Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 
 
 

Patří poezie do šoubizu?

 

 

Tak to si pište, že patří!!!

 

Není spravedlivé, aby si bžiliony, které se v šoubizu točí, rozdělovaly modelky, zpěváčci, pornostar a fotbalisti!!! Jo – a herečky!

 

A kdo může za to, že ty miliony nemáme?

 

Sami, sami si za to, přátelé básníci a přítelkyně básnířky, můžem!!!

 

 

Že neúčastníme se rautů a nechodíme do Duplexu. Že se neumíme odít flitry, abychom ladili s jiskrou svých veršů, že ňadra si nechváváme vyklouzávat v temných parcích a ne v blescích fotoaparátů.

 

Vo tom to toiž je!! Vo tom to je, přátelé básníci a přítelkyně básnířky!!!

 

 

 

Takže takto: cesta k milionům vede přes stránky lesklých časopisů, nejhlubší stokou, nejširším bulvárem!!!

 

 

A proto jsme tady!!!

 

VAŠE

 

MÓDNÍ POECIE

 

 

 

VÝCHOVA POKUTOU!!!

                                                 ZA KRÁSNĚJŠÍ BÁSNÍŘKY!!!

                                                                                                  ZA FOTOGENIČTĚJŠÍ BÁSNÍKY!!!

 

 

 

 

První vykrákané a první pochválené, první oběti z posledního ČTENÍ TOTEMU najdete

 

ZDE ZDE ZDE ZDE ZDE(CLICK CLICKCLICK)!!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

Listopad je tady a básníci vylézají ze svých nor. Čtení Totemu, Hájek & Hůlková, čtení Tvaru, literární časopisy, literární potraviny!!! Kde udeří MÓDNÍ POECIE příště??? Ladí váš klobouk s vašimi verši a nejnovějšími trendy??? Dávejte si bacha!

 

 

 

----------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

(Módní poecie průběžně shání další a další fotografy. Hlaste se mně.)

  
     
                                                   
Předchozí stránka   
 

 
 

Copyright © 1999-2005 WEB2U.cz
Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.


free web hit counter