Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Odpadkový koš
 > Odpadkový koš
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jak TOHLE vysvětlíte pojišťovně?
Autor: Božidara (Občasný) - publikováno 24.9.2003 (12:19:42)

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
Lian (Občasný) - 24.9.2003 > Týjo......hudák koníček......ale pojišťovně bych to teda fakt vysvětlovat nechtěla
<reagovat 
j'en ai marre (Občasný) - 24.9.2003 > Myslíš, že kůň má svýho pojišťováka? Doufám, že pozůstali nebudou kráceni.
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 24.9.2003 > To je husty!
<reagovat 
Kačaba (Občasný) - 24.9.2003 > To je hnusný!
<reagovat 
 j'en ai marre (Občasný) - 24.9.2003 > Kačaba> To je fakt. Nahlaš to Lize na ochranu aut.
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 24.9.2003 > Bobr> Kačaba miluje koně. Proto ta reakce...
<reagovat 
Lian (Občasný) - 24.9.2003 > O.K., je to trošku drsnější, asi to nepatří do vtipů, ale do koše, dám to tam.Nic ve zlém Božidaro, pokud bys nesouhlasila, napiš mi a proberem to, ju? Abysme tím někoho neurazily.
<reagovat 
 Božidara (Občasný) - 24.9.2003 > Lian> 

A to můžeš? Manipulovat s mými příspěvky? Hmm....No nevím, chápu, že ten kůň se asi moc nesmál, ale stalo se, doopravdy a ta scéna je vtipná, kdyby tam místo koně bylo křeslo nebo nafukovací lehátko nebo plyšovej slon, taky by to bylo vtipný, o to je to vtipnější, že z předního skla čučí zadek.....Tomu koni už nepomůžem......Vtipný obrázek to podle mě je a od toho vtipy jsou ne? Znám krutější vtipy. Psaný a ne zobrazený (třeba takhle reálně), jsou proto míň krutý? Když se tam řežou lidem hlavy a lidožrouti a vůbec. Vznáším dotaz: Je morálnější a vtipnější psaný vtip, kde se člověku seká hlava, ale všichni si to jen představují, nebo vyfocená reálná situace, která je opravdu vtipná a neuvěřitelná, ale bohužel v ní došlo k ublížení zvířeti?

Nechávám v koši, abych někoho neurazila.


<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 24.9.2003 > Božidara> 

Neřeš to.  

Jde je o to, že na člověka, který má rád koně, jezdí na nich a stará se o ně, to může tato fotografie působit dost negativně (viz Kačaba).


<reagovat 
 j'en ai marre (Občasný) - 24.9.2003 > Yfča> 

Řeš to.

Jde je o to, že na člověka, který má rád auta, jezdí v nich a stará se o ně, to může tato fotografie působit dost negativně.

A PIKO ma pravdu, je to koňomontáž.
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 24.9.2003 > Dyt je to fotomontaz. Teda Bozidaro ty si se rozkecla.oDDD
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 26.9.2003 > Hm, ten řidič má teď o jednu HP víc... :o))))))))
<reagovat 
Božidara (Občasný) - 1.10.2003 > A jak poznáte, že je to montáž? Mně to teda přijde dost reálný.....no, díky bohu, už se nemusím stydět, že mě to pobavilo....
<reagovat 
Igracek (Občasný) - 3.10.2003 > :)))) fakt prdel
Body: 5
<reagovat 
g morr (Občasný) - 25.3.2004 > O koňskou sílu víc :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter