Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Najdi důvod, proč tyto dva obrázky nemohou spolu hrát (v comicsu třeba :) )
Autor: Zeanddrich E. (Občasný) - publikováno 31.1.2021 (07:21:40)

Najdi důvod, proč tyto dva obrázky nemohou spolu hrát (v comicsu,..., ve filmu, v seriálu, atd., apod. třeba :) )

((...)).


Poznámky k tomuto příspěvku
Zeanddrich E. (Občasný) - 31.1.2021 >
Pozn.: ..a o slunko tu nejde. To se ..proměňovat může i více :)


<reagovat 
PřiIítliMimozemšťani (Občasný) - 31.1.2021 > Možná kdybys nebyl zpolitizovanej černoprdelnickej nabob, někdo by i zkoušel hádat, ale hádám, tenhle starej proutek už neohnu.:-D
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.1.2021 >

Zeanddrichu, rozklikáváš ty profily, že jo?
Mě napadá jediné - že ten dole nemá hubu, tím pádem se nemůže vyjadřovat a proto ani nikde hrát.
Body: 5
<reagovat 
 Čtenář - 31.1.2021 > PřilítliMimozemšťani> ae to víš že rozklikává. kdo by nedělal, co ty mu magdo řekneš, aby dělal, že? to je jako z julou, ten to taky porád nemůže pochopit. přece jasně napsal že neni diaz, že neni helen, že neni... a voni to furt nechápu. E!

<reagovat 
 Čtenář - 1.2.2021 > PřilítliMimozemšťani> 

Má hubu, a neuhodls. Je to v něčem jiném.


<reagovat 
PřilítIiMimozemšťani (Občasný) - 31.1.2021 > Jako jestli to nerozklikáváš, tak jsi neskutečný debilek. Mě ještě napadlo, že ten horní chlapík nemá dragoun.
<reagovat 
 Čtenář - 1.2.2021 > PřilítIiMimozemšťani> Rozklikávat dnes téměř cokoliv na Totemu.cz (kromě svých věcí) je povětšinou ztráta času (to nás naučili hlavně zdejší umělci z Prahy, potažmo z Čech), a tak místo toho je snad lepší zajít si na pivko,..., nebo na rande, nebo na politickou schůzi, ..., anebo jinak smysluplně využívat den.. . Klikat na Totemu.cz „na všecko" si můžou dovolit snad jen důchodci pod penzí,..., anebo (zdánlivě a dočasně) ti, co si dost nakradli. Anebo ti, co maj „včecko" tzv. „na háku". Anebo jinde. ((...)).
<reagovat 
 Čtenář - 1.2.2021 > čtenář> no tak to vidíš romíku. když se dostatečně rozezlíš, dokonce zvládneš chvilku nepsat jinak než debil. ono by to šlo, neobtěžovat čtenáře naprosto imbecilním interpunkcí atd. asi se ti budu romíku věnovat. hned, jak se vrátíš z tý politický schůze:))).
<reagovat 
 Čtenář - 1.2.2021 > čtenář> Z JAKÝ SCHŮZE? ROMÍK SE TEĎ MODLÍ. NEBO PRCÁ ŽLABABU (TO JE JEDNO A TO SAMÝ).
<reagovat 
Čtenář - 1.2.2021 > Protoze stojeji na jinak dlouhe carce, kterou neni mozne prodlouzit
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.2.2021 >


Zeanddrichu, si se mnou nemluv, ale to aspoň neprozradíš, jestli jsem se trefila?
To je dost neslušné, nechat čtenáře hádat. A pak neprozradit pointu.
Je to tou hubou?
Kdo nemá hubu, ten nemůže nic no.


<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 1.2.2021 > PřilítliMimozemšťani> 
Tohleto dole už včera jsem psal já:

„Hubu má, a neuhodls. Je to v něčem jiném."

Stačí se pečlivě podívat, a uvidíš to. Když to přesto neuvidíš,..., s mil. Boží to tu do týdne osvětlím já.
<reagovat 
 Čtenář - 2.2.2021 > čtenář> ...dal zadonil o vlidne slovo.

"Ja sem zenska! Mam vaginu prece krucinal. Hele, hele, mam vaginu!"
<reagovat 
 Čtenář - 3.2.2021 > čtenář> No jako ženská se zrovna nevyjadřuješ- stačí se podívat do tvých komentů:))
<reagovat 
 Čtenář - 3.2.2021 > čtenář> No jako ženská se zrovna nevyjadřuješ- stačí se podívat do tvých komentů:))
<reagovat 
 Čtenář - 3.2.2021 > čtenář> No jako ženská se zrovna nevyjadřuješ- stačí se podívat do tvých komentů:))
<reagovat 
Čtenář - 20.2.2021 > Nic neprozradil, ze
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 20.2.2021 > čtenář> 

Pardon. -Takže -Josef na druhém obrázku si na sebe vzal kabát, který sice vypadá dosti podobně jako ten kabát na obrázku č. 01,..., ale vzadu uprostřed má našitý pásek (kousek pásku) se dvěma knoflíky,..., jak už to tak u kabátů či baloňáků často bývá (patrně to bude mít i nějaký název :),..., ale krejčovina je mi dosti ..cizí )

((...)).


<reagovat 
 Čtenář - 20.2.2021 > Zeanddrich E.> Dragoun se jmenuje. Takže jsem to trefil. Jsem znuděn svou vlastní chytrostí.
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 20.2.2021 > čtenář> 

No ale pročs to sem tedy nenapsal, čtenáři? :)

Tvoje věc.


<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 20.2.2021 > čtenář> 

No ale pročs to sem tedy nenapsal, čtenáři? :)

Tvoje věc.


<reagovat 
 Čtenář - 20.2.2021 > Zeanddrich E.> 31.1. > Jako jestli to nerozklikáváš, tak jsi neskutečný debilek. Mě ještě napadlo, že ten horní chlapík nemá dragoun.

Protože nečteš.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter