Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
B O L Í Š
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 29.4.2005 (10:15:24), v časopise 9.8.2005






undefined




...dalších několik barevných variant po kliku...







Poznámky k tomuto příspěvku
gongey (Občasný) - 29.4.2005 >

už mě vážně štvete, no jo, no, je to výborný a navíc to má tvůj rukopis :o )

ty oči... :o )


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
S.P. (Občasný) - 29.4.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 29.4.2005 > ty oci jsou z malé Adelaidy ;)) tvar hlavy a nakloneni z hlavy me kamosky Yvonky, cast obliceje ze sochy z Olsanskych hrbitovu... díky :)
<reagovat 
 gongey (Občasný) - 29.4.2005 > Mishka> 

neděkuj :o )))

do názvu se kecat nemá, ale dovolím si slovní říčku, "boíš", by byl takový úletík. :o )

 


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 29.4.2005 > gongey> :)) dobrá hříčka, oči by snad i k názvu seděly, zbytek tváře je spíš "bolíš" :)
<reagovat 
 gongey (Občasný) - 29.4.2005 > Mishka> :o ) je to naprosto v poho...
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 29.4.2005 > 06 se mi líbila nejvíce ostatně...nakonec jde o to dole ..písmenka.
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 29.4.2005 > no  jsem zapomněl
Body: 5
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 29.4.2005 > no  jsem zapomněl
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 29.4.2005 > jop
Body: 5
<reagovat 
tomash (Občasný) - 29.4.2005 > uaa, masakr...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 tomash (Občasný) - 29.4.2005 > tomash> já věděl, že se mám na co těšit:)
<reagovat 
anae (Občasný) - 29.4.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Absolute (Občasný) - 29.4.2005 > umíš Mishko, každopádně tahle barevná varianta nejlíp odpovídá názvu, sem se ten ,,přepal,, báječně hodí a z čeho si vycházela? (only foto?)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 29.4.2005 > Absolute>

děkuju. ano, vycházela jsem přesně z pěti fotek + pár hodin práce. :)

mrkneš-li znovu na adresu http://www.mishka.cz/bolis/, přidala jsem na konec náhled na fotky, z kterých jsem to dělala. uvažovala jsem o tom hned od začátku.. taky by mě občas totiž zajímaly ty podklady, z kterých vycházeli jiní.


<reagovat 
jamina (Občasný) - 29.4.2005 > silné dílko...a bylo hodně zajímavé si prohlídnout, z čeho jsi vycházela.
Body: 5
<reagovat 
Renee R. Wilfling (Občasný) - 29.4.2005 >

Páni, zase se hluboce skláním!!

Odpoledne si vysetrím cas a budu se nekolik hodin kochat pohledem...takhle na první mrknutí mi to pripomnelo plakát na nejakej obzvlást vypecenej moderní japonskej horor  (coz v zádném prípade neber ve zlým!!), uz ho vidím na cestném míste na mojí zdi..


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 29.4.2005 > Renee R. Wilfling> dekuji, urcite s japonskym horrorem to neni pro me urazka! :) original format ma 1024x768, takze ideal rozmer na wallpaper i pripadne na mensi format tisku.
budes-li mit zajem, staci si vybrat barvicku a poslat svuj email a vetsi format poputuje za Tebou... ;)
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 29.4.2005 > dobré... mi to připomnělo Fantoma paříže(film) s tou jeho zlatově-lesklou maskou(http://titulky.icr.cz/mini/FantomParize.jpg)
Body: 4
<reagovat 
BulvaR (Občasný) - 29.4.2005 > jojo, ty kukadla si pamatuju!:o) Ale že je využiješ takhle jsem teda nčekal. Dobrý.... :)
Body: 5
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 29.4.2005 > bolíš
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Absolute (Občasný) - 29.4.2005 > jo to je good přidat k tomu podklady aby si člověk udělal představu, občas si někdo myslí, že třeba naoř. muj pic. Dying machine.. je prostě foto s texturou . Ne vždy je to sranda zkomponovat do sebe několik fotografií a dát je do nějakého celku, tady je toho dobrá ukázka , že to jde
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 29.4.2005 > Absolute>
jj, jak říkám, taky bych podobnou přehlídku podkladů uvítala třeba u mnou až včera objevené galerie na http://www.abnormis.com/modules.php?set_albumName=featured_artists&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php (je to pro mě nejlepší galerie v tomto stylu)

DM - to vidím teď snad prvně... jo, jo, je mi jasný, že "zmizení" obličeje, rozříznutí nohy a dodání spony, ucho atd. je fůra práce. Photoshop je super nástroj, ale nemáš-li dobrý nápad a neumíš-li ho dobře zpracovat, je člověku program k ničemu...
<reagovat 
 Absolute (Občasný) - 29.4.2005 > Mishka> hlavně u týhle práce jde o velkou barevnou úpravu, abnormis znám, mají tam výborný fotky pro podklady, i ty obrázky z odkazu který jsi vložila znám, chtěl bych vědět jak se tohle dá udělat, je to super, co? ale jak na to? tohle považuju za maximum co se z toho dá vytlačit idkyž třeba na www.gfxartist.com jsem našel borce který byly schopný předělat světla z obyčejný fotky na úplně jiný osvětlení apod. možností je téměř neomezeně...
<reagovat 
 tomash (Občasný) - 29.4.2005 > Mishka> jů, tak to je brutální adresa;)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 29.4.2005 > tomash> že jo?! však jsem celou galerii včera pár hodin sjížděla. :)
<reagovat 
 gongey (Občasný) - 29.4.2005 > Mishka> ježiši kriste... (to je adresa) .o )
<reagovat 
ooooo (Občasný) - 29.4.2005 > já už vlastně nemám co dodat - je to super. A nadchlo mě to ještě víc, když jsem si prohlédl z čeho to vzniklo.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
kufr (Občasný) - 29.4.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 30.4.2005 >

Ty jo dobra dilna, libilo:-)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Biankka (Občasný) - 30.4.2005 > tohle je skvělí
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
zabicka (Občasný) - 2.5.2005 >
Body: 5
<reagovat 
DominikR (Občasný) - 2.5.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
běhařovská_lhářka (Občasný) - 2.5.2005 >
Body: 3
<reagovat 
manillea (Občasný) - 2.5.2005 > je to supr :-)
Body: 5
<reagovat 
Halipasa (Občasný) - 2.5.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Levity (Občasný) - 4.5.2005 > super!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
MPosp (Občasný) - 4.5.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Přítel antisvěta (Občasný) - 6.5.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 10.8.2005 > hlava je dobrá! ale oči mi k ní moc nesednou - připadají mi, jako kdyby patřily nějakému psíkovi z komiksu, trochu jako karikatura, a to mi malinko sráží výsledný dojem...
oceňuju nápad a práci, která za tím je :o)
Body: 4
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 10.8.2005 > Kelly> dík. jsou schválně tak nepřirozené až morbidní. jsou lidské, miminkovské, jedno je obráceno i vzhůru nohama, takže o co nejreálnější look nešlo.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 10.8.2005 > Mishka> vím, mrkla jsem na zdrojové fotky :o) a chápu, že ti nešlo o reálný vzhled... jen říkám, jak na mě působí výsledek ;o)
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 17.7.2010 >

"

 

 

."


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter