Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zabij mě něžně
Autor: analfagot (Stálý) - publikováno 14.3.2022 (19:07:14)



„Na kříži dřevěném zvěčněno mé jméno…
Prý krví lásky do něj vypáleno…“


~ ZABIJ MĚ NĚŽNĚ ~


Zabij mě něžně,
zabij mě láskou upřímnou,
osvoboď svého vězně;
mé srdce dávno ruinou…

Rozdrť mě na prach!
Svým citem, tolik horoucím,
oslav můj strach ve fanfárách,
rád oddám se té bezmoci!

~

Jsem příliš křehký, lásko má,
jsem motýl, který nelétá,
vyplň má přání neskromná,
poslední zázrak pro kmeta.

~

Laskavý dotyk přeju si;
sobecké přání, vždyť já vím,
smrt vyřeší mé rébusy,
zabíjíš už jen touhy stín…



Poznámky k tomuto příspěvku
Palach (Občasný) - 15.3.2022 > jsem opravdu jedinej, kdo rozpoznal, že to je krásná báseň? asi jo!?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.3.2022 > Palach> 

Kdo to má číst, když vše startuje nějaká vyšpulená prostitutka? Tím báseň sundáváš.
<reagovat 
 Čtenář - 15.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> Jak jste ji poznal, že je to prostitutka?
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 15.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> tak to je věc názoru, mě osobně to neurazilo a od Anála si rád přečtu vše. Jinak-že někdo vyšpulí panimandu neznamená, že se prodává, dle mých zkušeností 99% dam by špulilo až by plakalo, kdyby takto byly obdařeny, ale některé to bohužel dělají i když na to nemají!
Chápu, že bys možná radši viděla fešného pyje... vtip!
Ale k básni...
Já znám starou verzi a tady ta doznala kladných změn, takže, nikoliv ze známosti 5D.
Co mě ale děsí víc, že anál se bude svlékat ještě v 50!?

Kampak nám zmizela Bohuňa?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.3.2022 > čtenář> 

Tyjo, jak jsem ji poznala... no asi podle tý vystrčený prdele?
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.3.2022 > j.f.julian> 

Nevím, kam zmizel, buď ho sebrala GF při denacifikaci ČR, nebo se jako anonym zneškodnil, protože se jako žid podílí na operaci "finální bitva".
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 15.3.2022 > PřilítliMimozemšťani> nebo jsme ho odhalili-egil igelit, sám se chytil do pasti
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.3.2022 > analfagot> 

To je možné - po egilo odhalení se stáhnul. Jenže i kdyby to byl "egil", tak to nebyl jen nějaký normální debil, ta energie, kterou se honosí, je Drakoniánská, typické NWO, prala jsem se s tím skoro dva roky v dimenzích a pak to přišla zvěstovat sem - a lup, Bohuňa, nemlich to stejné. Je od NWO, i kdyby to byl "jen" egil. Tam je úplně jedno, kdo byl nějaký egil - ta osoba už je někdo jiný, spadl do něj nějaký reptiliánský úchyl, protože ho odkráglovali v klasické mimozemské válce.


<reagovat 
Palach (Občasný) - 20.3.2022 >
CHARTA 2022

Pojďme změnit politický směr liberálních fašistů ve volbách!

https://fb.watch/bSZOT8Wgo0/
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 23.3.2022 >
Tak jsem zvědav co nám teď povědí ti hejtři, naivové a hloupá hovada na tuto zprávu, že i Fauci a Gates přiznali covid podvod...

https://fb.watch/bWHNYgCfp4/
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 23.3.2022 >
23.03.2022 11:40:20 j.f.julián
https://fb.watch/bWIvOJ8WOw/

nu, nechtěl jsem vám dlouho kazit naivní iluze, ale prostě pravda nespí...

přeberte si to sami, než půjdete v dusítku na smrtící jehličku...

válka bude, ale to není strašení, to je tak jisté jako, že se zruší peníze a soukromé vlastnictví. Klidně spěte, je to určitě hoax, že...
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 2.4.2022 > tak jsem právě narazil na jednom webu na toto...
kdo netuší, tak zopakuji, že spousta příspěvků a lidí si půjčuje Juliánovi verše, úryvky jeho básní, a přidává je pod svý příspěvky, nevěřil bych, jak jsou, ač vytržený z kontextu básně, přínosný.

xxx nemáte pravdu, když lidé dobrovolně chodili na tečku, posílali své děti na smrtící jehlu, aby mohli jet na lyže a k moři, tak dokud nebudou v mrazu žrát vlastní výkaly, NIC SE NEZMĚNÍ!


Choulím se v duši, tnu do svědomí,
do zvonů buším, zoufalství zvoním,
však jedno jistojistě vím...

Život už padl do mlýnic,
vytlouká slova mlčením,
já kráčím beznaději vstříc,
a NIC už nezměním! (jfj)

Tady autor přiznal, kdo je původním autorem úryvku, ale většinou slízne obdiv a potlesk sám, což považuju za krádež a hnus! Na druhou stranu šíří Juliánovu slávu, protože někteří se pídí...
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 5.4.2022 > Né že bych to covid ovcím a očkovaným včas neříkal...

https://www.facebook.com/100005349886464/videos/468352738125751/

čekám jejich omluvu, víme, KDO mi nadával!!!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter