Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Nedělní dopoledne
Autor: Sechmet (Občasný) - publikováno 6.10.2001 (20:00:53), v časopise 19.10.2001
Bylo ráno . Probudila se a cítila ještě únavu z té krásné noci kterou předtím prožila . Posadila se na posteli a dívala se jak on spí . Ležel na zádech a hlasitě oddechoval . Nechtěla ho budit tak brzy . Zvedla a vzala si na sebe lehký župánek pod kterým se jasně rýsovaly její tvary . Nebyla zrovna štíhlá , avšak tělo měla tak , jak má ženská mít . Věděla , že super štíhlá modelka z ní nikdy nebude , a proto se naučila mít svoje tělo ráda . A nebyla to jen ona kdo měl její tělo rád . I ten spáč v posteli ho miloval . Přemýšlela jestli ho má vzbudit , ale pak si řekla , že bude lepší když ho nechá trochu prospat . Vždyť koneckonců je neděle . Potichu přešla ložnicí ve které kralovala velká postel , sen který si splnili . Dostala chuť na sprchu a tak se vydala směrem ke koupelně . Ani se nenamáhala župánek zapínat . Její prsa z něj vykukovala a bradavky se jí postavily pod dotekem látky .
V koupelně pustila vlažnou vodu a nechala župánek sklouznout po ramenech dolů . Vlezla si do vany a vzala d ruky sprchu . Proud vody jemně omýval její tělo a kapičky vody stékaly po krku přes prsa a bradavky až na pupíček a pak se zachycovaly na chloupcích které zdobili její kundičku . Cítila jak s každou kapičkou dostává zase chuť se milovat .. mazlit .. dotýkat se jeho těla . Odložila sprchu a vzala do ruky mýdlo . Začala se pomalu mydlit . Nejprve krk . Pak přišla na řadu prsa . Při doteku mýdla na prsou pocítila první jemné vzrušení . Měla chuť si začít sama se sebou hrát ,ale překonala ji . Měla už v hlavě nápad jak svého spáče vzbudí . Rychle se domyla a pak jen v ručníku přešla do ložnice .
Vzbudil se a slyšel jak v koupelně teče voda . Přemýšlel jestli má vstát a jít do koupelny . Určitě by ho pohled na její nahé , mokré tělo vzrušil a on měl na ni stále chuť . Představoval si jak si ona hraje se svým tělem , jak její ruce sjíždějí přes bradavky . Jak rukou zajíždí mezi chloupky na té mušličce , která jim oběma poskytovala tolik rozkoše . Cítil jak se jeho penis při té představě začíná napínat . Každá myšlenka na milování s ní ho dokázala vzrušit .
Pak , ale voda přestala téct , a tak se rychle zase položil a dělal že spí. Nechtěl aby věděla , že je vzhůru .. Chtěl počkat až přijde do ložnice a překvapit ji až se bude oblékat .
Vešla do ložnice . Ten ospalec pořád ještě spal . Posadila se na postel . Sundala ze sebe ručník . Byla teď celá nahá . Měla strašnou chuť se pomilovat a tak přistoupila k plánu který ji napadl v koupelně . Začala se hladit po těle . Jemně si přejížděla přes bradavky . Cítila jak pod doteky prstů tvrdnou . Brala do dlaní svoje celkem velká prsa a jemně je hladila . Pak si udělala na posteli víc pohodlí a ruka jí zajela na chloupky kundičky . Jemně si s chloupky pohrávala a cítila jak ji to vzrušuje . Její studánka rozkoše začala vydávat první kapičky . Tiše začala vzdychat a neodolala pokušení zajet prstíkem až na poštěváček . Lehounce přes něj přejela a už tu byla chuť se prostě udělat . Bylo jí v tu chvilku jedno , že měla úplně jiný plán , prostě zapomněla na všechno co si plánovala a se vzdechy rozkoše na rtech se začala hladit i po tom hrbolku který v ní rozechvíval všechny struny . Pomalu pokračovala a její vzdechy byly stále hlasitější .
Stále dělal že spí .. ale co to ? neslyšel vrznout skříň . Copak asi dělá když se neobléká . A pak to uslyšel .. to jemné zavzdychání . Jeho penis ztvrdnul ještě víc . Došlo mu co se právě děje vedle něj . Pod peřinou byl nahý a jeho tělo stejně jako on reagovalo na vzrušení . Cítil jak jeho tělem probíhají záchvěvy vzrušení . Slyšel její vzdechy,pootevřel oči… a najednou myslel , že hned při tom pohledu jeho penis exploduje . Ona seděla vedle něj a jemně si pohrávala se svým poštěváčkem . Bylo na ní vidět , že je do toho příliš zabraná než aby mohla zpozorovat , že se na ni dívá . Vzrušovalo ho to tak , že se přestal ovládat a pevně sevřel svůj penis v ruce . Pomalu začal rukou pohybovat a způsobovat si stejné vzrušení jako ona . .

Byla tak zabraná hrou se svým tělem , že ani nepostřehla , že on už dávno nespí a dívá se . Najednou otevřela oči a viděla jak sedí nahý na posteli a hraje si s tím svým chlapákem . Měl zavřené oči a zřejmě nebyl daleko k vrcholu . Když viděla jak ho svírá v ruce měla najednou ohromnou chuť políbit špičku žaludu . Pomalu se sehnula a jazýčkem přejela jen přes špičku . Ruku měla pořád ještě v té strašně moc vlhké studánce . Prstíkem si přejížděla přes ten tvrdý oříšek , který ji způsoboval takovou rozkoš .
Cítil její jazýček na svém žaludu .. ale oči neotevřel , čekal co bude dál . Cítil jak jazýčkem olizuje celý žalud a tělem mu projížděly jen slastné pocity .
Olízla jednou špičku a pak pomalu začala jemně a něžně líbat žalud který byl tvrdý jako kámen . Slyšela jak vzrušeně dýchá a neměla ani malinkou chuť přestat . Pomalu a něžně si hrála s tou nádherou , která se před ní tyčila . Hladila volnou rukou chloupky nad jeho přirozením a pusinkou mu nedopřávala ani chvilku oddechu . Pak pevně sevřela rty a jazykem přitiskla jeho žalud na patro své pusinky . Začala pomalu pohybovat hlavou a současně sát . Věděla že tohle ho strašně moc vzrušuje . Po chvilce přestala a opět začala jen něžně líbat celý penis . Byla v tom veškerá něha kterou uměla dát . Jemně jazýčkem olizovala celou délku penisu a občas vtiskla na žalud jemný polibek . On se jen slastně svíjel pod jejími dotyky . Zdálo se mu , že už každou chvilku musí přijít extáze orgasmu , ale ona ho znala příliš dobře , než aby tohle dovolila . Pokaždé když se jeho penis začal napínat na malinkou chvilku přestala , ale ta chvilka stačila k tomu aby oddálila vrchol milování . Přeci se nepřipraví o tu rozkoš mít tenhle nádherný kousek mužství v sobě .
Ležel na zádech o ona toho využila . Pomalinku a něžně si nasedla na špičku žaludu . Avšak nenechala ho do sebe vklouznout . Jen si s ním jemně začala jezdit tou nádherně vlhkou mušličkou . Přejížděla si s ním přes poštěváček a přes chloupky kolem něj .
Jeho tohle dohánělo k šílenství . Ta nečekaná rozkoš ho překvapila a unesen tou nádherou přestal vnímat svět kolem sebe . Přestal vnímat i čas . Vnímal jen jemnost jejích chloupků a tvrdost jejího poštěváčku na vrcholku žaludu . Začal se jemně pohybovat v bocích a občas se mu povedlo vniknout na kraj studánky jež byla po okraj plná té voňavé šťávičky . Slyšel její vzdechy které byly s každým pohybem hlasitější a hlasitější . Cítil jak se celá chvěje a už nedovedl vydržet její hru . Chytil ji pevně za boky a celý do ní proniknul . Bylo to něco tak nádherného , až se jim oběma zatočila hlava . Oba měli smysly vydrážděné až na maximum . Oba se chvěli .. . Zůstal nehybně v ní a jen vychutnával teplo a těsnost její jeskyňky . Cítil jak se jí jeskyňka stahuje prvním slabým orgasmem . Přesto věděl , že tohle není ani zdaleka konec . Věděl , že ona je schopna prožít tolik vrcholů , kolik budou oba chtít . Pomalu se začal pohybovat a i ona se pohybovala proti němu . Prohnula se v zádech a on cítil že při každém jejím dosednutí je v ní úplně celý . Pomalinku se oba začali pohybovat proti sobě . Každý pohyb jim oběma přinášel spoustu rozkoše a vzrušení . Těla byla jako v extázi . Posadil se a ona jej objala nohama . Líbali se a on jemně hladil její prsa . Občas se sklonil a lehce sál její bradavky . Jemně je bral mezi zoubky a povytahoval je . Intenzita se kterou stoupalo její vzrušení , dávala tušit ,že tohle je ono , co ji dráždí a vzrušuje . Chvěla se jak list ve větru a vzdychala čím dál tím hlasitěji .
Teď ,když už byla skoro na vrcholku , ji položil na záda a sehnul se nad ní . Musel si udělat malinkou přestávku , aby pak mohl pokračovat v té krásné hře , kterou spolu sdíleli . Rozevřel její stehna a pohladil mušličku . Jen jemně a lehce . Rozevřel její závoje a políbil poštěváček , ten sladký a tvrdý oříšek . Zlehýnka přejel jazykem přes celou studánku , která se leskla šťávičkou z ní prýštící . Ochutnal malinko z té chutě která se mu tu nabízela . Zvolna začal laskat poštěváček . Nejprve jemnými a dlouhými tahy přejížděl přes celou tu krásu . Pak se zastavil jen na oříšku a rozkmital jazýček jen přes ten jeden jediný citlivý bod který na něm byl .Cítil jak se celá rozechvěla a pak taky viděla jak se studánka zalila novou porcí šťávičky . její vzdechy mu říkaly kde ji to právě nejvíc dráždí , kde ji to přivádí k šílenství . Prstíkem si vypomáhal . Znal velice dobře bod uvnitř kundičky , který byl stejně citlivý jako poštěváček .Věděl , že když přes tenhle bod několikrát přejede , bude ona v nebi a on bude tím kdo ji tam dostal . Její tělo se pod jeho doteky chvělo víc a víc . Mušlička se jí stahovala a blížil se další , tentokrát už silnější , orgasmus . Křičela rozkoší a tiskla jeho hlavu do svého klína . Jazýčkem rychle kmital přes poštěváček a prstík mu zajížděl hluboko do kundičky . Ještě několik vzdechů a pak se celá roztřásla . Každá buňka v jejím těle se chvěla . Tělem jí projížděla elektřina orgasmu .
Teď přišla ta pravá chvíle aby si i on vychutnal až dokonce milování s ní . Posunul se výš a jeho penis jemně políbilo vlhko její kundičky . Zajel do ní a cítil jak je mušlička rozkoše po orgasmu ještě stažená . Vzrušilo ho to vlhko a teplo . Začal se pozvolna pohybovat . Nechával ji vychutnat zbytky toho , co před chvilkou prožila . Opětovala jeho pohyby a hladila ho po těle . Ještě se celá chvěla . Líbala ho na krku , jemně jezdila jazýčkem po jeho oušku a rukou ho držela za zadeček .
Jeho pohyby se pomalu ale jistě stávaly razantnějšími . Její laskání ho vzrušovalo . Když si pak vzala jeho ukazováček do pusinky , představil si , že je to jeho penis a vzrušení se dostávalo na maximum . Jemně olizovala celý prstík a nasávala si ho do pusinky . Hrála si s ním jako by to byl penis . Jeho pohyby se stále nabírali na intenzitě stejně jako vzrušení . Tělem mu projížděli jen slastné pocity . Rozkoš , na nic víc nemyslel . Byla v tomhle dokonalá .
Cítila jak se jeho fešák v její mušličce napíná … Přirážela prudce proti němu a ani on nezůstával pozadu . A pak najednou ještě několik prudkých přiražení , jeho hlasitý vzdech … a už cítila jak se jí mušlička plní jeho horkou šťávou .. položil se na ni a jemně ji líbal . Svíral ji v náruči jako by ji už nikdy nechtěl pustit . Hladila ho a on zas ji .Všechno v nich křičelo rozkoší a radostí ze života . Zůstali několik minut takhle ležet přitisknuti jeden k druhému . Na nic jiného teď nemysleli než na to jak je jim krásně .





Poznámky k tomuto příspěvku
hlupacek () - 6.10.2001 > supr...to je krásný a inspiratyvní
Body: 5
<reagovat 
 čtenář RobertRed - 6.10.2001 > hlupacek> rad bych se seznamil s tou divkou .. :o)
Body: 5
<reagovat 
 čtenář RobertRed - 6.10.2001 > hlupacek> rad bych se seznamil s tou divkou :o)
<reagovat 
Čtenář - 6.10.2001 > Čtu jedním dechem a končím vzdechem :-).
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 6.10.2001 >
Body: 3
<reagovat 
čtenář Flavie - 6.10.2001 > K tomu není co dodat ... bych se k někmu hned přitulila ... kouzelné, vzrušující, příjemné čtení
Body: 5
<reagovat 
Pythie () - 7.10.2001 > Je to přímo fantazie... Ale nesmí to člověk číst v noci a být přitom sám... :o)
Body: 5
<reagovat 
čtenář PetrLa - 7.10.2001 > supéééééééér hih ...šťastná to žena hih i muž
Body: 5
<reagovat 
Kerkira (Občasný) - 7.10.2001 > Moc pěkné, šikovná dcerko... závidím těm dvěma... díky.
Body: 5
<reagovat 
čtenář norok - 7.10.2001 > no prima to jsem zde skutečně nečekal, jsem jen zvědav co to udělá s dalšími návštěvníky, aby mohli ještě aspon trochu kecat
Body: 5
<reagovat 
čtenář evaC - 7.10.2001 > je to supr........ lepší jsem nečetla...... šikovná a chtěla bych to prožít taky
Body: 5
<reagovat 
Paula (Občasný) - 8.10.2001 > Hlubší kritiku....to nejhlubší na co se asi vzmůžu: čtu jedním dechem a končím pěti.. :o))))
Body: 5
<reagovat 
čtenář rhfa - 8.10.2001 > to je mi jasný ..... no je to lidský a není to vždycky .... akorát tam chybí ještě jedna základní poloha :o) /hledej šmudlo/
Body: 5
<reagovat 
čtenář kocour - 8.10.2001 > :-))) bez komentáře :-))) Kdybych nebyl v práci, byl bych :-))))))
Body: 5
<reagovat 
čtenář winners - 8.10.2001 > jsem nezkušený a mám z toho skoro erekci.......jéééééé erekce:-))))
<reagovat 
blabolil (Občasný) - 9.10.2001 > No, připomnělo mi to, že kdysi pod nátlakem davu
jsem hryzla jednu knihu Jackie Collinsové, která
stejně barvitě popisuje soulož. K obsahu je asi
zbytečné se vyjadřovat, obsah asi každý pocítil
ve svém rozkroku. Ale je zde jeden zvláštní moment. Autor použil výrazu, upřesňuji zdrobnělého
výrazu kundička, toto slovo je většinou používáno
ve svém nezdrobnělém stavu jako nepříliš kladné,
alespoň a to se klidně přiznám,já ho tak používám.
Zaráží mě jedna věc proč autor použil takového
klasického výrazu pro mužský úd a to penis.
Kundička a penis, to zrovna moc neladí. U ženy použil výrazu kundička, coby zjemňující zdrobnělinu. Proč tedy potom ten klasický výraz
penis ? Co třeba kundička a ocásek, či kundička
a údík, ale to by zase asi vyznělo blbě, jelikož
by to vypadalo, že mužovo nářadí není jak se patří
"vyvinuté", ale jak už řekl klasik. I s malým kašpárkem se dá zahrát velké divadlo. No, nic
to byla jen taková technická poznámka. Já jsem
stará šťoura.
<reagovat 
 Sechmet (Občasný) - 9.10.2001 > kachna> Je vidět že asi víš o čem mluvíš ... dokonce jsem se nad tvou kritikou i zasmála ... díky pouvažuju nad tím co s tím udělám .
<reagovat 
čtenář Lafi - 9.10.2001 > je to supr.
Body: 5
<reagovat 
čtenář Petr - 9.10.2001 > Hezke poctenicko
Body: 5
<reagovat 
blabolil (Občasný) - 10.10.2001 > Ale asi bude rozumnější to tak nechat, navíc já kachna jsem už kdysi dávno na Totem šoupla povídku
Pokaždé, která spíš hovoří o jistém sexuálním
nedorozumění, což v té Tvé povídce naprosto nehrozí, a navíc v mé dávno zde zveřejněné povídce
Reklamy nelžou, je vidět, že Kachně na vzrůšo stačí
jogurt, cha. Ale, pozor to si tady nedělám reklamu. Je vidět dle ohlasu, že lidé myslí na sex
ať se děje, co se děje, Freud by měl radost.
<reagovat 
 Sechmet (Občasný) - 10.10.2001 > kachna> NA co jiného by měli myslet v téhle divné době ? je to jedno z radostí a požitků života které moc nestojí ( pokud stojí :o)) ) a přinášejí hodně uspokojení .
<reagovat 
čtenář starnouci_smisek - 10.10.2001 > Docela vzrusujici:)
Body: 5
<reagovat 
čtenář Čertík2000 - 10.10.2001 > Hodnocení je tu jednoduché: Je to skvělé inspirativní a otevřené. Rád bych poznal autorku :o) Musí to být zvláštní človíček, když tak krásně píše.
Body: 5
<reagovat 
basi (Občasný) - 12.10.2001 > Krásné to prožívat, hezké umět to napsat..a ty to umíš. :)
Body: 5
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 20.10.2001 > Nepřekvapuje, že je na ten příspěvek tolik ohlasů. Bylo na Totemu někdy vůbec něco takového?
Jo a pod názvem "Nedělní dopoledne" bych si pornografickou povídku nikdy nepředstavil. Ale až na ten název... :-)))
<reagovat 
 Sechmet (Občasný) - 20.10.2001 > Rawen> Tak nevím jestli tvoje poznámka o tom zda se tu na Totemu někdy něco takového ojevilo je pozitivní nebo negativní ... :o)) . Myslím že i tohle patří k životu ne ? A co se názvu týče : nemusí přeci dopředu prozrazovat o co jde ... :o))))
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 21.10.2001 > Ne že bych nic podobného nečetl, ale je to krásně, naturalisticky, haha, vylíčeno, nelze než se při tom zatraceně vzrušit, rozhodně víš, o čem je řeč, to asi nebude fantazie, což. Mám to štěstí tu a tam též, ale nedokázal bych to tak rásně popsat :o) Fakt erektivní záležitost! A Kachně: kundička vs penis. Asi jde trošku o mužskou ješitnost, o chlapáctví - ženy jsou jemná, krásná stvoření, muži samozřejmě též, ale též samci, takže kundička je miloučká zdrobnělinka, ale chlap, ten potřebuje slyšet, že ten jeho klacek je něco, prostě úd, penis, to vyvolává pocit velikosti, narozdíl od ocásku, haha, ale to jen tak plácám. Hezké, milé...
Body: 5
<reagovat 
Raduna (Občasný) - 21.10.2001 > Nedělní dopoledne.....sobota večer, zažít prožít vzpomínat, opakovat...má to myšlenku
Body: 3
<reagovat 
čtenář jamoška - 22.10.2001 > no je to bajecne. Asi bych hned menila. Takovej sex po ranu i kdyz uz v noci se nekolikrat dostat na vrchol blaha to vubec neni spatny!!!!!
Body: 5
<reagovat 
čtenář ttoy - 22.10.2001 > Jako bych se viděl zamlada :-)))
Body: 3
<reagovat 
čtenář Shineee - 23.10.2001 > No teda, nekoukal se někdo na mne??? Taková náhoda:-))) Zcela važně mohu říc že s milovanou osůbkou tohle vše je úžasné "a nejenom za mlada" :-)))))))
Body: 5
<reagovat 
čtenář tomek - 25.10.2001 > převelice tam chyběli tato 4 slova,která k povídkám podobného rázu(i ktěm slabším ,jakou je právě tato)neodmyslitelně patří.Jsou to :libido,hnus,stud,inverze.Sigmind
Freud se obrací v hrobě.
<reagovat 
 Sechmet (Občasný) - 26.10.2001 > čtenář> tak nevím jestli z tebe mluví pokrytectví a nebo puritánství ... Co je na milování s milovanou osobou hnusného ? Proč se před milovaným člověkem stydět ? A vůbec už nechápu proč sem taháš Freuda . MOžná že se pan Freud obrací v hrobě .. ale spousta dalších má radost z toho , že člověk něco takového dovede prožít a dovede to prožít naplno . Díky za kritiku ale nehodlám tohle kvuli tobě přestat prožívat a taky nehodlám o tom přestat psát .. a mimochodem pokud se mi něco nelíbí , tak to prostě nečtu . P.S. být víc takových jako ty tak asi lidstvo vymře ... :o))
<reagovat 
panLouka () - 26.10.2001 > vidim, ze jsem te svou kritikou popudil vic nez jsem mel v planu.Ja ted totiz ctu Freuda a
tam se prave ta 4 slova o kterych jsem psal hojne vyskytuju-neubranil jsem se ti o tom
napsat.....myslel jsem to spis jako srandu, i kdyz je mi jasny, ze to tak nevyznelo.
Tak ted vazne....tva povidka je docela hezka.Lidi to rozhodne cist budou,protoze uz je to
v lidskej prirozenosti, ze je tahle tematika pritahuje.Na muj vkus je tam malo fantazie, ale
rad si prectu dalsi tvoje povidky.to uz bych byl vazne pokrytec , kdybych tvrdil neco jineho?
tOMEK
Body: 3
<reagovat 
Willy (Občasný) - 8.11.2001 > Je to docela rajcovní a pro člověka s takovou obrazovou fantazií jako já je tvoje povídka docela utrpení, hlavně když jí čtu fškolní knihovně a musím se krotit. Bohužel si nedokážu nevšimnout takových podivných chyb, daných podle mého názoru tvojí spisovatelskou nevyzrálostí. jestli je to něčím jiným, je to škoda, protože v tom případě je to nenaučitelné. V množství větším než velké používáš ukazovací zájmena. Dost často se ti stane, že použiješ několikrát za sebou stejné slovo a nezní to vůbec hezky. Taky je fakt divný používat slovo penis. Kundička je fpoho, ale co takhle trochu rozšířit databázi používaných slov? Rozhodně tvoje povídka není úplně špatná, ale máš rezervy. Rozhodně se mrknu na nějaký další tvoje práce. Jsi zajímavá!!!
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter