Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Když nejdražší odcházejí z kolekce Náhoda?
Autor: Světlonoška (Občasný) - publikováno 17.11.2012 (12:10:04)

Delší čas uplynul

můj akční rádius

u Tebe stanul

zas

Nevím proč.                

Nadto sen o Tobě

Nevím proč.

Delší čas uplynul

na Tvých stránkách

spatřila -

Chci jen

Srdcem Tobě:

SMUTEK

Nejdražší odcházejí (někdy náhle)                         

-         to NOVÝ ČAS

co neunese teď každý z nás.

 

Však oni přijdou zas

Plni Síly, Světla

a v plné ZÁŘI stanou vedle nás.

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
anae (Občasný) - 17.11.2012 > některý jejich e-maily mám ještě skovaný ... poslední sloka je na mě až moc ježíškovská ...
<reagovat 
PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 5.12.2012 >
Body: 4
<reagovat 
clima (Občasný) - 6.12.2012 >
Body: 5
<reagovat 
lada34 (Občasný) - 7.12.2012 > Myslím že se tím musí člověk projít, aby věděl o co jde. Hlavně ten pocit, že jsem mohl udělat pro něj víc . . . . .
Body: 5
<reagovat 
 Světlonoška (Občasný) - 7.12.2012 > lada34> Myslím, že někdy to člověk nepochopí nikdy, hlavně u zcela nejbližší(ch) osob(y).
Díky :)
<reagovat 
Světlonoška (Občasný) - 7.12.2012 > Děkuji všem za komentáře a ohodnocení.
<reagovat 
mystik (Občasný) - 22.12.2012 > uno
Body: 5
<reagovat 
neandrtalec (Stálý) - 28.12.2012 > k zamyšlení
Body: 5
<reagovat 
lada34 (Občasný) - 30.12.2012 > 29.12 před 5.roky mi zemřel otec. Myslím na něj často, ale o vánocích obzvlášť. Jen to tak neumím napsat.
<reagovat 
 Světlonoška (Občasný) - 30.12.2012 > lada34> Je mi líto, že Tě již Tvůj otec opustil. Ano, o smrti našich nelbližších je nám zatěžko se vyjádřit.


<reagovat 
popleta79 (Občasný) - 22.1.2013 >
Body: 5
<reagovat 
 Světlonoška (Občasný) - 22.1.2013 > popleta79> Děkuji , Vašku, za milé ohodnocení.
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 31.1.2013 >

Jakto že mi tohle uniklo ?

Jak moc tomu rozumím- !


Body: 5
<reagovat 
 Světlonoška (Občasný) - 31.1.2013 > jaxxana> Jak vidno, neuniklo ;-)
Ano, bylo to věnováno jednomu kamarádovi.
Děkuji za bodíky.
<reagovat 
neandrtalec (Stálý) - 30.3.2013 > citové
<reagovat 
Focus (Občasný) - 18.6.2013 > Na poprvé pěkně napsané, moc jsem to nepochopil, ale po druhém přečtení a zamyšlení nad tím...
Body: 5
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 27.7.2013 > Svtlonoško,

tohle je psáno srdcem, ne perem, či na PC...
A dokážu pochopit, že to srdce se někdy nedrží jakýmsi pravidlem rýmu, rytmu, či opakováním slov.
Z nás - nás, a dvakrát zas jinak krásné básni moc nepřidávají.
Zkus si někdy pohrát se slovy.
A trošku také s metaforou.
I když nejsem velký příznivec velkých metafor, někdy jsou přesně významné...
Dávám ti jenom doporučení, za obsah a za atmosféru toho smutného příběhu...
Na technice ještě trošku zapracuj.

Krásný den ti přeje Saša Kameš
Doporučil 
<reagovat 
 Světlonoška (Občasný) - 2.8.2013 > sadaf> Ahoj Sašo, děkuji za ohodnocení a hlavně za hezký komentář:)
Je to a není, jak píšeš,psáno srdcem, protože se slovy jsem si i pohrála. S těmi metaforami atd. Ti dávám plně za pravdu - bohužel na to nemám talent a napsat něco takového, k tomu už musím mít hodně velkou pohnutku..

Děkuji za krásné přání, i Tobě přeji hezký den (teď spíše večer:) Anka
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 2.8.2013 > Já ti děkuji za tvá krásná slova, víš, dnes se mi spíše spousta lidí snaží s prominutím nasrat, ale já to beru všechno spíše dle tvojí básně...
U mojí poslední fotky tady jsi asi moc nepochopila smysl té fotky, ale to nevadí, to není tvoje chyba, ale moje...
Vyjádřit pocit fotkou, malbou, kresbou, básní, to je těžký oříšek, ale já jsem to u tvojí básně pochopil...
Promiň mé výtky k technice, ale ta se zcela ztrácí ve významu, ten je přednější a důležitější. A v té básni je to velmi citelné...


Saša
<reagovat 
 Světlonoška (Občasný) - 4.8.2013 > sadaf> Myslíš opravdu, s tím nas...? Já bych to tak neviděla, podle mě je to spíše otázka úhlu pohledu :-)
Ano, umět předat své pocity tak, aby byly pochopeny, není někdy vůbec snadné. Jsem ráda, že tyto moje verše byly pochopeny aspoň většinou jejích návštěvníků. A za své výtky se nemáš za co omlouvat - jsem ráda, když mi někdo sdělí, co by se dalo udělat jinak, lépe :-)
Ještě jednou děkuji a přeji fajnové dni ;-)
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 6.8.2013 > Ozvu se...
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 10.9.2013 > líbí
<reagovat 
 Světlonoška (Občasný) - 11.9.2013 > zochrova> Děkuji za zastaveníčko.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 10.4.2014 > jo, jo... chce to sílu, ale kde ji pořád brát...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter