Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Původní Plejáďané
Autor: Astearra (Občasný) - publikováno 22.6.2022 (21:43:07)

Znovu upozorňuji na nedokonalý slovosled a vysvětlivky, nepíšu slohovou práci do školy.

Můj život na Plejádách po útěku z válkou zasažené planety Vega v souhvězdí Lyry.

Na úvod - původní Plejáďané

Původní Plejáďané byly jakési "Efeméry" světelné energie, "koule", stvoření, která fungovala na bázi světla, byli přímo napojeni na zdroj a proudila nimi čistá energie. Byli "neposkvrnění" nevinní. Byli mnohem vyšší než ostatní Plejáďané, kteří už měli podobu, kterou známe my teď. Později se mi ukázal jaksi "vytesaný" Zdrojem. Jeho tělo bylo takové mechanické, ale nebyl robot a to ani z části. I se mi tam ukázala upevněná duše v  jeho mechanismu. S hmotou, tak jak se jevila tam v těch daných dimenzích, bylo jednoduché manipulovat. Jeho tělo bylo jako to lidské, z masa, krve a kostí. Měl "kovový" hlas. Byl to takový zvuk o kterém se říká, že takto zní vesmír. Zkrátka se jednalo o bytost přímo od Zdroje. Velmi se lišili od ostatních.

Tady na zemi působí jako "nové duše" opravdu lehce naletí temným na jejich triky. Nechají se snadno kýmkoliv okouzlit, cokoliv co jim dodá podvědomý pocit jakési "euforie" je pro ně životní náboj. Bohužel tady energie fungují jinak a působí i jinak na jejich podvědomí. Neznali nic jiného než světlo a proto je pro ně těžké se tady rychle probudit. Těžko si hledají partnera, protože se nechají rychle unést kýmkoliv kdo jim dává pocit "euforie" jsou v tomto až naivní a rádi se tím opijí, protože tam na Plejádách fungovali pouze na této energii. Bez konfliktu, bez problémů, bez temnoty, cítili vyšší vesmírné energií, euforický pocit blaženosti štěstí od zdroje.

Měli to vlastně podobně jako Hathor, kteří vnímají energie skrze barvy, různé "výbuchy" míchajících se barev. Oni opravdu zažívali (a i v tom stavu byli) že jsou jedno se vším až takový orgasmický pocit. Proto to chtějí zažívat i tady, ale způsobem, který už ale je úplně jinak ovlivněný a jinak dosahovaný aniž by si to uvědomovali.

 Jejich podvědomí reaguje na jakýkoliv podnět, který byť jenom minimálně připomíná tento úžasný stav bytí, který zažívali tam. Nicméně na Plejádách se to neslo v jiné energii. Zde je tolik nižších energií a vjemů, které se jim jeví jako matoucí a nemají na jejich podvědomí dobrý vliv aniž by si to kolikrát uvědomovali, není to ale pravidlo, že o tom neví. Oni si to  často neuvědomují, nebo resp. tu podstatu a důvod o co přesně jde,  protože jejich naivita a primární zdrojové nastavení jim zůstaly. Může pro ně být nemožné mít velmi probuzeného partnera, který si prošel humusy a je tady po několikáté a zažil si války a intriky a je jakési "bojovnější" nátury. Na jejich podvědomí to nemá dobrý vliv a když se s tím setkávají ve velké míře můžou z toho mít až schizofrenické stavy. Vznikají v nich rozpory, když jim někdo ukáže i temnou stránku života, nechtějí se s ní "poprat" nechtějí jí přijmout a ani to není v jejich silách, je to pro ně destruktivní. Proto je pro ně těžké najít správného partnera, jejich světelná duše prahne po opravdové "světelné" duchovní hluboké a propojené lásce, ale vjemy našeho 3D pokřiveného světa na ně mají tak silný vliv, že to v sobě nedokáží probudit a vydat se k tomu. Když se s takovým partnerem setkají, nemusí ho "dát" i kdyby chtěli. Táhne je to k adrenalinu (bunjee jumping, skákání padákem), používání různých drog typu houbiček, ayauhascy apod...(Tím netvrdím, že šamani jsou také původní Plejáďané). Je důležité zmínit, že užívání těchto "prostředků" není úplně takové jaké by mělo být. Nkkteré s e prostě užívat nemají. Někdo se to ani neuvědomuje ale za cílem opakovaného požitku, který se jeví jako hlluboký, ale je vlastně povrchní (nechtějí si to přiznatú je zneužívání éterické bytosti (hub, bylin). I ty mají sé všdomí a jsou napojení na vyšší kosmos. Je to kvůli tomu, že na podvědomé bázi to jejich duši připomíná onen euforický stav blaženosti ve kterém se narodili jako světelné Efeméry. Kdy bylo jedno a zároveň všechno a byli ve všech různých energiích.  Myslí si, že je to duchovně prohlubuje, ale i kdyby ano jejich prožitek je tak silný, že je to pohon k tomu aby to dělali i když si to nechtějí přiznat právě kvůli rozporu paměti své duchovní podstaty a lidského bytí a a energetických vjemů tady. Zůstávají  pouze u požitku i když si myslí že ne. Chtějí zažít pravé sexuální propojení, ale neumí to. Hledají dokonalého partnera, ale vždy se nechají unést někým jiným a dalším, že se asi jen těžko usadí. Nemůžou za to. Musí si projít tady "sračkama" a byrokracií a všemi těmito 3D nesmysly, aby se jim do paměti duše otiskla tato zkušenost a dokázali si ji uvědomit a tím si "upragdovat" své vědomí a vlastně i DNA. Ukázalo se mi to jako jakási krychle nebo nějaký geometrický objekt který je okolo jejich mozku. Funguje tak, že blokuje určité energie, které by pro ně mohly být vysoce destruktivní ale má to háček v tom, že to zablokuje i některé ty hlubší "probouzecí". Je pro ně náročné vyrovnávat se s nešvary a humusy, které jsou součástí dnešního světa, takže mají jakousi vyšší ochranu v tomto. Působí jako veselé děti, jsou důvěřiví no a moc tady fungovat neumí, ale naštěstí mají vyšší ochranu ve spousta situacích, které mohou být až životu nebezpečné.

Pokračování v mém životě

Přejdu k pointě a navážu rovnou na část příběhu, kdy jsem se dostala na spojeneckou vesmírnou loď po evakuaci. Jak jsem již zmínila, byla jsem v hrozném psychickém stavu. Kapitán na lodi s jeho příslušníky v uniformách byl zkorumpovaný, patřil do zkorumpované části GF. Lyřané se údajně vyvinuli, nebo nějak vznikli z Kočičí rasy (to tvrdí i pan Roško, kterého, jako jendoho z mála, považuji za velmi důvěryhodného). Myslím, že je to velmi reálné, protože se mi objevila část v životě, kde jsem běhala po pusté zemi v podobě kočky. Kočkovití s námi byli velmi silně spojení. V Chrámu ve kterém jsem byla, byla "hvězdná brána" portál o kterém vědělo jenom pár lidí na naší planětě. Proto jsem s nimi byla v užším konaktu, fungovali jako ochránci, obránci a bojovná jednotka.

Na lodi mě spatřil Plejáďan - původní Plejáďan, nenamíchaný nebyl geneticky "upravený".

Plejáďan se kterým jsem sdílela život, byl opravdu velmi vysoký, měl dlouhé vlasy a zářil zlato - bílým světlem. Pro tyto původní obyvatele bylo těžké už na Plejádách najít si partnera, nicméně nebylo to něco co by pro ně bylo jakýmsi životním cílem, protože pocit být všechno se vším je naplňoval. Hlavně oni dokázali vidět do duše člověka a proto když jim něco malinko nesedlo ihned od toho utekli pryč. Nemuselo to být zlo, prostě byli hodně citliví. Nevědomky byl využíván k tomu aby se dostal ke mě, nicméně nevěděl o tom a jeho láska ke mě byla opravdová. Zkrátka někdo nebo něco se dokázalo napojit na tok jeho světla a brát si informace. Když mě spatřil na lodi, byl to pro něj "Zřím Tě" moment. To zamilování mělo úplně jinou podobu než jakési pobláznění, prostě "Zřím Tě". Zajímal se o mě, byl mi na blízku, když jsem se zpocená budila z nočních můr. Byl opravdu velmi jiný než ostatní bytosti z Plejád. Rozhodla jsem se, že s ním půjdu na Plejády.

No narovinu vám řeknu, že se mi tam vůbec nelíbilo :D Lidé tam spolu žili hezky a docela i blízko sebe a komunita byla taková otevřená a vlídná. Nicméně už tam bylo hodně jiných bytostí, které nezamýšleli nic dobrého. Vše bylo takové světlé, světlé stavby, květiny a měli písečné pláže a obrovské moře (aspoň tam kde jsem byla já). Takový opak od listnaté tmavě modré Vegy. On měl velké vědecké nadání, uměl výborně alchymii a často byl ve své dílně, kde pěstoval nové květiny, houby apod. Tím, že jsem byla spojená s Vegou měla jsem i jisté schopnosti, které jsem zmínila. Stačilo mi mávnout rukou a ta jeho květinka v dílně ihned vyrostla načež jsem si vyslechla, že je to špatně, že to musí jít podle jeho postupu. Měl i zlatá tetování na rukou, jejichž tvary jsem dokázala měnit svojí schopností. Bylo mi tam opravdu smutno a často jsem v noci seděla na pláži a koukala na hvězdy. On za mnou přišel, sedl si vedle mě a mlčky je pozoroval se mnou. Pak mi i vytvořil mechanickou Lyru, která levitovala ve vzduchu, následovala mě a hrála líbezné tóny. Také mi udělal vlastní zahrádku s květinami, které vypadaly jako naše Lilie. Chodili tam za mnou děti, povídala jsem si s nimi a dokázali mě aspoň na chvíli vytrhnout z mých útrap. Tělem jsem byla na Plejádách ale hlavou někde ve vesmíru, nemohla jsem přestat myslet na ten masakr. Chtěla jsem pryč, ale věděla jsem, že domov už nemám a Plejády pro mě domovem také nebyly. Do bojovné vesmírné jednotky založenou Lyřany by mě nikdy nevzali :D Ale chtěla jsem tam. Jediný koho jsem tam měla byl on.  Chodil na taková kruhová sezení jakési rady a bral mě sebou. Nevím co se tam probíralo ale byli tam i temní, kteří se pokoušeli něco špatného na Plejádách protlačit ale báli se našich společných schopností a tak jim to neprošlo. On o tom ani nevěděl. 

Netrvalo dlouho a válka propukla i tam. Hodně území bylo zničeno, obrovské vesmírné lodi padaly do hlubin moře. Bylo to děsivé, všude okolo létaly lodě a střílely po sobě. Sikárové měli své vlastní plavidlo, takže když tam přistálo, všichni věděli, že to jsou oni. Draci jim nepomáhali. Draci nejsou reptiliáni a ani Sikárové, mají úplně jiné vědomí. Útok se tam odrazil, nicméně můj život tam skončil. Viděla jsem úryvek jak "můj" Plejáďan ležel zakrvácený na zemi a jeho světlo vyhasínalo. Tyto světelné bytosti nedokážou žít v těžkých energiích, pouhá energie temna v jejich okolí má na ně špatný vliv a oni ztrácejí životní sílu. Snažila jsem se ho vyléčit "magií" prostě svými schopnostmi, ale marně. Jak zhasínal jeho život, zhasínala i moje léčitelská energie, jeho i mé světlo mi zhaslo pod rukama. Moje schopnosti mě opustily. To bylo i tím, že už jsem nebyla na své planetě a proto jsem byla slabší. Byl to hrozný pohled. Když jsem se otočila zabila mě nějaká ještěrka nevím jaká, ale zkrátka nepřítel.

Falešná karma aneb další prasárna

Sem jsem šla v naději, že to bude lepší, že zde si najdu partnera a budu žít šťastný život. Nicméně ta "krásná" syntetická merkaba již byla na světě a hle div se byla jsem, jako spousta dalších duší, uvržena do falešného systému karmického vězení. A to mi věřte, že si v tom temňáci libovali. Libovali si v utrpení lidí a nesnášeli nás, chtěli nás co nejvíce ponížit. Dávali nám do život traumata, která jsme si zažít neměli, otiskli nám falešné vzpomínky do života, abychom tady řešili traumata, která ani nejsou naše. Tato karma je falešná a absolutně takto nefunguje. Příklad: Věděli, že jsem měla trauma z umírání mých blízkých a že jsem je nemohla zachránit. Tak mi to pěkně házeli na moje partnery v minulých životech se kterými jsem byla šťastná. Nejdřív je deptali psychicky a když se je nepovedlo zlomit, poslali tam humusáky aby dokončili své dílo, zabili mě, nebo jsem se zabila sama, a mé blízké a pak vesele zase znovu další život. Schválně dávali duše dohromady s bytostmi u kterých věděli, že budou duším škodit a budou jim způsobovat utrpení. Proto si řekněte "Ruším všechny mě neprospěšné dohody" a pošlete je do prdele. Už to zde nefunguje, svět a vesmír je úplně někde jinde tyto energie už tady nemají místo. A to všichni "nahoře" také ví. Toto byla jedna z největších prasáren, která se kdy ve vesmíru stala. Proto situace teď je jiná a chce to jiný přístup i ze shora a oni to ví a ví že zasáhnout mají, je čas.

Závěr

Nezoufejte oni to ví. Nahoře se taky dějí velké věci a jsme tady pod jakousi technologií za spolupráce známého amerického miliardáře a proto je pro ně těžší tady zasahovat. Musí to pořešit nahoře. Uvědomují si, že toto je přes příliš. Ty apokalypsy apod. výmysly jsou hovadiny temných. Temní jsou na pokraji vyhynutí a mají strach o přežití, proto se to děje. Finální boj ještě bude a to o knihovnu života. Záblesku se nevyhneme. Maximum, které my tady můžeme udělat je probudit se a chránit si svojí energii a prohlubovat se. Toť asi vše.



Poznámky k tomuto příspěvku
Kikimora (Občasný) - 23.6.2022 > Na příběh nemam co říct, prostě tak jest.😉

I když to na první pohled možná všechno vypadá ztraceně, tak realita taková neni. Když se odprostíme od emocí, které námi zmítají a jdeme na to analogicky a logicky, tak je zřetelné, že NWO už dávno nemá ten drive a že kdyby mělo takovou sílu a lidi tady byli tupí, tak by za ty 2 roky covidfašismu prosadilo mnohem více horších věcí. Zatim to bylo o vůli a vytrvalosti, a tímto sítem prošlo cca 60% (když budu brát jako ukazatel očkování). Možná taky média kecají a ta pročkovanost není tak vysoká, kdo ví?

Já to prostě vidim dobře, ty změny nás budou bolet, ale je nutné pohřbít starý svět i uvnitř sebe a začít myslet a vnímat jinak.
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 23.6.2022 >



Bytosti navzájem sobě sympatické

se potkávají i mezi světy;

při návštěvě potom dole

sehrávaj spolu různé role,…,


a jejich vztah se utužuje léty

společně prožitými.. .

I pro bytosti bez těla je prostě dobré

být mezi svými.. .


((...)).


Doporučil 
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 23.6.2022 >
<reagovat 
Astearra (Občasný) - 23.6.2022 > Jo a ještě dodatek k tomu původnímu Plejáďnovi. On na ty Plejády byl někým, nečím nastrčený, byla to nějaká mise o který ani sám nevěděl.
<reagovat 
Astearra (Občasný) - 23.6.2022 > Pouze pro upřesnění. To jejich chování tady na planetě se týká původních Plejáďanů, kteří po své první hmotné formě nahoře šli sem a jsou tady poprvé nebo třeba max po třetí. Pokud je to více jak 1 inkarnace, tak se spíš inkarnovali do zemí, které fungovali spíše "domorodsky" než se inkarnovali do zemí, kde se potýkají s nefalšovaným NWO systémem.

Netvrdím, že všichni Plejáďané jsou takoví, neházím je do jednoho pytle.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.6.2022 > Astearra> 

Plejáďané jsou nám nejvíc podobní, celkově typově a mají dost podobný vývoj, jako my, vlastně byli osvobození před námi a jak jsem to s nimi zažila, byli do věci velice nadšení, ale skutečn s nimi bylo manipulováno.
Takže ve výsledku dělali víc škody, než užitku.
Tedy ta skupina, se kterými jsem mluvila, což byla ta klika infiltrace do GF, kde byli Plejáďané nejzranitelnější skupina.
S jejich emotivitou a pozitivním přístupem bylo krutě naloženo, bylo nutné překonat meze jednání, vzít dětem hračky, vznikly z toho konflikty a nepokoje, vlny neporozumění, zhrzení a pocitu zmaru a zrady.
Jenže platí, že lepší, když někdo brečí, než aby zanikla civilizace. Je lepší některé věci přehnat, než podcenit. Některé uvést do bolestivého šoku, než je nechat nastoupit do špatného vývoje událostí.
Emočně tato věc není nic příjemného.

Podobá se to emocím, jako kdybychom se zapsali do osvobozovací mise jiné planety, dlouho jsme se na věc připravovali, byli jsme do věci velice nadšení a pak nás z té mise stáhli, protože to ničíme. Protože bychom tomu nerozuměli, hádali bychom se s nimi.
Nechtěli bychom přijmout, že pořád i přes to všechno jsme tak blbí, že s námi zase někdo zametá a vede nás blbě, že věříme kravinám.

Ale, ony i zkušenější rasy kolikrát popadaly dech a sáhly si za hranice toho, co znaly, vše bylo uděláno z bezpečnostních důvodů.
Jinak si myslím, že s Plejáďany budeme v budoucnosi hodně spolupracovat.

Máme stejný problém, že za určitou mez schopnosti dělat "zlé kousky", být vychytralejší, odvážnější, rafinovanější atp., si nejsme schopni sáhnout, místo toho to nahrazujeme zkažeností.
Ale to souvisí s tím ryze světelným, málo agresivním genem typického člověka, tohoto typu.

Jak jsi popsala své vnímání, za bílého dne, tak to mám taky, je to zkrátka trvalý kontakt. Myslím si, že nějaký smysl to snad má.

Co se týká toho postřehu, že je to kočičí typ, to, co jsem viděla, jako svoji mimozemskou podobu, tak skutečně ano, ale to kočičí DNA je tam pouze v malé míře, většinově to je humanoidní typ s přídavkem kočičího DNA.
Je to lyřanský typ, ale těch ras je skutečně mnoho a jejich kombinací. Je to typ DNA bělošského etnika, pociťovala jsem tam vazbu se Slovany, ale může to být obecný jakýsi severský bílý typ člověka.
Zároveň se ale genetika tohoto typu promítá i do barevných ras, u nás na zemi.

Myslím, že i ti Plejáďani nejsou všichni stejní, blond atd. Všelijaké genetické typy se míchají, je černá rasa, modrá, bílá, kočičí, jsou genotypy, kdy lidské DNA už mizí ve směsi s jinými zvířecími formami života, ale i rostlinného.
Viděla jsem třeba i bytost, která vypadala spíš jako rostlina, ale byla vysoce inteligentní.
O nás se ale primárně zajímají lidsky vypadající mimozemšťané.


Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 24.6.2022 > Nic jsem tu nečetl, ale ufoní jíťa už určitě řekla všechno důležité
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.6.2022 >

Zajímavé čtení - na Plejáďany jsem se nikdy neorientovala, vlastně jsem nikdy neřešila, kdo je Plejáďan, či jiná rasa, později jsem trochu vyzvídala, tak s Plejáďany "moje grupa z GF" přímo nemá nic společného, ani já nejsem z Plejád, jak jsem viděla svoji mimozemskou identitu.
Mám o nich svoji představu, že jsou andělské podstaty, té ryze světelné, málo bojové a rafinované podstaty, což by asi sedělo. Podle jejich charakteristiky, kterou jsi nastínila, vypadají jako nepoužitelná střeva :-) Těžko říci, opravdu netuším.

Co se týká drog, tak rozhodně nechci podporovat konzumaci drog, ovšem myslím si, že étos ezoterní scény, nikdy nezober drogu, není až tak pravdivý. Během krutých bojů jsem byla mnohokrát zhulená, abych měla širší kapacity chápání.
Byla pro mě podstatná hudba, dynamika, odhodlání.
Odhodlání rozdat si to s jakýmkoliv satanistickým úchylem, nebát se sebevíc posazeného Drakoniána, nedat lidskou svobodu.
Zatímco většina seděla střízlivá na polštáři a meditovala, já zhulená v dimenzích vyřizovala účty při bojových frekvencích podobných skladeb:

https://www.youtube.com/watch?v=wmin5WkOuPw
Prodigy - Firestarter

Vzhledem k tomu, že o tomto se nemluví a GF mi mravokárně vůbec nic nevyčítala, zároveň jsem jiné drogy, než trávu vyrostlou na Slunci nekonzumovala, nechám tuto otázku otevřenou, bez závěru.

Jisté je, že drogy řešení nejsou a dají se v nejlepším využít maximálně jako prostředek. Hodně si berou, ale poskytují možnosti.



" Proto si řekněte "Ruším všechny mě neprospěšné dohody" a pošlete je do prdele."

To souhlasím, v jádru toto velice dobře sedí na aktuální situaci, kdy je třeba naprosto zavrhnout a zničit vesmírný vir. Jde to přes jeho nepotřebnost.

Jinak technologický problém tu není pro Galaktickou federaci. Ani technologie Elona Muska. To není skutečná překážka, to je pro ně hloupá dětská skládačka.
Rozhodující je stav lidského vědomí, který není až tak útěšný, aby se dala zaručit ideální budoucnost, bez úbytku populace, dalšího nastolování NWO.

I já mám od GF, že přijde jakási kosmická událost, která je nevyhnutelná. Jestli jde o solární záblesk, či něco jiného, nevím. Prý jsou v tom velkým planetárním nebezpečím naše technologické systémy, typu jaderných zařízení a zařízení kooperujících s elektro-magnteickým polem planety.
Zdá se, že jediným řešením je vědomá, otevřená, nikoliv jakkoliv utajená, spolupráce GF s lidstvem, jinak to zkrátka může dopadnout velice zle.
Jak co bude, absolutně nevím a netroufám si nic garantovat.





Body: 5
<reagovat 
 Astearra (Občasný) - 23.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Nevím jak to vyznělo v tom článku, ale osobně zastávám názor, že všeho s mírou. Tráva může i léčit nicméně záleží na tom jak jí ten člověk používá, k čemu a jak často. To samý houby apod...Je to ošemetný téma, někdo houbama údajně léčí závislosti, někdo si tam chodí jenom pro požitek. Je to o přístupu. Já neuznávám dlouhodobé užívání čehokoliv za účelem nějakého požitku na určitou chvíli a pak až to vyprchá tak zase znovu.

S Muskem máš asi pravdu co se týče té skládačky. Netrvdím., že všechno info je 100% pravidvé a správné, také nevidím všechno appod. Možná to má spíš vliv na lidské vědomí, sami víme jaký vliv může technologie mít na psychiku i fyzický stav člověka, třeba je to myšlený tak. Ale technologický vlivy tady nějak působí ve větším množství. Já se v tom tolik nehrabu, takže si netroufám tvrdit nějaký jasný závěr.

V budoucnosti se nebabram, ale myslím si, že záblesk bude nevím jak to bude probíhat a vypadat, finální bitva dle mého názoru taky určitě bude, ale zase kdo ví jak to bude probíhat. Netroufám si a nikdy jsem to ani netvrdila, že vše co vidím je 1000% do puntíku a každého detailu pravda.

Ale nevím, otevřená komunikace lidí s GF to teď v současné chvíli podle mě možné není. Vědomí už se ve zbytku neprobudí, času bylo dost. Je ale blbost aby po nás chtěli určité procento a když ho nedosáhneme tak čau. Podle mě se to nejspíš rozhedne tím zábleskem. Třeba umřeme my probuzení abychom mohli do vyšší dimenze budovat už bez těch sračkoidních vlivů. Myslím si, že nebude trvat dlouho kdy se to dozvíme.

Stejně trvám na tom, že pokud většina GF tvrdí, že je to s naším vědomím špatné, tak je stejně stále zkorumpovaná. Chápu není to tady ideální, ale pokud tam chybí pochopení a porozumění komplexnosti dané situace, tak to moc vyspělé smýšlení není.
<reagovat 
 čtenář Grnga ač Ta-hi Lam - 26.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
Me jmeno znate. Situace je kriticka.

Kufrik s tajemnym svitkem, ktery vyslala kralovna Mhe z devate solarni spiraly do blizkosti naseho jsoucna, byl zadrzen na budapestskem letisti.

Formalni procedura k jeho uvolneni vyzaduje tym nejskvelejsich pravniku, ktere vsak nelze honorovat posilenim dusevnich sfer. Chteji penize.

Predpokladane vydaje cini tricet tisic eur. Muzete-li pomoci, vyslete signal, nebo bude kufrik s mystickym svitkem obsahujicim odpovedi a reseni nejpalcivejsich existencialnich otazek teto dimenze rozdrcen a spalen.

Vesmirny posel
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.6.2022 > Astearra> 

Jestli to dobře chápu, tak tento zážitek máš z regresivní hypnozy a sama jsi senzibilní, napojená na inteligence jiných dimenzí. Z toho, co jsi napsala, vnímám pravdivost a velice spletitou tematiku.
Plejáďané mohou být takoví, jak jsi je popsala, ale taky se může jednat o vizi hlavního problému této rasy, ze které jsme sami velikou měrou stvořeni.

A to je určitá forma křehkosti, zhruba tou měrou, jak popisuješ Plejáďany. Jejich duše se nedá jakkoliv rasově zařadit, může být běloška i černoška, či běloch a černoch na tomto světě. Zároveň v sobě ale máme mnohé přídavky z jiných genetik této Galaxie, kam patří bojové, racionální,protřelé, rafinované DNA, které nás dělá odolnější.
Vše navíc velice silně spolupracuje s planetární duší a energií, která je podstatou démoničtější, než primárně lidské DNA. Čisté nevinné andělské DNA Plejáďanů a Lyřanů velice dobře přijímá a má ho ráda.

Já nevím, co jsem za rasu, je to určitě DNA spojené s genetikou slovanů - divoké zelené oči a spíš trojúhelníkový rys obličeje a bílá barva, víc bílá, než bílí na této planetě.
Není to vyloženě Plejádský typ, je víc bojový.
Může to být nějaká originální rasa, nebo DNA spletenec.

A v této situaci "jsem v moci", protože jsem se spustila s trávou, dimenzionální válkou a možností ovlivnit vývoj skrze vědomí, zbyla mi z toho GF, co vyhrála, což jsem šťastná a vesmírný vir na konci a jakýsi přerod do budoucna. Jsou tu tři možnosti, co to je: zlí mimozemšťani, hodní mimozemšťani, lidský tajný vojenský projekt a manipulace

Neb tomu doposud věřím a dobrovolně s nimi v této situaci setrvávám, věřím v dobré mimozemšťany a vidím, že situace je výsostně napínavá a zajímavá.

Protože z mého pohledu dochází k tomu, že NWO se podařilo definitivně vystrnadit vše dobré, originální, inspirativní, zásadní a pravdivé z veřejného prostoru a nastrčili tam srdíčkovou esoteriku, která se zásadně nezabývá technologickými, politickými a exopolitickými a okultními aspekty události, která se děje.

Takže máme tuny navnímaných obrazů a vibrací a zážitků, ovšem ve věci, která je potřeba, se věci hýbou špatným směrem.
Typicky, Brožovka.
Skrze Křešovku a její dezinformační kampaň o Galaktické federaci se dostala nad svých vymodlených 100 000 odběratelů a už dostala instrukce od YT, co může a nemůže a proto je nyní tak uvědoměle chápavá, že ti mimozemšťani nepřistanou, že musíme sami.
To chce NWO, abysme v tom zůstali sami a pak nám jaderná a elektromagnetická zařízení udělají záblesk.

Místo toho je docela normálně nutné s nimi mluvit, aby se určité záležitosti vyřešily prakticky, ne jen ve vibračním opojení autosugesce.

K finální bitvě:
Myslím, že to je současný konflikt na Ukrajině, jestli se rozdrobí slovanská podstata celku našich národů kvůli zkorumpovaným vládám a nepodaří se v té oblasti definitivně vymítit satanismus, budou jakékoliv další války už prohrou pro idylickou vizi nového věku.

Co se týká lidského vědomí a jeho úrovně, pro dobrou budoucnost je skutečně nutná schopnost civilizačního kontaktu s Galaktickou federací.

Ptala jsem se jich na všechny technologie, jestli by je dokázali vypnout.

Oni řekli:
Ano, dokázali bychom to, v rámci tří hodin.
Ale byli bychom hodní....

Já vím moc dobře, co tohle znamená.
To se nevyplácí. Vzít si veškerou tu hloupost na sebe, udělat to, nechat je nic nepochopit a pak nechat ty svině, ať se po tobě vozí.

No jako, blbí nejsou, GF :-D


<reagovat 
 Astearra (Občasný) - 23.6.2022 > PřilítliMimozemšťani> Tyjo nevím co je regresivní hypnóza, pokud je to způsob D. Cannon, tak to neumím, hypnózu neprovozuju. Umím se na to napojit během konverzace normálně mám oči otevřené, jenom se soustředím a běhají mi obrazy před očima a svého průvodce plus ještě jeden kontakt, který mám slyším v hlavě, takže s nimi mluvím telepaticky.



Tyjo slovani mají ale spíše kulaté obličeje, aspoň ženy...podle popisu i charakteru mi spíš přijdeš taková kočičí. Ale určo to může být něco jiného neznámého, jak ty říkáš, přeci jen těch ras je nespočet.

Hele podle mě to není úplně tak, že to vystrnadili. Spíš si myslím, že ty lidi se stáhli. Samozřejmě že lovískaři jsou nejhlasitější. Ona ta doba zase nastane, protože pokud veřejně proběhne kontakt a nebo sem nalítnou, tak začne další informační válka typu kdo je zlý a kdo je hodný. Bude to stejná taktika jako s covidem. Akorát ještě přitvrdí s různými fake videi.

Hele přesně, oni chtějí abychom v tom byli sami, protože ten systém tady mají pod palcem.

S tou Ukrajinou můžeš mít pravdu. Já si myslím, že ale proběhne něco i "nad námi". Mimochodem ty archy, které rád Šouran zmiňuje jsou podle mě taky ztemňákované. Nemyslím si, že je to tak jak on a mnozí další to tvrdí. Křešovka s Brožovkou jsou úplně mimo. Brožovka je s svým "contentem" totální stagnař, rýžuje prachy a hladí si ego. Křešovka je úplně blbá, když naletěla Šouranovi.

Tak jasně s tím kontaktem souhlasím, už jenom to, že nás od něj chtějí odříznout to dokazuje. Jsou posraný až za ušima.

Nevím no, myslím si, že teď je asi nejlepší kultivovat sám sebe a v klidu vyčkat a pozorovat. Nicméně NWO prostě nevyhrává.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.6.2022 > Astearra> 

NWO jako spolek satanistických elit nás svět svírá stále velice pevně a mají technologie na naše ovládání.
Na druhou stranu je GF dokáže vojensky porazit, jejich dosavadní struktury jsou pro ně vojensky i technicky poměrně snadno řešitelné, ale je v tom zkrátka ten kosmický princip, který vnímám a to sice důležitost postavení lidského vědomí v celé záležitosti.

Hraje v tom roli, jak jsme schopní jednat, co je v našich silách.
Jsem přesvědčená, že v potenciálu lidské bytosti současnosti je komunikovat s Galaktickou federací a vědomě s ní spolupracovat, zkrátka člověk je schopen toto emočně i rozummově zvládnout.

Svoji roli hraje neochota riskovat, nezodpovědnost, zbabělost, hloupost...
Je toho hodně, z těchto malých lidských vlastností, které se započítávají do výsledku, jak na tom jsme, v rámci kosmického zákona.

Myslím si, že pokud je třeba ta technologická apokalypsa, která hrozí, pravda, myslím si, že když bude času málo, zkusí zariskovat a vlétnout do toho, protože je pravděpodobnost, že tím udělají méně škody, než kdyby to nechali být.
Ale, to už zavání krizovým scénářem.
Pořád doufám, že v zákulisí mezi odpovědnými běží i poněkud jiné procesy, než masová krize a válka.

NWO na duchovní úrovni, v dimenzích, je již bezvýznamné, ale tady v hmotném světě, kam spadli, mají stále ještě všechny řídící procesy v ruce a jejich zájmem je zredukovat a zotročit lidstvo.
Nikdy jejich zájem nebude jiný.

A ochota GF za nás cokoliv řešit v tom smyslu, že by raději vypnuli tu technologii, když by člověk před nimi raději zavřel oči a sdílel postoj NWO, že neexistují a že jejich zájmy "nejsou známé" a tak se s nimi bavit nebudeme ... je malá, prostě GF za nás nebude dělat takovou věc.
Dostali by nás tím definitivně "na hrb", udělali by kosmologickou blbost.

Jsem přesvědčená, že společnost se vyloženě staví zadkem vůči některým záležitostem.
A to všechno se započítává.



<reagovat 
Čtenář - 26.6.2022 > z hovna bič neupleteš
<reagovat 
Revival Anála+jfj (Občasný) - 27.6.2022 > co neřekla ufonní jíťa, to vysrala přetloustlá srará panna bohuňa🤪😜🤑
<reagovat 
Astearra (Občasný) - 30.6.2022 >

Další dodatek

Tyto světelné efeméry (původní Plejáďné) nemají problém s otevřenou nahotou. Být nahý mezi více lidmi na různých seancích a rituálech (ne satanických!) jim přijde naprosto přirozené, ba ještě se této nahotě těší.

Je to kvůli tomu, že jako světelné "koule" byly celé obnažené, světlem se rozpínaly, chtěli svítit se všemi splynout a tvoři ještě větší světlo. Taková světelná obnaženost. To jsou takové ty argumenty typu : Vždyť je to přirozené, takto tě Bůh/Stvořitel stvořil :D :D Za mě ne díky :D Pro nás asi naivky no, lidi ani neznají ale nevadí jim to a jsou v tom svém opojení. :D
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter