Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí v kolekci V ložnici (drama s nepříliš šťastným koncem) z kolekce Ptákoviny
Autor: Yfča (Občasný) - publikováno 28.11.2003 (16:48:00), v časopise 4.12.2003
další v kolekci>

 

Žena vchází v průsvitné košilce do ložnice. Na posteli leží manžel a čte si knihu.

 

Žena (laškovně): "Tak skoč po mně, ty můj šotku, vysvlékni se ze svých spodků!"

 

Muž se podívá na manželku: "Ach, co to máš za nápady? Proč ti doktor zmenšil vnady? Jsi snad blázen? Nač ty pózy? I Zeman má větší kozy..."

 

Žena (dotčeně): "To, co říkáš, to je zvěrstvo! Musím řídit ministerstvo! Leta jsem se s nimi dřela. Na stůl přes ně neviděla..."

 

Muž odkládá knihu, otáčí se k ženě zády a zhasíná lampičku: "Sex s tebou mě neláká. Měla sis vzít dolňáka!"

 

 

*

 

"Drama" není myšleno jako výsměch. Je to pouze obraz  možných reakcí na určitý lékařský zákrok, což dobře prokázaly  výroky  některých politiků i mužů v mém okolí ve spojitosti s nedávným rozhodnutím  jisté političky...

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Bobísek (Občasný) - 28.11.2003 >  Co mi to jen připomíná? Dobrá satirka.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 28.11.2003 >
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 28.11.2003 > teda tagle kopat do Buzinky:o))))
Body: 5
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 28.11.2003 > Líbilo!!
Body: 5
<reagovat 
Flegmatik (Občasný) - 28.11.2003 > Zajímavý divadelní kousek. I tak to může být. Jsme jenom chlapi no......
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Jade (Občasný) - 28.11.2003 > Pošli Blesku...
Doporučil 
<reagovat 
probably (Občasný) - 28.11.2003 >
Body: 5
<reagovat 
hajka (Občasný) - 28.11.2003 >
Body: 5
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 28.11.2003 >
To, co říkáš, to je zvjerstvo,
musím řídit ministerstvo...


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 28.11.2003 >
<reagovat 
MZF (Občasný) - 28.11.2003 > Řežu se smíchy!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Dáreios (Občasný) - 29.11.2003 >

jojojojo

ať žije cssd


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Unge (Občasný) - 29.11.2003 > Zeman opravdu pěstuje na Vysočině kozy !?
Body: 5
<reagovat 
Silona (Občasný) - 29.11.2003 > Něco mi to připomíná. Ale co? :))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Vilda (Občasný) - 29.11.2003 > Mně to nic nepřipomíná. :-) Super!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Vilda (Občasný) - 29.11.2003 >
<reagovat 
čtenář Čtenářka - 29.11.2003 > :-)))
<reagovat 
Monty (Občasný) - 29.11.2003 >

Vlastimil Tlustý (ODS): "Paní ministryně přišla o své dvě přednosti."

Petr Bratský (ODS): "Kdybych nosil na krku tvárnici a nechal si ji odříznout, tak by mě taky přestala bolet krční páteř. A navíc bych už nemusel chodit před Špidlou v tak hlubokém předklonu."

Walter Bartoš (ODS): "Ne, tohle se mi nelíbí. Mám rád ženy, které mají více vyvinuté vnady..."

Tomáš Teplík (ODS): "Ať je to změna jakákoliv, ji už nic nevylepší."

Jiří Dolejš (KSČM): "Všiml jsem si, že je nějaká štíhlejší, ale říkal jsem si, jaké divy dokáže dobrá podprsenka!"

Miroslav Kalousek (KDU-ČSL): "Paní ministryně byla vždy půvabná dáma a nyní jí to sluší obzvláště."

Michal Kraus (ČSSD): "Změna je to razantní, ale vzhledem k tomu, že mám velké ruce, tak bych preferoval větší rozměry!"


Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 30.11.2003 > vypečené lidové veselí. ech. a tak to má bejt.
Body: 5
<reagovat 
Juta (Občasný) - 30.11.2003 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Petr Vaněk (Občasný) - 30.11.2003 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Petr Vaněk (Občasný) - 30.11.2003 > ten komentář na konci bych zrušil, mne tisku neznalého akorát mate a ubírá mi ze zážitku, že se pak musím soustředit na ta malá písmenka:o)
<reagovat 
Rickenharp (Občasný) - 30.11.2003 > jak tohle může někoho napadnout :o)
Body: 5
<reagovat 
Rickenharp (Občasný) - 30.11.2003 > jak tohle může někoho napadnout :o)
<reagovat 
Flegmatik (Občasný) - 1.12.2003 >
<reagovat 
Silona (Občasný) - 1.12.2003 >
<reagovat 
Lian (Občasný) - 1.12.2003 > Díky Bohu, že si beru dolňáka
Body: 5
<reagovat 
Ychtil (Občasný) - 1.12.2003 > To jsme holt my muži...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Silona (Občasný) - 1.12.2003 >
<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 2.12.2003 >
<reagovat 
Flegmatik (Občasný) - 2.12.2003 >
<reagovat 
Flegmatik (Občasný) - 2.12.2003 >
<reagovat 
Ika (Občasný) - 1.12.2003 > Asi naruším všeobecné nadšení z tohoto dílka,ale nesdílím je. Z hlediska literárního mi to na 5 bodů nepřijde (ani jako Ptákovina)a z hlediska lidského vzhledem ke konkrétní osobě, jíž si každý dosadí (dovětek nedovětek) , promiňte, ale to už vůbec...
Nicméně, pobavilo-li se na účet druhého tolik lidí, zajímalo by mě, jak by se bavili, rozebíral-li by tu někdo stav jejich hemeroidů, impotenci apod.
Tolik můj názor.
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 2.12.2003 > Ika> 

V literatuře existuje něco, čemu se říká satira. Dílko reagující (často s nadsázkou) na určitý nešvar (chování) společnosti. Když jsem si přečetla reakce politiků a vyslechla tu i onde podobné poznámky mužů na lékařský zákrok, který jistá ministrně podstoupila, napsala jsem výše uvedený text. Je to smutné, ale hodně mužů asi víc uchvacuje vzhled ženy než to, jakých úspěchů (či neúspěchů) dosahuje ve své profesi a soukromí. Prostě hormony vítězí... Ale nebyla bych spravedlivá, pokud bych nepřiznala, že znám i mnoho žen hodnotících opačné pohlaví ze stejného úhlu. Navíc jsem si vybavila téměř dvacet let starý příběh mé kolegyně, jež ze zdravotních důvodů absolvovala tu samou operaci - manželství se jí zanedlouho rozpadlo, jelikož si její manžel (coby "horňák") našel milenku s podstatně větším objemem hrudního koše. Proto i v mém příběhu manžel reaguje tak, jak reaguje. Vysmívá se Hašek ve Švejkovi lidem s nižším IQ tím, že se hlavní postava chová tak, jak se chová? Asi ne. Jsou všichni duchovní opilci, jelikož se kurát Katz rád podívá na dno skleničky? Určitě nejsou.
Ještě jedna poznámka. Pokud jsem osoba veřejně známá, musím počítat s tím, že se pronikavé změny mého zevnějšku budou probírat nejen v restauračních zařízeních bez ohledu na to, zda se dám vylepšit z rozmaru, nebo ze zdravotních důvodů. Nakonec nemusím být ani osobou veřejně činnou. Myslíš si, že by se tvoje okolí podobnými "drby" nezabývalo, pokud bys něco podobného absolvovala? Máš dojem, že nikdo z tvých kolegů nikdy neutrousil poznámku o velikosti tvého poprsí (ať už v kladném či záporném smyslu)?


<reagovat 
 Vilda (Občasný) - 2.12.2003 > Ika> Abych pravdu řek, tak když jsem si to přečetl poprvý, tak jsem to bral jako srandu. Jenže když jsem to nahlas přečetl v práci, tak kolegyně reagovaly slovama že to přesně ukazuje, jaký jsme my chlapi, na co myslíme a že je tohle pro nás typický a že by se nedivily, kdyby její manžel takhle reagoval. Když jsem si to teda přečetl ještě jednou, tak mi teprve došlo, že se ten textík netrefuje do Buzkový ale do chlapů. V podstatě má autorka pravdu, fakt dost často myslíme tak, jak nám tady podsouvá. Já taky prominu svý půvabný kolegyni to, co bych tý druhý, který příroda tolik nenadělila neprominul..... Hormóny jsou holt svinstvo. :)
<reagovat 
 Unge (Občasný) - 3.12.2003 > Vilda> 

Vidím, že diskuse nabrala nečekaný obrat. Ono to dívčí ňadro a okolí důležitý je ! Já jsem znal jednoho, kterej byl impotentní s holkou typu kozactwa powislego a byl z toho tak zničenej, že si zašel vybrečet se k sexuologovi (byla to jeho první holka a měl ji velice rád). A víte, co mu doktor poradil ? Aby si našel jinou, protože takovýto tvar ňader mu bude vadit vždycky ! Pak se ukázalo, že ten doktor měl pravdu ! Někdo je holt geneticky naprogramovnej "aspoň na čtyřky" a jinej "maximálně na dvojky, ale dobře tvarovaný". 

Já jsem toho názoru, že to, co napsala Yfča, je dobrá satira - vždyť tam přece nikoho nejmenuje. Jenže právo na vlastní názor mají samozřejmě všichni. Ika taky.


<reagovat 
 Vilda (Občasný) - 3.12.2003 > Unge> Jo, jasně.
<reagovat 
Ika (Občasný) - 2.12.2003 > Re: Yfča ... Děkuji za připomenutí literární teorie.. :-) ale i za Tvůj názor. Máš na něj plné právo. Samozřejmě, že nejbližší možné vysvětlení mé kritiky je nasnadě..."nepochopila záměr autorky, která chtěla poukázat na typické chování mužských...". Máte právo si to myslet a já Vám jej upírat nechci..
Jistě, i toto téma patří k životu, tak proč je satiricky neztvárnit ? Ale tak nějak mi přijde, že hrabání se v intimním soukromí kohokoli druhého je pod úrovní kulturního člověka, ať už tím ukazuje na jakékoli nešvary jiných.Když takto budeš rozebírat své soukromí, budiž...je to Tvé rozhodnutí, Tvé "výsostné území", které dáváš všanc...včetně typických literárně ztvárněných reakcí svých blízkých, ale takhle...Promiň. Mám na to prostě tento názor.
Nechtěla jsem Tě urazit, ani ostatní pobavené, jen ukázat, že se najde i člověk, který z toho nemá tak úžasný pocit a má prostě jiný názor. Díla a dílka, která se mi tady na Totemu nelíbí většinou nechávám být a nekritizuji, protože mnohdy opravdu nevím,co se skrývá "za obzorem" toho kterého vyjádření. Teď jsem si dovolila nemlčet...Vždyť na toto téma bohatě stačí Blesk, SPY a jiné akulturní braky. Proč se k nim přidávat?
Jiná Tvá dílka čtu ráda a s chutí. Tohle k nim prostě nepatří, promiň.
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 3.12.2003 > Ika> Iko, omlouvat za svůj názor se nemusíš a mně tuplem ne. Chápu  Tě, máš pravdu, šlápla jsem na tenký led. Jmenovaná periodika jsem sice k tomuto tématu nečetla, ale znám je, myslím, že jejich články se nesly v trošku jiném duchu a jejich cíl byl jiný. Díky za Tvůj názor.
<reagovat 
 Bobísek (Občasný) - 3.12.2003 > Ika> Když ono je to těžký. Když ČSSD prezentuje Buzkovou jako sexuální symbol a na všech bilboardech a dalších propagačních materiálech zdůrazňuje jistý partie... pak se nemůžeš divit.
<reagovat 
Čtenář - 3.12.2003 > Dovedeno do paradni absurdity - myslim ty posledni slova manzela. :-)))) Ja jsem uz loni slysel, ze prej uvazuje o plastice. Kdyz o tom takhle verejne mluvi a kdyz hlavne nosi furt takovy veci, aby jeji prsa vynikly, tak at se nedivi, ze se o tom takhle vsude mluvi a probira to tisk a televiz ze vsech stran. Mne jsou jeji prsa ukradeny, ale kolega je z toho celej spatnej- rikal, ze je Buzkova sice politik na baterky,ale ma aspon pekny prsa, coz treba Souckova nema. :-)))
<reagovat 
Helen (Občasný) - 4.12.2003 > Vypadá to na první pohled jako legrace, ale je to bohužel dost reálný obraz mužského uvažování.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 4.12.2003 > Taky nesdílím obecné nadšení na dílkem... Já vím, že to bylo myšleno jako odsouzení celé situace, ale nějak mi to přišlo spíš jako "ostatní si kopli, tak si taky kopnu".
<reagovat 
očičko (Občasný) - 21.12.2003 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
wikka (Občasný) - 8.8.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
prelda (Občasný) - 20.9.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Unge (Občasný) - 4.12.2003 >

Alternativní varianta této byzarní love-story... žena pokračuje:


Z nouze ctnost

a z ctnosti nouze.

Neodoláš dravé touze !

Odvážně ti říkám dost !

Myslím teď na domácnost.


<reagovat 
 čtenář Vrony - 31.8.2008 > Unge> - Snad "bizarní", ne?
<reagovat 
 čtenář Vrony - 31.8.2008 > Unge> - Snad "bizarní", ne?
<reagovat 
 čtenář Vrony - 31.8.2008 > Unge> - Snad "bizarní", ne?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 4 5 7 8 9 10 13 14 15 16 (16) 17 18 19 21
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter