Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Český lev a změny světa
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
 Kiki_ (Občasný) - 17.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

Nejsem pro globalismus, ale těžko se popisuje něco pro co opětně nemám ani slovo. Kapitalismus není perfektní a dlouhodobě se zhroutí sám do sebe - má ale jistou volnost, kterou totalismus nebo komunismus nemá a to jediné na něm oceňuji, že je tam volnost pro ten vesmírný zákon tu má větší pole působnosti. Viz. podnikáš jako prase? profituješ na ostatních, ok bankrot protože nikdo u tebe dělat nebude a nakonec tě sežere exekuce kterou neplatíš - takových hovad tady je, co si myslí že mohou sekat dluhy hala bala, ti se už dááávno majetku zbavili a razí si cestičku "když nic nemám, nikdo po mě nemůže nic chtít", a čekají až se spasí Gesara... Tihle lidé čekají na to spásné oddlužení co tady každých pár let je, aby opětně zase mohli sekat dluhy. A to oddlužení je nefér vlastně vůči zase jejich věřitelům, kteří to platí z vlastní kapsy. Ale holt je etické, myslet na sociální případy a odpouštět jim dluhy které dělají čistě záměrně, protože to jsou idioti. s těma si to podle mě vyřídí vesmírný zákon sám - lidi to nebudou cítit jako dobrou věc, nebudou tam chodit, takoví lidé pojdou od hladu sami. Poctiví a slušní lidé s dobrou vizí ale proč by neměli mít volnou ruku? Když si jí zaslouží? A oni sami se musí zasloužit, ne že je někdo někam postaví a dá jim stálý a nízký plat a řekne "dalších 50 let budeš dělat tohle a za odměnu dostaneš důchod"... Vidím velký posun v lidech, kteří právě toto myšlení upouští a začnou se chovat reaktivně. A ne že jsou někde uvázáni na celý život jako psi.

I socialismus má v tomhle plusy a mínusy, a tak bych nekopírovala od obou nic co se nepovedlo, naopak, vzít to, co bylo dobré, šlapalo to a zkombinovat to. Co jsem koukala, tak nikdo ještě nevymyslel název pro ideální formu společnosti. Demokracie nefunguje, socialismus v jaké podobě tady byl taky nefungoval, totalismus ani diktatura nefungují (aneb. jak řekl jednou Kanyza v Hospodě "každá vznešená a ušlechtilá myšlenka, když je znásilněna, a vtloukána do hlavy metodou norimberských trychtýřů, zcela zákonitě vzbudí silnou reakci." )

Aneb. viz toto video:
https://www.svedomi-naroda.cz/2023/01/13/rozhovor-s-danielem-sterzikem-alias-vidlakem-bloggerem-a-zemedelcem-o-sobestacnosti-soucasne-krizi-i-hnoji-ktery-je-lepsi-uklizet-i-kdyz-smrdi/

Tam mě zaujalo to, že se pán přiznal, že je patrně pro monarchii, jelikož naposled tu bylo dobře když tu vládl Karel 4, za Masaryka podle mě taky nebylo špatně, ale holt ani jedno z toho se už nedá vrátit ale evidentně na těchto dobách bylo něco, díky čemu mohlo být dobře. A nebylo to tím, co to bylo za vládní formu, ale kdo se dostal ke kormidlu.


Státy se momentálně chovají tak, jako kdyby všechno co vlastní - ať už půdu, lidi nebo nerosty, jako kdyby to bylo zboží se kterým se dá obchodovat. A je pak fuk, jestli se jedná o demokracii nebo socialismus, tohle je špatný přístup a může se projevit v obou formách vlády. Stát by tedy neměl vlastnit nic, co může brát jako prodejní zboží, když s tím takto nakládá, nepatří mu to do rukou, protože akorát zneužívá svého postavení že "je pánem té země". Ale co si budem, nakonec je to jenom lidech, stát je jen instituce a záleží jak ho lidé vedou.
Já prostě vidím případy lidí kolem, a možná že mám i zažito, že šlechtic nutně nemusel být zlý člověk, když to bral tak, o lidi a půdu s láskou pečoval, prostě to asi moje duše nemá zažitý ale neumím to hodit do jednoho pytle pod názvem restituce a spol. Stále jsem schopná vidět jednotlivé případy, kdy to přineslo i dobro. Ale prostě, asi tu už mám něco odžito a na plno věcí se dívám opravdu jinak. Jestli ty nejsi "místní" a opravdu nejsi ani sžitá s tím, že žiješ s lidmi a nepovažuješ se za jednu z nás, a vyloženě nás všechny nesnášíš a máš k nám odpor a vězní tě to tady, tak ano, je to možný že nevidíš pak i ty jednotlivé příběhy malých jedinců, vidíš to co se píše v tisku a co se říká v televizi, a že tam jsou ti hrabata předváděni jako mamonáři co tady dojí stát, o tom žádná, i církev podojila stát, sakra že jo. Ale podle mě, ten poměr toho zabavenýho majetku a poměr kolik tu bylo šlechticů - tak tolik šlechticů jsme v českých zemích možná ani nikdy neměli, zabavovalo se i normálním lidem, kteří svobodně a dobře podnikali, žili si své malé životy a pak najednou je někdo okradl, onálepkoval, hodil do společného pytle a hned na ně prskl razítko "vyřízeno". Upřímně, ještě dneska když se někdo zmíní, že je majitel nemovitosti a někdo, kdo ho vůbec nezná, o něm hned začne tvrdit "no jó, milionář" tak se ze mě vyvalí smích nad tou blbostí, jak ty škatulky závisti a nenávisti fungují. To jsou mnohdy tak nereálné představy, že když někdo něco má, že mu to nese miliony, to není mnohdy vůbec pravda! A je to hnusný!

A proto zase já, nemám úctu k instituci, nemám k ní respekt, protože instituce je pro mě jenom razítko za kterým se stejně skrývají loutky globalistů. Momentálně tak, jak Fiala a spol. nakládají se státem, tak prostě než tohle, tak ať takový stát raději nevlastní nic, nebo ať neexistuje vůbec. Čím méně mají nástrojů, tím lépe. Teprve až bude v čele státu někdo, kdo nebude nakládat "se státem jako s firmou" ale jako s vlastní zahradou, kterou si bude s láskou a respektem hýčkat, pak ano. Ale do té doby...stát je stát a tady ho řídí nezodpovědná hovada.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.1.2023 >
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.1.2023 >
<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 17.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

No, pro mě je hlavní důvod opravdu ten - příklad, když člověk vyleze ze školy, tak že hned do práce a makej tam 50 let. Žij sterotypem, nikam nejezdi, rozhodneme-li se že tě nemáme rádi, tak tvoje děti si nemohou vybrat ani školu co chtějí... ženský hned v osmnácti si vezmou prvního frajera kterej na ně upadne, co na tom že jsou oba zelení jak jarní tráva, nepřipravení založit rodinu,
budujeme socialismus... zkušenost nula, zážitky nula, vědění o sobě nula, ale jdem hned zakládat rodinu, protože stát má nějakou kontrolu porodnosti a zrovna vypsal že budou slevy na rodiny s dětmi a zahájil výrobu kočárků, tak hrrr hrrr ať se na nás dostane...

Dneska jsou energie rychlé, rychleji se žije, pohyb je změna, ne stagnace. Některé prvky socialismu jsou už moc velká dřímota na nás dneska, moc stereo, moc zatuhlý. A to se podle mě dneska nedá. Hlavně se sem podle mě roděj děti které už vůbec si na tohle hrát nebudou. Jejich komunity cítím že budou mít složení a pravomoce podle respektu, ne podle titulů a hierarchie.

Prostě koncept dobrý, jednu dobu jsem socialismus taky prosazovala jako dobrý - že všichni jsou si rovni, bratrství atd. ale v PRAXI to tak nějak nefungovalo - na lidský úrovni, mezi lidmi. V praxi si byli někteří prostě rovnější a někteří ne. V praxi se prostě některým vzalo, aby se jiným mohlo dát. Pro mě to je těžko vysvětlitelný, ale asi ta všudypřítomná socialistická byrokracie, plánovité výroby a rozhodování podle toho jak se to hodí tamtomu soudruhu a tamtomu a faktor lidství je tady zase šoupnutý do tabulek. Plno lidí si začalo plnit sny až když přestali mít takto svázané ruce. Prostě z tohohle extrému bych ubrala, a nenazývala to socialismem. Jako, on ani název sociální demokracie vzhledem k minulosti nezní zrovna dvakrát ok, ale řekněme že socialismus, který by respektoval soukromé vlastnictví a podnikání, proč ne.

A již jsem říkala že co se týče hospodářství tak to nevím, je možný že tam to fungovalo, samostatnost ano, to nepopírám že tam to bylo pořešený, ale mezi lidmi to prostě dokonalé nebylo. Byly třeba dobře nastavené důchody - byly dřívější takže babičky ještě zažily svá vnoučata ve věku kdy si je mohla užít...ano, jak říkám, přednosti tam byly, ale nebylo to dokonalý. A pro naše nynější potřeby vzhledem k tomu co se ve světě děje, to si neumím představit. Ať už kritizuji ezo cukřenky jakkoliv, nebo new age a jiné tyhle srandy, tak stejně jako oni, bych prosazovala volnost a svobodu. A pro mě prostě není svoboda, když pár hlavounů se rozhodne že teď se pojede tahle výroba a naženem do továrny tolik a tolik občanů aby plnili tolik a tolik plán, co na tom že to nechtějí vůbec dělat, že se chtějí realizovat jinde, prostě my to tak chceme a šlus.

Když se třebas podívám na staré filmy - Jan Hus a Jan Žižka, tak tyhle filmy opravdu mám ráda a v zásadě tleskám tomu náboji co tam je, ty myšlenky soudržnosti a bratrství (také v jaké době to bylo natočené že), ale vždy mi tam připadá už trochu přes čáru když se to začne otáčet tím směrem, že to rozhoduje absolutně o každém prvku života člověka. Když se až moc tlačí na pilu. A nevím jak jinak to popsat. Ale začínám chápat, že naše pojetí stjného slova je prostě odlišné, protože já to vnímám z té lidské úrovně a ty opravdu z té nadcivilizační nebo tak.

A tak jakou formu "vlády" mají v GF? Nebo na nějaké konkrétní planetě? Mě je jasné že historicky tu ani nemůžeme navázat na nic, co by nám do budoucna fungovalo, protože pokud by to bylo stoprocentní, tak by to hlavně přetrvalo a nešlo to ani rozložit zevnitř. Já si umím představit skvělý život za jakékoliv formy vlády a hrozný život za jakékoliv formy vlády, byť by se tvářila seberůžověji. Pro mě, je to vždy a vždy o lidském faktoru, který to vede.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.1.2023 >
<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 18.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

No jo, ty to bereš ideálně kdyby byl socialismus v té původní podobě, která je zamýšlená - teoreticky ano, prakticky je to v jistém slova smyslu nemožné aby to byl čistý a jen čistý socialismus a aby to fungovalo, lidi k tomu stejně budou mít averzi, protože to tady bylo protlačováno násilím a myslím si že v genech se to docela nese.

Také - a to je hlavní případ který se snažím celou tu dobu vysvětlit - že záleží na lidech, ne na vládnoucí formě.
Neumím si představit, že by se řeklo "socialismus, ideální metoda vládnutí, jdem na to" a zavedli bychom socialismus s figurami v čele státu jako je fiala, pavel, černochová, pekarová, rakušan a spol. tihle lidé, jsou kreténi a budou to kreténi i kdyby tady byl socialismus, monarchie nebo jiné zřízení, je to naprosto jedno. Stejně zkroutí veškeré formy ve svůj prospěch, jsou zvyklí jen šlapat po mrtvolách, nic jinýho.

Stát jsou lidi, A jedině lidi určí svým chováním a svou morálkou, jestli se povede dobře nebo ne. Ona třeba demokracie, kdyby měla ekonomické a ekologické mantinely - třebas by nešlo růst donekonečna po vzoru kapitalismu, a že ze zákulisí by nerozhodovaly jiné figury a jelo by se poctivě, mluvila by se pravda, pak ano, lid by ideálně volil podle svých preferencí, nikdo by si na nic nehrál, umím si představit že by to fungovalo. Ale rozpad téhle civilizace je tak velký, že za momentálního složení lidské populace, nebude "ideální" prakticky žádná forma vlády... za chvíli bude forma vlády alá kdo bude mít větší klacek v ruce nebo kdo bude mít ostřejší vidle.

Nikdy nebude stát jen nějaké zřízení, vlajka, státní symboly a čára na mapě - nebo potažmo budovy...stát jsou lidi kteří v něm jsou, a kteří ho vedou. A do budoucna prostě očekávám něco víc a něco lepšího než tu už bylo, protože to co tu bylo se nepovedlo právě z důvodů že to bylo vnucováno pod nátlakem a proto se to nepovedlo.

"Já jsem přesvědčená, že kdyby se do SSSR pořád nesralo CIA a nechtěli je za každou cenu zničit, že by bylo dost prostoru k uvolnění středního podnikání.
Jenže protože to vyžaduje povolit režim a zvládat větší pohyby a mumraj lidu a celkově zpestřit a zároveň udělat složitější společnost, nemohli si to dovolit." - no právě, možná že kdyby tenhle případ nastal, lidi by víc a dobrovolně tuhle vládu sami chtěli, jenže tam byla už dávka společenské vyčerpanosti z té šedi, omezení a celkově...změna je život a ty změny docela citelně chyběly, proto taky tolik lidí naskočilo na to volání že západ je jiný, že to tam tepe, že to tam žije, že je to něco v jádru shnilého, no to jsme viděli až potom, přes to pozlátko na povrchu není vidět.

Jako třeba nastane socialistická vláda a nebudu s tím mít problém... ale doufám že tou dobou budou lidi už prořídlí a že zůstanou lidi se zdravým rozumem a ne cvoci co dělají zákony o zvaní cizích vojsk na naše území... protože silně pochybuji že mají v plánu pozvat zrovna vojáky z Ruska... Jsou tady prostě jisté zákony které mají být od toho aby lidi ve vládě si nemohli dělat co chtějí, a hle, přesto si dělají co chtějí, není jim ani hanba.

To prostě není o formě vlády, oni by dokázali každou formu zničit a rozvrátit. To je stejný jakože nejsme připraveni na přílet GF - nemáme IQ na to potkat jinou mimozemskou rasu, nemáme IQ už si ani tady sami vládnout v jakékoliv podobě. Nechci se zastávat cukřenek, ale celou tu dobu mi bylo jasný že v tomhle měly tak trochu pravdu - na co tady vítat jiné vesmírné rasy, když se ani jako hostitelé neumíme sami dát dohromady? Je to jako když si manželský pár pozve hosta a ten host pak celou tu dobu trapně sleduje krvavou manželskou hádku a musí čekat až se dohodnou. Není lepší aby si to manželé vyříkali ještě před tím než návštěva dorazí a pak budou za jedno? Prostě nejsme připravení na kontakt, když si neumíme tady udělat pořádek ani mezi sebou. Opravdu musí řada lidí odejít, aby tu nebylo takové dusno, ti Flégrové a jiné vylízané mozky už tady přesluhují, měli být jako první a v krematoriu je už měli zametat na lopatku. Zbytku ještě nějakou dobu potrvá, než spočítá škody, uvědomí si, kolik nás vlastně zbylo a s čím se dá pracovat a uvolní se i kolektivní vědomí od těch blitek co tady šíří ti šílenci. Strhnou se 5G věže, přestane se čekat na bílé klobouky, přestane se doufat že nás spasí Trumpetka s Dianou a zkusíme tady vůbec vykřesat něco použitelnýho z tý ekonomiky co nám tu zbyde, pak samozřejmě že bude každýmu buřt, jestli ta továrna bude patřit Babišovi nebo ne, bude třeba jít se zaopatřit takže si to lidi prostě vezmou, s tím souhlasím, ale aby přišel stát a začala si hrát zase na to že všechno je všech a v konečném důsledku by na tom byli nejvíce biti právě ti, kteří nic nemaj... tak to by nový stát začínal zase opětně na něčem, z čeho by lidé měli hořkost v ústech.

A opravdu, je to o lidech, ne o učebnicovém předpokladu že když to funguje na papíře, bude to fungovat i s lidmi.
"Galaktická federace má životní standard, kdy mají v podstatě to, co chce NWO. Tedy nic nevlastní, ale všechno mají.
Jenže, oni jsou duševně někde úplně jinde." - ano, to je právě ten rozpor toho kdy to může fungovat a kdy ne... a bohužel zatím jsme na té škále kdy to fungovat nemůže, ale také pochybuji že lidé na jiných planetách kde to funguje, když chtějí jít dělat něco jiného, nebo se rozhodnou trochu vybočit z nějaké škatulky - že hned z nich někdo dělá politické vězně, hážou na ně špínu a pojmenují je třídním nepřítelem. Nemluvím o zločincích, mluvím jen o lidech kteří chtějí prostě trochu vybočit ze zavedených zvyků, zavedeného režimu a zkusit něco nového... oni tam určitě nic takového svazujícího nemají. Tady a to bylo a je to prostě minulost, kterou si v sobě neseme.

" Ale oni vyrůstají od malička v hmotně bezstresovém prostředí. " - no přesně... tohle nás druh nezná už dlouhá tisíciletí, a i když vědomě se budeme snažit, podvědomě a v DNA máme zapsané jisté křivdy a programy v tomto ohledu, a to bude trvat nějakou chvíli než se to přepíše - pokud to tedy neudělá za nás ten sluneční záblesk, jinak je to práce na několik generací




<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 18.1.2023 > Kiki_> 

Prostě cca bych z toho vypíchla asi tohle:


"každá vznešená a ušlechtilá myšlenka, když je znásilněna, a vtloukána do hlavy metodou norimberských trychtýřů, zcela zákonitě vzbudí silnou reakci."

Proto místo národu se sociálním cítěním z nás vzniklo něco, kde je normální že si sousedky záviděj zelenější trávu a přejou si aby sousedovi chcípla koza. Socialismus nás nějak nenaučil té mírumilovné myšlence, spíše naopak, kdokoliv měl o chlup navíc, všechny to už sralo a zrovna nejstarší lidé co znám, tak s tímhle vždy měli velký problém, tady bude dobrý ten mezigenerační restart, protože si myslím že nové generace už tohle v sobě neponesou, ale v těch starých to z nějakého důvodu je. Jiné národy nejsou tak závistivé a nepřejícné Kelišovky. Nemohu si pomoct ale nezaznamenala jsem to v nich.

Pokud příjde socík, tak po něm musíme ale sami volat, toužit po něm, přijmout ho, chtít ho, jako ty národy které tak žijí a kterým to nebylo vnuceno ale přišli si na to sami, že je to nejlepší. A proto si myslím že to u nás nemohlo nikdy takto vydržet. Je to smutný, ale je to tak, krachlo to už bohužel nad tím, že to nebylo dobrovolné a vygradovalo to v naprostý opak. A obávám se, že pokud budeme mít šanci se připojit znovu k sociální politice a Rusko nás tedy příjde zachránit, jestli se v nás nakonec nezvedne ta vlna dávného ublížení a tím si to znovu neposerem. Protože do teď jsou manželské páry které zažily naprosto to samé a přesto jsou schopni se do krve pohádat jestli ta doba byla zlá nebo hodná, každý si to pamatuje totiž jinak, prožil to v jiném zaměstnání, s jinými lidmi a ironicky, lidé kteří se víc zajímali o politiku, to nevidí tak dobře jako lidé, kteří měli hlavu v oblacích... a taky záleží co si generace po nich z toho převzala. To se ale teprve ukáže, jak rychle dokážeme v DNA odpustit staré křivdy a pocity ublíženosti, nespravedlnosti. Proto mnohé lidi byla demokracie totiž doba, kdy mohli udělat restart, odložit to a začít znovu a nikdo je nemohl očerňovat za jejich názory (myslím opravdu jen začátek 90. let a nemluvím o politicích ale o běžných lidech).
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.1.2023 >
<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 19.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

Jasný, souhlas, také si myslím, že té historické zkušenosti prostě chyběla volnost, lidi se museli držet zkrátka aby se nevzbouřili proti režimu - ale když je někdo v režimu spokojený, proč by se bouřil že? Jistý druh volnosti podle mě není na škodu, já to vnímám jak věc kde má kreativita pak možnost se projevit. A vůbec to nevnímám že to MUSÍ být součástí konkurenčního boje. Ve skutečnosti, pravá kreativita nesoutěží, chce se projevit, chce si hrát, chce být dobrý nápad, a většinou ji projevují lidé, kteří dělají to co mají rádi (a ne že něco dělají z donucení). Neumím si představit že ve vyspělé civilizaci by lidé dosáhli právě té vyspělosti nátlakem, že by někdo přišel a řekl "teď to bude tak a tak a vy do toho nehrabejte, já jsem to takhle řekl". A ono by se to tam udrželo, protože by nikdo neměl pochybnosti, nikdo by neměl námitky proti tomu jak hrubě jim to bylo podsunutý... Podle mě vyspělé civilizace si na to přišly samy. A CIA prostě uměla pracovat s tou vnitřní nespokojeností, že to dokázali takhle zevnitř narušit. To je prostě to lidství. Akce, reakce, a zkušenost.


A s tou DNA pamětí - opravdu tam něco je, já to popírat nemohu, protože jsem se bavila například s pamětníkem, který se schovával s davem lidí na Václaváku v obchodě když si rusáci spletli budovu národního muzea a rádia vedle. Popisoval mi ten velký strach davu, lidé si tu záležitost fotili na místě když měli náhodou foťák ale hned jim taky někdo poradil "tyhle fotky někam hluboko zakopejte než všichni příjdeme o krk". Také rusáci v našem milém osvobozování stříleli na sanitky které vozili rodící ženy do porodnice, ty duše z toho nemají následky? Mají a stále tady žijí... Bohužel, venkov byl tomuhle vzdálený, a opravdu tady nelžu a nekecám, když říkám, že byli lidé, kteří nebyli hrabata ani šlechtici a dokonce ani závratně bohatí, a stejně to odnášeli - hlavně traumata která nadále předávají protože se s nimi nikdy nevyrovnali. A to je prostě zlomeček jen tak pro příklad. Spolu s tím, jak společnost pak byla umlčována, zakazovalo se kdesi cosi prostě byli lidé, kteří z toho nebyli nadšení, nechodili nadšeně do práce budovat socialismus, neslo se to v nich a proto si myslím, že je důležité jaký je nástup pak takové vládnoucí formy. Prostě...norimberské trychtýře ne...

"V Praze je určitě jiná situace a jiná genetická stopa, než ve zbytku republiky." - ano, souhlas, je vážně rozdíl když vám tank projede dědinou a ani se nezastaví a když pak lidi prchají z ulice a najednou bojují o život a netuší proč a za co... a není to tím že by pražáci byli ultra důležití, je tu jen vysoká koncentrace lidí a protože je to hlavní město tak to vždy odserou. Žít tady není med v žádném režimu, ať je člověk citlivý na energie nebo není... Vjedou sem v podstatě obsadit pár budov ale mezitím musejí projet davem jako nůž máslem a pak se někdo diví že ti lidé mají autentické prožitky? Pak ale mají i své důvody proč se třeba bránit, nebo proti něčemu vlčit.


V devadesátkách jsme si naběhli na omyl, to je jasný, však také si myslím, že plno lidí co tehdy mělo tu naději že demokracie je lepší, dneska už díky této zkušenosti a možnosti že mohli přirovnávat oba režimy, si právě upravují ten názor a říkají že tehdy bylo lépe, i když dříve ten dojem ani neměli. Prostě bez zkušenosti a možnosti porovnání, jak si člověk udělá názor?

No prostě pokud by ta doba nově nastala, doufám že už to rusáci udělaj lépe, nebudou tady najíždět tankem omylem do muzea, půjdou rovnou po těch největších grázlech kteří jim stejně uletí letadlem do nějaké prdele. A ne že si tu budou hojit vztek na drobných podnikatelích a obyčejných lidech s kecama o kapitalistických vykořisťovatelích a za to že poslouchají nějaké rádio... akorát tím ponděcovali že zakázané ovoce lépe chutnalo.

"je pravděpodobné, že touto válkou, co zřejmě nastane, se vyřeší právě ta skladba obyvatel." - naprostý souhlas a toť otázka co právě přežije... já velkým dílem trochu i s povděkem souhlasím nad tím odchodem starších lidí, protože ti právě neumějí odpouštět, mají v sobě ty křivdy a starého psa novým kouskům...znáš to. Je to sice paměť národa, zkušenosti atd. ale doufám že si pak najdeme jiné prostředky, jak si rozpomenout - hodně lidí už se učí komunikovat s přírodou takže nepotřebují zprostředkovanou zkušenost staré slepé babičky, některé věci se budeme možná učit dělat i lépe než naši předci - možná už na indiánské / šamanské úrovni. Proto mi tohle líto ani nebude.

" Jiné národy nejsou tak závistivé a nepřejícné Kelišovky."

To souhlasím, ale příčinu vidím jinde, než v socialismu.

Je to dlouhou historií, dlouhými staletími, kdy nám vládli cizáci a byli jsme pod německým útlakem, pak byla éra "za císaře pána", pak nacismus ... to všechno stačilo k vytvoření této povahy."

- jasný tak právě, navazuje to a točí se to tady opravdu po generacích kam až je to dohledatelné, to neustálé okupování jinými státy je hlavně permanentní záležitost (a nemyslím mainstreamovou historii ale že lidé mají opravdu doma fotky praprapra babiček, vědí kde mají hroby a odkud kdo z nich přišel, kam se přiženil atd. v poslední době je velká obliba si dělat rodokmeny, ať už placeně nebo svépomocí - plno lidí má náhle nutkání se chytat kořenů a pochopit tu rodinou historii), která už podle mě taky se nemůže opakovat, jediným výsledkem z toho pak je, že náš národ je jako pouhý dav se kterým se manipuluje, nic víc, nemáme zkušenosti si sami vládnout ale nutně je potřebujeme! Líst furt někomu do prdele nebo se někomu schovávat pod sukní, nebo být někým zastrašován abychom tam dosadili toho a onoho člověka... jsme jako psi v tomto ohledu, do hrdého a silného národa takto nedojdem.

Bylo by fajn, nabít si hubu, to prostě potřebujem a ne zase hned okupaci a násilně dosazený režim, prostě abychom pak viděli že bez toho ruska to prostě nezvládnem a chtěli spolupracovat, jaksi se připojit obchodně ale zároveň abychom už nebyli v područí někoho. To je podle mě hlavní důvod, proč furt přebíháme ze strany na stranu - protože cítíme že ani jedna není dobrá a furt nám není dovoleno najít ten střed. Socialismus může být podle všeho i když by stát byl sám za sebe. ale to se přiznám že i já považuji bohužel za vysoce nepravděpodobný, že by se tohleto povedlo. Jen už nechci opakovat tu zkušenost, která k ničemu nevedla - tedy pokud ne k tomu že to nevydrželo.

Však, ty to taky cítíš v tom kultickém podloží ne? že tento národ chce být ve své hloubi svobodný.



<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 22.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> V Praze je určitě jiná situace a jiná genetická stopa, než ve zbytku republiky. - můj brácha ztratil snad svoje kořeny, vztáhl se do Prahy, je z něj Pražák.
Má rodina, rodiče, babičky a dědové vzpomínají na socialismus celkem. Dobře, ví, o 50 letech, co se dělo, prostě mají střízlivý pohled na jejich život v těch dobách. Můj děda byl komunista ( žádná funkce) až do 21.08.1968, od té doby komunisty nemusel. Sic to nedával najevo, ale podle vyprávění, vzpomínek mých blízkých říkali, že práce byla, levné byty, novomanželske půjčky, ale taky se kradlo, ne tolik. Na důchody bylo, předávali státní rozpočet v plusu, Klaus a spol a ti další to rozkradli. Vím, že byla STB, sledovačka, udavani, naštěstí z mojí rodiny na příbuzných nikdo nebyl veden se svazcích. Vyprávěli mi o tomhle, takže vím o socialismu z dobré i špatné stránky. Můj otec se zajímá o 50 léta, vykunstroované soudy, výslechy, Gottwald... O tom můj otec hodně čte, když je v důchodu. Já byla ve svý generaci, ve škole za pakárnu. Oni dělali všichni bordel, tahaly se holky s klukama, já si četla, prostě jsem nebyla typ, který ulítavá na PC, i když v té době v mých pubertálních let to každý neměl, já to měla doma až v 16 a internet ve 20 🤣 malokteri rodiče, babičky, dědové, tety a strejdové učí děti makat rukama. Sice bydlím v paneláku, ale u babičky se mi velice líbilo, zahrada, zvířata. Prostě jsem u svoji generace byla divná, možná ještě jsem, nenosí se u nich cest, moudrost, pospolitost náš jazyk je pro ně něco málo, raději do svých rádoby chytrých a rádoby hustých vět dávají aj slova. Pryzní náš jazyk, cool, OMG, crush to je sakra je?
<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 19.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 
Tak to je jasný, ty jsi samonasírací a někdy s tebou vést diskuzi je jako tancovat na bombě 🤣 (myšleno dobromyslně)

Hej, neříkám že je to DOBŘE, jen říkám fakta která nemám vyčtená z novin ale která kolem mě jsou, to neznamená že mě to občas taky nesere, já taky nemyslela že půlka ezo cukřenek skončí se svým vývojem u Q a že to jim vlastně bude ke štěstí stačit... prostě, lidi jsou nesourodý, jsou všelijací a jsou jako pytel mravenců ale bez královny - protože nemají to napojení na Stvořitele (zatím všichni).

Třeba tu kreativitu já mám zase úplně jinak 🤣, já si to patlám po svém a i když příjde nějaký lektor a zkouší mi do toho díla hrabat, tak mě se to prostě líbilo, tak jak jsem to měla, srát na to že on to chce realisticky, já si maluji abstrakci a jsem s tím happy. A nekoukám vpravo vlevo co mažou na plátno ostatní, pro mě ten konkurenční boj opravdu není důležitý a už vůbec ne hnacím motorem pro tvoření. Ty myslíš asi aby byl vůbec posun - vůle se hnout dál, ano, tam je třeba nějaký šťucnaec, ale to je spíše vystoupení z komfortní zóny a jít dál (ale lidi co se vůbec bojí vzít štětec do ruky, tam se nedá o kreativitě ani mluvit), ale já to ke kreativitě nepotřebuji. Mě často stačí klid, vlastní prostor a hlavně aby mi do toho někdo nekecal, kdo má vizi jinak. Jestli on má jinou vizi, ať si to jde namalovat sám - mě nevadí že on si jde malovat své dílo, jeho vize je jiná a třeba bude zajímavé kouknout na oba obrazy vedle sebe až budou hotové, ale do mého plátna ať nesahá, ukousla bych mu ruce ... 😂 v tom vidím svobodu, vidím v tom respekt i k práci toho druhého a vidím v tom že se neomezujeme, když na to příjde, můžem si vzájemně půjčovat štětce nebo barvy -> každý máme volnost si to tvořit po svém, a pokud bychom se nebavili o malování ale o vynálezech atd. tak jedině praxe a zkušenost pak řekne, co funguje lépe, le oba dva si zaslouží uvést svou vizi do fyzické hmoty. A takhle, bych vnímala socialismus zase já.


jo tamto jsem napsala blbě, samozřejmě že pro vývoj je nutný nějaký nátlak, ale ne pro kreativitu. A tedy i pro vývoj civilizace, ale určitě si nemyslím, že to zahrnovalo fakt, že by přišla jiná civilizace, vnutila jim jak to oni dělají dobře a pak to fungovalo - protože tam by chyběla ta zkušenost s tím jak to vypadá když to nefunguje. I tys někde psala o tom, že dítě se musí nejdřív popálit aby vědělo že je to horké... rodiče mohou varovat, mohou vnucovat, mohou to dětem dávat z dosahu, no nic z toho nepomůže, dítě se to naučí a pochopí jedině až když přestane být chráněno, přestane mu to být vnucováno a když si na to samo sáhne.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.1.2023 >
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.1.2023 >
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.1.2023 >
<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 22.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> Myslím, že k Praze patří pomalu i Brno, možná i krajská města. Města do 20 tisíc, tam možná se tam bude nějakej kavárník s kecami a ňuňu vezmeme si si pár černých afričanu a UA, a zády bude urážet vlastenec a lidi, kteří jsou chytří, moudří a varují před tím vším.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.1.2023 >
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.1.2023 >
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.1.2023 >
<reagovat 
Mirdad (Občasný) - 27.1.2023 > ufološko dej nějkou alternativu abych sem Tě znova objevil a mohl číst až zas vipnou toten hozen
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.1.2023 >
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.1.2023 >
<reagovat 
Kiki_ (Občasný) - 5.2.2023 >

https://www.svedomi-naroda.cz/2023/01/26/neteckovane-pribehy-emil-svatek-kriminalista-ktery-se-vzeprel-systemu/


Příběh bývalého elitního kriminalisty Emila Svátka
Emil Svátek je bývalý špičkový kriminalista, expert v daktyloskopii, poslední dvě dekády civilní zaměstnanec policie. Jeho dědeček byl za minulého režimu mučen, jeho tatínek skončil v uranových dolech. Jako zdravý člověk se pan Emil odmítl nechat testovat a zaměstnavatel, Policie ČR, mu proto zakázal chodit do práce.

„Mám pocit, že se to vrátilo,“ říká Emil Svátek při vzpomínce na nesmyslné příkazy a zákazy z doby před listopadem 1989. „V osmdesátých letech už to bylo volnější, bylo víc svobody, ale já si tady začínám připadat jako v sedmdesátkách za normalizace,“


Už se těším na další vydání netečkovaných příběhů - ty tečkované vyšly celým dokumentem tak trochu s křížkem po funuse, to byla tou dobou polovina obyvatel už po třetí dávce takže to ztratilo ten varující efekt. Ale tohle téma je celé o nátlaku společnosti nebo šikaně ze strany obyvatel s vymytým mozkem, a to téma je tu stále ať už volby nebo ukrajina. Takže doufám že Nadační fond svědomí národa vydá další a další příběhy a nebudou zpracovávat jen téma covid ale klidně by se mohli posunout i do aktuálnějších věcí. Vždyť děti vyhrožovali vlastním rodičům, že jestli nebudou volit Pavla, tak neuvidí svá vnoučata...jako co to je? Nátlak k volbě určité osoby pod rouškou sociálního a emočního vyhrožování? Ve vlastní rodině? zvěrstvo...


<reagovat 
Kiki_ (Občasný) - 4.2.2023 >

https://www.youtube.com/watch?v=SOLURUt2WaI

Křešová - Transformace společnosti je tady

Křešovka trochu překvapila, hned v prvních pěti minutách UZNALA, že zbavování se občanek není řešení a že si sama toho všímá. Taky řekla, že měla naivní pohled na to, že mimozemšťani za nás něco vyřeší a začala obracet.

Hmm, že by jí něco začalo konečně docházet? vtipné.


<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 4.2.2023 > Kiki_> Já nevím, já jsem u těchto lidí prostě, mám od nich odstup. Když několik let tzv. Plivala kecy, najednou se změní, prostě si dávám bacha, aby to zase nebylo něco, nějaká past. Možná je to moji chybou, ale mám odstup. Prostě ten člověk si musí uvědomit svou chybu, svoje činy.
<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 5.2.2023 > Kiki_> Jestli ona neobrátila na základě kritiky v komentářích. Dost to zezačátku propagovala ... a lidi se ptali "co pak budem bez občanek dělat, jak si vyzvednem důchody apod."

Tak jsem jim tam ( a ne sám) napsal, ať se proberou ... jestli si snad myslej, že paní starostka nemá občanku, jako zastupitelka ... co je to za kokotinu. Těch komentů poukazující na zhovadilost tohoto jednání tam bylo vcelku dost.

Takže ... kdo ví, jestli je to uvědomění, nebo jen klasická klička levácká ...
<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 5.2.2023 > ma.ni.> 
Ne, to se neboj, ani já jí hned nezačnu uctívat kvůli dvěma větám které navíc jen tak lehce plácla do éteru aniž by jí došel vlastní alibismus kterým rourana po celou tu dobu hájila. 🤣😎
ale zrovna tyhle vývoje je zajímavé sledovat jako ten nezúčastněný pozorovatel, co se z toho vyvine. On vlastně člověk nepřekonal vlastní ego jenom tím že změnil názor, to právě vůbec. Překonání spočívá v tom, že nejenže poznal, že jednal v minulosti proti svému nynějšímu přesvědčení, ale že se dokonce přijme, že to dělal a omluví se ostatním kteří museli to jeho pomatení v minulosti snášet. Nebo se to snaží nějak odčinit, případně si dá pozor aby se tak už nechoval. Zkrátka uznání chyby -> změna.
A tohle bude pro ní zrovna velká ťafka - že jednou bude muset možná uznat, že celej rouran jí jen využíval, že kecal bludy a ona je ještě šířila dál, že díky její reklamě on mohl tolika lidem ubližovat... a navíc veřejně!


A v tomto případě by mohla uznat, že lidé kteří se jí pokoušeli varovat, jí neatakovali jak ona měla ve zvyku je pomlouvat, ale chtěli jí varovat protože věděli pravdu o rouranovi, kterou odmítala vidět.
A takhle daleko vážně není - tyhle hvězdné bytosti (a tím myslím klidně i herce a šoumeny) se strašně nerady omlouvají za své minulé chyby, ony se rády prezentují že na veřejnost vstoupily už v dokonalé fázi a sami neprocházejí žádným vývojem. A to je taky i od toho upřímného vývoje brzdí - protože vždy musejí před veřejností mít nějakou tu vizáž kterou se snaží zachovat ve statusu quo.


👍🏻 ale řekněme prostě, že když jí Rouran nevymejvá mozek každej tejden v pravidelných vysíláních a stýká se konečně taky s jinými lidmi, že jí to dává mnohem víc než poslouchat toho šílence. Ale jede v tom dva roky, prosrala tím už hodně času, a jiným lidem taky.



<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 5.2.2023 > DELTA 2> 

Jo právě, dvě větičky kdy navíc uhýbá pohledem a k tomu alibismus jako prase... 🤣 ale tak, přeci si to nepohnojí u svých fanoušků ne? na rozdíl od vládního slepence ona je závislá na sledovanosti, na tom že jí nějací diváci vůbec zbydou, před kým by kdákala ty svoje slunné proslovy o černých kostkách (lol), kdyby aspoň někdy nehrála korouhev? Aneb Vlasta Burian "toč se korouhvičko, pěkně podle větru" 😂



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.2.2023 >
<reagovat 
DELTA 2 (Stálý) - 5.2.2023 >


JE AURORAN REPTILIÁNSKÝ ZLODUCH?

Aneb úpadek Celostního Vzdělávání a jejich smysluprostá obhajoba Rouranka

https://celostnivzdelavani.cz/je-auroran-reptiliansky-zloduch

<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 5.2.2023 > DELTA 2> 

úpadek je slabé slovo... 🤮🙄🤦‍♀️

ale ty hlášky tam! 🤣 to je strašný!

A že tam nenapsal že peníze od lidí - ty miliony, se nikam neztratily? že se už staví ty slíbené vesnice na které se původně skládali? že nenapsal že to není pravda že si rouráček nevozí prdýlku v limošce. 🤣 Obouvat se do jeho odpůrců to jo, to by mu šlo, ale on rouran svatej není a i kdyby si tvrdil co chce, tak jeho činy mluví víc než slova. A jak bude ta jeho komunita vypadat? vybere od nich prachy a nakonec jim řekne ať si to postavěj sami tu komunitu ne? on bude sedět uprostřed jako buddha a bude čekat na dárky za které bude na lidi pokládat své superléčebné ruce dokud se fanynkám neudělá šoufl.

vychvalování za to že propaguje studánky, veganství atd. to je šílený, že Gréta taky propaguje ochranu přírody a přitom je to taky solidní kráva která má vymeteno... Fiala taky rozhazuje pracičkama a tvrdí jak nenechá nikoho padnout a jak bude v politice prosazovat slušnost, a přitom je až po palce v prdeli NATO, USA? NWO, Aspenských bossů a dalších... to mě fascinuje tohle prostě...

podle těchto keců se dá hájit klidně i pedofil - ten je přeci hodný když dětem rozdává lízátka v parku ne?


Takže rouru musíme prostě mít asi rádi protože propaguje veganství a to je přeci správné, ale že plácá bludy o tom jak bude v nějaké radě odsuzovat lidi z NWO, jak je ten či onen, jak radí lidem se zbavovat občanek a oni se dostanou do existenčních potíží, jak je obral pod rouškou slibných keců které nesplnil a další věci...nic z toho se asi nepočítá protože on propaguje veganství... zatleskejme a dejme celostnímu vzdělávání palec dolů 👎🏻 to je na Darwinovu cenu


<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 5.2.2023 > DELTA 2> 

A ještě jedna zajímavost - https://celostnivzdelavani.cz/ahamkara-ego-manas-mysl-a-duse-antarkaranam


co je to sakra za výrazy? 🤣

Ahamkára
manas
antarkaranam
avidyayá
A co je to sakra Pruruša???

nemohu si pomoci, ale nějaké "Sámkhyové učení" vyhledávač vůbec nezná a celostní vzdělávání vydalo už druhý článek, který vypadá jako rouranova čahínština, což je vlastně jazyk který vymyslelo jeho stupidní ego.

Terru i Tarru, Gaiu a další názvy naší planety znají v různých koutech galaxie i v různých dimenzích, ale vážně by mě zajímalo, kolik tvorů napříč dimenzemi zná tu jeho "Gánu"

tohle je úpadek celostního vzdělávání vůbec větší, než že se ho jenom zastává, to je totiž už zasírání jinak solventních zdrojů chujovinama, co si vymyslel jeden pošahanej drama queen. Jako by tady těch slepejch uliček nebylo dost. On se vždy napaří nějakou zapařenou trávou (i když s tím mega v baťohu může sjíždět klidně i horu sněhu jako Zelenskyj) a pak z něj padaj takovýhle kraviny a lidi to po něm ještě papouškujou.

Internet tady už přestává být pomalu zdrojem, který by se dal brát vážně, kdo neujíždí na Q, tak ujíždí na rouře.


"již nevyplývá žádná další příčina pohánějící k tvoření"

"Když je pak dosaženo oddělení od těla – neboť hmota přestává působit, protože již splnila svůj úkol – dosahuje duch obojího: bezpodmínečné i absolutní oddělenosti"

Wow...wow, no prostě, všechny hermetické zákony hozeny oknem, propagace oddělenosti

"Následkem tohoto poznání se dívá duch – Puruša bez pohnutí,"

Dělá si srandu? tohle myslí jako vážně jo? TO SI ODPORUJE SE VŠÍM, CO KDY KTERÝHOLIV DUCHVNÍ SMĚR KDY TVRDIL! On to převrací úplně naruby. Toto tvrzení, kdyby byla pravda, nemohly by fungovat hermetické zákony tak jak jsou popsány v různých kulturách, říká se jim vždy jinak ale byly to společné prvky pro každý směr, což je vlastně největší důkaz, že je na různých kontinentech šířili Altlanťané, kteří se to učili stejně.


<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 5.2.2023 > Kiki_> 

Jo a málem bych zapomněla na Rouranovu specialitku 😎
aneb. jak uměl přimět své pacientky které přijížděl (objížděl) léčit, aby mu tančily polonahé jak břišní tanečnice na klíně, zatímco on si hrál na jejich taťku a léčil jejich "traumata z dětství"...
wow, Sigmund Freud by z jeho způsobu "léčení" měl opravdu radost.

Celostní vzdělávání evidentně uznává zajímavé hodnoty, že se takového člověka zastává.

Fakta a nahrávky Rouranových přítelkyň kterých měl na každém péru deset, jsou samozřejmě také jen řada pomluv, které asi nelze brát vážně i když to byli lidé kteří s ním byli v přímém kontaktu a zvesela se netajili tím, jak nosily v Bosně v baťůžku míč od okradených diváků. Tam to (duc)hovnem jen prýštilo. Kdyby tohle stálo jako fakt na jednom telefonátu, ale bohužel nestojí. Potvrdilo to více zdrojů - mimo jiné i sama Křešovka která se zřekla zodpovědnosti a že ty peníze u sebe už nemá.

Je vážně super, že celostní vzdělávání obhajuje člověka, který je sám psychicky narušený, akorát hypnotizuje lidi, tahá z nich prachy, pod příslibem léčky sexuálně obtěžuje důvěřivé ženy které jsou často v roli oběti a léčitele hledají právě z toho důvodu že do duchovna utíkají před svými problémy. Svým způsobem, rouran a sexuální slídil Chobot (který pořádá ženské orgie v kruzích někde po lesíčkách), si nemají co vyčítat, oba jsou v tomto ohledu patologicky stejní - akorát si vymysleli nějakou návnadu aby k sobě přilákaly ženy s nízkými rozpoznávacími schopnostmi a nízkým sebevědomím a v roli submisivních, aby si na nich řádně užili.

A o tomhle duchovnu, o tomhle nás chce celostní vzdělávání poučovat? Tyto hodnoty máme podle nich vyznávat? jdu blejt 🤮🙄



<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 5.2.2023 > Kiki_> 

.... no a hlavně si to odporuje s X jejeich předchozíma článkama (kolikrát docela zajímavejma).

Celostní Vzdělávání asi změnilo majitele, nebo tam pojedli nějaký zkažený houby 😅🤦‍♂️
<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 6.2.2023 > Kiki_> Jedou tam bomby, přečetla jsem článek o auronovi, to stačí, ale pod tím články ty nadpisy, co to je, to někomu přiskřípli jazyk, to je fakt nechuťárna. Celá stránka i s těmi 60 procenty dobrých článků ( 40 procent qanon sladký kecy ) to zažil úplně. Těch už je snad 10 procent těch dobrých článků. Cukřenky na fb, ještě bílý klobouky sem a QFS tam, prostě musí přijít ty solární záblesky. Jsem si vědoma, že zůstanu sama na světě, bez rodiny, příbuzných, i od lidí z práce. Stačí mi, když jsem viděla soutěžní pořad. Mluvilo se očko. Tam háma se vysmáli konspiračním teoriím, stejná jako, můj otec, že v očko látkách jsou čipy... Můj otec to bere jako kravinu a fantasmagorii. Nemůže pochopit, že i darpa tímhle umí cokoliv dělat, čipy, propojení mozků, jako sítě, tohle ti lidi nemohou pochopit.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.2.2023 >
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.2.2023 >
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.2.2023 >
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.2.2023 >
<reagovat 
Čtenář - 12.2.2023 > ýťa, přestaň moralizovat a radši vyploď nějaké haldy na to, co teď sestřelují velmoci.

Vraťme se k lampionům. Raz, dva, tři, haldi!
<reagovat 
Čtenář - 12.2.2023 > ýťa nás trolí :D

přitom ví, že hlavním důkazem mimozemské aktivity jsou lampiony, které se jí zjevují!
<reagovat 
Čtenář - 12.2.2023 > i upadlá jaderná bomba by už mohla být dnes požehnání
<reagovat 
Čtenář - 12.2.2023 > Tak teď jsem vzrušený. Když i ýťí odtuší, že jsou to balony a lampiony, bude to fakt ufo a, kdoví, možná i marťánci nebo venušelínové.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.2.2023 >
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.2.2023 >
<reagovat 
ma.ni. (Občasný) - 22.1.2023 > Přibližně po týdnu jsem prolítla kecy cukřenek. Nemám tam účet. Delto2, můžeš tam něco napsat, to je fakt jedna veliká psychárna cukřenky a auronovci spolu. Mám pocit, že se ani nepatřím. I když jsem byla tehda zmanipulovaná, tak jsem se z toho vymanila. Tohle je opravdu Qpsychárna, vedoucí tadesco tým. 🤔 Možná ta uživatelka Kiana píše celkem dobře, jen když napíše cukřenovský kecy, tak to prostě zkazí. Jim pořád není divný, že furt čekání, sežraný zásoby, čekání na ebs, prý bidet bílý klobouk, gesarko přijď, čekáme na Tebe, med postýlky, jupí, lehnu si tam, replikator do rukou, budeme se mít fajnově. Kecy, bleju z nich. Nejradši bych svýho bývalýho kamaráda a jeho kamarádkou profackovala a vypláchla jim mozky.
Body: 5
<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 15.2.2023 > ma.ni.> https://otevrisvoumysl.cz/jak-probudit-sve-pratele-a-rodinu-aby-si-uvedomili-co-se-deje/
<reagovat 
Kikimora (Občasný) - 16.2.2023 > Achnaton mě vždycky přitahoval, až tak magicky bych řekla. Jeho vizáž je tak neobvyklá a krásná. Snažila jsem se zjistit o něm co nejvíc. Asi nejvíc jsem načerpala z dokumentu od Carmen Boulter. Docela to sedí s tim co píšeš o strážné rase.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.2.2023 >
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 16.2.2023 > PřilítliMimozemšťani> Ten tvuj popis povahy mi taky ladí.

Co říkáš na tu “střílečku" víkendovou na 3 UFO? Chvátal říkal něco, že to jsou mimozemské drony. Suenee teď má vysílání o tom.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.2.2023 >
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter