Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 13.5.
Servác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Komu dnes patří planeta?
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.7.2022 (21:33:34)

Záležitost s mimozemskými rasami v současné době prochází poměrně velkým informačním
šumem. Veřejnost, která bere tuto záležitost vážně, dejme tomu ta ufologická a esoterická,
se v mnoha ohledech na našem ČS jazykově sdíleném prostoru štěpí na mnohé postoje,
vznikají nejrůznější verze reality a vysvětlení, co se děje.

Existuje typicky „ezoterický postoj“, kterým je představitelka známých Příznaků Tranformace,
Ava Brožová, která vyjadřuje zhruba tento názor, není to doslovná citace:
„Neposlouchejme proudy alternativy, které produkují negativní, hrůzu nahánějící informace.
Ono to třeba je pravda, ale já s tím nemůžu nic dělat.“
Je to taktika pštrosa s hlavou v písku, zkrátka zavřít oči a nezajímat se o děsuplné reality globálního
řízení, o kterých informuje třeba známý V.K., vládou tolik nenáviděný a pronásledovaný
šéfredaktor alternativního aeronetu. Na jednu stranu je postoj Avy Brožové v něčem pravdivý,
ale když se vezme snaha těchto surovějších alternativních proudů šířit informace,
vypadá to z její strany jako sabotáž proti rozumu.
To je opravdu na každém, myslím si, že nechat se poněkud i strašit o potenciální ne příliš usměvavé
budoucnosti není úplně od věci. Jisté je, že tzv. „mainstream“ jisté reality cíleně opomíjí a drží
davy ve lži a mentálním otroctví.

„Hrůzič“ V.K., kterého poslouchám a před jehož sděleními se snažím nezavírat oči, měl ve svém
minulém pořadu na Svobodném Vysílači, nadále blokovaným poskytovateli internetu, zajímavou
poznámku:

https://odysee.com/@radiosvstudiotapinradio:5/panvk-239:9

čas 1:27:40 – začátek dotazu posluchače a odpověď

„… Ale co se týče toho, že ve chvíli, kdy bude ukotven NWO (Nový světový řád), komise (pozn. -
300 nejmocnějších rodin) si zvolí svého prezidenta, nebo císaře, nebo generálního manažera, to je
jedno, jak ho nazvou, toho šéfa planety – takhle doslova – tak oni si dosadí nějakého kádra, který je
bude reprezentovat nějakým způsobem. Ale já si myslím, že ve chvíli, kdy by ho udělali oficiálně
prezidentem, nějakou hlavou světové globalizace, tak by se tím setřel ten hlavní status, který oni by
měli, aby nebyli příliš vidět. To znamená – já si myslím, že ten šéf, boss, šéf planety, jak si to
můžete přeložit, že nebude veřejně známý. Nebude mít veřejnou známost, bude to někdo, kdo bude
zvolený, v „komitétu“ a bude mít reprezentativní úlohu v rámci exopolitiky, v rámci syndikátu.
Bude mít reprezentaci planety. Z pozice majitelů, nově ukotvených majitelů tohoto planetárního
nosiče. Už ne správci, ale plnohodnotní právoplatní majitelé.“

„Bude mít reprezentativní úlohu v rámci exopolitiky“

Co je exopolitika podle wikipedie:
„Exopolitika je obor zabývající se zkoumáním klíčových jedinců, politických příslušníků, státních,
vojenských i soukromých institucí, které se zabývají fenoménem UFO v souvislosti
s mimozemskou hypotézou. Vychází z předpokladu, že Země byla v minulosti a je i v současnosti
neustále navštěvována různými rasami mimozemšťanů nebo mezihvězdnými sondami. „


V.K. tedy mluví o realitě, které si je vědom, o tom, že na naší planetě zasahují mimozemské
civilizace a že hrají roli ve vývoji našeho světa a že to není „blbost“. Mluví o případné globální
vládě, která by se tedy stala „ Už ne správci, ale plnohodnotnými právoplatnými majiteli planety“.
Znamenalo by to tedy nastolení zločinecké mimozemskými mocnostmi respektované vlády,
negativní budoucnost.
Proto tak nějak doufám, že ani V.K. do okultně – mimozemské vlády nad naším světem nevidí
naplno a že „majiteli planety“ se ve skutečnosti stává Galaktická federace, protože vyhrála
dimenzionální mimozemskou válku o tuto planetu a populaci, kterou chce osvobodit od područí
„původních majitelů“, správců.

V současnosti by se tedy dělo to, podle pozitivního, optimističtějšího vidění, že tajemnou
mocenskou pozici mimozemských inteligencí na pozadí dějů přebírá Galaktická federace.
Znamená to potom obrovskou změnu ve strukturách planetární moci, kdy se původní struktura musí
pomocí rafinovaných manipulací dovést k sebezničení. Tuto práci potom musí odvést Galaktická
federace, protože člověk, vzhledem ke své mentální kondici, není schopen mimozemšťany rychle
pochopit a dostatečně chápat motivy jejich jednání.
Zároveň stará globalistická struktura nasazuje všechny možné prostředky a plány v sebeobraně,
boji o život, tlakuje svoje požadavky a snaží se zavést NWO.

Potom nás čeká obrovská finanční krize a snaha globalistů dostat populaci pod plnou digitální
kontrolu, „total control“, „velký reset“
Což je zřejmě krok, který by se jim podařil bez větších problémů, pokud na tezích o pozitivních
rasách, které nás chtějí zachránit, není ani ždibec pravdy.

Já sama to vnímám tak, že v minulých letech proběhla dimenzionální válka, kterou vyhrála
Galaktická federace. Byl sveden boj „o pána planety a lidstva“, kde zvítězila Galaktická federace.
GF tedy bojovala o mocenský vliv na naši planetu, kdy sama planeta, jak jsem poznala,
tyto mimozemšťany z GF vítá a je za jejich přítomnost a zasahování do dějů ráda.
Planetární vědomí bere Galaktickou federaci jako přínos. To znamená, že kdyby se stali
„jejími majiteli“, nevadilo by jí to. Stala by se planetou spadající do sféry vlivu a území
Galaktické federace, které vnímá jako pro ni přínosné. Kdyby se stali „planetárními majiteli“ elity
NWO, vadilo by jí to. Možná, že bezprostředním majitelem, nebo nadřízeným naší planety může
být ve skutečnosti Slunce.
Další záležitostí je otázka „pánů lidstva“. Pokud je vše tak, jak to chápu, musí GF plně zastat
a ovládnout původní nefilimské a drakoniánské struktury řízení našich civilizací
a naši civilizaci naučit, jak si vládnout sami.

To vše je jistě běh na dlouhou trať. Ve skutečnosti za lidstvo vždy někdo vládnul.
Byly to satanistické struktury napojené na negativní, nepřátelské, zotročující mimozemské rasy.
Proto je nastolena tvrdá konkurence, hierarchie s pány a otroky, válečné štváčství, kult utrpení
a oběti, místo spolupráce, svobody, míru a lásky.
I kdyby během okamžiku byla nahrazena iluminátská vláda Galaktickou federací, úroveň a stav
lidstva jakkoliv nezaručuje hladký a bezproblémový průběh bezprostřední budoucnosti.
Je znatelné, že se skutečně mění mocenská struktura světa, že končí „Pax Americana“, jak říká V.K.
a před námi stojí velká krize a po ní jakési finální vyřešení celé této expolitické záležitosti
posledních let.
Pokud je GF realita, nakonec se pokusy nastolit NWO zboří, změní se mocenské struktury ve světě
a nakonec budeme civilizačně kontaktováni Galaktickou federací. Jestli se to vše stihne tento rok,
těžko říci, nakonec, vše je možné.
Pokud je GF špatně pochopená záležitost, řítíme se jaksi do nepěkné budoucnosti s mentálně
zotročeným lidstvem, jako stádem dobytka na zotročené planetě.

Doufám stále, že moje prožitky nejsou jen jakousi špatně pochopenou realitou a že fenomén
Galaktická federace je realita.

Jen pro pořádek dodávám, že se neztotožňuji s Galaktickou federací Světů, kterou na našem
ezo-exo prostoru šíří A.S. Křešová s Auroranem a ani nespoléhám na projekty Gesara, Nesara.
Mám vlastní prožitek a vidění.

Píšu tento postoj, protože poslední dobou cítím také potřebu se poněkud stáhnout a informace už
nevalit tempem, jako dřív.
Je to proto, že i GF chce, abych už tolik nepsala, dále kvůli tomu, že mi opadly iluze o schopnosti
lidí, i na alternativní scéně, chytnout exopolitiku za správný konec a také nakonec proto, že vím
moc dobře, že do věci plně nevidím.
Samotná Galaktická federace mi přiznává, že já nevím doopravdy strategické informace, že mi
zkrátka neříkají všechno a tuším, že do skutečných mocenských her nevidím.
Necítím se dostatečně jistá, abych nadále valila nějaká poselství a vidění, neboť je znát, že začíná
„přituhovat“ a jde se do jakéhosi finále, zúčtování. Proto nechci vytvářet přehnaně optimistické
vidění, zároveň ale chci vyjádřit možnost té reality, že změna globálních mocenských struktur
může být o přebírání moci Galaktickou federací a vše tedy nakonec vůbec nemusí vygradovat zlou
verzí globalistů.
Nevěřím ovšem v idylku a naprosto snadný průběh i v případě pozitivní verze s Galaktickou
federací, protože davy lidí jsou velice špatně naformátovány a naprogramovány.
A také nechci otupovat případné oprávněné obavy o to, jak věci jsou.

Proto sama dost dobře nevím, co bude a nebude a proto budu psát asi o něco méně, než dřív, protože
to beru tak, že se svým úkolem jsem „na konci“, že jsem udělala, co jsem mohla. Neznamená to,
že chci páchat sebevraždu, ani nic podobného, spíš to vidím tak, že se sama stávám již více
pozorovatelem věcí, že s mocnářskými strukturami už nehnu, že to musí GF případně sama a já jim
věřím, již více odpočívám a vracím se od mocnářských bojů více k „duchovnu“, tomu hezkému.








Poznámky k tomuto příspěvku
 Kiki_ (Občasný) - 5.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Hele, já si právě nemyslím že to není k ničemu, má to potenciál k cenným lekcím. A to říkám jako někdo kdo už viděl podobné situace jak přes kopírák. Mě to velmi pomohlo dostat takovéhle facky zprava zleva aby mi spadly růžové brýle. Není lepšího léku než pořádně sejmout hmotou, když si člověk ulítne. A Andrea je fakt někde v totálním prolapsu černé díry, ta nelítá ani kolem naší oběžné dráhy, je fakt úplně mimo.

Navíc tohle by se neodrazilo jenom na ní ale právě i na těch lidech, kteří hájí její totální debilitu a ještě jí v tom utvrzují a podporují. Do takových situací vesmír stejně dříve či později hází granáty a probíhá čištění chaosem - energie nedovolují ničemu zahnívat jako pár let zpátky. A díky bohu za to, protože právě to zahnívání většinou vede právě k tomu že lidi žijí déle v omylech.

O tu ezo / GF scénu v politice bych se vlastně taky nebála jenom na základě soudu jedné Křešovky. Guru Jára evidentně nebyl dost odstrašující aby se o Aurorana nevymlátilo takových lidí... dříve či později stejně asi příjde mela s tím že sem budou chodit jak frakce pozitivních tak frakce negativních mimozemšťanů a všichni možná nám budou znít na první dobrou úžasně a jak přišli řešit naše problémy a pomáhat. Vedle toho soud s jednou podvodnicí nebude nijak zajímavej nebo pohoršující... nebo hele naopak, nádherně to zviditelní všem kteří se teprve začnou o mimozemšťany zajímat to téma "pozor, ne každý zvěstovatel tady šíří pravdy." A lidstvo si v tomhle sakra jako musí udělat obrázek aby si nevymlátilo na tom kontaktu zuby podobně jako o vakcíny a válku na Ukrajině. Nedělám si iluze že to půjde jako po másle - učíme se tu lekcema který jsou kurevsky krutý. A měli bychom si umět vyměňovat jak pozitivní poznatky, tak ty negativní. Nejsme toho zatím schopni a nebudeme toho schopni jako druh a společnost, pokud si neprojdeme tou zkušeností že se popálíme o právě takové exoty jako je Rouran a Křešovka. Ta zkušenost je prostě nevyhnutelná.

Jo, ono vlastně jde o autosugesci, nebo o manipulaci v podprahovém vnímání. Já to přirovnávám k vrtání se lidem v otevřeném mozku, opravovat něco takovým způsobem si nemůže dovolit vlastně asi ani žádnej hajzlík - proto nás taky programovali tak šikovně oklikou, přes filmy, napříč několika životy a ideálně nám to ještě předříkávali ten scénář. Proto taky asi většina hajzlíků kteří jsou vyloženě podvodníci "léčí" dotykem, protože opravovat někomu něco vyloženě v hlavě je už kalibr jiné třídy a tohle kdyby dělal nějaký parchant bez svědomí tak věřím že by ho to extrémně brzy sejmulo. Vedle toho "léčení" dotykem je supr zprofanované a lidmi všeobecně příjmané, může působit jako placebo efekt a podvodník nedostane tak brzy své negativní úmysly zpátky.

Hele, léčitele taky už nehážu do jednoho pytle protože jsem nedávno zjistila, že každý z nich "ordinuje" v trochu jiné sféře. Každý z nich nemusí té sféře vyloženě rozumět, může ho to k ní jenom táhnout protože jí už využíval v minulých životech. A co jsem zjistila, fungují všechny sféry, každá má svá pravidla. Mě to vodilo od jednoho ke druhému a až nyní zpětně jsem si mohla udělat obrázek, že jsem si vlastně otlapkávala jak v naší realitě tohle funguje. Měla jsem plno otázek a cesta odpovědí byla opravdu zajímavá. A proto vím, že je to hodně o tom, jak to má kdo uchopené, jsou čarodějky, které si myslí že svému řemeslu rozumí ale ve skutečnosti ani kulový. A jsou čarodějky / šamané, kterým se povedlo "zůstat u řemesla" a nenechaly se sejmout temnýma frakcema a svému daru opravdu rozumí. Ty vlastně léčí přes sféru komunikace s duchy nebo bytostmi, využívají energií třeba živlů, odbourávají programy skrze napojení na minulé inkarnace a rozplétají minulost skrze konstelace třeba atd. A léčitel zase může léčit frekvenčně / skrze krystaly, využívá "jiné sféry" k pomoci, a opět i u něj záleží jak on to své řemeslo uchopil, jestli se nechal zlákat egem a myslí si že je druhý Ježíš nebo zůstal nohama na zemi. Pomoci mohou vlastně stejně efektivně - a opět pokud před nimi stojí člověk s myslí sabotéra, nevyléčí ho ani jeden a mohli by si vyrvat všechny vlasy u toho.

Nekvalita, no já to beru že je to tak 50 na 50 - za každého nekvalitního léčitele se mi povedlo najít aspoň jeden protějšek toho kvalitního. Ovšem beru to že u mě to bylo specifické a na mé požadavky - abych mohla vidět co jak funguje tak jsem musela asi poznat jak lidi kteří to mají srovnané, tak ty co to nemají srovnané a abych se je naučila od sebe nějak rozeznávat protože schopnosti měli konec konců všichni. A to je úskalí celé té ezo scény - ono to funguje, ale každý z nich není jenom na nějakém žebříčku nahoře a dole, ale ještě je to vlevo vpravo. Schopnosti neodpovídají morálce a osobní morálka neodpovídá schopnostem. Já právě neběhala po léčitelích, ale spíše jsem šla k nim nasávat, diskutovat a ptát se 😂. Proto taky málokdo z nich na mě sáhl, raději jsem se naučila jejich techniku a pak šup, udělala jsem ze sebe pokusného králíka... 😂 Proto vím, že funguje všechno, a že je fakt průšvih potkat cestou kterou jdeme s otevřenou myslí i srdcem reptíka. Vesmír většinou nabídne pomocnou ruku, ale když po ní seknete, tak se prostě vezete a čau. Tam to chce se hoodně rychle se naučit si sypat ten popel na hlavu, přiznat si idiota v sobě a jít si idiocii vyléčit.

Proto si myslím že do budoucna ty kolektivní zákony stejně nebudou - účelem bude aby se každý staral opravdu sám o sebe, léčil sám sebe protože to jediné bude nejefektivnější.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.8.2022 > Kiki_> 

Válková mi kočičí moc nepřijde, spíš Dračí - to jo. Nakonec ale, ona to sama o sobě kdysi prohlašovala, že je bílá Dračice, která se sem inkarnovala. Chvátal tuhle říkal, že je rozdíl mezi Draky a Drakoniány, že o tom možná jednou udělá pořad.
S dračími aspekty jsem měla vesměs negativní zkušenost, takže vůči dračím osobnostem, jako je Válková, mám poněkud nedůvěru.
Je to taková starobylá zlověstnost, nijak mě to netáhne a nakonec, jak jsem si sama spálila čumák s Válkovou, tak záměry třeba mě i jí jsou jiné. Mně šlo o diskuzi, šíření informací a nabalování poznatků, aby se něco objektivizovalo, aby se dalo o něčem říct - tohle je pravda. No ale jí šlo o něco, co jsem doposud nepochopila.
Ona z toho dělá nějaký kult vědem, takovou matriarchální jednotku, což zase odpovídá Drakům - ti mají údajně královnu.
Že jsou prý spojené s planetou a dělají očistu. To asi každý, kdo je zamotaný v této věci, ale jedna věc je spojení s planetou a její duší a druhá věc je ta exo-politika. Válková může být taková ta vědma spojená s planetou, ale přesto vlastně v nepřátelské mimozemské skupině.

Asi by to byla "show", kdyby udělala hovor s Andreou a sepsula Aurorana, ale vůbec mi nepřipadá divné, že nechce. Jednak to znamená naposlouchat Aurorana, což jsou děsivé hodiny šílených blábolů, potom z toho udělat výtah a zracionalizovat, co všechno je blbě. Pak to říct, poštvat proti sobě černé mágy a hněv desetitsiců fanynek a pak ještě ve výsledku vypadat jak idiot, který se má zapotřebí rvát s Auroranem u Křešovky.
To nemá žádný význam, kromě toho, pobavit lidi.


<reagovat 
 DELTA 2 (Občasný) - 6.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> V čem myslíš, že to poškodí "ezo scénu"?

Jako v očích "vřejnosti"?

Veřejnost na "ezo scénu" uplně sere, takže si nemyslim, že by se mělo jednat o ňáký poškození.

Kdo si bude chtít najít cestu k "ezo" nebo exopolitice, tak ho případ retardní ASK a Rourana nemůže odradit, bude-li jeho záměr a hledání upřímné.

Co si myslí "ne ezo veřejnost" může bejt všem leda tak u prdele, stejně tim všichni opovrhujou ... ty na který by to mohlo mít "dopad".
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.8.2022 > Kiki_> 

Uvidíme, co bude. Křešová je drzá a rozvorala křehkou nejasnou informační situaci o mimozemšťanech, kdy se vyloženě nakýblovala se svým pojetím, co to je GF.
Řekla informace, které jsou třeba z 80% pravda, no ale výsledkem má být obdiv k Elonu Muskovi a vyhlížení USA jako vůdce světa v mimozemské otázce. A GF je tu chápána jako mladá organizace, která teprve před 70ti lety zjistila, že se tu vůbec něco děje.
Je šokující, kolika lidem to nepřipadá divný!

Je neuvěřitelná hrubost, kdyby se prokázalo, že je celá Křešová podvodník.
Už vidím ty titulky: žena šíří informace o mimozemšťanech obviněna z finančního podvodu.
Holt se celou mimozemskou otázku nedaří dostat na světlo světa, pořád se válí v bahně.
Doufám, že Elenku Danaan už GF nějak utne, protože když si ta důra dovoluje prohlašovat, že objekty na nebi, které se tam reálně pohybují, patří její zkorumpované GFS stranící USA, tak už zasahuje příliš do reality. Pro mě už je to porušování kosmického zákona, protože mluví o realitě, ne o nějakých přiblblých příbězích z Marsu, nebo Jupiteru.

Jo, jak to bude do budoucna, nevím. Myslím si, že takový ten postoj, že se budou lidem dávat elegantní poučné lekce, že to tak nebude. Lidi jsou nic moc kvalita, jsou stupidnější a zkaženější, než aby se s nimi někdo takto mazal.
Nevím, co bude.
Myslím si, že potřebujeme fakta, že GF by nám samozřejmě psychologicky velice pomohla, že když budeme muset strávit šokující realitu, že nám pomůžou - ale víc napřímo, ne jak s malými haranty.
Ale to s nimi musíme být nejdřív schopní mluvit.
Musíme chtít vědět, co lítá na nebi a tlačit na vlády a vědecké instituce, ať to laskavě vysvětlí.
Ti samozřejmě lžou a lžou a lžou.
Ještě se k ničemu takovému z mého pohledu vůbec nenachyluje, mimozemská otázka je pořád něco na úrovni laciného porna ve společnosti.
Soud s Křešovou tomu dá jedině korunu.

S léčiteli a léčení dotykem - taky jsem byla jednou u nějaké paní, která měla nějaké takové schopnosti, z rukou jí šlo teplo, bylo to poměrně příjemné, i fyzicky, takové relaxační. Jestli mi to nějak pomohlo, nemůžu soudit, ale asi moc ne. Jestli to bylo to reiki, či něco takového? Léčení dotykem je oblíbené i kvůli tomu, že pacient se něčeho dočká okamžitě, má nějaký zážitek, je to relaxace, příjem energie, harmonizace čaker - je to ale ve výsledku na nic.
Asi jako zamést chodník před vybombardovaným domem :-D

Ten pan léčitel, ke kterému jsem chodila, vše řešil skrze jakýsi exorcismus, modlitbu, kouzlo, byl propojený s archandělem Michaelem dle svých slov - prostě měl podpůrné bytosti. Jak to ale úplně přesně fungovalo, nevím. Zafungovalo to vždy na 3 roky. Jako bych měla nad sebou moc, kouzlo, mocenskou sféru specifického ducha, to fungovalo 3 roky a po třech letech vždy znovu přišla mimozemská válka.
Už jsem ráda, že už se nenechám léčit, pak léčitel už je mrtvý, nepřežil dimenzionální válku - ale, taky byl odpůrce myšlenky pozitivních mimozemských ras, nevěřil tomu a vše toto nazýval démony.
Už žádné nahoru dolů, člověk si má vyřešit svoji věc, nejhorší je, věci nerozumět. Léčitel ti řekne - jsou to démoni. A ty víš, že nejsou, že jsou skvělí a žes jasně viděla světlici a telepaticky s ní komunikovala. Ale on tvrdí, že jsou to démoni.
Už toho mám dost a jsem vlastně ráda, že si musím poradit sama. Prostě jsme jako společnost v prolhaném úpadku. Kvůli tomu, že zkorumpovaná vůdčí část společnosti lže o Galaktické federaci, že to jako není, jsme zaseklí v bludech, vzniká pokleslá esoterická scéna, církev pořád straší na tom místě duchovního institutu společnosti, ti hajzlové mlčí a lžou. Lidi jsou zešílelí, běhají od čerta k ďáblu a hovno hovno.
Je to nesnesitelný.
když už je nějaká ezo-scéna, tak všem jde o prachy, nebo o sledovanost, pravdu hledá málokdo, jen hlídají, "jak budou vypadat". Všichni si myslí, že něco umí a že jsou vyvolení. Leze mi to na nervy. Taky to, jak se dají takoví jako já snadno odsoudit těmi "všehoznalými spojenými s duchem s velkým velkým DÉ".

Právě proto hodně stojím o to, aby se věci vyjasnily a aby vzniklo i nějaké mystické učení typu věda - že to má zkrátka nějaké vypozorované principy uznalé jako pravdu.
Jenže to musíme odpánbíčkovat, odžidovat a uznat galaxii. Jsme v tom procesu a je to o nervy.

Jinak, myslím, že cílem není dokonalý individualismus, že každý bude absolutně nezávislý, že se každý bude léčit a vzdělávat sám. Gf taky funguje jako organizace, i oni mají metody, jak léčit zešílelého člena společnosti, i oni mu zčásti vezmou svobodu, když vidí, že je šílený. Ale narozdíl od nás používají rozsáhlý arsenál psychologických metod a hlubinné znalosti, ne dryáky a vůbec nemají ten institut ostrakizace.
Oni taky fungují v provázanosti, jsou na vyšší úrovni.

Já se moc neztotožňuju s těmi individualistickými vizemi osobnostního superrůstu a transformaci na vyšší duchovní bytost.
Maximálně ve smyslu uvědomit si vlastní božství, necítit se méněcenně, podřízeně, to jo.
Ale jinak jde především o transformaci společnosti, celku.





<reagovat 
 DELTA 2 (Občasný) - 6.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


"... že je rozdíl mezi Draky a Drakoniány ..."
No jistě. Alpha Draco nejsou "Draci". To je velký omyl.

"Ale jinak jde především o transformaci společnosti, celku."

To ano ale abychom mohli transformovat celek, tak musí každý začít sám u sebe, bez toho celek nikdy netransformujeme. Za nikoho jeho práci, ve smyslu transformace, neuděláš.

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.8.2022 > DELTA 2> 

No, mě připadá srandovní se teoreticky věnovat nějakým rasám, když jsme reálně ještě neviděli vůbec nikoho, natož v nějakých takových zvířetnících dělat pořádek, přiřazovat je, pojmenováváat je, rozlišovat je atp. Ze série nepřátelských bytostí, které jsem navnímala, některé nesly rysy plazoidů, je to těžké toto nějak přiřazovat, spektrum zla, které se dá přiřadit i k negativním zlým lidem.

Takže jaký je rozdíl mezi Draky a Drakoniány, teoreticky, jsem si vážně nevšimla. Jak působí Drakoniáni, mám představu podle jednoho spektra zlých bytostí, se kterými jsem se musela potýkat. Někdo tehdy zahlásil informace o velkém Drakoniánském útoku, který jsem sama zažila, takže vím, že to byli Drakoniáni. Pak jsem zažila ještě jiné nepřátele, vyloženě usyčené a jedovaté, tak to byli asi hadi, rozhodně plazi.
Kdybych ve své mysli vyhledávala "Draky", jakkoliv se snažila spojovat s "hodnými Draky", považovala bych se za duševně vykolejenou a šílence.
Myslím si, že tyhle pičovinky opravdu patří do fantasy.
Mě zajímá realita, ne fantasy, ani astrální svět se širokou škálou možností, mě zajímá exo-politická realita.

Takže teoreticky rozlišovat na papíře nějaké Alfa-Drako a hodný Dráčky mi připadá jjako vyloženě nesmyslná činnost.
Ale uznávám, že v tom rozdíl může být. Jak se to ale týká nás?

Nějaká nanynka si půjde k nějaké vyšinuté osobě zkusit kurz channelingu, tam si na sebe nabalí "Dráčky" a bude se to srovnávat s tím, co jsem zažila já?
Kam ještě ta devalvace půjde?

No a jestli Křešová skončí u soudu jako podvodnice, tak to poškodí samozřejmě celou komunitu v očích veřejnosti. Ale souhlasím, že pokud je vinná, měla by skončit u soudu.
To je celé o tom kontu, co údajně zřídila, jak s ním zacházela, jestli to je, nebo není podvod.

Bohužel, ezoterická scéna je evidentně prosycená podvodníky a plazoidními protivníky.

Ovšem, logický vývoj přirozených událostí by měl být takový, že tato alternativa získá větší respekt ve společnosti a její myšlenky se začnou prosazovat a ve výsledku to povede k otevření mnoha témat a změnu přístupu.

Ale, jak jsme zjistili, "veřejnost" je odpad, jsou to duševně méněcenní lidé, není o co stát, jejich stanovisko už není důležité.
Aspoň pro mě.

Tak nevím, kam to půjde, ale jde to špatným směrem.
Ezo-scénu obsadili podvodníci, kteří ji zdiskreditují.

Je to těžký boj, sebereflexe, opatrnost a poctivost versus bezskurpulní drzost, nízkost a výsměch a záměrná diskreditace oboru.
Co jako máme dělat?



<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 6.8.2022 > DELTA 2> 
Ano, také si myslím, že transformace jedinců předchází transformaci společnosti. A proč se společnost netransformovala je vlastně protože se teprve transformují jedinci, a bohužel menšinoví. Jsme prostě součástí celého mraveniště, a žádný mravenec nám nezavelí "jdeme tudy" a všichni by šli, protože každý je ve své vlastní fázi a pro svůj vlastní důvod proč tu vůbec je inkarnovaný. A někteří nepůjdou vůbec, dá se říci že si jenom dožívají to svoje a odejdou až budou chtít.
On ten vývoj jednotlivce, ta cesta taky není skoková, u mě byla skoková jak to jenom šlo, a bylo to šílený, bylo to moc a vím, že ne každý by to dal. Hodně lidí se drží té bezpečné minulosti, toho bezpečného, naučeného a co vědí od mládí. Hodit všechno staré a najednou jít zkoušet žít to nové i když je to proti vlastní rodině i všem známým, to je umění, ne každej na to má koule nebo povahu a ne každej by měl to i zkoušet. Taky jsem si naivně představovala že změna příjde přes noc, protože v prvním lockdownu jsem měla zjevení jako kráva a hle, vyjdu ven a pak zírám - ostatní lidé ho neměli? uff... tak za pár týdnů jim to snad dojde...tak měsíců...ne, aha... no tak za dva roky snad už... no leda hovno. Já bych si už klidně zkoušela experimenty s cestováním mimo tělo, naší planetu nebo učit se praktiky o energetickém léčení, řešení problémů energetickými cestami a tak ráda bych experimentovala s hmotou a ono uff, musíme čekat na ostatní, protože nízké úrovně vědomí a zatím se tady společnost nedokáže ani normálně bavit, natož něco dělat. Ani hodit za hlavu vlastní domnělé problémy neuměj! Ale chápu, že ten vývoj skrze jednotlivce je nutnej, jen už je mi jasný že to možná potrvá trochu déle než nám slibovaly zářné vědmy, nebo jak moc blízko bych si to přála i já. Kdyby to bylo o jednotlivcích, tak by vlastně už došlo k tomu přerozdělení, nebo ke kontaktu nebo k záblesku či čemukoliv co by měla být ta událost, která to už rozsekne. Jenže o jednotlivcích to není, je to o společnosti - tak se aspoň čeká až bude připraveno tolik jednotlivců, aby se to dalo považovat aspoň za menšinovou společnost.
Holt se to divadlo bude opakovat i na podzim no, a ještě přitlačíme, klidně, se z toho neposeru, z toho budou srát ti co ještě chrápou 🤷‍♀️😂 stejně s tím pár jednotlivců nic nenadělá, se holt povezeme jako společnost. To samý i kdyby Křešovku pár lidí zažalovalo. Jen ať to udělaj, my o tom stejně nerozhodujeme když to nebyly naše peníze. Mě kdyby někdo kázal že nesmím žalovat toho kdo povedl mě, tak bych se zase na tom taky nic nenaučila a nebyla bych tam, kde jsem dneska. Jen houšť a větší kapky... i ta ezo společnost to potřebuje - když to bude zahnívat, nic se nevyřeší. Něco v té společnosti vysublimuje z tisíců vlastních malých osobních transformací, tomu věřím. Ale ve hmotě to chvilku trvá než se to projeví, to je kámen úrazu. Některé věci se dějí se zpožděním měsíců nebo spíše i let.


<reagovat 
 DELTA 2 (Občasný) - 6.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Mnj ... tak já nevim. Nejdřív řikáš, že by si byla nerada, aby jí někdo soudně řešil, že by to poškodilo "ezo scénu" a pak říkáš, že jejich stanovisko není důležité.

Ňák se v tom nevyznám.

Každopádně co si myslí navaxovaná veřejneost je uplně jedno a co to udèlá s "ezo scénou" tak to je taky uplně jedno. Jediná "ezoscéna", který se to může dotknkut jsou Zprávy Z Galaxie, Přiznaky Transformace a podobní, kteří přetransformovali v "ezo exo" mainstream.
Zbytku se to nijak nedotkne.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.8.2022 > Kiki_> 

Společnost se transformuje, zvlášť ta naše česko-slovenská. Myslím si, docela naducaně, že ve spojení s naším českým "bohemia" kultem, kde prochází kosmické síly a který tak ničí veškeré rigidní náhledy na skutečnost a který dělá tento národ tak "kacířským", jsme ušli za 30 let neuvěřitelnou tůru.

Jenže ve všem straší ta zkorumpovanost a nedostatečné pochopení mimozemských realit vyšších dimenzí. Vše naráží na archetypální hrůzu.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.8.2022 > DELTA 2> 

Jo, říkám to přesně, jak píšeš, i s tou dávkou zoufalství, která v tom konstatování situace je.

Beru to tak, že před covidem a očkováním esoterní a ufo scéna bojovala o jakousi kompaktní informaci a možnost tak myšlenkového převratu, že to veřejnost bude muset akceptovat jako nový objev, novou realitu.

Ale ve skutečnosti jsme bojovali vlastně naprázdno, protože se během vakcinace jednoznačně prokázalo, že ta veřejnost je prostě neuvěřitelně stupidní a zaslepená a že nic takového, co jsme si vysnili, není schopná přijmout.

Zároveň proběhla ta dimenzionální válka a dějí se věci, které dávají nějaký smysl jedině z vnitřního vhledu do situací.
Kupř Válková, pokud je plazoid, tak je nasazená právě proto, aby ve stěžejní okamžik podtrhla Galaktickou federaci, což do posledního puntíku udělala. Získala prestiiž a vytvořila veřejné podhoubí, tím se stala autoritou v oboru - na podzim 2021 ale podrazila GF, když se nevyjádřila k jejich projektu a mě vyrazila z diskuze, dala se na stranu s Aštarem typu Elena Danaan. Jestli je Drak, či Drakoniánka, dává to dokonalý smysl.

No a takto zaplevelenou alternativu máme, to není jenom Válková.
Co se týká Brožové, tak ta nemá s penězmi problém, myslím si, že ta se zákonem problém nemá. Otázkou je jen její vnitřní mystická zkorumpovanost, či blbost, ale ani jedno není trestné a jako člověk má právo na chyby.
Korupce začíná ve chvíli, kdy lže vědomě, ne dokud je "pitomá", že věří tomu, že sere pravdu.


Myslím si, že budoucnost a její řešení nejsme schopní nějak vyřešit lusknutím prstu.
Měl by vzniknout usazený vnitřní odpor k této zkorumpovanosti, od nás zevnitř, jako od příslušníků této komunity, lidí ochotných jít dál a hledat pravdu. Radost z udržování poměrů dobrého ducha, nikoliv z hrabání peněz, či manipulaci esoterní scénou.

Co se týká pokroku společnosti a jednotlivce. Já si myslím, že jednotlivec může přijmout vlastní božství, ve spojení se Stvořitelem a opustí staré koncepty podřízenosti ve formě vzdáleného autoritativního Boha. Je super, když připustí, že mnohé jevy z mytologií jsou prostě mimozemské civilizace a připustí teorii globálního satanistického spiknutí. Když se ten člověk zkrátka připraví na fakt, "že vše je jinak".

Když ten člověk zvládne tuto metu, je jakoby hotový a vše, co dokáže přes tuto linii, je jedině skvělé.
Měla by to zvládnout celá společnost, ale už teď je jasné, že všechny ty miliardy lidí toto nezvládnou, že na to nemají. Že jsme zkrátka přemnožený druh vzhledem k našim mentálním kapacitám.

To zoufalství v aktuální informační a psychické situaci je přítomné, prostě v tom je.



<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.8.2022 >

Ono je asi fakt úplně jedno, jestli Křešová půjde k soudu, nebo ne. Když se ukáže jako podvodnice, tak pro debílky z mainstreamu jenom přibude další mainstreamové prohlášení, že tihle lidi s mimozemšťany jsou prostě podvodníci.

Což je de fecto i pravda - ve velkým jsou to plazoidi a podvodníci. Já nejsem plazoid, ani podvodník, tomu, co píšu, věřím, alespoň rámcově. Přiznávám i pochybnosti a sama si hledám ale, protože lidi mají tendence následovat, dost slepě, což je vidět na mnoha případech a když je někdo svině, je velice snadné vytvořit sektu. Což by se mi asi i dařilo, což nechci, kdybych sama nerozepisovala nejrůznější "ale", asi bych měla brzo věřící.
Vyvolávám různé kultické hysterie, ozvlášť co se týká rigidního křesťanství.

Myslím si, že existují určitá fakta, která jsou nezpochybnitelná.
Hlavním faktem je, že je kolem naší planety spousta malých inteligentních družic, které jsou zaznamenatelné zrakem a dají se vyfotit. Podle telepatické komunikace, kterou vedu, to jsou objekty Galaktické federace.
To je jediná naděje, kterou jsem zatím našla, která jakkoliv ukotvuje celou záležitost do reality.

Ezoterická scéna je protkaná plazími sabotéry a podvodníky a nezodpovědnými pitomci, proto se tak dokonale roztříštila a znevěrohodnila.
Protože to vypadá, že na jednoho autentického člověka, proti kterému jsou velké tlaky, je 5 plazů a podvodníků, kteří si stěžují na tlaky a rozjebávají vše dobré.
Což je hnusná kolaborační přesila, proto ve veřejném prostoru celá Galaktická federace dopadla jak sedláci u Chlumce.

Takže realita je taková, že zatímco ve veřejném povědomí propadla GF někam na dno až pod Aštara, prakticky ovládli vesmírný prostor kolem naší planety a planetu táhnou do vyšších dimenzí. Lidstvo se mezitím prokázalo jako relativně blbé a nehorázně přemnožené.

Situace není jednoduchá. Je fakt, že kdyby honili Křešovou s Auroranem po soudech, všechno s mimozemšťany bude vypadat jako podvod, pro uvědomělou věřejnost, které velí představa šediváků jako jediných mimozemšťanů. Dostat mezi ty idioty jakékoliv povědomí je téměř nemožné a jakkoliv dostat tyto reality z okraje společnosti kamkoliv do středu, aby to začala brát věda vážně, je neuskutečnitelné.

Opravdu, není se čemu divit. 5 zdrojů o mimozemšťanech na českém webu:
Křešová - podvodnice, jen teoretička a v oboru slepá
Válková - plazoid
Já - asi GF
Ebe Olie - pochybné a těžko říct
Renata - zmatek

Do toho tuny líbivých kýčovitých keců a povrchní plandání na témata, co produkuje ezo-scéna.
Toto je opravdu bez šancí jakkoliv pozvednout, aby se cokoliv začalo brát vážně.

Jenže, kdo to má brát vážně?
Čeká na to ještě někdo?
Až nějaký zastaralý vědci, z nichž je půlka asi taky od reptiliánů, milostivě konečně začnou brát v potaz realitu?

Holt, tento vývoj je definitivně zavřený, že by se esoterika a mimozemšťani jakkoliv usadili v uznávané společnosti - ta společnost prostě skončí a v novém světě se buď prosadí pravda, GF a nové lidstvo, nebo jsme tu už přebyteční, nemáme zapotřebí se tu trápit mezi tolika idioty a hloupou společností, která touží po otroctví.

Jediná realita, která kolem GF skutečně existuje na nebi i všude jinde, jsou ty inteligentní polohmotné éterické světlice, co se dají vyfotit.
A jsem si jistá, že je to technologie kultury a společnosti, se kterými jsem v kontaktu a která nemá s těmi nácky, co propaguje Elena Danaan, vůbec nic společného.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Ten zdroj "Renata" rozebírá Dana Rašínová na exopolitika.cz

https://www.exopolitika.cz/negativni-orion-telepaticky-kanal-c-2-zprava-lidstvu-od-cerneho-drakoniana-vojensky-potencial-vazeb-mezi-pozemskymi-kontaktery-a-utocniky-z-kosmu-fota-orbu-zdroj-renata/6205

Ne, že by to byl vyloženě zmatek, ale jsou to útržkovité informace, děje se to prý ve snu atd. Sama paní Renata asi nic v celku veřejně nepublikuje. V tom článku popisuje otravování od nějakých Drakoniánských struktur, které zažila paní Renata.
Postava "černého draka", je fakt, že v pozadí vnímám celou dobu bytost s typicky misogynskou despotickou energií, klidně si tam můžu představit i přerostlou černou dračí obludu a celou dobu se ho snažím definitivně zabít, vynulovat, zrušit.
Mizí a ustupuje, je to superúchylná zdegenerovaná bytost, poslední vjem, co s ním mám, že se zbořil do své úchylnosti právě svoji degenerativností a úpadkovostí, připadá mi i dementní.
Tak snad se odklidí definitivně šupináč.





<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 7.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
Myslím, že všechno co popisuješ jako českou "ezo scénu" je vlastně jenom špička ledovce odehrávající se na internetu. Není to vypovídající o tom co si lidé skutečně myslí nebo o čem jednají za zavřenými dveřmi. Už jen fakt, žes zapomněla zmínit Chvátala, který mimozemšťany taky studuje, jejich technologie a bere to zcela vážně - nevykresluje žádné líbivé rasy a nesepisuje romány o blonďatých elfech v létajících talířích, on bádá jako vědec a nedělá si z toho srandu. Vím, že byl kontaktovaný a vím že k němu chodí plno lidí osobně. Kam se hrabou články které předává na netu, nebo videa která natáčí. To je lehký odvar toho co lidem pumpuje do hlavy na přednáškách. Už jsi byla na nějaké jeho přednášce? mluvila jsi s ním osobně? Nebo s lidmi kteří se u něj školili před mnoha lety a nyní předávají jeho informace ofiltrované vlastní zkušeností dál? Říkám že tihle lidé nejsou nikde veřejně, jsou solventní a co dneska probíhá za scénáře, oni věděli před 10 lety a věděli dokonce co měli i trénovat na tuhle dobu. Dneska když najdou poznámky psané před 15 lety tak sami čuměj, jak moc přesné předpovědi a návody měli k dispozici. Nejsou viditelní na FB (ale fb je odpad, plno lidí kteří umějí naciťovat energie ho taky nebere vážně, protože ví, co se tím kanálem valí za odpad). Ve skutečnosti to prostě není tak hrozný.

Ty zároveň máš strach o to jak veřejná ezo scéna vypadá, a zároveň se bojíš že by i prošla tím propráním který tak nutně potřebuje. Ti lidé kteří nevystupují veřejně nevystupují právě z toho důvodu, že vědí že ani na ně není česká ezo scéna připravená, a nebude, dokud tady bude strašit naivní Křešovka a spol. Proto říkám že nechávat tohle zahnívat nelze, energeticky se to stejně vyčistí a my můžem souhlasit či nesouhlasit ale potřeba to je. Solventní diskuze tu také jsou, jenom se neodehrávají veřejně na netu. Ono taky plno lidí kteří chápou jak se věci mají, naciťují nebo mají i instrukce jak to bude probíhat, se většinou na těch diskuzích vůbec nevyjadřují - proto je tam i vidět převaha těch šílenců, ale plno lidí už nebude dávat energie do toho aby jim něco vysvětlovalo.

Navíc jsme tu byli X tisíc let odříznutí od vlastního vyššího vnímání a poznatků, přes noc se nikdo nenaučí rozpoznávat a být 100% v Pravdě. Bude se to vyvíjet i to odhalování pravdy. Určitě to nedá ezo scéna na první dobrou. Když proběhla probíračka mezi spáči a nespáči, tak bude probíračka i na tzv "ezo scéně" aby se vidělo, kdo se ještě motá v základech a kdo už kopal trochu hlouběji. Stejně jako se odhalilo kteří doktoři jeli podle not a kteří používali mozek, tak se odhalí i u terapeutů, léčitelů, channelerů, jak moc uvěřili první lži a té se drží zuby nehty nebo pokračovali ve vlastním vývoji. Tady prostě platí že kdo ustrne, ten končí - je zrychlený vývoj energeticky a člověk se tomu buď poddá, nebo vyhnije na stejném místě ale svět se mezitím otáčí dál.


Proč máš stále tolik obavy z toho, že by spáči, vyhnívači a naprogramovaní očkovanci zjistili o Křešovce pravdu? Copak není žádoucí aby lidé pochopili pravdu o Křešovce nebo chceš aby jí viděli v růžovém světle? Očkovanci stejně nemají IQ aby vůbec otázku mimozemských civilizací pochopili a u nich je to jedno, ti vyhnijou a jejich těla se doslova rozpadnou, protože se nedokázali přizpůsobit energetické evoluci. Chvilku to potrvá ale stejně k tomu dojde. A navivní slepičky v ezo scéně buď postoupí dál, a pochopí že se v Křešovce sekly, nebo je čeká něco podobného. Ti, co berou celou věc s GF vážně, vědecky a zaobírají se tím, stejně nediskutují na internetu. A ti také už dávno vědí co je Křešovka zač, i Rourana poznali na první dobrou, takže ty opravdu nerozhází pokud by tihle dva skončili za katrem.


Česká ezo scéna možná tak pomáhá lidem vyřešit si zatím své vlastní malé problémy - odprogramovávat se, a to podle mě dělá zatím dobře a všemi možnými dostupnými prostředky. Je to nutnost, krok který nelze vynechat, než uděláme B musíme prostě udělat A. A zatím to nevypadá že naše ezo scéna se bude kdy zaobírat mimozemšťanama nějak správným směrem, není na to stavěná a je to úplně jiný "obor". Chvátala do téhle škatulky ezo-pezo taky hodit nemůžeme ale on aspoň bádá. Celý ten obor "kontaktu" je v plenkách, a zatím se vyvíjel jenom skrze channeling, kde se lidi v první linii popálili. Taky co se dalo čekat? Lidé v první linii jsou vždy takové žrádlo pro rybičky, ti jdou akorát do toho aby ukázali těm po nich "jak se to dělat nemá"... a to je podle mě i Křešovka která se připletla do něčeho co nezvládla - že takhle se to dělat nemá. Nestačí jen číst a nevědět nic o duchovních zákonech, nestačí jen být nadšenec ale nepraktikovat nic - každý není vidí jak je to skvělý recept na to si nabalit na sebe plno omylů, entit a podvodníků. A každej, kdo už má něco za sebou to v tom uvidí a nebude to házet do jednoho pytle. Ale tací se na internetu hlasitě stejně nevyjádří, řeknou si to jinde a nahlas.

O channelingu v plenkách se vyjadřuji protože, protože dokud se prováděl channeling na písečku temných entit a pod dohledem frekvenční klece z negativních frakcí, tak to vlastně ani nebyl channeling, jenom iluze že se channeluje ta správná strana. Byla to slepá ulička, nic neučící ani nic vypovídající. Jen takový medík kolem huby. Když je člověk v kleci, nelze pak očekávat, že by vůbec zvládl něco mimo tu klec. A že ti, kteří mohli, byli sakra obšancovaní aby se jim to nepovedlo.
Teprve až teď ten vývoj nastane, teď se začne vybarvovat kdo se napojil na co a lidi se budou učit na co se napojovat správně. A že je tu pořád ještě ten bordel, pozůstatek, je normální. V hmotném světě se to musí vysublimovat pomocí mnoha nitek, mnoha lidí a jejich počínání. Proto to taky nejde přes noc.

Neházela bych flintu do žita.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.8.2022 > Kiki_> 

Já jsem ho tam nezařazovala, protože je jiná garda lidí - já vypisuju vystupující channelingová, či jinak mimosmyslová spojení s mimozemskými rasami, odehrávající se v současnosti na internetu.
Tzn. že má člověk spojení s mimozemšťany a dává průběžně informace a bádá v naprosto současných podmínkách, je aktuální, nyní.

Chvátala beru jako badatele.
Nikdy jsem ho neviděla naživo, ani jsem nebyla na jeho přednáškách, já jsem nikdy po přednáškách a léčitelech nelítala, nezajímalo mě to. Chvátala jsem poprvé slyšela až v r. 2020, po 3/4 roku prudké dimenzionální války. tenkrát vstoupil Ježíš Kristus mezi Rusko a USA, situace se velice uklidnila, přišla velká úleva, planeta nabrala vyšší dimenzionální úroveň, asi 2 měsíce v kuse se děly doslova zázraky, bylo to zvláštní období.
A já tehdy přestala jenom vyloženě rýt držkou v zemi a rvát se v různých časoprostorech, získala jsem větší duševní kapacitu a mentální klid a upustila od možnosti, že určitě umřu a začala jsem zkoumat, co je na internetu, protože narychlo shánět nějakého specialistu, aby si o mě utřel boty, se mi nechtělo. Já mám hrozný odpor k duchovním egům těchto lidí, málokomu jsem ochotná věřit, ani Chvátalovi bych nevěřila jako svému božímu soudu, co mi je.
On mě tenkrát zaujal, že mluvil o psychotronických pokusech v podzemí, to mi dokonale zarezonovalo s tím, co jsem zažívala, takže jsem z něj byla asi 2 měsíce jak uhranutá a naposlouchala docela dost témat, o kterých mluvil a hodně z toho mi dávalo velký smysl, protože jsem viděla přesně taková prostředí a děje, o kterých mluvil.
On mluví velice dobře a těch záležitostech časoprostoru, sleduju ho jen na SV, ani jeho web si neplatím a ty paralaxy nesleduju. Jednak jsem na to většinu dimenzionální války absolutně neměla čas a jednak věřím na svobodnou platformu internetu.

Když se člověk náhle dostane do takové záležitosti, prostě prozkoumá internet, ne že půjde hledat nějakého egomaniaka, co sežral moudrost světa, ani neví koho a kde.
Mrkne se na internet.
Hlavně já jsem si jela svoje, uvažovala jsem třeba nad tím Roškem, ale pak jsem si říkala, že to je hovadina, že všichni, kdo tvrdí, že se ti juknou do informačního pole a pak ti řeknou, s kým jsi v kontaktu, prostě nemají pravdu, že to dokážou.
Byla jsem si jistá.

Navíc já vidím internet jako obrovský nosič informací, věřím mu víc, než kolektivům a tichým komorním sněmům. Strašně to všechno válí ego. Na internetu je možná rychlá výměna informací na konkrétní témata bez zatížení síly hlasu, stavu misandrie a misogynie, stáří a mládí ... prostě jde o fakta, zkušenosti.
Sama jsem se rozhodla poskytnout takové pole, aby se zlepšila orientace, myslím si, že je o věcech potřeba mluvit veřejně.
Lézt někomu do zadku v nějakém komorním ušeptaném spolku není můj styl, zatím jsem nikdy nikoho neslyšela mluvit o tom, co píšu, co se děje.
Takže já hodně apeluju na tu veřejnou složku.

V těchto záležitostech jsou tolerováni pouze lidi normální, nikoliv šílenci. Já jsem šílenec, se mnou nikdo mluvit nebude.

Jinak proprání ezoscény realizuju hlavně já, takže se toho fakt nebojím, toho ne.
Myslím, že to špatně chápeš, i Delta. Mě nejde o hlavu Křešový, já na ní nejsem ve skutečnosti nijak emočně zatížená, ale bojím se, že to poškodí veřejný obraz těchto lidí, tohoto myšlenkového proudu ve společnosti.

Jinak si myslím, že tito lidí, co čekají, až budou mít něco na veřejnosti lehké, nejsou validní. Toto je informační válka a připouštím, že někde může být někdo, kdo ještě nedostal povel zezhora, zkrátka ho ještě nezapnuly vyšší síly k jeho jasnému úkoli, třeba něco veřejně produkovat ve vyšší kvalitě, než je standard. Ale jinak na tyto mlčící mudrce nevěřím.

Jinak, o ezo-scénu ani nejde, ta není ve výsledku důležitá. Teď už nejde podle mě ani o jiné složky společnosti.
Přijde zkrat starého světa a zrodí se nový.



"Proč máš stále tolik obavy z toho, že by spáči, vyhnívači a naprogramovaní očkovanci zjistili o Křešovce pravdu? "

Já nevím, mě už nebaví vysvětlovat, co píšu. Nikdy jsem nic takového netvrdila a připadá mi, že mě nechápeš - já nechci nějak chránit její ovce před pravdou.
Kdybych nebyla, tak proti tý pani nejsou argumenty.
Mě je to jedno.

Jenže mimozemšťani jsou navázaní na esoterickou scénu, ne na vědeckou obec. Tak se bojím ještě větší devalvace v očích veřejnosti.
Její fanoušci jsou mi i dost jedno.

Celkově je to jedno.
Pro mě jsou objev dračí oči Válkové.
Je fakt, že na tom nezáleží, jestli půjde Křešová k soudu, nebo ne.

" Ti, co berou celou věc s GF vážně, vědecky a zaobírají se tím, stejně nediskutují na internetu"

No tak jsem idiot, že já to tak dělám, asi jsem tedy nevěrohodná.
Je někdo z těch chytrých schovaných ve vlastním kontaktu a podílel se nějak na dimenzionální válce?


Protože já bych ocenila pomoc od lidí, co klidně čekají, ale jednou na tu veřejnost přijdou. Ale musí být sami v kontaktu, musí to být autentické, ne výsledek přemoudřelého čekání a posuzování ostatních. Že je to zkrátka autentický proud, zevnitř, vnitřní autentické spojení, úkol.









<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 7.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
Neříkám že jsi nevěrohodná, naopak. Jenom to co hledáš na internetu nenajdeš. O politice se taky nerozhoduje na náměstích nebo v český televizi, rozhoduje se za zavřenými dveřmi někde úplně jinde a tady je to stejné - zkrátka to přísloví "chodit plakat na špatný hrob".
možná že ti to posloužilo, žes nikoho nepoznávala osobně, a tak jsi měla jedinečný prožitky a úhel pohledu jaký jsi měla. Ale jestliže chceš pokecat vážně s někým kdo je lépe informovaný než banda fanynek se srdíčky, tak to bude někdo kdo to bere vážně a nehoní se na internetu za výdělkem, senzací nebo sledovaností. A nemusíš si dávat inzeráty nebo někoho aktivně hledat, nech abys na ty lidi narazila sama třeba úplnou náhodou, jenom se té myšlence nebraň a neupínej se k ezo scéně která stejně tomuhle účelu neposlouží. Fakt je to jen špička ledovce, ostatní je pod hladinou a je třeba se pro to trochu potopit.

Internet je nosič informací, ale bohužel do něj nepřispívají zrovna ti nejinformovanější. A zrovna některé věci jsou nepředatelné slovy, písmeny ani znaky. PROTO tihle lidé na internetu moc nefigurují, protože už používají hodně jiných dorozumívacích smyslů nebo jak to říci. Vyměňují si informace o něčem, pro co nemáme v naší řeči ani slova, nebo jsme je ztratili. A vůbec to není o lezení do zadku, spíše o tom, že oni to jinak předat prostě neumějí. Ano, umějí to i na dálku atd. ale kdo jim nestojí za osobní setkání, ten evidentně nestojí ani o nové poznatky, výměnu informací nebo zkušenost. Prostě všechno se nedá udělat na zadku od kompu. A jak jsem již řekla, oni se ani nemohou veřejně vystavovat, mají rodiny, chodí do normálních prací nebo prostě musej před mudly působit normálně a stačí že je dává jen tak tak rodina. Ještě vysílat veřejně něco co je pro společnost nezkousnutelný. Oni ale na sociální samotu netrpí, protože se setkávají mezi sebou.

"ale bojím se, že to poškodí veřejný obraz těchto lidí, tohoto myšlenkového proudu ve společnosti." Neboj, to jsem právě poznala a snažím se ti vysvětlit že by ses měla naučit to od sebe oddělovat - protože jinak bys sama tímto prohlašovala že s Křešovkou a spol nějaké SVĚTOVÉ téma padá nebo rozkvete. A to je přeci hovadina, příjde plno lidí po ní a bylo i před ní. Na její osobě nestojí chápání kontaktu s mimozemšťany a nebude. Guru Jára byl propranej až tak že o něm natočili seriál, taky to ezo scénu nepotopilo, naopak, od od covid jenom kvete a dneska polovina ezoteriťáků netuší kdo to guru Jára byl.

<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 7.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
Oni nečekají až budou mít něco na veřejnosti lehké, to jsou zase tvé domněnky. Naopak si jedou svůj píseček a umějí si ho i lépe hájit když nemají scénu plnou lovískujících fanoušků. Lidi, které to nebere, ti sami odejdou, odpadnou nebo si poklepou na čelo a jdou dál, ale nemají potřebu usilovat o to, aby jim ty jejich "bludy o mimozemšťanech" rozvrátili. Proto si oni mohou bádat dál a pohoda, nikdo je neruší. To jen na té veřejné ezo scéně se má každej potřebu vyjadřovat ke všemu takže proto tu ego tolik kvete.

To je prostě jakože když ty si tady v pohodě píšeš a co chvíli ti do toho šlápne admin / moderátor nebo já nevim kterej jouda když se mu něco nelíbí. No oni se tímhle absolutně nemusej trápit. Sejdou se s kým chtěj, kdy chtěj, a říkaj si co chtěj. Takovou svobodu na internetu nedostaneš už ani když máš vlastní doménu - protože dneska mohou bloknout kterýkoliv dezinformační web a čau.

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.8.2022 > Kiki_> 

Internet je projekt, do kterého doopravdy mocensky a informačně zasahují jen zvířata z galaxie. Je to tak. Já jsem dle svého příběhu částečně kočičí, částečně lidské zvíře z Galaxie, co se jako projekt domotalo do Galaktické federace a pak jsem se chytla u superagresivních proudů GF kvůli své vesmírné příslušnosti, kdy mám element vesmírné sféry a to je u GF tak ceněné, že můžeš být klidně i úplně blbá, když chceš.

A toho jsem údajně inkarnace, kdy jsem si odskočila z lodi a to vysvětluje moji psychopatii na internetu.

Navíc, vím velice dobře, že to, co hledám, na internetu nenajdu, protože to mám přímo vysvětlené od GF.
Že jsem jedna z žijících lidí, kterých je dohromady 3 a všechny jsou ženy, které pochopily rámcově ten jejich dimenzionální časoprostorový blbinec v podzemí a spojily se s planetou i kosmickým vědomím a přežily to a jsou schopné s těmito dimenzionálními systémy zacházet myslí a vědomím a srdcem.

Takže jsem na tom strávila dost vyloženě prohulených měsíců svého života, než jsem toto vstřebala.

Nic moc pocit. No, ale jsem kometa, mě hřeje pocit, že nelžu a píšu autentické prožitky.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Ty ženy byly nějakou dobu 4, ale jedna byla v Japonsku a už udělala harakiri. Strávit karmu Japonska v dimenzionální válce není možné, to už je fakt. Jedna další žije údajně v Rusku a jedna v Pákistánu, to je dohromady víc jak 200 milionů lidí, tak je snad nenajdou.

Furt žádná Američanka.


A přežila jsem to vyloženě jenom díky kacířské bohorovnosti našeho kultu Bohemia.
Náboženské okolnosti galaktické reality nejsou pro každého.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

To jsem totiž celá já, být korektní a slušná. Přísahám, že to neumím. Já nesnáším šepot a tajné udržení informací. Mám v sobě divný cynismus hraničící s nihilismem, víc jak rok dohromady jsem strávila v zajetí fenoménu černé díry nekonečna, nejčernočernější černé v Galaxii, Vesmíru a Kosmu jako takového. Jsem vyloženě vyšahaná psychopatka, která je ale introvert a jsem schopná se ovládat.
Zvláštním způsobem mi nezáleží na lidech. A jsem arogantní. Podle mě je to pravda, moje bezprostřední nadvědomí je něco částečně kočičího na galaktické lodi GF.

Vše odpovídá.
To bude skandál, až se začne řešit, co to lítá na nebi. Děly se tam ale daleko zábavnější věci. Diskotéky, černý čtverce, divný záblesky od severu... co nějaký blbý inteligentní éterický družice.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Věřím tomu, co mi řekla GF, připadá mi pravděpodobnější, že jsem jedna ze 3 žijících žen, která pochopila tematiku do hloubky a ne, že je za každým bukem patnáct chytráků, co tomu všemu dokonale rozumí a jenom nemluví na veřejnosti.

Nikdy jsem neslyšela nikoho mluvit o tématech, o kterých píšu. Jsem přesvědčená, že to je kvůli tomu, že nikdo jiný na taková témata nenarazil.
Nikdo je nezná.

Nevěřím na autority na pozadí, lidi mě nezajímají, nevěřím, že někde chodí chytrák, co do toho vidí aspoň jako já, je ve spojení s mimozemšťany, pochopil jak funguje liská mysl v těch kultických systémech a mlčí a a mlčí a mlčí.
Nevěřím tomu.


Podle mě je doba tak vypjatá, že je povinnost informace sdílet.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Ale asi tím lezu na nervy, že to všechno kritizuju, že si dovolím něco kritizovat, lepší bude toho nechat.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Já vyloženě trpím na nedostatek informací a teze, že jsou někde lidi, co vědí a mlčí, mě jedině irituje.
Podle mě jsem zažila něco, co i když jsem se snažila dobře popsat, nikdo nepochopil, nikdo to nezná.
Je to něco absolutně nového a přežilo to jen několik lidí na planetě, aby mohli dát svědectví.
Prostě odmítám být srovnávaná s kdekým.
Seru na jejich údajné problémečky, že mají rodiny apod. - jsou to kolaboranti, když nesdílí informace, nevážím si jich.
Obecně nenávidím ty mlčící, ty co nikdy nemluví, ty co nehnou prstem.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Tedy ne, že bych nenáviděla veškeré mlčící - to ne, jenom jsem přesvědčená, že lidi mlčí, protože neví.
Že kdyby běhal po světě někdo, kdo má zážitky a tím získané informace, jako já, alespoň na té úrovni, že mlčet nebude, pokud bude mít alespoň základní podmínky.

Jakože špitat si v soukromí po staru, když jsme ve fázi boje o svět, o celou budoucnost a máme k dispozici internet, je pro takového člověka absolutně nesmyslné.

Když mi GF vysvětlovala situaci, jak to je a proč doopravdy nemůžu očekávat, že se na internetu objeví někdo další, někdo kdo mě doplní, kdo vše dále rozvine ... tak to začínalo tímto:
"Ze 100% procent lidí, které jsme nakontaktovali, jich 90% skončilo v blázinci, nebo jsou mrtví vraždou, nebo sebevraždou, nebo se ufetovali ..."
Pak rozváděli, jak na tom kdo je, z těch co zůstali, kolik jich je v kontaktu, kolik v použitelném a vědomém kontaktu, vždy šla čísla dramaticky dolů.
Když mi vysvětlili, že z těch, co zbyli a jsou v použitelném kontaktu, většina zůstala v romantizujících pohádkách a že realitu, dimenzionální systémy v planetě už pochopili doslova jen jednotlivci, tak mi nebylo moc dobře.
No a nakonec pointa je ta, že těch, co vše dostatečně pochopili a rozhodli se vědomě za planetu a GF programovat ve vnitřních dimenzionálních systémech ve spojení s kosmickými silami ... je jen do počtu prstů jedné ruky.
A všechno jsou to ženské.
A že jedna už spáchala sebevraždu a žila v Japonsku, což si umím představit, protože ta osoba musí obhájit svou zemi, svůj národ, svůj místní kult a to v případě Japonska není vůbec jednoduché.

Takže jsem pochopila, že doopravdy na netu nic silnějšího, než co píšu já, od někoho autentického, kdo věc reálně žije, nenajdu.
Což se mnou zamávalo a musela jsem to nějakou dobu zpracovávat, vyloženě se mi to těžko přijímalo, taková informace.

Ale realita tomu naprosto odpovídá.

Tak opravdu pochybuju, že se někde vyskytují jakékoliv počty lidí, od jednotlivců na statisíce na republiku, kteří radši mlčí, když mají tak naléhavé informace.

Situace je prostě zoufalá, ne že ne. A já se tomu nedivím, jít do této mise bylo šílenství, bylo jasné, že to je zoufalý pokus.
No ale kupodivu to zázračně dopadá dobře, ale v informačním veřejném prostoru na internetu to vypadá zle, protože lidi nejsou schopní nic moc chápat.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Proto se trochu obávám o pověst té ezo-scény, protože i toto kafíčko o ničom je v očích veřejnosti šílenství. A to, co píšu já, je skandální a nepřijatelné pro tuto esoterickou komunitu. Proto se mi nelíbí, že by mělo být cokoliv s mimozemšťany taháno po soudech, ovšem jestli je Křešovka podvodnice, tak to tak stejně dopadne.

Běžná chápavost všelijakých duchovních lidí už nestačí na pochopení toho, čím jsem musela projít já.

GF byla v situaci, kdy nutně potřebovala, aby lidi aktivně programovali v těch dimenzionálních vesmírných systémech. Když to bylo děláno vědomě, šlo o přímý střet s tím vesmírným virem, s Drako strukturami řízení, které byly v tom systému stabilně načtené, protože to plně odpovídalo kosmickému zákonu. Aby se situace změnila, bylo potřeba, aby se člověk taky načetl do tohoto systému a vytvořil suverénní vládnoucí prostor, že člověk vládne, nikoliv bestie.
Bylo nutné ty zlé síly v systémech zlomit.

GF nutně potřebovala aktivně jednajícího člověka, protože v rámci toho kosmického zákona je pravidlo, že člověk musí prokázat kvality, odvahu, chápavost, ryzí záměr.
Aby bylo dosaženo základní mety přežití druhu, bylo nutné, aby to pochopil minimálně jeden člověk na planetě. Jednotlivec stačí, ale musí to být člověk, to je ta podmínka. Musí to být člověk, který ví, co dělá a dělá to dobrovolně.

Pak jsem se tedy načetla do těchto systémů jako stráž, jako člověk a musela jsem si v tom udělat místo, zabít a vyhnat ten vir, zlomit kosmické nároky sil zla, aby v těch systémech nemohly dále strašit.
Ty systémy jsou napojené na veškerý vesmírný a kosmický zákon, na všechny síly, které dokáže mysl člověka vyvolat.

Myslím si, že mnozí s tím systémem zacházejí nevědomě, že o tom vůbec neví - jde o to, že jakákoliv zásadní hnutí lidské mysli, pokud je dostatečně silné a ryzí, zarezonuje v těch systémech, zesílí se a změní dimenzionální prostředí.
Ale k přežití druhu byla podmínka, že musí jít o vědomý počin, s vědomím, že jde o zacházení s dimenzionální technologií.

Nikde se o ničem takovém nepíše, nikdo o tom nemluví. Jsem přesvědčená, že mi GF nastínila situaci, jak je. Že těch lidí, kteří přežili a tyto záležitosti pochopili, je málo. A že jsem v republice vlastně jediná s takovou znalostí.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Ty dimenzionální systémy jsou prastaré, jsou tu miliardy let. Postavila je, dle vlastních zážitků, jakási parta vesmírných instalatérů, která měla za úkol postavit takovou technologii zrovna tady, na této planetě - asi jako když jsou party elektrikářů, kteří staví vedení v různých oblastech. Postavili ji a šli dál.

To jsou inteligence z nad-galaktických rovin, z našeho pohledu super vyspělé, obrovské spirity.
Ty dimenzionální technologie jsou přímo napojené na vesmír a jeho inteligenci, ve smyslu "našeho vesmíru", tedy toho, který obýváme.
Jak jsem to zažila, tyto technologie sem byly dány na pokyn našeho vesmírného vědomí, právě pro účely zničení vesmírného viru.

Technologie GF jsou o řád na nižší úrovni. Galaktické technologie jsou sice pro nás naprosto fantastické, ale tyto vesmírné dimenzionální technologie je přesahují o celé dimenze a věky.

Jsou superinteligentní a plně podléhají toku vesmírné vůle a kosmického vědomí a zákona.
Načíst se do nich vědomě znamená dostat se do velice nadimenzovaných a prudkých stavů v energiích a prožívání a všechna individuální vědomí, která se v tom pohybují, musí sdílet stejné podmínky. Díky tomu se mi podařilo zničit vesmírný vir a Drakoniánské struktury v rámci toku kosmického zákona, protože jsem zavolala do těchto systémů černou díru nekonečna a sebe i je jsem vystavila stejným nárokům a tlakům.
Při tomto počinu jsem se vlastně bezprostředně vydávala Stvořiteli, přiznávala ten stav, že mě může kdykoliv vypnout a teď že aktuálně vzývám nejničivější kosmickou sílu, aby nás všechny "provětrala", mě i nepřátele.
Je při tom velice nutnou podmínkou, aby byl člověk ochoten podrobit a vydat se Stvořiteli v důvěře.
A to temní neumí, ti mají přístup ke Stvořiteli zablokovaný, proto je tento princip zničil.

Celý ten dimenzionální systém je jak prudký vítr, obrovské poryvy rychle probíhajících kosmických vyrovnávacích sil člověku nedovolují příliš velkou svobodnou vůli.
Nějak si jako zablbnout, to nejde. Jde se dostat do velice dobrých, harmonických i láskyplných hodnot, i do příjemně, harmonicky probíhajících dynamických stavů. Důležité je mít spojení s vědomím planety a dbát na její postoj, nedělat nic proti její vůli. Jak jsem ji zažila, je velice podpůrná. Dále je důležité neustále udržovat otevřený vztah ke Stvořiteli, jakmile se zatahuje schopnost plně se vydat kosmickému vědomí, je něco špatně.

V toku tohoto dimenzionálního zařízení se mi třeba objevují spojitosti mezi jednotlivými kultickými centry naší planety, někdy jim nějakým způsobem pomáhám, vidím změny, hlídám jejich stav, pokud mají vědomého strážce, ptám se na jeho, nebo její stanovisko.

Jsem přesvědčená, že se podařilo vědomou i nevědomou prací lidí a GF v těchto dimenzionálních systémech "nastavit" nový pohled kosmického vědomí na člověka. Že jde nahoru, že povýšil z otroka a ohloupené a zstarašené bytosti na suverénní božskou bytost, která odmítá nadvládu.

Podstatné je, že někdo, byť by to bylo skutečně jen pár lidí na planetě, to dokázalo pochopit.
Protože tím se dokazuje, že druh jako takový má potenciál i pro chápání vyšších dimenzionálních realit. I když to stálo obrovské úsilí a spíš bylo vše naplánováno ze strany nejvyššího kosmického vědomí do posledního puntíku jako neuvěřitelná a šokující "show", protože z ryze pragmatického hlediska byla skutečně takřka nulová možnost, že se jakémukoliv člověku ve stávající situaci podaří pochopit plně tak složité reality.

Zažila jsem, že existovala jakási 18ti členná skupina vesmírných zločinců, kteří měli k dispozici taky vesmírné dimenzionální technologie, které někde vyloženě ukradli.
Dokázali s tím s GF zametat docela snadno.
GF potřebovala dostat skrze člověka pod svou vůli, nebo resp. přesvědčit ty vesmírné technologie, aby pracovaly v jejich prospěch. Byl k tomu nutný člověk, jako zástupce naší rasy, obyvatel planety, ve vědomé práci v těchto dimenzionálních technologiích.

Když měli toto splněno, podařilo se jim minulý rok na podzim zneškodnit vesmírné dimenzionální technologie nepřátel a tím získali konečně technologickou i kosmologickou převahu na takové úrovni, že od té doby se v dimenzionálním prostředí našeho světa podařilo vyhnat obrovské množství starých zlých nánosů a planetu nastavit na uzdravující linii.

V informačním poli je řekla bych toto znát, podle mě velice ubylo nepříjemných útoků.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Ono nějaké povědomí o podzemních prostorách, kde jsou mimozemské a pradávné vesmírné technologie, pochopitelně je, ale není v tom skoro žádné solidní rozlišování.

Já to jasně rozlišuju na 3 vrstvy - podzemní D.U.M.B.S. prostory a základny, které jsou ryze armádního a pozemského původu je nejlacinější, nejnovější a nejpovrchovější vrstva.
Potom jsou mimozemské základny - ty mohou být od negativních i pozitivních ras, reptiliánské jsou prý i miliony let staré, Annunaki technololgie jsou staré několik set tisíc let, přičemž GF spadá pod označení Annunaki Elohim.
Nyní se rozmohlo označování všeho, co je "Annunaki" jako zla, což je určitě velice směšné a hrubé zjednodušení. V tradičním označování je Nefilim zlo a padlý anděl a Elohim normální anděl. Když jsem se ptala GF na toto označení, řekli mi, že to je strašně obecný pojem. Což asi je. Asi jako říct o člověku, co to je tedy za šmejda, nebo za anděla, co je zač.

No a nejhlubší a nejstarší, pradávná vrstva technologických zařízení jsou právě ty vesmírné dimenzionální technologie, které v centru planety vypadají spíš jen jako energetická záležitost, když jsem na ně získala trochu náhled, tak to vytváří obyvatelné prostory a technologická zařízení v podzemí v rámci stovek kilometrů pod zemí, s velice vyspělou vzduchotechnikou atd., pak je ale přelom a pak nic není, vše se navazuje podle nějakého spektra energií až zase v samotném centru planety, kde je jakési superdimenzionální střed toho všeho.

Takto to mám z vlastních zážitků.

Někdy se podobné zmínky objevují, že lidská mysl zachází se zařízeními v podzemí, asi je to hlavně v psychiatrických spisech.
Já bych řekla, že to je fenomén čarodějů.
A že to má reálné základy.

Obecně je ten můj zážitek kombinace toho, co je na normální alternativě dokonale rozděleno na dva směry, které spolu nijak moc nespolupracují.
Jeden je ezoterický channeling s obrovským důrazem na vlastní psychický rozvoj a udržování vysokých vibrací, což je zřejmě uklidňující verze pro lidi nechápající celou pravdu, pro lidi zaměřené až naivně pouze k duchovnu jako takovému.
A druhá věc je zákulisní exo-politická mela, jako je Benjamin Fullford, případně ten Dr. Salla, všechno je to těžko prokazatelné, fantastické a podivné a podle mě doopravdy kolikrát vyloženě prolhané.
Ač mají třeba v mnohém pravdu, evidentně manipulují veřejnost k technicistní a amorální vizi budoucnosti.

Pak jsou ti badatelé, jako je Chvátal, ten vychází taky z tvrzení různých insiderů, tzn. lidí, kteří poznali tajné vesmírné programy zevnitř.

A co se týká lidí psychicky spojených s mimozemšťany, tak já má svůj odžitý příběh, který apeluje i na spirituální, i na tu reálnou záležitost s podzemím a mimozemskou válkou, protože to všechno spolu velice souvisí.
Dřív stejnou syntézu obojího poskytovala i ta Válková, no ale jestli má dračí oči, tak se jí věřit nedá a může být taky jenom účelová dezinformátorka.
Já jsem se na ní málem vysekala a kdybych vůči ní zaujala větší úctu, tak mě mohla strhnout do zmatků, které by mě nakonec zničily.
Dříve docela dost velký počet žen říkal, že komunikují s Galaktickou radou - což byly jak to chápu klidné setkání, předávání informací. Co na tom bylo pravdy, těžko říci, protože dříve bylo možné naprosto vše a ve všem byl ukrutný zmatek.

Takže ve výsledku na tom všem něco je, ale mám pocit a třeba se pletu, že k tomu všemu poskytuju jediné vysvětlení, které doopravdy funguje.
Je to sice šokující a fantastické, ale podle mě to dává smysl.
A že takových jako já není víc, může být klidně tím, co mi vysvětlovala GF - že takto daleko se prostě celosvětově dostali jen jednotlivci. V této konkrétní záležitosti, přesně v této otázce komunikace s GF a pochopení těch dimenzionálních systémů a jejich významu a v otázce, jak se má člověk zachovat.



<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter