Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí v kolekci Z deňýčku týraného rodiče III. z kolekce Vytrženo z deňýčku
Autor: Yfča (Občasný) - publikováno 23.10.2003 (08:11:40), v časopise 2.11.2003
další v kolekci>
Káťa přišla ze školy s ohromující zprávou. "Mami, docela mě začíná bavit matika," vyhrkla. Překvapením jsem polkla. "To myslíš vážně?" zeptala jsem se. Pokývala hlavou. "Ona je totiž naše matikářka nemocná, přišla jiná úča a my jsme si mohli celou hodinu číst..."

*

Kačaba se nachází ve stadiu vývinu, což znamená, že jí roste celý člověk. Velikost chodidla se zatím zastavila na čísle třicetosm (neustále pleníme regály v prodejnách s obuví) a díky neskutečné žravosti nabývá i na výšce (nikoli na šířce: stále vypadá jako pohublý Somálec). Za pár týdnů už bude její hlava v jedné rovině s mými rameny. Největším problémem, který ji v této souvislosti ničí, je rozkvět hrudních partií. Dnes za mnou přišla a stěžovala si na bolest kluboucích se ňader. Pravila jsem, že je to zcela normální. "Normální, normální," hudrovala, "mami, mě to bolí, jako kdyby mi měly narůst čtyřky. Tak to teda ne! Kdo by se s tím tahal! Nechám si narůst maximálně dvojky a končím!"

*

Dnes večer jsme zaskočili do Rustiky, abychom řádně oslavili Jirkovy narozeniny. Sotva Káťa do sebe hodila jídlo, začala si cosi čmárat do bloku, který si přinesla s sebou. "Co to sepisuješ?" zajímalo mě. "Ale, napadla mě taková básnička," pravila a dál honila propisku po papíru. Po chvíli se zeptala, jestli nám může výsledek své tvořivé práce zarecitovat. Pokývali jsme hlavami. "Tak poslouchejte," vyzvala nás a dala se do uměleckého přednesu:

"Na nebi je hvězdička,
mně ukápla slzička.
Můj milý mě opustil,
sperma do mě nahustil.
Dnes mi je to šumafuk,
narodil se kluk jak buk."

Oba jsme ztuhli. "No, co koukáte? Sperma jsme brali ve škole," vysvětlila nám začínající básnice nevšedně zvolená slova. "Asi ještě něco složím, docela mě to baví," prohlásila, aniž jsem stačila otřít pot, který vyrašil na mém vráskami zbrázděném čele. Doufám, že další literární pokusy mé dcery budou o něco něžnější...

*

V pět ráno mířil rozespalý Jíra na záchod. Když otevřel dveře, vyrazil proti němu křeček, podupal mu prsty u nohou a zamířil do kuchyně. Jelikož Jirka dobře věděl, že nemá šanci mrňouse zpacifikovat, probudil Káťu, aby svého miláčka odchytila a vrátila do akvária. Než odešla do školy, nakázala jsem jí, aby vršek křečkova obydlí řádně uzavřela. "Jestli ti uteče ještě jednou, půjdeš ho vrátit," vyhrožovala jsem. "Mami, já jsem ti slíbila, že už nebudu lhát, proto ti řeknu, jak to doopravdy bylo. Já jsem včera přišla ze školy a zjistila jsem, že mi ten debil zdrhnul. Tak jsem šla koupit novýho, protože jsem se bála, že mi dá táta na budku. V tý prodejně mi ho dali se slevou za deset korun, víc jsem totiž neměla. Takže teď máme křečky dva, jelikož jsem toho prvního chytila, když mě táta brzy ráno vzbudil. Jo, a mám už zase prokousnutej prst." Nevěřila jsem svým uším. Jsem kliďas, ale tohle mne vytočilo. "Tak tobě zmizne jedna bestie a ty hned běžíš pro další? Co kdybys toho prvního křečka nechytila a utekl ti i ten druhej? Pořídila by sis třetího? A pak by ti vzal roha třetí, čtvrtej a pátej... Ty jsi, Kačeno, takovej vůl, že by ses určitě vydala pro šestýho!" Zatvářila se dotčeně. "Šestýho bych koupit nešla. Já totiž nemám tolik peněz..."

*

"Já toho Myšáka zabiju," vykřikovala Káťa, když vtrhla do obýváku, "v pátek večer jsem napsala babičce a dopis jsem si položila vedle jeho klece. A ten parchant mi z něho udělal tohle!" Načež nám pod nos strčila do poloviny ohlodanou obálku. "Mělas tam nalepenou známku?" zeptal se Jirka klidně. Zavrtěla hlavou. "Tak se nic tak hroznýho nestalo. Přendej ten zbytek do nový obálky a hoď to do schránky," poradil jí. "Tobě se to řekne," odtušila nasupeně, "jenže ten blbej potkan sežral ty nejdůležitější věty!"


Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 8.10.2003 > jsi hrozně indiskrétní... (viz poslední zápisek) ... ech, tyhle povídavé ženy, co nevěděj....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
průser mračen (Občasný) - 15.10.2003 >

já chci taky dítě! ještě musim sehnat festovní černošku, aby bylo čokoládový, jiný neberu. a pak vám teprve vokážu :))) jaký je to bejt tejranej.

 

 


Body: 5
<reagovat 
Lian (Občasný) - 23.10.2003 > Jo jo, opět pobavilo.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
guy (Občasný) - 23.10.2003 >

 


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
.......... (Občasný) - 23.10.2003 > jojojo, to můžu i dneska i vždycky:)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
NewOld (Občasný) - 23.10.2003 >  ..díky... za pěkné ráno... tohle jsem potřebovala jak sůl...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Flegmatik (Občasný) - 23.10.2003 > Skvělé čtení pro dobrou náladu.  
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 23.10.2003 >

Opět pobavilo.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Ychtil (Občasný) - 23.10.2003 > Pro vás je to příjemný čtení, pro mě noční můra.  Kačaba v té hospodě vymyslela ještě jednu básničku, jsem rád, že ji Ivana nepublikovala. Byla totiž ještě horší...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Silona (Občasný) - 23.10.2003 > Moc se mi líbí tvoje deníčky. Je to takové lidsky hřejivé čtení. Díky za ně. :))

Ychtil: Proč by tvoje dcera měla být tvojí noční můrou? Buď rád, že ji máš, alespoň se doma nenudíte! :))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 23.10.2003 >
Body: 5
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 23.10.2003 >

takova normalni rodinka


Body: 5
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 23.10.2003 > Ano opět skvělé.
Body: 5
<reagovat 
probably (Občasný) - 23.10.2003 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Hester (Občasný) - 23.10.2003 >
Body: 5
<reagovat 
Unge (Občasný) - 23.10.2003 > Sqostné !!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Niagara Rainbow (Občasný) - 23.10.2003 > V takové rodině bych chtěl trávit dětství, pokud by byl návrat ještě možný...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
sédy (Občasný) - 24.10.2003 > ja nejsem vul
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Pescatore (Občasný) - 23.10.2003 >

Trošku morbidity by neuškodilo... takovejch 100křečků, to by byl tanec...

K té partii s ňadry...docela chápu. Taky bych nechtěl, aby mi narostly čtyřky, náklad si snad i dokážu představit... jaký jsou vlastně mužský velikosti prsoum?


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 23.10.2003 > Pescatore> 

velikosti mužných prsou:

vpadlý hrudníček

normální hrudníček

hruď

hruď sádelnatá třaslavá

hruď kovová pevná

ideální je mužná hruď....

o ochlupení si promluvíme jindy.


<reagovat 
 Pescatore (Občasný) - 24.10.2003 > stanislav> 

Stando, dá se "džouker" překládat jako vtipník? Já vím, nezní to tak razantně jako v angličtině, ale jsme drobný a poněkud komický nárůdek, tak co...

 

Ty mužský velikosti jsou paráda. Musím neskrývaně přiznat, nejblžší je mi hruď kovová mužná pevná má...neboť je mým velkolepým rytířským cílem...pro příští životy...

No a nyní bychom snad mohli přejít na to ochlupení, což? Není za to doufám vyhazov z totemu? 


<reagovat 
Cirilla (Občasný) - 24.10.2003 > Tyhle zážitky mi vždycky připomenou dospívání a sebe :). Kdysi jsem si pořídila morče a zakousla ho kočka, kterou posléze sporvodil ze světa pes. Inu, taková animální genocida... Teď se jen modlím, aby bes přežil zítřejší myslivecký hon.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 24.10.2003 > cirilla> Psi většinou hon přežijí. Myslivci a honci již méně často.
Doporučil 
<reagovat 
 Cirilla (Občasný) - 24.10.2003 > Montrealer> Inu, kdo jinému jámu jámu, sám do ní, sám.
<reagovat 
Kačaba (Občasný) - 23.10.2003 > Ten den s těma prsama si sem dávat nemusela.  Ale jinak je to dobrý.  Kdy konečně zase začneš psát deník mamušo?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 23.10.2003 > Kačaba> mamuša musí bejt zcela daun, hodně ji týrati je třeba, pak teprve začne psát a procítěně!
<reagovat 
 Kačaba (Občasný) - 23.10.2003 > stanislav> Nebo mě procítěně zbije.  Dneska byla za mnou Monty. Stáník je moc roztomilej.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 23.10.2003 > Kačaba> ano, náš synek je milý člověk, myslím, že z něj bude dobrej džoukr.
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 23.10.2003 > Stanislav+Kačaba: Osoby a obsazení tohoto [melo]dramatu mně poněkud unikají. Kdo je to Stáník ? Ty sám an sich nebo tvůj synátor ? Co je to džoukr ? Žolík nebo žokej ? Monty bych měl znát, protože občas píše pěkný básničky do Totemu (pokud je to ona).
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 23.10.2003 > Montrealer> 

džoukr je veselá osoba, další podrobnosti zodpovím po vyplnění dotazníku: a) jsem plešatej b) mám velký uši c) ani jedno, jsem s vlasy a mé uši nejsou přesměrečné.

 

máš tyto možnosti:

a)

b)

c)

a) b)

 

jakmile odpovíš, můžeme pokračovat v konverzaci.


<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 24.10.2003 > stanislav> 

1.Přesměrečný = ??? (slovník neuvádí)   2.ke slovu jocker uvádí můj elektronický slovník jediný český ekvivalent: teplouš. Papírový slovník takové slovo vůbec nezná, ale možná, že byl můj přepis slova džoukr nepřesný, nejsem angličtinář.

Možnosti: zkusmo volím c)


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 24.10.2003 > Montrealer> 

teplouš je člověk, který neni zmrzlej? někerejm slovům moc nerozumím, promiň.

džoukr je veselá osoba, já nevím, co na to slovník, ale je to takhle, stopro... :o)


<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 24.10.2003 > stanislav> Takže slovník je pa-blb ? Pak se má člověk domluvit ! Děkuji za lekci čechoangličtiny. Až budu něco potřebovat...
<reagovat 
hajka (Občasný) - 24.10.2003 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 25.10.2003 > Zatimco on sel, ona se nudila a zatimco on hlidal, onak nedavala pozor
<reagovat 
 Černobýl (Občasný) - 25.10.2003 > H-H> Předtím však potkan musel vylézt po hladké zdi k vypínači, aby si rozsvítil a tím aby viděl, co to vlastně žvejká. Za takovýho potkana s IQ kolem 150 by Česká akademie věd mohla dostat Nobelovku. Nebo by ji měl dostat ten potkan, protože by si ji zasloužil víc.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lef (Občasný) - 25.10.2003 > :) ***
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lef (Občasný) - 25.10.2003 >
<reagovat 
danilka (Občasný) - 25.10.2003 >

Koukam, tady je cela rodina :o).

Je to ale fakt poctenicko :o)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 23.10.2003 > Dobré ráno krátce po obědě. Právě jsem si přinesl z lékárny prášky na žaludek,  abych ho strávil (ten oběd !). Strávil jsem však pouze ty prášky - asi jsem si potřeboval něco zábavnýho přečíst na lepší [g]astrální metabolismus...
Body: 5
<reagovat 
 Unge (Občasný) - 25.10.2003 > Montrealer> Nemáš náhodou taky priapizmus ? To je někdy dost nepříjemné, případně i nebezpečné !
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 25.10.2003 > Unge> Že je to nepříjemné, tomu bych docela věřil. Co to vlastně je ?
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 25.10.2003 >
<reagovat 
gadag (Občasný) - 27.10.2003 > zase paráda, hned mám lepší náladu
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Černobýl (Občasný) - 27.10.2003 >
<reagovat 
Unge (Občasný) - 27.10.2003 >
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 27.10.2003 >
<reagovat 
čtenář lada - 27.10.2003 > kouzelný...vy jste dvojka!
<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 23.10.2003 > Ta básnička se Kačabě povedla. Kolik že jí v té době bylo?  Skvělý čtení na začátek dne!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Unge (Občasný) - 28.10.2003 > Bobísek> Podle mýho názoru může za úspěch tohoto Ivčina příspěvku právě zmíněná Kačabina báseň. Už jsem si ji přečetl tolikrát...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 0 1 2 3 (4) 5 6 7 8 11 12 13 15
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter