Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Totálně bez fantazie
Autor: Kelly (Občasný) - publikováno 6.1.2004 (09:53:06)

V tom kloboučku vypadal jak polní lékař

 

Jeho žena zatím

věší veletucet khaki ponožek

a myslí na plynové masky

 

Na mě by zbyly liché úterky

Osvobodí má ňadra

a zakope se až do příštího týdne

Občas mi vystřelí růži

z hlavy -

pak ty účty za kadeřníka!

 

Jednou manželka při sčítání prádla

objeví falešný vlas

a kde nechal palec díru

Použije všechen tmel co doma najde

Utěsní východy

 

Mně povylezou žebra jak listy monstery

Nejedla nepila

třetí den pošla

 

V tom kloboučku vypadal jak polní lékař

Ukončil nástup

Vystoupil dřív než já



Poznámky k tomuto příspěvku
Lian (Občasný) - 6.1.2004 >  Hmm... dobrá dieta... (narážím na ty žebra)..hodila by se...teď, po svátcích.... Ale jináč sem pochopila, vo čom to je
Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 6.1.2004 > Lian> jojo, nešťastná láska - Ultra Suffer & Lose! :o)
<reagovat 
ush_ack (Občasný) - 6.1.2004 > Safra... mám vlastní interpretaci, takovej pohlavek... mno...
Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 6.1.2004 > ush_ack> Vlastním interpretacím se meze nekladou! ;o)
<reagovat 
Vilda (Občasný) - 6.1.2004 > Docela dobrý.
Body: 4
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 6.1.2004 > Do prdele, sem si myslel, že ti voplatim, ty tvý zapráskaný, nekonečný štyrky (teď nemyslim velikost ňader), ale vono je to prostě ... sedne jak prdel na hrnec - jasný vtipný chytrý, přitom průser, ale nedojímá se to srágorama.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 6.1.2004 > Luk Malér> Poctěna! :o)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 6.1.2004 > Kelly> Poctěna, hmmm. Radši bych, abys po mém zákroku se stejným úsměvem vydechla: "Zneuctěna!"
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 6.1.2004 > Luk Malér> Zákroku, joo? Ježiš není to faul??? ;oD
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 6.1.2004 > Kelly> Zákrok měním na akci (ale jsou i čisté zákroky).
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 6.1.2004 > Luk Malér> Ano, i já se občas myju :o)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 6.1.2004 > Kelly> Koukam, že voba tak trochu kecáme.
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 6.1.2004 >

rozšiřuju řadu pomatenejch zaslepenců

 

líbí se mi, jak zde nakládáš s konkrétny, která nejsou ani tak obrazy, jako spíš určitými analogiemi (a nebo příklady k něčemu, co chceš sdělit...)...

 

ať si každý říká co chce - zajímavá věc!


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 6.1.2004 > egil> dík za inspirativní icecoffee :oD
<reagovat 
noa (Občasný) - 6.1.2004 > mně teda no-next dobře odhadla :-) - báseň má u mě úspěch... především pro svěží obraz khaki ponožek - vojenský dril a manželkovská role (pojato z docela neotřelého úhlu) - a samozřejmě pro tu ironii - je moc fajn
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
HáDé! (Občasný) - 6.1.2004 >

statečný zhodnocení situace post! za to i za některý zdařilý momenty - falešnej

vlas a tmel


Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 6.1.2004 > HáDé!> Nechci tě zklamat, ale obávám se, že čistá fabulace kdesi mezi Staroměstskou a Dejvickou ;o)
<reagovat 
 HáDé! (Občasný) - 6.1.2004 > Kelly> noo, tak totálně bez fantazie pak teda nejsi...mohlo by bejt...a leckdy asi je...
<reagovat 
Lian (Občasný) - 6.1.2004 > Kelluší, napadlo mě uspořádat soutěž o nejopoznámkovávanější příspěvky....... Ale asi je to zbytečný, páč bys stejně vyhrála Ty, všimla sis toho? Kde je 30  a víc poznámek, tam je Kellímek jen takovej postřeh zametenýho poslepence.
<reagovat 
Catherine (Občasný) - 6.1.2004 > Já Vám nevím, Kelly a No-next máte prostě jiné názory...no a co? I to se stává...Mně osobně se Kely Tvůj styl nelíbí, ale to je taky věc názoru,na druhé straně ta věc má myšlenku,takže to ti připisuju k dobru,i když to asi nepotřebuješ,protože marketing máš jinak fakt dobrý...jsi přece šéfredaktor,tak to je jasný, že se na Tebe lidi minimálně ze zvědavosti podívaj.jestli v tom cítíš špetku závisti, tak abych byla upřímná je tam do té  míry, že tě lidi víc čtou a dají ti šanci.Toť vše....kurňa to bylo dlouhý...:-))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 6.1.2004 > Catherine> Dík za reakci. Mě přece neštve to, že má no-next jiný názor než já, to je úplně v pořádku. Má vlastní vkus, něco se mu líbí, něco ne... Ale přiznám se, že mě v poslední době poněkud rozhodil jeho přístup k reakcím čtenářů obecně, to je to, co se mi na něm nelíbí a proč se tu vztekám :o)
<reagovat 
Cid (Občasný) - 6.1.2004 > Té hádce tady nerozumím, já jsem ale asociál. Jinak Tě mám Kelly rád, ovšem zase jsem nepochopil Tvé dílko. Zprvu jsem ho považoval za roztomilou recesi, ale ostatní mě ujistili, že jsem blb. Krásný nový rok.

<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 6.1.2004 > Cid> Roztomilá reakce, dík a též hezký nový rok! :o)
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 6.1.2004 > no-next:

egilova odezva?

 

když se mi něco nelíbí, tak se mi to jednoduše nelíbí, a pokud se líbí...

 

že se tobě báseň nelíbí, zdaleka neznamená, že je špatná.

 

Nelze si nevšimnout, že hned několik lidí zde považuje svůj vkus za obecné měřítko kvality básně. je to nepodloženej egocentrismus.


<reagovat 
 no-next (Občasný) - 6.1.2004 > egil> 

a co na to no-next?

1. věta - souhlas na sto procent

2. věta - souhlas na sto procent

3. věta - nesouhlas.

 

1) nelíbí se mi "hned několik lidí zde". nechceš si nás rozházet? co třeba říct: no-next, šárka, marek, lojza, pepa... a pak to obhajuj.

2) vkus je stejně tak ošidnej, jako obecný měřítko kvality básně. kdo určuje obecný měřítko? lidi svym vkusem, ne? aspoň tak to chápu, obecný pokládám za průměrný - a od toho dál pokračuju s příkladem. básnička má sto poznámek. padesát jich je kladnejch (v systému bodů 0-5 - pětibodový hodnocení), padesát zápornejch (v systému bodů 0-5 - nula bodů). průměr je dva a půl - ale to je kravina. tahle báseň neni průměrná. tahle báseň je pro padesát lidí skvělá a pro padesát hrozná. jistě, je to extrém, ale teorii o obecný kvalitě snad vyvrací...

3) z bodu 2 vyplývá, že vkus nepovažuju za egocentrismus.

 

a poznámka nakonec. když napíšu: na tebe, kelly, je to dost slabý, neznamená to, že si myslim, že je ta básnička špatná. bodově tak tři celý devět.


<reagovat 
stanislav (Občasný) - 6.1.2004 > dost pokleslá věcička, nudný servírování trablů zahaleno do tak nějak poetickýho děravýho kabátku.
Body: 3
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 6.1.2004 > stanislav> Stáníku, ty máš trable? :o)
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 6.1.2004 > Kelly> né, vůbec, jsem dost v pohodě... pěknej den a tak, dík za přeptání...
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 6.1.2004 >

no-next: protože každý mínění je jenom momentální názor - nic víc. je momentální i co se týče jednotlivce, např. věci, které bych před pár roky neskousl, nelíbily se mi, jsem dnes ochotný akceptovat jako dobrou poezii.

 

člověk, pokud chce obecné měřítko, musí svou (i cizí) poezii vztahovat k něčemu obecnějšímu, než jsou momentální názory - alespoň tak mi to přijde.


<reagovat 
 no-next (Občasný) - 6.1.2004 > egil> jasně, teď tomu rozumim. a v tom případě musim přiznat, že mý hodnocení může vypadat jako egocentrický. ovšem vypadalo by jinak, kdybych nepřipsal slovo bohužel.
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 6.1.2004 > No vida, a jsem za vola. Ale pod touhle básničkou dosti ráda.  Myslím, že můj pocit nejlíp vyjádřila Noa. Je to životné, nesentimentální, žensky podrobené a zároveň revoltující, je to takové, jaké to mám ráda.
<reagovat 
noa (Občasný) - 6.1.2004 > teda, tady se to rozjelo! :-)

...totem je kromě literární čítárny skoro stejně dobrý socio-psycho fenomén... pozoruhodné!!!!!!!!!!!


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 6.1.2004 > noa> 

některé věci jsou předpokládatelné, jiné ne, a u těch je možné podumat, zda se vyskytly z momentálního rozmaru či smyslu pro atypický humor či skrze sadistické či destruktivní či maniodepresivní ego čtenářovo, popřípadě zda se neprojevila nechuť rozlít si to u někoho, někdy však netřeba nad tím koumati... (většinou)  prostě je to psina.


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 6.1.2004 > noa> todle taky miluju!!! :oD
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 6.1.2004 > Nejdřív bez čtení kritik. Je úplně jiná, než obvykle, ale tuhle si vkládám do srdce. Je smutně krásná.
Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 6.1.2004 > ouvej> Díky, tys mě odhalila - měla být úplně jiná ;o)
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 6.1.2004 > Kelly> A navíc - po opětném přečtení: je dobrá. A šup tam s déčkem.
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 6.1.2004 > Ech s velkou chutí ti vlepím(sleduj no-nexte) pět bobečků a jedno déčko....mlask......:o)))skvělé......
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
nin-ex (Občasný) - 6.1.2004 >

Na první pohled vůbec ne, na druhej a třetí ano

zvlášť

Občas mi vystřelí růži

z hlavy -

pak ty účty za kadeřníka!


Body: 5
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 6.1.2004 > :)
<reagovat 
Džules (Občasný) - 6.1.2004 > ,,,kurva, tady to jede :>>>,,,si myslim, že nebejt fakt arogantních a rejpavejch narážek některejch přispěvovatelů do týdle plodný diskuze, možná by se ani no-next nerozparádil a nenasral :>>>,,,vychladnout by asi měli fšichni, ne jen no-next,,,jináč báseňka ftipná, džoukovná,,,a má i pršíběch :>>>,,,
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 6.1.2004 > Džules> Miluju tydlecty kontroverze, Džuláj!! :o)))
<reagovat 
mefisto (Občasný) - 6.1.2004 > líbí, mamino .-)
Body: 5
<reagovat 
Přáníčková víla (Občasný) - 6.1.2004 > Moc..obraty..no teda..moc..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 6.1.2004 > Přáníčková víla> ooo, děkuju!
<reagovat 
Pescatore (Občasný) - 6.1.2004 > Skvělá báseň tnutím tnutá, Kelly.
Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 6.1.2004 > Pescatore> jejda, ahoj a dík! :o)
<reagovat 
Pescatore (Občasný) - 6.1.2004 > Ahoj. Vidíš, já si nevšim, že je ta roleta ohlasů tak dlouhá, že jsem na 2 straně. A z "tnutím tnutá" jsem udělal "tnutí tnutím", což to tedy není... je to jen můj blábol. Hold už jsem v poslední době v práci moc a leze mi to na šešulku.
<reagovat 
Mr.Smith(fromLondon) (Občasný) - 6.1.2004 >

Báseň docela nářez! máš to, Kelly, dobrý,že růže. Mě slámu.

ovšem celkový dojem z díla se vytrácí na pozadí této surrově realistické (ne)diskuze.

  


<reagovat 
Cirilla (Občasný) - 6.1.2004 > (tiché hvízdnutí)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter