Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí v kolekci Hold tvému tělu z kolekce Písně mé slovem, obrazem i hudbou
Autor: Troplis (Občasný) - publikováno 14.3.2003 (19:05:42), v časopise 1.7.2003
další v kolekci>

        Hold tvému tělu

 

Dlouhá noc končí, blíží se svítání                             

vybledlý Měsíc hvězdy spát zahání                          

tamtamy lásky utichly s úsvitem                                

usnul i ďábel, ukrytý v těle tvém                               

                                         

V temnotě klínu, který tak dobře znám                     

je mně i tobě, je v něm dobře nám

tvý tělo stárne, kouzlo však neztrácí                                 

dalas mi mnoho, léta se nevrací                                   

                                        

Stovky nocí chodíme k ránu spát                                       

přesto mám touhu znovu tě dobývat                                 

máme se rádi, jak banálně to zní

život nám míjí a nás to nemrzí

undefinedhudba, text a foto: autor

 

 

POZOR!

Jak vyplývá z níže uvedené debaty, ne každý si uvědomuje, že se nanachází v sekci Fotografie, nýbrž Mutlimedia, která jako jediná se mi pozdávala nejbližší pro uvedení kolekce Písně slovem, obrazem, hudbou, vzhledem k vícevrstevnosti této mé snahy. Ve svých amatérských zájmech jsem především muzikant, rozhodně si nehraji na nějakého Drtikola 3. tisíciletí, použité snímky pouze konkretizují, komu je tato skladba věnována - není to žádná antická krasavice ani děvče v rozpuku mládí, ale žena, kterou už dvacet let miluji a s níž mám to potěšení vychovávat dvě děti. Kdyby chuděra tušila, že jsem si dovolil takhle zveřejnit něco z rodinného albíčka, tak asi povícero nocí uléhám odděleně.

 

Kdo z vás se zajímá pouze o výtvarné záležitosti, nechť laskavě navštíví moje fotografie, zde uvedené za účelem pouze obrazové výpovědi.

 

PS: ať dělám co dělám, nevím jak tam dostat obrázek bez zakrytí.

 

celá skladba je dostupná ZDE

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Minerva (Občasný) - 14.3.2003 > Ty fotky jsou šílené
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 14.3.2003 > Zvlášť ta se stromem, to je zběsilý druh humoru
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 14.3.2003 > Ježišmarjá, teď teprve koukám kdo to spáchal, ty ses zfetoval nebo moc koukáš na Monty Pythony
<reagovat 
promethea (Občasný) - 14.3.2003 > ta malinka fotka v popredi je perfektni. Proc jsi neukazal tu z nahledu ve vetsim zobrazeni..? Basnicky tohoto typu moc nemusim, ale je mi jasne, komu byla tato venovana, takze...
Body: 5
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 14.3.2003 > Chybí tomu už jenom hudba. Kde je hudba, ptám se? Bez hudby jedničku nedám.
<reagovat 
čtenář Spiteful - 14.3.2003 > Hezké, hezké, hezké... jen tak dál.
Body: 5
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 14.3.2003 > A ta ležací, to je taky něco - hezky uřiznutá nožička, v pozadí chlívek... co ještě slepičku přihodit ke slečně? Nebo prasátko že by vykukovalo z vrátek? Ty jsi temný génius fotografie, to nejsou obrázky, to je útok na psychiku.
<reagovat 
 Troplis (Občasný) - 14.3.2003 > Minerva> Fotku mi takhle oříznul Totemáckej editor, samozřejmě jsem tam dával postavu celou jako obrázek do podkladu. Pro veliký úspěch ti ji můžu poslat. Slepice ani prasata nechovám, pozadí se ti nemusí líbit, ale jsou to dřevěný vrata, který si zas nemyslím, že musí tak vadit. Když tak meješ můj fotografický neum, tak jdi radši na moje fotky, tady je to jen součást mého ubohého vyznání ženě, s kterou již osmnáct let žiju.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 14.3.2003 > Troplis> Už mám celou stránku na disku, že to uřízl prohlížeč už taky vím. Ale to nevadí, že je v tom kouzlo nechtěného, rozhodně to tak nech. Vždyť je to perfektní, já tě chválím, já tě velebím! Opravdu, jen hudbu přidat a je to jasná jednička tohoto roku na Totemu. Není to unylé, není to bezpohlavní, nemá to všech pět pohromadě. Kdyby se mi taky někdy něco takového povedlo...
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 14.3.2003 > Ne, ta fotka se stromem, to je žraso. Člověče o tom se mi bude zdát, Troplis a jeho akty, to budou noční můry.
<reagovat 
 Troplis (Občasný) - 14.3.2003 > Minerva> MP mi rozhodně nevadí, ale když už tak řádíš na čtyři poznámky, tak mi tam ještě chybí, že hraju z prdele na kytaru a neumím psát muziku, abych to měl zhodnocený kompletně. Neprezentuju tady akty, na to se zase necítím, ale obraz, slovo a kousek hudby, protože celou skladbu nelze k omezenému prostoru pro publikaci umístit. když se ti to tak nelíbí, tak se koukni jinam a budeš v klidu, ne?
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 14.3.2003 > Troplis> A ne, člověče, já ti dám za jedna i bez hudby. Už sem koukám pošesté a stále tomu nemůžu uvěřit, to je dostatečný důvod. Dej sem hudbu v MIDI, to je malý soubor, nebo ji umísti na jiný server a vraž sem link. Hudbu, opravdu to chce už jenom tu hudbu s tvým zpěvem a budeš božsky dokonalý. První stránka z Totemu, kterou si vytisknu a ukážu kamarádům.
Body: 5
<reagovat 
 Troplis (Občasný) - 14.3.2003 > Minerva> Asi nevíš, jakej je rozdíl mezi MIDI a wav zvukem, asi jako když hraje hymnu orchestr nebo melodie na mobilu - jistá podobnost se tam najde. Prostě živý kytarový sólo ani nejde!!! uvést jako MIDI. Těch 40 vteřin, co pod tím mám, by ti ale mohlo snad stačit
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 14.3.2003 > Troplis> Samozřejmě že vím, jaký je v tom rozdíl, předpokládám, že když skládáš hudbu, napíšeš ji nejdřív do not, takže z nich můžeš udělat MIDI soubor. Ale asi ne.

Pod tím něco je? Ahá!
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 14.3.2003 > Troplis> Už to poslouchám. Bez zpěvu to není ono.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 14.3.2003 > Troplis> Ty jsi bůh! Jak umíš i ty detaily vypracovat, to se hned tak nevidí, třeba tooltip na té malé fotce. Jak by se ti daly dát dvě jedničky?
<reagovat 
gadag (Občasný) - 14.3.2003 > jóóó, závidím tvé ženě ale nejsou ty ženský každá jiná?
Body: 5
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 14.3.2003 > Koukám, že se Minerva rozjela. Je to krásné. Jako celek. Dojímá mě to. Zahřívá to. To vysvětlení v básni, fotky, muzika (výborná, tak jsem se nějak vrátila jakoby do šedesátých let?) fotky jakoby retro - nostalgie a krása. Nádherný hold ženě. Sakumprásk. ********
Body: 5
<reagovat 
Carmen (Občasný) - 14.3.2003 > Tělo ženy, která dala život, vyhřívající se jako kočka na slunci - nedivím se, že ji máš stále rád. V té básni se mi nelíbí spojení "tvý tělo" - lepší by bylo Tvé tělo, znělo by to lépe, "tvý" mi přijde vulární. A pak to "dalas" (že by u jůjingů :-). Pro takovouhle ženu, kterou máš rád, se nehodí žádná nespisovná slova. Narážka na chlívek v pozadí mi přijde opravdu směšná. Je vidět že Minerva by zřejmě ráda viděla fotku nahé opálené slečny se silikony a vypracovaným bříškem někde na pláži, nejlépe při západu slunce. Dost bylo Časopisových krásek! Kdo se má pořád dívat na tu "dokonalost".
Body: 5
<reagovat 
 Troplis (Občasný) - 14.3.2003 > Carmen> zcela s tebou vnitřně souhlasím, kdybych to psal jako báseň, rozhodně bych se podobných výrazů vystříhal, ale tehdejší moje kapela, Evino prádlo, bloudící ve vodách erotorocku, by to asi nepřjala jakožto přespříliš knižní. Počkej, až sem dám takovýho Božskýho markýze, to je jiný Maso. A chalupu máme hezkou, viď?, i když jůjingárna to není...
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 14.3.2003 > mně to nehrajeee.... ale ta velká fotka se mi líbí, a jako celek to do sebe zapadá :-)
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 14.3.2003 > Kelly, pokud Ti to nehraje, tak jsi o neco prisla - ja vlastne porad nevim, kdo ten Troplis je, ale vubec si nezada s Hladikovymi soly z obdobi Blue efektu...
Minerva se v posledni dobe marne pokousi o zabavne hulvatsvi nicka DeadKennedys a ironickou duchaplnost, jakou zvladaji Kelly, Venuse, Troplis nebo Filip Sklenar...
Bez zvukove karty to nema cenu hodnotit, protoze on je Troplis v prve rade pan kytarista.
Troplis by se mohl take uklidnit a reflektovat na pripominky Promethey a podobnych, kteri maji co rici...
Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 14.3.2003 > Filip Sklenar> Teď jsi mě teda navnadil, Filipe!!! musím si zprovoznit přehrávač mp3 :-)))
<reagovat 
 Troplis (Občasný) - 14.3.2003 > Filip Sklenar> dík, asi první chlap, kterej se přišel podívat na nahou babu, a ne první, kdo pochopil, že písnička je především o muzice. Jinak jsem v klidu, díky, těm, kdož mi rozumějí....ještě jednou děkuji, mí totemáci
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 14.3.2003 > A jeste jedna poznamka, protoze i ja jsem se nasral. Text je vzhledem k hudbe naprosto uchazejici (vyhledejme si, jake kraviny zpivala Claptonova skupina Cream...)
Troplisi, bude mi cti, slyset Te hrat nazivo.
Velice se mylis, kdyz rikas, ze tech 40 sec. staci. Ten zesilovac, to jsou lampy, vid?
<reagovat 
 Troplis (Občasný) - 14.3.2003 > Filip Sklenar> jestli teda někdy dorazíš do Stověžatý, tak ti pár decibelů brnknu do ouška. Hele, to bychom mohli zabluesovat na nějakým Totemsession a moje ctitelka k tomu zatančit. Těch 40 vteřin je jasně málo, jako nástin to holt musí stačit, jasně sám evidentně slyšíš, že se sólo právě začne rozjíždět, a již přichází fade out...tak tvým slovníkem - předehra, malé ztopoření, a šlus! Zbytek až jindá, a to kdoví jestli vůbec...
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 14.3.2003 > teda chlape, kdyz posloucham,co se zpiva v hitparadach... tak nevim, proc nejses mezi "celebritkama"... music pustim az doma... text celkem libi,ale souhlas s Carmen... pozadi je skvely a ten dodatek me dostal... proste vsechno dohromady...
Body: 5
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 14.3.2003 > Preslicko - ja bych se ani nedivil, kdyby z nej vylezl nekdo, koho zname, tedy obecne. Nemyslim nejake ohromne slavne jmeno, ale prece jen kdodi, koho jde najit ve slovnicich od Cerneho. Ta jeho kytara je az podezrele dobra.
<reagovat 
Venuše (Občasný) - 14.3.2003 > a co já na to jako bohyně lásky a krásy? Čiší z toho oboje, ruku v ruce pokorně kráčející.  A mé družky Erató a Polymnia, Múzy to povoláním, jen tiše přikyvují, slov patřičných nemajíce.
<reagovat 
 Venuše (Občasný) - 14.3.2003 > Venuše> ještě:
Body: 5
<reagovat 
Dorblin (Občasný) - 14.3.2003 > Již podruhé stejnými slovy, za jedna tátovi i mámě.
Body: 5
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 14.3.2003 > Vy jste všichni magoři. Graficky perverzní zplácanina, autorovi je jedno, že ženské amputoval nohu a že druhá fotka nutně asociuje říkačku "A ty černý, ty tam vzadu, nevystrkuj na nás bradu", ne-li ještě něco horšího. Všecko rozstrkáno style "kam to padlo, tam to leží". Básnička sama o sobě by neurazila, ale s těmi fotkami je to čirý hyenismus.
<reagovat 
 Troplis (Občasný) - 14.3.2003 > Minerva> už toho snad nech, dobře víš, že mi vůbec není jedno, že část snímku zakrývá postranní lišta, sama jsi to už seznala někdá po jedné v noci, když jsem ti tak nedával spát. Nelíbí se ti to, máš na to právo, je to tvůj názor, jen tě za to ostatní neosočují z magorismu, jak říká senátor Železný - přepni si program
<reagovat 
 Prcek (Občasný) - 14.3.2003 > Minerva> 

Prosím tě Minervo uklidni se, když se ti to nelíbí tak sem nechod a nepiš tady tolik pomluvačnejch vzkazů!

Troplisi, nenech se odradit jen tak dál. Je to vážně good


Body: 5
<reagovat 
 promethea (Občasný) - 14.3.2003 > Minerva> 

ano, ano chlape. Mas svoji pravdu. Celek mi po graficke strance taky neprijde zrovna nejstastnejsi. Ale tu jednicku, co jsem mu vyse dala, byla hlavne za fotky, zvukovy doprovod, ktere se mi libili a prihmourila tentokrat oko nad celkovou koncepci. Ano, hod do mne kamene...

TO Troplis: to vazne o tomto zverejneni tvoje draha nevi? Kdyz tak drzim palce, az si to budes muset zehlit


<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 14.3.2003 > Troplis> Ale prosím, když je tvým záměrem shromáždit kolem sebe koalici slepých, avšak obdivujících...
<reagovat 
 Troplis (Občasný) - 14.3.2003 > Minerva> o to mají lepší sluch, příspěvek je hlavně o muzice
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 14.3.2003 > Ad Minerva - nezachazis trosku daleko, milacku? Myslim, ze tu bylo nekolikrat zmineno cosi o osobnim nenapadani, posledne se to resilo s MrDem. Nejsme slepi, mame hudebni sluch a tohle je jedine funkcni multimedium na Totemu.
Jak jsem rekl, nejsi zabavne hulvatska jako DeadKennedys, vtipna jako ja, protrela jako Venuse a Kelly, rozumna jako Prcek, vynikajici fotografka jako Promethea - a my jsme magori a Troplis ma cist Tve nablble urazky? Jdi k certu!
<reagovat 
kimot (Občasný) - 14.3.2003 >

Taaaak... Vsechno jsem to precetl, podival se, poslechl si...

 

K prispevku: Troplisi, Ty jsi buh! Filip Sklenar ma naprostou pravdu - ta hudba je proste nadherna, vzletna, uzasna... Jak jen takhle nekdo na kytaru muze hrat? A ten zvuk! Troplisi, je opravdu velika skoda, ze uz nemas kapelu a delas to jen na kompliku. Co se tyce me, ty nove delane pisnicky se mi samozrejme taky libi. Poslechnu si je vsak jednou, vychutnam si promakanost skladby, pokyvu hlavou, pomyslim si "Troplis je proste uzasnej", ale tim to konci. Proste se nemohu smirit s pocitacove znejicimi zvuky, takze se uz k pisni nevratim. Takhle kdyby to bylo ve stylu Hold tvemu telu, to by bylo neco jinyho! To uz bych to mel vypaleny na CD a sjizdel na plne kule na prislusnych pristrojich... :)

Jo, musim nekdy mezi tech sto vezi zavitat a poslechnout si Te nazivo! A treba i s Filipem Sklenarem v jamiku... :) Uz se tesim! Doufam, ze jsi jeste ty postarsi strojecky vyluzujici tak desne dobry zvuk nekam nezasantrocil...


Body: 5
<reagovat 
kimot (Občasný) - 14.3.2003 >

K diskusi: Jsem jen obycejny clovicek majici na veci svuj nazor, nemusite me tedy brat nikterak vazne, avsak... Mne osobne by prislo snad i trosku divne, kdyby na mem prispevku nekdo neshledal chybu. Vzdyt jen malo veci na svete je dokonalych. Jak bych to jen... Vite, pripadate mi tady vsichni prilis vazni, berouci kazde slovo velmi osobne, prete se tu o velmi relativni pohledy na umelecke kvality del, bere Vas, nazve-li Vas nekdo magorem. Asi bych spis souhlasil s Minervou - kdyz mam na prispevek zaporny nazor a mam potrebu jej autorovi sdelit, tak to proste udelam, i kdyz tim treba zneklidnim "koalici slepých, avšak obdivujících" (Obcas se mi zda, ze tato koalice je zde opravdu k zahlednuti! Ci je to jen muj dojem?).

 

A ze nas vsechny nazyva mogory? Tomu se mohu jen a jen smat! Prece kazdy vi, jestli magor je ci neni... :))) A pokud je nazor prisprostly, beru to jako svoji vyhodu, protoze jeho autor tim nic netuse odkryva svoji nizkost a umoznuje mi, abych si o nem udelal patricny obrazek. Bral bych takove veci s velkym klidem, nanejvys bych reagoval poznamkou: ":-)))"

 

Osobne - kritizoval-li bych nekdy neco, rozhodne bych nepouzil nespisovne ci sproste vyrazy, ba ani ironii, anobrz se to nehodi. To je pouzitelne pouze v pochvale, ci laskovne korespondenci s autorem. :)

 

Tedy: Neberte zivot moc vazne, stejne z nej nevyvaznete zivi!

 


<reagovat 
kimot (Občasný) - 14.3.2003 > P.S. Neni to trestne posilat tak dlooouheee poznamky?
<reagovat 
sédy (Občasný) - 14.3.2003 > troplis--je krasne ,ze takto viznavas lasku k te zene skoro me to dojalo.V dnesnim svete je lasky a uznani malo.
k dilu.. na fotkach nemusis byt jen modelky barbiny a kenove a zena rozhodne neni oskliva je velmi prirodni..technicky dobre provedena fotka az na tu co je u stromu tam mi na muj vkus trochu moc spuli zadek..ale jinak emotionalni zalezitost myslim ze titul rika vse
Body: 5
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 14.3.2003 > Kimot - Ja se musim jen kratce ozvat, abych tu neco uvedl na pravou miru, pokud bys mne uvidel v Praze na Troplisove jammu, pak rozhodne v publiku... Tva poznamka mne zneklidnila, ja jsem nejhorsi hrac ze vsech, kteri elektrofonku vlastni. To neni skromnost, to je kruty fakt.
<reagovat 
 kimot (Občasný) - 14.3.2003 > Filip Sklenar> 

Kliiidek! Druhy nejhorsi... :)


<reagovat 
čtenář Gino Hasler - 14.3.2003 > Hudba je skvela, fotografie - nekonvencni nastaveni zrcadla skutecnosti(ze jsi z ni udelal "tiles" je diskutabilni). No a ta u toho stromu...trochu silnejsi kafe, ale to je vec nazoru a vkusu kazdeho jednotlivce.
Nevidim duvodu dale to rozpatlavat.
Body: 5
<reagovat 
Tanein (Občasný) - 14.3.2003 > :)
<reagovat 
kaulik (Občasný) - 14.3.2003 > nojo ... něco natom je :)
Body: 5
<reagovat 
Leora (Občasný) - 15.3.2003 > Hmmmm....to je dobrý!
Body: 5
<reagovat 
Hellen (Občasný) - 16.3.2003 > klobouk dolů před tímto holdem a po tolika letech. Zřejmě žiješ se silnou múzou, když tě inspiruje k takovým výtvorům. I kdyby to bylo banální, je to krásné, až záviděníhodné. Skoro mi to přijde líto, že já takovou múzou nejsem :-). Mimochodem, muzika je skutečně skvělá, ráda bych si ji poslechla někde naživo...
Body: 5
<reagovat 
Kimmer (Občasný) - 16.3.2003 > Tak jsem si přece jen našel čas, ale jen v rychlosti....
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
4 5 6 (7) 9
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter