Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Odpadkový koš
 > Odpadkový koš
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
zajíček se v jamce honí sám
Autor: ziggy (Občasný) - publikováno 18.9.2003 (19:27:30)
Veronika Hornerová 
  • 

Metafory v praxi...  
(17.10.2002 13:58:46 )
Já i manžel milujeme poezii - sebe už méně. Oba se jí věnujeme takřka dnem i nocí a nekedy aj poobede, podílíme se na literárních pořadech  festivalech a rózných mecheche všeho druhu, ale hlavně píšeme, píšeme a píšeme. Není snad proto divu, že jsem svého manžela poznala na jednom literárním serveru. V té době jsem byla členkou redakce poezie, do které můj manžel pravidelně posílal své hovadiny.

Z prvu jsme si povídali jen o poezii. O jeho textech, o mých textech, o sexu a jeho úchylkách které provozuje na mladých děvčatech 

 ... a nevím proč, dostala jsem bláznivý nápad a pozvala ho na své narozeniny, které jsem slavila v jedné pražské restauraci se svými přáteli. Opravdu přišel... vydržel až do konce, byl šaramantní, vtipný, perverzní a ohromně mu to slušelo. Po oslavě jsme se rozloučili a každý zamířil ke svému domovu. Bylo to naše první setkání ... Rozhodně však nemělo být posledním.

Kdy jsem se do něj zamilovala? Možná už na svých narozeninách. Nevím. Jisté je, že si mou lásku pojistil hned na první schůzce kde mi ukázal své vybavení. Sešli jsme se v té samé restauraci, popovídali beze svědků a abychom si užili trochu romantiky, jeli jsme na vyhlídku na Prosek kde zas ho vytasil, já tam bydlela a sousedi byli divní. Snad třikrát jsem ho ujistila, že je to v pořádku, že jim to nevadí že to dostanu a že se nemůže nic stát... ale stalo! Tehdy ještě svobodný básník zahučel do mého nemalého ďolíku a proděravěl mi výfuk. Bylo mi mizerně. Pocit, že jsem mu svou nepozorností zničila jeho vybavení, mně úplně rozhodil.

Stála jsem na vyhlídce, svobodný básník mlčel, já byla nervózní, pořád jsem se mu dokola omlouvala... Jen tu a tam řekl, že je vše v pořádku. Teprve po chvilce jsem si všimla, že chodí kolem mě dokola jako ježek. Tma a nikde nikdo. Jen svobodný básník v kabátě po paty, který na proseckém kopci chodil kolem mladé holky dokola ... beze slov a s cigaretou v ruce.. Samotnou mě překvapilo, že můžu být ještě více nervózní... Vždyť jsem ho moc neznala.

Nakonec jsem to nevydržela a špitla jsem, jestli je všechno v pořádku. A proč pořád chodí dokola kolem mne. Usmál se a řekl mi: "nic, jen se ti snažím zamotat hlavu a kurevsky mě to lochtá mezi nohama... "

Podařilo se. Za půl druhého roku jsem se za muže, kterému nevadilo, že jsem zavinila na druhé schůzce amputaci jeho ´šéfredaktora´ jak mu žertovně říkal , provdala o půl noci na Vyšehradě. Všude hořely svíčky, pochodně a kolem dokola Myslbekových soch nám naši přátelé

pospevovali ó tanenbaum. Na vzdory veškerým hadičkám měl zdenda tu noc moč na zemi... ale to už je zase jiný příběh...

Ps: jen má kamarádka, když jsem jí o našem seznámení vyprávěla, sarkasticky poznamenala: "můžeš být ráda, že tebou neprošel skrz ..."

 

obrazek [http://212.80.76.22/zajeetchek//zajicek.jpg]



Poznámky k tomuto příspěvku
 stanislav (Občasný) - 1.10.2003 > rebecca13> hezkys to sepsala, jsi milá žena... :o))
<reagovat 
eirene (Občasný) - 22.9.2003 > já taky nechci nic hrotit, mám vyhroceného kolem sebe víc než by mi bylo libé
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 22.9.2003 > eirene> 

to je dobrá zpráva - teda první část Tvý poznámky, druhá je už drobátko horší...


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 23.9.2003 > stanislav> Hele Stáníku, Montíku, co budete dělat, až Lyryk nebude v dosahu, vy si ho snad budete muset vymyslet.
Body: 2
<reagovat 
 poetry4ever (Občasný) - 2.10.2003 > stanislav> :-))) ještě že se tady ocitl i ten originál, to bylo potřeba :-)
Doporučil 
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 23.9.2003 > Luk Malér> 

až Lyryk přestane bejt zajímavej, pustim se do Tebe, začnu klóbrcama...


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 24.9.2003 > stanislav> No jo psát vo něčem, čemu nerozumíš. Proč si tam nedal Štětináče?
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 24.9.2003 > Luk Malér> na pokrývky hlavy jsem kabrňák, zatim jsem ti to neříkal, ale tuhle věc studuju už dlouho, a rychlonožka je náhodou dobrej plantážník!
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 25.9.2003 > stanislav> 

Studova. studoval... ALE NENOSIL CHACHÁ. Štětináč je zas takovej plastičtější - jako literárání postava.


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 25.9.2003 > Luk Malér>   ...si chytroň, co nadělám...
<reagovat 
poetry4ever (Občasný) - 2.10.2003 >
<reagovat 
poetry4ever (Občasný) - 6.10.2003 > kuk
<reagovat 
poetry4ever (Občasný) - 6.10.2003 > ziggy? proč to tady nefunguje? tady se už nedá nic připat? když je to v koši?

r13
<reagovat 
poetry4ever (Občasný) - 9.10.2003 >
<reagovat 
eirene (Občasný) - 22.9.2003 > Stanislave, je logické, že každý máme jiný smysl pro humor, ale taky každý můžeme vyslovit svůj názor.A já ten svůj měnit nebudu jenom proto, že ziggy je jinak sympaťák a že tobě můj názor připadá zřejmě zbytečně moralizující.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 22.9.2003 > eirene> 

nikdo nikoho nenutí měnit názor, já si melu svou, vy svou, vždyť co se děje? mlátíme se něčím po hlavách? vy máte svou pravdu, a já jen více či méně oponuju, o nějaké hrocení nemám zájem, proč bych to dělal, brát věci nějak příšerně zarputile, to mě moc neba... brm.brm.

mít na věc různé pohledy a nedělat z toho vědu - je to, co písmáku scházelo, proč to zavádět i jinde?


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 22.9.2003 > eirene> 

ještě taková douška: někdy mi mirosláwkovy humory přišly dobře ujetý, ale nikdy mě nenapadlo ho za to mazat, navrhovat mazání a podobně, žádat ho, aby to smazal sám, spíš jsem se tomu tlemil, nechtěnému humoru v tom "humoru".

asi to bude tím, že nejsem o nic menší dobytek, a s chutí se k tomu přiznám, co mi vadí je ta věc, když někdo proti něčemu horuje a sám není o nic lepší, má stejné výbuchy a choutky škodit... (to není na wopiho)...


<reagovat 
 poetry4ever (Občasný) - 2.10.2003 > stanislav> hůůůůůů čtu si to znova a znova a a ruka mi tak drkoce po myši od smíchu, že to snad ani nejni možný....aúúúúú...ten originál je ještě směšnější hůůůů

ziggy, tie močopúdne periody? stale na ně čakaám...

<reagovat 
 poetry4ever (Občasný) - 16.10.2003 > stanislav> čauky - napadlo mě, že kdybyste neměli tuhle sobotu 18.10. co dělat .-) tak pořádám hrabání listíčka a autorské čtení v Propkopském údolí - pár lidiček se už přihlásilo, dalšími se nechám asi překvapit. :-)

program:
9:00 sraz u mě doma - nám.14 října 8 (u Anděla) - Praha 5
9:30 odjezd do Prokopáku
10:00 - hrabání listí v Prokopském údolí - všem dorazivším budou na adrese k Dalejím 480a zapůjčeny hrábě na shrabování listí kaštanů napadených klíněnkou jírovcovou (hrábě zapůjčí Spolek pro ochranu Prokopského a Dalejského údolí)
12:00 rebecca13 bude odvážet listí svym starym formanem do určeného kontejneru
13:00 opékání čehokoli dobrého na ohni - povoleno přímo v Prokopáku
14:00 výlez na skály a vyhlídku nad Prahou /pokud bude zájem / a autorské čtení pod širým nebem /kdo bude chtít číst - vemte něco s sebou/

srdečně zvu a těším se na hojnou účast

kdo chce přijít, nechť nějak dorazí, kdo chce hrabat listí, volejte mi dnes a zítra dopoledne na číslo 777 70 36 11 - dojdu na magistrát pro papírový pytle na listí. kdo nechce hrabat, může dorazit i později na opékání a čtení.

r13
<reagovat 
poetry4ever (Občasný) - 12.11.2003 >
<reagovat 
poetry4ever (Občasný) - 12.11.2003 >
<reagovat 
Shammann (Občasný) - 3.3.2004 > Nerad to přiznávám, ale docela fest sem se bavil...a to zrovna TV Nova nepatří k mýmu top 100000000xxx

Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
turbo (Občasný) - 20.11.2004 > Odpad splnil svůj účel - vzbudil pozornost. Škoda, že ta duševní poluce je od chlapa.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 21.11.2004 > turbo> no ono to neni od chlapa.
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 1.6.2005 >

 


<reagovat 
born to be child (Občasný) - 1.6.2005 > já nejdříve myslel, že je to její zpověď!
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter