

marjánka (grafika, výtvarno)

 

Martin  (poezie, próza) >> Verše nepíší lidé. Píší je chvíle, které prožívají ...
Clovek myslím o sobe nikdy nic porádného nenapíše, k tomu jsou jiní, aby mu rekli to, co nerad slyší.:) Nicméne narodil jsem se šedesát let po vypuknutí první svetové války, tak mám rád mír, klídek, poezii a kávicku. 

Olina (poezie) >> "Navzdory slovům dorozumíváme se pomlkami." (Zbyněk L.Gordon) V mém životě mě nejvíc oslovila krajina Šumavy, obrazy Vincenta van Gogha, básně R.M.Rilkeho, v posledním roce výroky mého dvanáctiletého syna, životní pohled C.G.Junga, Novosvětská Antonína Dvořáka (toho jsem nikdy nemusela hrát), knihy W.B.Yeatse ....                                                                                  
"Přátelství je blízkost dvou duší, skutečnost, která je v tomto světě velmi vzácná." (Mahátmá Gándhí)            

Paula (poezie, próza)

 

Petr (poezie, divadlo) >> Miluj život i dny nad Tvé síly ...
Na své dvacet dva tri let trvající detství se príliš nepamatuju ... ale ... více na mé osobní stránce.
Pisisvor  (vtipy, citáty, el. císla casopisu) >> Díky za všechny vaše mailíky...už jich pár prišlo :)
Pišišvor obecný je velice zvláštní tvor... je to neco mezi zvíretem a clovekem, vyznacuje se velikou roztomilostí, vtipálkovstvým, trochou popletenosti a muže to být cokoliv a kdokoliv s temito vlastnostmi.
Rezi (próza, výběry)
SShane (Co?Kdy?Kde?, organizování)

Thomas Hudson (Výtvarné umění) >> Když jsem byl ještě malý kluk, šel jsem s dědou po ulici kolem vitríny, kde visely parte. Děda se zastavil jako vždy, aby věděl komu bude na pohřbu zpívat a já jsem se zastavil, protože se zastavil děda. Na jednom parte mě zaujal obrázek, který vybočoval z fádní řady křížů - byl to kalich Českobratrské Církve Husitské. Už když jsem byl malý, tak ve mě byly známky toho, že budu jednou studovat technickou školu - ptal jsem se pořád proč to funguje, tak jak funguje, zeptal jsem se tedy dědy: Dědo proč na tamtom parte je kalich?? Znamená to že se ten člověk upil k smrti??? Musím říci, že jsem docela pobavil dědovi spolučteče a dědu taky..... PS: Dědovi nedokázal na pohřbu zazpívat nikdo tak krásně jako by si zpíval sám
Qué puta es la guerra
(Válka je kurva) ........Ernest Hemingway

Tragos (filosofie) >> S uměním na věčné časy
Mé bytí podobá se lucnímu kvítí, jež páleno jest nad plamenem svíce.

 

          Máte-li chuť s námi spolupracovat nebo chcete-li stát se redaktorem,
napište nám na email:
redakce@totem.cz

 

  
     
                                                   
Předchozí stránka   
 

 
 

Copyright © 1999-2005 WEB2U.cz
Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.


free web hit counter