Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Amores Perros. Láska je kurva z kolekce /nght/gfx
Autor: tomash (Občasný) - publikováno 16.9.2004 (00:44:09), v časopise 7.1.2005
další v kolekci>
Music: "Tema Amores Perros + Atacama", "Long Cool Woman", Amores Perros Soundtrack


Poznámky k tomuto příspěvku
Mishka (Občasný) - 8.11.2004 > jéé, objevila jsem to sice pozdě, ale stálo to za to!
moc pěkné! D už teď dávat nebudu, ale v září bych ho dala! ;)
Dělal sis obal na CD s filmem, néé? ;)
Body: 5
<reagovat 
 tomash (Občasný) - 8.11.2004 > Mishka> děkuju moc;)
obal ne, jenom takový prázdninový kreslení po shlédnutí filmu:)
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 8.11.2004 > Tobě to čoveče došlo? Já to napsala, odeslala, ale uloženo v reakcích to nevidím, tak jsem myslela, že nějaka tech. chybka a už jsem to znova neměla sílu psát. :)
Asi si to ale jako obal CD s filmeckem vytisknu. :)
Kdy zajdem, pane, na pivo nebo teď už raději na svařák? ;)
<reagovat 
 tomash (Občasný) - 12.11.2004 > Mishka> taky mě to pěkně nachytalo:) nejde o chybku, všimni si dole u komentů odkazu "novější...". Mno nemyslim, že je dobrej nápad porcovat komenty na stránky, ale což už:)
bohužel ten obrázek nemám ve většim, čmáral jsem ho jedna-ku-jedný...

woow... to by bylo bezva... (btw u mě máš pifko/svařák, jestli pamatuješ:)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.11.2004 > tomash> jéé, ahojky.. to jsou kouzla a čáry.. to mě nenapadlo.. díky.. je pravda, že asi to dojde jen dobře fotícím mladým mužům.. ;) mi ne.. :)
a za co mám u Tebe piffko či svařáček? každopádně ale beru tak jako tak! ;)
<reagovat 
 tomash (Občasný) - 14.11.2004 > Mishka> dobře fotícím mladým mužům to opravdu dojde hned... nicméně mně to trvalo rok a půl:) ne, je to opravdu nelogický, poslední koment by měl být vždycky vidět někde pod příspěvkem...

to pifko za: http://www.totem.cz/enda.php?a=49466
:)
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 15.8.2005 >
Doporučil 
<reagovat 
wenusians (Občasný) - 18.9.2005 > bomba
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Black_rainbow (Občasný) - 20.11.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Duplika - 11.2.2007 > ahoj, nevíte, kde seženu české (v horším případě slovenské) titulky k amores perros?? díky napište mi prosím mail..
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 4 10
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter