Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 
 
 

SVéRáZ LOVU NA toona

 

 

43.toono - 1.4.  A/ sem se prejmenoval, Lumig uz sral...
B/ Cus, musime, kua, udelat rozhovor pro ten slavnej casopis/ci portret ci medajlon ci jak se tomu nadava/ kdyz si ten ilustrator - samozrejme pisu pozde, ale co uz se mnou:-ú
Toz dem na to:

- Tak ja jsem osobne rad, zes prijal nabidku na ilustrovani a titulku tohohle cisla - sam ocekavam a tesim se, i asi vetsina redakce, ze to bude neco jinyho a tak trochu bomba do malinko stojatych vod - co ty na to?!

- A pokud uz to neni receno vyse - jak to slo a proc si vybral tenhle styl - a proc se ti libi, proc te bavi a jak´s na to vubec prisel?

- Kdyz zrovna neilustrujes totemackej casopis a nehonis baby, co a proc fotis? A proc rad fotky upravujes? A kde beres celkem originalni barvy a kompozice? A proc rad pribehy?

- Ceho chces ve fotce a grafice dosahnout?
Chces se tim zivit, chces bejt nechutne slavnej, chces bejt dobrej?

- Aby to nebylo tak suchy - tak jaky baby se ti libej a proc a odkud - ktery jsou nejlepsi:-ú??
Zpráva
odchozí

 

27.toono - 8.4.  hele, koukej mi prosim hlavne uz poslat ty odpovedi na otazky - ten pseudorozhovor, diky!
Zpráva
odchozí
22.toono - 9.4.  ok. tak dekuji za podporu.. takze ti du nejak decentne odpovedet na naky rozumny oazky kery si budu muset sam vymyslet.. hehe.. no nazveme to radsi profil uzivatele a nebo tak nejak;-)
Zpráva
příchozí

21.toono - 9.4.  jak dlouho chodis na totem??

na totem jsem se prihlasil na podzim roku 2001. echo sem dostal od bejvalyho spolubydly ze strahova, ktereho tatinek byl veterinarem kdesi u pisku.

jak to tehda vypadalo??

vladla tady zla lucie, ktera vubec ale vubec neumela fotit.. nakonec si tim snad chvili i privydelavala nebo tak..

no a jak si zacinal..

zacinal jsem starymi skeny ze skautskych taboru filtrovanych v irfanviewe.. jak se mne onehda vysmival jeden ostravsky genius.. ani nevi jak jeho fikce byla nblizka realite.. ted by se jeste mel zamyslet co s vecma kere poklada ve svem zivote za realitu..
Zpráva
příchozí

20.toono - 9.4.  predpokladam, ze nezustalo jen u toho.. jaktopak pokracovalo dal..

moje obsese pokracovala instalaci nelegalni kopie fotosopu sedmicky a prvnim cislem magazinu hype zdarma, opet na vratnici strahovskych kolejich..

no a pak ty skeny negativu..

jo, to prislo az jak sem vedel ze mne z tech koleji vyhodi.. ted bych si nekdy chtel taky koupit takovej skenr.. a vubec nechapu nac delame ytenhle trapny rozhovor.. podivejte se treba jinde.. treba v polsku je havo sestnactek co sou lepsi nez zdejsi profesionalove.. je to ostuda tehle republiky, za prvni republiky umelecke velmoci.. pokladejte proto tento rozhovor spis za kriticky.. a rozhodne ne kriticky vuci mne..


dobre, dobre, klidek..

nonono, nebyl jsem to ja, kdo neovlada pravidla hospodske rvacky.. aby bylo jasno, ja se neperu a okamzite volam esenbaky..


tak alespon na zaver nejakou historku z nataceni.. byla by vubec nejaka??

byla.. jednou kdyz sem chtel udelat takovej vtipek na toho arcizlotrilce doupovce, potkal jsem v parku opily patnactky..
Zpráva
příchozí

10.toono - 9.4.  oukej, ja z toho neco udelam...
Zpráva
odchozí

 

 

 

 

 

 

  
     
                                                   
Předchozí stránka   
   Následující stránka

 
 

Copyright © 1999-2005 WEB2U.cz
Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.


free web hit counter