Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Volání divočiny
Autor: Kelly (Občasný) - publikováno 25.6.2004 (10:45:00)

  Jelikož přes prázdniny neprobíhá autorské čtení ani v Řetězové, ani v Baráčnické rychtě, a jelikož by nám to chybělo, a protože má egil chatu a drfaust narozeniny ---> 

---> chystáme pro vás další přírodní naturální výjezdní literární akci ( = obvyklá zástěrka pro uspořádání bujného večírku v přírodě).

 

Kdy: Víkend 22.-23.7.2006
Kde:

Na chatě u egila. Doprava autobusem.

 

A tak pravil Idos, bůh  přehledného cestování a kazatel ohnivých kol: z Budějovické, stanice metra line C, jede každou hodinu autobus numero 322, jenž nás může dopravit do vytoužených Psár (směr Jílové). Pro ty, nutně netoužící po dobpravě po vlastní ose, kterážto je samozřejmě jednou možných variant - ale pozor pojede-li někdo mimo hromadný termín, tak dopředu říkám, že vyzvednout další příchozí se mi bude chtít jít tak maximálně dvakrát , takže ti, jimž nebude vyhovovat narhovaný čas, měli by se shodnout na několika málo alternativních - navrhuji čas odjezdu buď na 15:00 nebo 16:00; doba cesty je cca 30 min, jezdí to každou celou až do 22:00. Cena jízdenky pro jednu jízdu je 14 kč.

 

Vzhledem k tomu, že je nás víc, než je v chatě postelí - což je obvyklé - je zapotřebí vzít si s sebou spacák.

 

Dále je zapotřebí vzít cokoli, čím se nám chcete pochlubit... hudební kreativitou, básnickou kreativitou... tvorbou pohody atp. Hádky se nepřipouštějí a budou trestány muky pekelnými - a kdyby mi to snad někdo nevěřil, tek připomínám, že jsa Johanem Doctorem Faustem, mám věrnou smlouvu s Mefistofelem, jenž, jak obecně známo, je pravou rukou Lucifera!

 

Bylo by velmi moudrém, vzíti sebou i něco k občerstvení  - jakkoli omamného i neomamného.

...mimochodem v Psárech hostinec nachází se.

 

Časy odjezdů autobusů směr Praha pro následující 12:11, 13:11, 14:08, 15:08, 16:11... (každý jistě pochopil jak tahle posloupnost dál pokračuje )

 

Na všechny se moc těšíme.

Takže s sebou:

- spacák (spí se v chatě, lesní mužové a žínky podle libosti na zahradě nebo v lese)

- co kdo sní a vypije (je možno zajít na oběd či večeři do hospody)

- básně, povídky a další umělecké výtvory vlastní či cizí - kdo nic nepřiveze, bude donucen napsat něco přímo na místě pod dohledem redakce poezie ;o)

- něco na hraní (kytary, létající talíře, čela apod.)

 

 Další info budeme průběžně doplňovat, ale hlásit se můžete už teď!

 

Jedou:



Poznámky k tomuto příspěvku
 Kelly (Občasný) - 8.7.2004 > drfaust> v sobotu ve tři odjezd pro mě OK :o)
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 9.7.2004 >

Takže plánovaný odjez je zítra 322 z Budějovické (metro C) ve tři odpoledne. Bude nás tam stát asi víc, tak bychom se s těmi spacáky v ruce snad měli poznat... navrhuji sraz na zastávce minimálně pět minut před třetí... spíše deset. Budu Vás tam čekat. Budu mít v ruce modrý spacák a nějakej baťoh na zádech... bude-li ošklivo, tak černou větrovku... bude-li to  k udejchání, tak budu mít hnědou mikinu.

Moje číslo: 608 704 805

bohužel nemám kredit a asi ani mít teď nebudu...

egil s pájou už budou tou dobou na místě...


<reagovat 
pjer (Občasný) - 29.6.2004 > Vím, že jsem to předběžně slíbil, ale 9. - 10. jsem na festivalu v Litoměřicích. A přijet až v neděli je asi blbost, co? A to jsem se těšil na příjemně chaotický víkend! Tak někdy příště...
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 29.6.2004 > pjer> Tak se zkus v neděli ozvat, třeba se chaoticky zasekneme někde v pohostinství ;o))
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 8.8.2004 > pjer> tak tyhle Litoměřice to byly,choleriku ;-))

někdy mne až překvapí, jak velký přehled mám ve všech písmenkových součástkách Totemu:-))
<reagovat 
 pjer (Občasný) - 29.6.2004 > Kelly> už jsem psal doktorovi... mám zjištěný spoj, dorazil bych v neděli kolem deváté ráno... ale to určitě budete ještě všichni (dlouho) spát... a já po dvoudenním festivalu na tom určitě budu podobně...  Ale pokusím se. Piš si: pjer: 50% účast
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 29.6.2004 > pjer> a ne že nás budeš budit ;o)))
<reagovat 
 pjer (Občasný) - 29.6.2004 > Kelly> néééé! lehnu si k vám... a večer zmizím v Plzni
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 29.6.2004 > pjer> a zmizet v Gambrinusu by nešlo? :o)
<reagovat 
 pjer (Občasný) - 29.6.2004 > Kelly> 

ó ty metonymie!

V Gambrinusu mizím skoro každý večer...

Hlavně, že za chvíli zmizím z práce!!! JUCH!


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 29.6.2004 > pjer> víš jak se čte juch pozpátku? (ch je dvojhláska) ;o))
máme tu kolegu zo Slovonska, to mám z toho ;o))))))))
<reagovat 
 pjer (Občasný) - 29.6.2004 > Kelly> OH! OH!
<reagovat 
 pjer (Občasný) - 29.6.2004 > Kelly> není ch spřežka?
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 30.6.2004 > pjer> čo ja viem :o)
<reagovat 
antikval (Občasný) - 3.6.2005 > Ta je pěkná, tadle báseň, ta se ti povedla.
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 29.10.2006 > tak já bych se teda hlásim
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 30.10.2006 > šedé> to zní jako plán! ;o) taky myslím, že už je na čase to zopakovat, hihi
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter