Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Odpadkový koš
 > Odpadkový koš
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
05
Autor: Ondrušek (Občasný) - publikováno 24.9.2006 (00:05:42)


Poznámky k tomuto příspěvku
Oldboy (Občasný) - 24.9.2006 > len tak dalej!
<reagovat 
Minimalista (Občasný) - 28.9.2006 >

Z uveřejněných Tvoje nejlepší. Obličej docela dobrý, akorát bych se přimlouval za méně zvýrazněné (černé) oči, ústa, nosní díky. NEjvětší problém je s krkem - má šířku zápasníka - býčí šíje, neuhlídal jsi její sílu. To se stává v případě, když nekreslíš postavu jako celek, ale pomáháš si jako zde např. praménky vlasů a kreslíš místo po místo.  Stačí někde udělat chybu (špatné umístění pramínku vlasů) a ve výsledku se to takto projeví. Druhý velký nedostatek je v ukončení svalů na klíční kosti - zde je zmatek a nerozhodnost. Pravá a levá klíční kost nasedají na rukojeť hrudní kosti. Zde se upíná jedna hlava svalu zdvihače hlavy (druhá hlava začíná na vnistřní straně klíční kosti - pak se obě hlavy spojí v jeden sval s výrazným bříškem, sval pokračuje za ucho a upíná se na spánkovou kost). Důležité je, že oba svaly jsou při pohybu krku dosti výrazné a při kresbě se musí plně respektovat jejich průběh -výrazná malá nadklíčková jamka (důležitá orientační bod na krku) - u Tebe chybí, respektivě je vyznačena na úplně špatném místě se špatným průběhem svalů. Podívej se na svůj krk do zrcadla - oba svaly (zdvihače hlavy) vytvářejí na vpředu na krku trojúhelník s hlavním vrcholem nad hrudní kostí a základnou nahoře pod dolní čelistí. Zde na kresbě je sice sval vyznačen, ale část se upíná i na dolní čelist - to je špatné - hlava by totiž neuměla pohnout hlavou, aniž by neotevřela ústa.

K prsním bradavkám - opravdu jsou moc nahoře -(jak již bylo řečeno) - nezáleží na tom, jaké jsou u modelu - kreslíř má právo různé nesrovnalosti napravit, upravit, nemá se tvrdohlavě držet modelu, nikdo z diváků totiž nezná model a neví, že to tak opravdu je.


<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 24.9.2006 > Určite Tvoja najlepšia..štúdie nedokážem veľmi objektívne hodnotiť, ale tu sa mi veľmi páčia vlasy.
Body: 4
<reagovat 
 Ondrušek (Občasný) - 11.10.2006 > Karhaj(Sinner)> Nehledě na to, že momentálně odpovídám na vše v jednom dni. Tahle hláška jako, že "zatim tvoje nejlepší", dokáže spolehlivě vykouzlit úsměv na mé tváři.
Přesto dík, že ve mě téměř pokaždé vidíš zlepšení.
<reagovat 
Filip B. (Občasný) - 24.9.2006 > Fuj
<reagovat 
 Ondrušek (Občasný) - 11.10.2006 > Filipb> Eee.
No, stručnost se má taky ocenit.
<reagovat 
 Filip B. (Občasný) - 11.10.2006 > Ondrusek_A> Proste to jinak nejde.
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 24.9.2006 > Jak říká Karhaj. Ke studii: máš blbě ucho, moc velký, křivý a posazený na špatný místo, pusu zkřivenou, jak kdyby cucala citrón před zubama. Rozmazávaná plocha je všude dost průměrná a nezdá se mít hmotu... ale lepší, jen houšť ;o)
m.
Body: 3
<reagovat 
 Ondrušek (Občasný) - 11.10.2006 > Prokletí> Asi to tak bude, ale naplno souhlasim jen s tvarem ucha. Možná časem na tvůj názor přistoupim úplně.
<reagovat 
zabicka (Občasný) - 24.9.2006 > jeste dodam - tlustej krk. a taky se pridavam k Oldboy... ale lip;o)
<reagovat 
 Ondrušek (Občasný) - 11.10.2006 > zabicka> To neni tak, jak se zdá. Za to může to blbý rozmazávání(roztírání chceš-li). Kdysy, ve stádiu náčrtku tam byla "čára", označující zadní linii šíje. Jenže sem jí rozetřel a pak mě zaujala jiná část a tohle mi uteklo. Je to chyba, to uznávám.
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 24.9.2006 > rameno prece pokracuje v podstate nad klicni kosti, hlacva prilis prodlouzea vlasy dozadu...ale velke zlepseni myslim! jeste trochu a bude to
Body: 3
<reagovat 
 Ondrušek (Občasný) - 11.10.2006 > Lumig> Díky, za prodloužení hlavy asi můžou narychlo stažený vlasy. Vršek ramene mi znetvořily kroutící se vlasy. Termín vlasy dozadu mi nic neřiká, promiň.
<reagovat 
Estel (Občasný) - 24.9.2006 > nemá ty bradavky moc nahoře?  no já jen to...ták...no....
<reagovat 
 Skafloc (Občasný) - 25.9.2006 > Estel> neřekl bych
<reagovat 
 Ondrušek (Občasný) - 11.10.2006 > Estel> Pokud myslíš obě(jako celek), ne.
Pokud myslíš jednu, ano. Udělal sem chybu, respektive se mi tam objevila neexistující linie ukončující záda. Tím sem jí srovnal trup ačkoli má utíkat směrem někam na pravý dolní roh.
<reagovat 
holka_magor (Občasný) - 24.9.2006 > No tak hlava jako takova ujde, vlasy jsou moc pekny ;o), ale jestli ma holka prsa takovy, jako jsi ji je udelal, tak to je celkem chudera ;o)....nic proti, ale (jeji) leva bradavka by mela byt o dost niz...a celkove se mi nezdaj...btw. bylo to podle nejaky realny divcice nebo z hlavy?
<reagovat 
 Čtenář - 26.9.2006 > holka_magor> modelka Corina - např.časopis Femjoy....
<reagovat 
 Ondrušek (Občasný) - 11.10.2006 > holka_magor> Jak už sem psal: Udělal sem chybu, respektive se mi tam objevila neexistující linie ukončující záda. Tím sem jí srovnal trup ačkoli má utíkat směrem někam nad pravý dolní roh.

Je to skutečně podle fotky modelky, která si pro Femjoy říká Corina. Dostala se ke mě náhodou a zaujala mě natolik, že... to si ostatně viděla sama.

<reagovat 
 holka_magor (Občasný) - 26.9.2006 > čtenář> tak jo, videla jsem tu fotku, tak uznavam, ty bradavky mas dobre, jenom ta holka se mi nezda....nevim, nema silikony?
<reagovat 
 Ondrušek (Občasný) - 11.10.2006 > holka_magor> Je mi líto, ale neznám ji. Ostatně ikdyby ano, ten výraz na pomezí nevinný dětský tváře a takovýho toho rošťáka, to snad promine.
:-)
<reagovat 
Mima (Občasný) - 11.10.2006 > Působí jako matně skleněná.Vlasy líbí, ústa vůbec.Celkově docela příjemné.
<reagovat 
 Ondrušek (Občasný) - 12.10.2006 > Mima> Ano, ústa za nic nestojí. Do budoucna mám v plánu nějakou studii na tohle téma. Čistě proto, abych nevipadal v tomhle směru jako analfabet.
Za ten celkový příjemný dojem nemůžu já, ale předloha.
<reagovat 
Efča (Občasný) - 13.10.2006 > líbí se mi, jak se ti povedl ten výraz.Už proto, že tam opravdu je

<reagovat 
VonBerg (Občasný) - 19.2.2007 > styl kresby se mi moc nelíbí, ale jinak má ta holak duši :o)
Body: 4
<reagovat 
 Ondrušek (Občasný) - 21.2.2007 > VonBerg> Já ti Ď, musim na sobě ještě dost zapracovat:))
<reagovat 
A.x.e.l (Občasný) - 5.3.2007 > mě připadá hlavně že má tmavou tvář, to snad bije do očí na první pohled?! vypadá jako cikáně...
(neříkám že já bych to nakreslila líp)
<reagovat 
 Ondrušek (Občasný) - 6.3.2007 > seepi> To sou dost "ostrý" slova...

(PS:já asi taky ne) :))
<reagovat 
 A.x.e.l (Občasný) - 6.3.2007 > Ondrušek> ále ostrý já se jen pokouším o hlubší kritiku. to vůbec neznamená že jako celek to nepůsobí výborně jen jsem se zaměřila na ty věci který by podle mně chtěly doladit a je to jen můj osobní názor, jen subjektivnost
takže nesmíš to bráti určitě osobně je dobré se z chyb spíš poučit.
btw. tak nějak mám pocit že by se i dalším lidem zamlouval více pohled na bílo-černé líce. :-)

<reagovat 
 Ondrušek (Občasný) - 7.3.2007 > seepi> Takhle sem to nemyslel, ale to je jedno;)
Za názor určitě dík!
<reagovat 
Poutník životem (Občasný) - 5.8.2007 > Podařilo se ti dát jí do obličeje výraz, který mi k ní vyloženě "sedí"
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter