Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Odpadkový koš
 > Odpadkový koš
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
zajíček se v jamce honí sám
Autor: ziggy (Občasný) - publikováno 18.9.2003 (19:27:30)
Veronika Hornerová 
  • 

Metafory v praxi...  
(17.10.2002 13:58:46 )
Já i manžel milujeme poezii - sebe už méně. Oba se jí věnujeme takřka dnem i nocí a nekedy aj poobede, podílíme se na literárních pořadech  festivalech a rózných mecheche všeho druhu, ale hlavně píšeme, píšeme a píšeme. Není snad proto divu, že jsem svého manžela poznala na jednom literárním serveru. V té době jsem byla členkou redakce poezie, do které můj manžel pravidelně posílal své hovadiny.

Z prvu jsme si povídali jen o poezii. O jeho textech, o mých textech, o sexu a jeho úchylkách které provozuje na mladých děvčatech 

 ... a nevím proč, dostala jsem bláznivý nápad a pozvala ho na své narozeniny, které jsem slavila v jedné pražské restauraci se svými přáteli. Opravdu přišel... vydržel až do konce, byl šaramantní, vtipný, perverzní a ohromně mu to slušelo. Po oslavě jsme se rozloučili a každý zamířil ke svému domovu. Bylo to naše první setkání ... Rozhodně však nemělo být posledním.

Kdy jsem se do něj zamilovala? Možná už na svých narozeninách. Nevím. Jisté je, že si mou lásku pojistil hned na první schůzce kde mi ukázal své vybavení. Sešli jsme se v té samé restauraci, popovídali beze svědků a abychom si užili trochu romantiky, jeli jsme na vyhlídku na Prosek kde zas ho vytasil, já tam bydlela a sousedi byli divní. Snad třikrát jsem ho ujistila, že je to v pořádku, že jim to nevadí že to dostanu a že se nemůže nic stát... ale stalo! Tehdy ještě svobodný básník zahučel do mého nemalého ďolíku a proděravěl mi výfuk. Bylo mi mizerně. Pocit, že jsem mu svou nepozorností zničila jeho vybavení, mně úplně rozhodil.

Stála jsem na vyhlídce, svobodný básník mlčel, já byla nervózní, pořád jsem se mu dokola omlouvala... Jen tu a tam řekl, že je vše v pořádku. Teprve po chvilce jsem si všimla, že chodí kolem mě dokola jako ježek. Tma a nikde nikdo. Jen svobodný básník v kabátě po paty, který na proseckém kopci chodil kolem mladé holky dokola ... beze slov a s cigaretou v ruce.. Samotnou mě překvapilo, že můžu být ještě více nervózní... Vždyť jsem ho moc neznala.

Nakonec jsem to nevydržela a špitla jsem, jestli je všechno v pořádku. A proč pořád chodí dokola kolem mne. Usmál se a řekl mi: "nic, jen se ti snažím zamotat hlavu a kurevsky mě to lochtá mezi nohama... "

Podařilo se. Za půl druhého roku jsem se za muže, kterému nevadilo, že jsem zavinila na druhé schůzce amputaci jeho ´šéfredaktora´ jak mu žertovně říkal , provdala o půl noci na Vyšehradě. Všude hořely svíčky, pochodně a kolem dokola Myslbekových soch nám naši přátelé

pospevovali ó tanenbaum. Na vzdory veškerým hadičkám měl zdenda tu noc moč na zemi... ale to už je zase jiný příběh...

Ps: jen má kamarádka, když jsem jí o našem seznámení vyprávěla, sarkasticky poznamenala: "můžeš být ráda, že tebou neprošel skrz ..."

 

obrazek [http://212.80.76.22/zajeetchek//zajicek.jpg]



Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 18.9.2003 > dost brutální...
Body: 1
<reagovat 
Monty (Občasný) - 18.9.2003 >

...šaramantní... a perverzní.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Monty (Občasný) - 18.9.2003 >
<reagovat 
pavson (Občasný) - 18.9.2003 > To je skoro na žalobu ( ta fotka je před a nebo po? ).
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 18.9.2003 > pavson> ty vole, a co umělecká svoboda, jsi podleh žalovatelskýmu amoku, i ty?    si vzpomeň na to, co vysoudil Březina na Zeleným Raoulovi, kulový, a ještě se ztrapnil jak nikdo druhej... a to byla figura z vyšších pater...
<reagovat 
 pavson (Občasný) - 18.9.2003 > stanislav> Myslel jsem ohledně autorskech práv.Tu veselou fotečku už jsem viděl v Playboji.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 18.9.2003 > pavson> jo to je jiná, loupit a krást vysoké umění se nemá...
<reagovat 
Lian (Občasný) - 19.9.2003 >  musím říct, že vtipný to je.....
<reagovat 
Marvil (Občasný) - 19.9.2003 > Hm,tak todle napsat někdo vo někom tady z redakce,už má vodpojenou Ip adresu... Jo ale fakt si nemyslim,že by se někdo měl pouštět takhle do lidí, je to vodporný.Prostě nabourat ho vzhledem k tomu, co dělá,co píše,ale dělat si srandu z něčího svazku, to je nefér...jen kvůli tomu,že stojí jeden za druhým...Já bych taky nešel proti svojí holce...Ale je to věc názoru...
<reagovat 
nin-ex (Občasný) - 19.9.2003 >

nechápu, proč do toho furt rejete - a tenhle způsob mi přijde jako podpásovka


<reagovat 
Dusan (Občasný,Správce) - 19.9.2003 > Máme tu takové základní pravidlo viditelné na úvodní stránce Vašeho prostoru:
-----------
"Neútočte na ostatní uživatele, zachovávejte prosím základy slušnosti a pravidlo jednoho příspěvku denně. Redakce si vyhrazuje právo příspěvky, které odporují výše uvedeným pravidlům přesunout do rubriky Odpadkový koš."
-----------
Tenhle příspěvek se nám zdá (a asi nejsme sami) napsaný z jediného důvodu - naštvat a urazit Veroniku a Lyryka (na Totemu Krytyka). Je nám jasné, že k tomu asi máte mnozí své důvody, ale tohle je podle nás jen vyřizování si nějakých účtů a osobních antipatií. Vás, kterých se to týká, prosíme o nezatahování těchto osobních sporů sem na Totem.

Takže jsme dali v redakci hlavy dohromady, příspěvek zvážili a výsledkem je přeřazení do rubriky Odpadkový koš. Autor byl o tom vyrozuměn.

Za redakci Totemu
Dušan
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 19.9.2003 > Lidi, pište, foťte, malujte, filozofujte - a neblbněte!!
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 19.9.2003 > Tohle je ee.
<reagovat 
genialnideti (Občasný) - 19.9.2003 > tohle mi přijde zbytečný, ziggy, že ty se nudíš? nemáš náhodou přepravovat nějakej skleněnej artefakt?
<reagovat 
Yfča (Občasný) - 19.9.2003 > Abych pravdu řekla, tak tohle dost dobře nechápu. Je to zbytečný. Takhle se s člověkem, který má jiné názory, nebojuje... 
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 19.9.2003 > tomuhle nepomůže ani kontejner:-(
<reagovat 
wopi (Občasný) - 19.9.2003 > sorry, tohle je trapný
<reagovat 
eirene (Občasný) - 19.9.2003 > ziggy, tohle je trapný, nezlob se........
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 22.9.2003 > eirene> trapný jak pro koho, mně tenhle druh humoru přijde poměrně zábavnej...
<reagovat 
Lef (Občasný) - 19.9.2003 > tohle je podpásová nesranda :(
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 22.9.2003 > Lef> slovo podpásová, podpásovka se zde nějak roznemohlo...  ale pořád lepší než "smazat!" "zcenzurovat!" a podobně...
<reagovat 
nin-ex (Občasný) - 19.9.2003 > taky mi přijde, že tohle není ani trochu šťastnej počin
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 22.9.2003 > nin-ex> ne každý počin je šťastný... a ne každý čtenář je stejně moralizující... zbytečně...
<reagovat 
 nin-ex (Občasný) - 22.9.2003 > stanislav> 

ale houby, to neni žádný moralizování.

mě akorát sere furt dokolečka se patlat v lyrykovi, jsem kromě jinýho vypadla z písmáka, páč mě už otravovalo se furt probírat těma válkama - a tady to pokračuje...

a nad tou původní verzí jsem se fakt pobavila, připadá mi naprosto dokonalá v tý bravíčkovský prostotě, to "vylepšení" jí akorát škodí

a je zatracenej rozdíl smát se tomu mezi kámošema a vystavit to tady takhle, přijde mi to krapet ve stylu toho týpka, co si tehdá udělal nick pedofill ziggy nebo tak nějak

 


<reagovat 
Kelly (Občasný) - 22.9.2003 >

Můj názor je ten, že tady jsme na Totemu a je poněkud nefér zabývat se tu spory odjinud. Chápu, že vy tím žijete a řešíte souvislosti souvislostí... ale my tady teď se vyjadřujeme k jednomu konkrétnímu dílku, a stanovisko redakce vzhledem k pravidlům Totemu je jasné... Howgh!


<reagovat 
wopi (Občasný) - 22.9.2003 > Mimochodem - aspoň zrnko slušnosti by bylo dát sem odkaz na původní text. To by aspoň stavělo text do roviny parodie. Ale hodit to sem bez souvislostí je jen špína.
<reagovat 
nin-ex (Občasný) - 22.9.2003 >

jo, sorry, nečetla jsem další reakce... tamto byly jejich parafráze na písmácký texty, tohle je text ouplně odjinud. - a to jejich džoukování mi připadalo tak jasně trapný a ignorantský, že jsem necítila potřebu to komentovat, to ze sebe akorát dělali sami pitomce atd. - a nejni divu, že mě tyhle vtipálkovský způsoby překvapěj u někoho, kdo je džouker naprosto jinýho ražení než lyryk a miroslawkem.

i když mi to nepřijde v porovnání s neuvěřitelným originálem zrovna třeskutě humorný a i když mě už docela sere furt a furt se zabejvat lyrykem, asi bych o tom nemlela - nesedí mi to proto, že to není parodie těch jejich slavných děl, ale něčeho úplně jinýho.

 


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 22.9.2003 > nin-ex> 

no jo, on ten originál bude asi doopravdy lepší ziggyho verze, ale co naděláš, někdo má sem tam náladu podžoukovat, a že to dělá veřejně, není nic proti ničemu, spíš je to z mýho pohledu čistší než nějaký pokoutní hemzy...

Lyryk mě už taky nebaví...  ale zjevně furt někde něco mektá a ksichtí se u toho jak svatej a davem zrazovanej umělec, a tak vyvolává i tyhle ne zrovna nejgeniálnější reakce, to dá rozum... 


<reagovat 
 wopi (Občasný) - 22.9.2003 > nin-ex> Přesně. Argumenty typu "oni to dělají taky" jsou přinejmenším divné.
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 22.9.2003 > nin-ex> A co je vlastně ten neuvěřitelný originál?
<reagovat 
wopi (Občasný) - 20.9.2003 > Ziggy, myslím, že bys to měl vysypat i z toho koše, protože to je opravdu podpásovka...
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 20.9.2003 > wopi> jo, to už musíme nechat na autocenzuře
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 22.9.2003 > wopi> když už nerozumíš drsnýmu humoru, tak si aspoň nehraj na svatýho, a když máš cenzorský sklony, tak se zase vrať na písmák...
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 22.9.2003 > Kelly> to dá rozum, že to vyhodit z koše nejde, a pochybuju, že ziggy bude mít náladu svůj džouk ničit kvůli uplakanejm očím bližních...
<reagovat 
 wopi (Občasný) - 22.9.2003 > stanislav> No, asi mam HODNĚ odlišnou představu, co je humor.
A taky v tom, co je slušnost.
:-/

Cenzorský sklony nemam.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 22.9.2003 > wopi> parafráze jakéhosi textu (žádná zpráva nebo něco neveřejného) není nic nového pod sluncem, známe panáčky, kteří to dělali imrvére a on se nám wopi ani moc nerozčílil, teď najednou bojuje za tu pravou a jedinou slušnost, protože má HODNĚ odlišnou představu...  je ale dobře, že nemáš cenzorské sklony... jen své rytířské srdce na pravém místě...
<reagovat 
 Monty (Občasný) - 22.9.2003 > wopi> 

Wopi, je jasný, že každý nemůže mít stejnou představu o tom, co je humor... ale je docela zvláštní, že teď se tady ozývá, jak je od Ziggyho něco nefér, zatímco věci, které byly nefér dle mého názoru nikomu nevadily... protože je nestvářel "džoukr" Ziggy, ale "básníci" ala Mirosláwek nebo Lyryk?

Nelíbí se mi dvojí až trojí metry na jeden a ten samý čin... nikdo z vás se, pokud vím, neozval, když Lyryk urážel a ironizoval Standova nebo moje "dílka". To bylo OK, protože je to Lyryk???

S tím jděte do háje, fakt.


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 22.9.2003 > wopi> 

konkrétně mně například Míwovy džouky byly docela ukradené, ale jeho parafráze s prasáckými podtexty se objevovaly pod nejednou básničkou, textíkem lidí, kteří z toho mohli mít nějaké to trauma...

tehdy to bylo jedno, teď najednou, když ziggy spáchá podobný vtípek, tak zvedáme hlásky? fakt dost "trapný" a slušnost připomínající jen z hodně velké vzdálenosti...

 


<reagovat 
 wopi (Občasný) - 22.9.2003 > Monty> Monty, jestli chceš tvrdit, že jsem se proti Lyrykovi neozýval, tak máš HODNĚ krátkou paměť. Ale to je jedno.

Vaše přirovnání k Miroslawkovi navíc hodně pokulhává, protože on dělal parodie na díla a dával je k těm dílům, tohle je k osobním věcem a navíc publikováno zcela jinde. A vtipnost v tom vidíte zdá se opravdu jen vy tři.

Váš pláč nad nestejným metrem je zcela na špatném hrobě. Napřed porovnejte s etalonem ten svůj.

Jo - mimochodem - to jsem fakt netušil, že vašim cílem je Miroslawka dohnat a předehnat...
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 22.9.2003 > wopi> nikdo nepláče, jen se podivuju, jakej jsi bijec... a ta konina, ze který si ziggy dělá srandu, si to zaslouží, netvař se furt, kterak jsi čestnej, jsi čestnej jen někdy, v tom je ten malér...
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 22.9.2003 > Ono to má nějaký "originál"?
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 22.9.2003 > Veronika Hornerová: Metafory v praxi
www.rodina.cz
Já i manžel milujeme poezii. Oba se jí věnujeme takřka dnem i nocí, podílíme se na literárních pořadech a festivalech všeho druhu, ale hlavně píšeme, píšeme a píšeme. Není snad proto divu, že jsem svého manžela poznala na jednom literárním serveru. V té době jsem byla členkou redakce poezie, do které můj manžel pravidelně posílal své příspěvky.

Z prvu jsme si povídali jen o poezii. O jeho textech, o mých textech... a nevím proč, dostala jsem bláznivý nápad a pozvala ho na své narozeniny, které jsem slavila v jedné pražské restauraci se svými přáteli. Opravdu přišel... vydržel až do konce, byl šaramantní, vtipný a ohromně mu to slušelo. Po oslavě jsme se rozloučili a každý zamířil ke svému domovu. Bylo to naše první setkání... Rozhodně však nemělo být posledním.

Kdy jsem se do něj zamilovala? Možná už na svých narozeninách. Nevím. Jisté je, že si mou lásku pojistil hned na první schůzce. Sešli jsme se v té samé restauraci, popovídali beze svědků a abychom si užiil trochu romantiky, jeli jsme na vyhlídku na Prosek, kde jsem tehdy bydlela. Snad třikrát jsem ho ujistila, že je to v pořádku, že se autem na vyhlídku dostane a že se nemůže nic stát... ale stalo! Tehdy ještě svobodný básník zahučel se mnou i se škodovkou do nemalého ďolíku a proděravěl výfuk. Bylo mi mizerně. Pocit, že jsem mu svou nepozorností zničila vůz, mně úplně rozhodil.

Stála jsem na vyhlídce, svobodný básník mlčel, já byla nervózní, pořád jsem se mu dokola omlouvala... Jen tu a tam řekl, že je vše v pořádku. Teprve po chvilce jsem si všimla, že chodí kolem mě dokola jako pešek. Tma a nikde nikdo. Jen svobodný básník v kabátě po paty, který na proseckém kopci chodil kolem mladé holky dokola... beze slov a s cigaretou v ruce.. Samotnou mě překvapilo, že můžu být ještě více nervózní... Vždyť jsem ho moc neznala.

Nakonec jsem to nevydržela a špitla jsem, jestli je všechno v pořádku. A proč pořád chodí dokola kolem mne. Usmál se a řekl mi: "nic, jen se ti snažím zamotat hlavu... "

Podařilo se. Za půl druhého roku jsem se za muže, kterému nevadilo, že jsem zavinila na druhé schůzce proražený výfuk, provdala o půl noci na Vyšehradě. Všude hořely svíčky, pochodně a kolem dokola Myslbekových soch nám naši přátelé připravili mléčnou dráhu. Na vzdory veškeré legislativě jsmě měli tu noc nebe na zemi... ale to už je zase jiný příběh...

Ps: jen má kamarádka, když jsem jí o našem seznámení vyprávěla, sarkasticky poznamenala: "můžeš být ráda, že tě neuhnal..."
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 22.9.2003 > s tím originálem je to ještě brutálnější... jste si o něj koledovali...
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 22.9.2003 >

jestli je nějakej veršík či "zamilovanej" textík tu či onde, je úplně jedno, dokonce na té rodině je větší čtenost než kdy byla na písmáku...

tady jakékoliv sofistiky jsou k ničemu, když někdo sepíše cosi a zveřejní to, klíďo píďo kdokoli si z toho může utahovat, zákon na ochranu pitomosti neexistuje, ehm. 


<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 23.9.2003 > Ziggy jak tě mám rád, tohle je humor TV NOVA, prvoplánovej bez jiskry, že je Lyryk vemeno víme. ale takhle ... to nie je boh vie čo... kurva ZIGGY objevnější náhled..
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 23.9.2003 >

dík za originál, konečně vím, která bije


<reagovat 
poetry4ever (Občasný) - 1.10.2003 > :-)))))))))

nejdřív sem si řikala, že by měl Ziggy radši konečně napísať tie Močopúdne periódy pro Blacklist, ale když jsem pak pozřela i ten originální prapůvod tohohle džouku - tak som sa musel(a) zasmiať :-)))) čímž vážnosť celej hodiny veľa utrpela...


znáte tu poznámku?



za ten úsměv na tváři, kterej teď mám :-) víte že ste všichni děsně fajn?...




a propos: kam jinam než do odpadkového koše napsat, že 28.října 2003 se uskuteční 2.ročník oblehnutí pivního stánku na třetím nástupišti Smíchovskýho nádraží !!! v 16:00 ať jsme tam všichni v hojném počtu - zlejeme se mezi kolejnicemi v podzimním oparu mixnutým lokálně nádražním spadem na již vlhnoucím zahnědlém štěrku rozkvetlém kopretinami z plastových kelímků se zažloutlými terčíky v podobě odhozených a nikým již znovu nesebraných vajglů....

Ať žije naše nádherná svobodná zem !!!

5 bodů - že jste mě rozhoupali k akci :-) a jestlipak zafunguje mý třetí doporučení?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ziggy (Občasný) - 24.9.2003 > :)
<reagovat 
 poetry4ever (Občasný) - 1.10.2003 > ziggy> :-)))))))))

nejdřív sem si řikala, že by měl Ziggy radši konečně napísať tie Močopúdne periódy pro Blacklist, ale když jsem pak pozřela i ten originální prapůvod tohohle džouku - tak som sa musel(a) zasmiať :-)))) čímž vážnosť celej hodiny veľa utrpela...


znáte tu poznámku?



za ten úsměv na tváři, kterej teď mám :-) víte že ste všichni děsně fajn?...




a propos: kam jinam než do odpadkového koše napsat, že 28.října 2003 se uskuteční 2.ročník oblehnutí pivního stánku na třetím nástupišti Smíchovskýho nádraží !!! v 16:00 ať jsme tam všichni v hojném počtu - zlejeme se mezi kolejnicemi v podzimním oparu mixnutým lokálně nádražním spadem na již vlhnoucím zahnědlém štěrku rozkvetlém kopretinami z plastových kelímků se zažloutlými terčíky v podobě odhozených a nikým již znovu nesebraných vajglů....

Ať žije naše nádherná svobodná zem !!!

5 bodů - že jste mě rozhoupali k akci :-) a jestlipak zafunguje mý třetí doporučení?

<reagovat 
poetry4ever (Občasný) - 1.10.2003 > á pardon - nějak se mi to nezobrazovalo - až jsem z toho byla celá nervózní :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter