Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Coco Chanel
Autor: Tina (Občasný) - publikováno 19.12.2009 (12:44:15)

Coco Chanel film režisérky Anne Fontaineové vznikl podle adaptace románu Edmonda Charlese Rouxe.Režisérka si k  ztvárnění života Gabriele Bonheurové zvolila jenom část,která vypráví o tom, jak se z průměrné Gabrielle stala hvězda modních přehlídek Coco Chanel. Příběh začíná scénou, kde malá Gabriella čeká každou neděli na svého otce, který nepřichází. Poté se  přesuneme
dál když už jako dospělá společně se svou sestrou sní o kariéře zpěvačky a vystupuje v kabaretu pod přezdívkou Coco.
Do jejího života se zaplete Etienn Balsan(Benoit Poelvoorde)a ona s ním začne žít v jeho domě.Zábavy a kratochvíle, které pořádá nejsou Coco po chuti a tak se snaží zkrátit si chvíli děláním klobouků a vymýšlením šatů.Režisérka dala velký prostor Audrey Tautouové, která Coco Chanel představuje jako trochu mlčenlivou neurotickou dívku,která touží po uznání. Stejně jako v Amelii z Montmartru je Audrey Tautouvá přesvědčivá.Také dobrý herecký výkon vykonává Etienne Balsan(Benoit Poelvoorde) jako druh Coco, který je schovává před společností.Jediné,co lze vyčíst snímku je trochu místy nudné vyprávění, které zobrazuje Coco a její život v domě Ettiena Balsana.Trochu zajímavější jsou scény, kdy se Coco věnuje šití klobouků, které se rychle najdou své přívrženkyně.Coco vystupuje ve světě mužů a nakonec zvítězí,když se odprostí od Etienna Balsana a svého milence Arthura Capella (jejichž vztah končí tragicky)  a vytvoří na konci filmu svou kolekci.Je škoda, že se režisérka nevěnovala víc proniknutí Coco do světa mody, ale každý má právo si při biografickém filmu zobrazit to, co se mu líbí.Za zmínku je nutné říct,že na kostýmech spolupracoval král mody Karl Lagerfeld.Kostýmy však nejsou tak vyvedené, protože spíše připomínají módu 50.let.Anne Fontainenová  evidentně netušila, co si s Coco počít. Chtěla-li představit její osobnost, ale nedotáhla to do konce. Film provází rozvleklá romantika něco na způsob Rozum a Cit Jane Austenové. 

Nelze se vyvarovat srovnání s jinými životopisnými díly, není třeba ani opouštět Francii. 
Edith Piaf je dalším biografickým filmem, který se povedl jen tak napůl.  Přesto snímek stojí za zhlédnutí. Zejména romantické duše si přijdou na své.



Poznámky k tomuto příspěvku
Oplatka (Občasný) - 29.12.2009 > Jsem ráda, že sem zase někdo po dlouhé době napsal filmovou recenzi. S hodnocením plus minus souhlasím, povedlo se to tak napůl a místy je to zdlouhavé, domnívám se, že nic zvláštního nepředvedla ani hlavní představitelka.
Pokud jde o recenzi, doporučuji sjednotit psaní křestního jména hlavní hrdinky (Gabriele/Gabrielle/Gabriella), podívat se na čárky a trochu upravit dělení odstavců - myslím, že od věty "Anne Fontainenová" by to dobře mohl být významově jeden.
Jinak za recenzi děkuji.
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter