Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pásovcova trable aneb SEX ZDARMA, BEZ KONDOMU A S KÝMKOLIV SI ZAMANETE
Autor: Rawen (Občasný) - publikováno 11.1.2004 (15:14:32)
TOTální E Magazín

byl jeden jednou pásovec

 

nohy měl

jak MRAVENEC!!!!!!!!?!

a touhou bolí jak pálí

 

mě to a zbyly na mě liché

utěrky

a komíhej se komínek

jak měsíc na nebi letí

tak daleko už nepoletí - pásovec!?!!!!!!!!???



Od nejnovější 
Poznámky k tomuto příspěvku
 
Kully (ano, ona) - 10.1. >   Ach jo.
<reagovat 
Paul Verlaine (zpit absinthem, mrtev) - 7.1.1876 > zcela v souladu s postupy patníkismu!!! Takže já bych to neuznával...
Body: 0
Doporučil nečíst 
<reagovat 
Kully (zbavena funkce) - 9.1. > NONSTOP01>  Ach jo.
<reagovat 
NONSTOP01 (Stále vařící) - 8.1. > Kully >  párky už jsou, ale nezbylo... :))))
<reagovat 
DeadGorbačov (Rejpal) - 5.1. > Sakra ... Ale určitě se mi to nelíbí!!!!!
Body: 1
<reagovat 
Kully (odhodlaná) - 5.1. > Bubák> můžu taky???
Body: 
<reagovat 
Bubák (postrach okolí) - 5.1. >  ano, na poezii.cz by to bylo vyřazeno jako plytké a bez hlubšího smyslu:o)))) jinak jsem ohromen, ochromen a překvapen, jako asi každý soudný člověk, kterému něco takového přijde pod ruku. Gratuluji. Jdu se pověsit na nejbližší banánovník...
992
<reagovat 
achichouvej (Děvečka) - 5.1. > truchliví po chřtán *** síla, jen je tam málo věrtochů a nikde se tam nemlátí žito
Body: 10
<reagovat 
NONSTOP01 (Stále online) - 8.1. > Naty> Už tam letim!
<reagovat 
paní Naty (Starý) - 10.1. >

a někomu se tu vařej párky!!!!

 


<reagovat 
paní Naty (Důchodce) - 10.1. > Nevíte někdo, kde mám bačkory? Body: 5 bodů
a bačkory 
<reagovat 
paní Yfča (Důchodce) - 9.1. > Uznávám, na tohle už jsem příliš stará. A navíc jsem si nevzala brejle... Přesto hodnotím kladně, mládeži!
Ročník: 1905
Doporučil 
<reagovat 
Kully (šéfredaktor na šikmé ploše) - 9.1. > Honáš Jájek> Já to mám taky...
<reagovat 
Felipe (Sklenář) - 10.1. > Díky.  Z hlediska pásovce jde o destruktivní kritiku společnosti a naprosté rozdupání a anihilace všeho, co nám kdy bylo svaté. poněvadž jsem vepř, nemůžu jinak než za štyri!
Body: 4
<reagovat 
bruneta (Jeptiška) - 10.1. > místy poučné, místy vtipné, ale pořád mi připadá, že by bylo hezké recitovat to někde pod improvizovaným balkónem v přírodním divadle a s patřičnou dávkou patosu, pak by to vyznělo, možná.:-) ale jelikož jsem tady od toho abych rýpala, tak mi to přijde nelogické a užvaněné, jako jsem já sama...
<reagovat 
ing. egil (Fosil) - 7.1. >

tý jo!!:)

 

správně syrová - poezie to je; považuji tuhle báseň za analogii, podobenství.. jenom tam mohlo být víc vápence!


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Honáš Jájek (Stále nespokojen) - 9.1. > Kully> Milá Kully, nutíš mě, abych vyslovil svou subjektivní "pravdu", abych mluvil to, co si opravdu myslím. Snad je to dobře.

Teď ale musím poctivě vážit slova...

Ano, nespecifikoval jsem, kteří autoři někomu lezou do zadku, protože se za prvé nechci hádat a za druhé to ani vědět nemohu, protože nemohu vědět, kdo hodnotí podle svého svědomí a kdo si dělá reklamu.
Ale jev alpinistický, abychom tedy zůstali u slušnějších slov, je podle mě naprosto jasný a zřetelný.
Jsi možná ještě šéfredaktorka, Ty vybíráš do časopisu, Ty máš velké slovo, nezávisle na tom, jaké píšeš básně. Každý chce být potěšen dobrým hodnocením, každý si chce myslet, že jeho básně jsou dobré, a tak se snaží dosáhnout toho, aby ho lidé dobře hodnotili.
Jsem potrefená husa, třeba si to teď myslíš, ale já, protože toužím také po příznivém hodnocení své poezie, dávám za každou cenu všem pětky (a taky zbytečně hodnotím špatně, protože to mám rád) a usmívám se křečovitým virtuálním úsměvem a používám slova jako - tohle mě fakt dostalo, tý jo, to je supr, fakt dost dobrý... Je to všechno virtuální stylizace, všichni se předhánějí v superlativech a slovech nabitých patníky (a je to do určité míry znehodnocování patníků) a dělají si tak reklamu. A to miluju.
To je smysl mého bytí.
Nevíte někdo co jsem tím chtěl říct?
<reagovat 
Kully (redaktor na odchodu) - 9.1. > Jonáš Hájek> Honáši, děkuju za upřímný názor. PS:Vážně :o)
<reagovat 
Honáš Jájek (Filozof) - 8.1. > Rawenova slova o vkusu, měřítku a názorech jsou velmi přesná.
A stejně, jako neúspěch básně neřekne nic o její ne-kvalitě, neřekne její úspěch nic o její kvalitě.
Souhlasím se všemi, a nejponíženěji právě s Rawenem - všechna hodnocení vyplývají jen z momentálního rozpoložení. Tato báseň se mi nelíbí.
Kully sama skromně přiznává, že je to jen fabulace mezi extrapolací a patníkem, a ještě k tomu totálně bez fantazie. Samas to řekla.
Tady je jeden smajlík: :o)
Taky se mi nelíbí, že je Kully takhle agresivní. To se mi vůbec nelíbí.

Ale taky se mi nelíbí posedlost autorů při hodnocení některých básní (nejen mých) a jejich křečovité hýření superlativy.
Začíná to připomínat rektální alpinismus a demokracii. Ne ovšem Tvou vinou, Kully.
Body: 1555
Doporučuji + pukrle 
<reagovat 
Kully (redaktor na odchodu) - 8.1. > NONSTOP01> Uděláš mi něco k večeři? Jsem úplně v hajzlu...
<reagovat 
NONSTOP01 (Stále online) - 8.1. > teda! pod tvejma věcičkama to žije! asi si půjdu ohřát párek. :))))
Body: 1
<reagovat 
Literární kritika DNES (zahanbeně) - 8.1. > aha, tak to byla moucha...
<reagovat 
Literární kritika DNES (povýšeně) - 8.1. > > rázná odpověd S.Rushdiemu! Pointu jsem našel v tečce nad i!!! Kakrblózní!
Body: 5
Mužný stisk ruky 
<reagovat 
Kully (pláče) - 8.1. > vzlyk
<reagovat 
Bárako (košiška) - 8.1. > Totálně s fantazií!!!!! ..... super! Dneska platím já!!!
Body: 5 piv
Dva rumy a buřtguláš 
<reagovat 
Kully (šéfkuchař) - 8.1. > Rawen> já se na to vykašlu, publikuju tady jenom proto, že mi to vždycky všichni odkývou a naházejí mi bobky a déčka a že jsem SUPRKINK, a teď se tady objeví někdo takle dobrej... Búúúúúúúú!!!! :-(((((((((( a ještě k tomu voní...:-(
<reagovat 
KečkEmmet (Kolemjdoucí) - 8.1. > Kelly> Nevite jak se mam dostat na nejaky porno dobry? jdu jenom tak okolo, tak ze se zeptam...
<reagovat 
Rawen (Červenající se) - 7.1. > I když - teď jsem si to po sobě prošel a řeknu vám přátelé, není to se mnou zas takový nahnutý!!!
<reagovat 
Rawen (Stále více obdivovaný) - 7.1. > Kully> 

ale vždyť je to úplná blbost - přečetla sis to vůbec? Co blbnete lidi!!!????


Body: 15775
Doporučil se 
<reagovat 
Je zas ucpaný odpad (Pravidelně) - 7.1. > interní hlášení...
<reagovat 
KullyVoči (stěží šéfredaktor) - 7.1. > RadimBobekZKlobouku> Já tam nic takovýho neviděla, asi je toho na mě moc, zřejmě už brzo složim funkci a pudu do důchodu. Dám to šéfování někomu mlačímu. Asi Naty...
<reagovat 
RadimBobekzKlobouku (Stále v klobouku) - 7.1. >

se teda ale musim přiznat, že mi trvalo, než mi došlo :o) super! hlavně to předpeklí a ten pocit frustrace ze ztraceného kondomu je odzbrojující!!!
a vůbec, já tě prostě žeru!!!


Body: +18.5
<reagovat 
Plevelity (Občasný) - 7.1. > Mě se líbyl ten pásovec, chtěla bych taky domu jedneho... Body: 5
<reagovat 
Kullyčka (Stále udivěnější šéfredaktor) - 7.1. > Rawen> závidím ti!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
William Shakespeare (Mrtvý) - 7.1.1599 > vážení, řeknuv si, že zastavím se tu jednou, mile potěšen jsem a bobky nešetře, vítám Rawena mezi námi, velkými!!! Přiviň se mi, bratře!
Body: 185
Odporučil 
<reagovat 
Kully (Ano,Šéfredaktor - ka) - 7.1. > Rawen> !!! Nádhera !!! Tleskám ti a klaním se ti k nohoum!
Body: 15
Doporučil 
<reagovat 
Kully (Pořád ještě šéfredachtor) - 7.1. > Rawen> Já se snad složym, todle je o pár tříd vejš, promiň... jak tě napadl rým - komínek, pásovec??? po něčem takle dokonalym prahnu už leta!
<reagovat 
Kully (Stále šéfredachtor) - 7.1. > Rawen> PANEJO!!!!! Dej mi chvíli na vydejchání!!!!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zapnout větvení    Starší>>>



Poznámky k tomuto příspěvku
Helen (Občasný) - 13.1.2004 > Dobrý nápad! :-))
Body: 5
<reagovat 
nin-ex (Občasný) - 13.1.2004 > chechéééé
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Perchta (Občasný) - 13.1.2004 >
no to je výron
asi vodo-tryskem, že, pane poďte si hrát!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
afro (Občasný) - 13.1.2004 >
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 14.1.2004 > perfektní sranda,navíc potěšilo,že jsem byl zmíněn.. a hrát si se zdrojákem, to chce taky trošičku toho umu...jo,jo...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 14.1.2004 > Chvilku jsi mě fakt zmátl, ale jen co jsem záhy pochopila fór, už jsem se pídila, kdo. Cením!
Body: 5
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 14.1.2004 > akorát tam máš málo vápence!!!:)))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
podiwýnskáreegea (Občasný) - 14.1.2004 >

....moment..musím se sebrat z podlahy a jít se schladit do závějí...to je šílenost:))))))

božínku, víš jak jsem vypadala blbě řehtajíc se po celém městě?!( jedna stěna takovou sílu neudrží).....

musím se  teď omluvat všem dopředu ať se necítí podezřele,když se jim z ničeho nic vysměju do ksichtíku...:) 

jen otázečka- první impuls na tu největší volovinu byl- pásovec, prosimtě poč?:))


<reagovat 
Arco (Občasný) - 13.1.2004 > ???
Body: 1
<reagovat 
 Rawen (Občasný) - 13.1.2004 > Arco> !!! Taky názor, doufám, že jsi nečetl jenom tu "básničku"
<reagovat 
 Arco (Občasný) - 14.1.2004 > Rawen> Četl jsem jen tu básničku, mám číst i něco jinýho?:-)
<reagovat 
 Rawen (Občasný) - 14.1.2004 > Arco> Ehm, přece jen o krapítek důležitější je ta debata pod tím dílkem
<reagovat 
tomash (Občasný) - 14.1.2004 > Oh, všechna čest...:))
ukázka, že je tu dovoleno trochu moc, podobný srandičky či vtělování do uživatelů tu neni problém, ale aspoň je sranda:)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 14.1.2004 > Nezbývá než se připojit a pochválit Rawena.
Body: 5
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 14.1.2004 > sem se nenašel...to mě nikdo nezná?
Body: 5
<reagovat 
 Rawen (Občasný) - 15.1.2004 > al-ash> Třeba příště
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 15.1.2004 > ty vogo...sem si toho všim až teď , to je bombááááááá:o)))vynikajícííííííííííí:o))))))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
unseen (Občasný) - 16.1.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Přáníčková víla (Občasný) - 15.1.2004 >

Co to tu je za nový bodování, přijdu si jak na hodně divným totemu a ke všemu obtočená...jako pásovec?!!!!!?

Rawenku, tohle je úžasný!

Dostalo víc než víc..a nemám slov.


Doporučil 
<reagovat 
 Rawen (Občasný) - 16.1.2004 > Přáníčková víla> Hihihi, děkuji
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 15.1.2004 > jen si mě ďáble, představil moc sofistikovanýho.....sem větší lopata, vole....:o)))
<reagovat 
 Rawen (Občasný) - 16.1.2004 > quentinbubakoff> Příště ti tam přiletí nějaká ta vulgaritka, neboj :-)))
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 16.1.2004 > Rawen> jo a jak řikala letuška, pěkně si mě urazil parchante:o)))))))......kurva, depak, je pro mě velkou ctí, že sem už parodován.......to je báááječnýýýý:o)))
<reagovat 
 RadimP (Občasný) - 16.1.2004 > quentinbubakoff> 

neřiká se "urazil", ale "nasral", v Tvym případě, chlape :o))))


<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 17.1.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 17.1.2004 > Asi jsem nějak nepobral, co se tu děje...
<reagovat 
 Rawen (Občasný) - 17.1.2004 > drfaust> Líbí se mi takhle mást lidi :-))) asi jsi jeden z těch, kteří si u tohoto příspěvku přečetli jenom tu básničku nahoře a ty komentáře pod tím přeskočil...
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 17.1.2004 > Já ty komentáře obyčejně čtu, ale je jich tu už tolik, že mě to odrazuje...

K textu.

Mě to nijak nezaujalo... a tak jsem nějak neprobral ty doporučení... možná bych to pochopil, kdybych si přečet všechny ty komentáře....
ale je jich tolik... promiň.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 18.1.2004 > drfaust> ty doktore, že ty si zase pár dní v kuse chlastal....:o)))todle nepochopit čéče.....nějakej mravenec, vápenec...vo to tady neběží......:o))
<reagovat 
 no-next (Občasný) - 17.1.2004 > drfaust> esli vony ty doporučení nebudou za ty komentáře, co myslíš?
<reagovat 
 drfaust (Občasný) - 18.1.2004 > no-next> co já vím... nečetl jsem je...
<reagovat 
 no-next (Občasný) - 18.1.2004 > drfaust> chyba. pak se nediv tý dávce doporučení...
<reagovat 
Skafloc (Občasný) - 18.1.2004 > Jooo, to je moooc pekny... ale ze to jednomu konovi trva nez na to prijde...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
probably (Občasný) - 17.1.2004 > Jsem uražena, protože tam nejsem
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Rawen (Občasný) - 19.1.2004 > probably> Ajaj, máš na to právo, na tebe jsem úplně zapomněl!!!!!  
<reagovat 
NewOld (Občasný) - 19.3.2004 >  ..jsi docela dobrý číslo, že?
Body: 5
<reagovat 
g morr (Občasný) - 7.4.2004 > Tak znovu a kruci: doprdele doprdele doprdele!!!
Doporučil 
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 8.4.2004 > g morr> jo, tendle si udlal prdel ze všech - divim se, že nedošlo k exodu ;o))))
Doporučil 
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 8.4.2004 > Kelly> eště žes mě převolala zpatky, mosím si to oložit.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 8.4.2004 > g morr> eštěžě kňečemu semtudo brá ;o)
<reagovat 
 Rawen (Občasný) - 8.4.2004 > Kelly> Co je to tady zase za bordel!!??!?
<reagovat 
čtenář katalpan - 24.1.2005 > to snad neni možný ....kdybych neviděl -neuvěřím.... na palici!!!
<reagovat 
fff (Občasný) - 11.2.2005 > jak to, že tu neni zkrveživ?
<reagovat 
 Rawen (Občasný) - 11.2.2005 > zkrveživ> onehdá jsi tu ještě nebyl, nebo byl ale pod méně napadnutelným nickem :)))
<reagovat 
ariel (Občasný) - 5.2.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 6.2.2006 > wow, máš můj obdiv za tu práci :)
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 2.12.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 2.12.2006 >
<reagovat 
Bílý Tesák (Občasný) - 2.12.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 1.11.2007 >

ukládám alespoň zpětně...

+lehká nostalgie po "starým Totemu"...

 


<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter