Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Slunná naděje
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 20.12.2022 (12:06:42)

V naší světové situaci, kdy jsme obehnáni mikrovlnnou ohrádkou 5G a lidé v sobě mají látky
s magnetizujícími účinky, oficiální věda se tváří, že je vše v pořádku a do toho běží utajené
psychotronické vojenské programy všech mocností světa, to nemáme vskutku jednoduché.

Zbývá naděje.

Jedna z podstatných nadějí, kterou máme, je Galaktická federace, či spíš souhrnný fenomén,
který obnáší tajné okultně – zasvěcenecké skupiny do všech těch kosmologických a technických
reálií tohoto světa, kteří dále spolupracují s mimozemskou skupinou, bezprostředně střežící tuto
planetu a která tu má zázemí jako rasa strážných, která je dále v kontaktu s galaktickou policií
a spirituálním zázemím tzv. benevolentních ras, které chtějí žít v míru a jsou proti technokratickému
nacismu s umělou inteligencí, vesmírným virem, vojenským psychotronickým virem.
Asi tak by se to dalo shrnout.
Tito, dle všeho nyní technicky ovládají situaci kolem planety, zkrátka vyhráli válku proti nacistům,
kteří i se svými vojenskými psychotronickými programy dojeli a jsou drženi pod kontrolou.

Zároveň musí být dodržen požadavek kosmického zákona.

Chtění Galaktické federace a všech rozumných lidí, kteří neprodělali mozkový great reset,
je takové, že planeta má být ponechána přirozeným tokům Slunečních, galaktických, vesmírných
a kosmických sil a že tady nikdo nemá právo dělat mikrovlnný chaos a stejně tak člověk má právo
se vyvíjet v přirozeném planetárním, slunečním, galaktickým …. atd. druzích záření, vln, proudů,
atp.

NWO zase chce, aby se z této rasy stali otroci na dálkové ovládání, bez možností přirozeného
spirituálního a evolučního vývoje.

Jsou i nějaké dobré zprávy, někde na Kavkaze se otevřela a spustila jakási dimenzionální struktura,
asi se tomu říká „inteligentně“ tachyonová komora, podle mimozemských slovníků, něco takového
a planetární energie ještě více zrychlily.

Dále tu přichází v úvahu sluneční aktivita, která může vše rychle vyřešit.

Tlaky na řešení stoupají.
Něco přijde.
Je lepší doufat, že může přijít zázračný okamžik, který mnohé vyřeší rychle a efektivně, ve své
surové podstatě vše vyřeší, v tomto platí, že čím dříve planeta přejde do čistoty, tím dříve budou
mrtví všichni ti, jak se jim to nelíbí.

Zvláštní, ale přesto v něčem optimistické.




Poznámky k tomuto příspěvku
 DELTA 2 (Stálý) - 3.1.2023 > ma.ni.> Moc dobře vědí o co jde. Ale jsou to stejní podvodníci, takže proti sobě nepůjdou.
Upozorněni na ně byli Xkrát a nijak se nevyjádřili. Doktor doktora nepotopí, policajt policajta taky ne (Alespoň u většiny to tak funguje. Samozřejmě jsou i světlé výjimky a čest jim. Ty ovšem jen potvrzují pravidlo.)
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.1.2023 >



Ono to, že chce náš svět pohltit nelidská kyber inteligence, škodlivý vesmírný vir, umělá inteligence, nějaká galaktická mafie, to je vidět až teď.
Do té doby to nebylo vidět.

Teď je to vidět.
Před tisíci lety, když genocidně vybili tzv. pohanské národy, naši milovaní křesťánci, ti nejlepší lidi na světě a dokonale zavrhli ženský element, tak nikoho nenapadlo, že to jsou nějaký vesmírní zločinci.

Tisíce let kosmologických ididocií o méněcenné a zavrženíhodné ženě, upalování čarodějnic, obecně pronásledování žen a jejich dehonestace a nenávist vůči nim, snaha jejich vliv absolutně eliminovat .... považovalo se to za osobnostní problémy nějakých nešukavých chcípáků od církve.

Ale ne - to už byl projev toho vesmírného viru a tisíciletý plán na rozložení lidstva.
Ženy zakázali a mužům vzali sílu.

Dnes ženy neznamenají absolutně vůbec nic.
Vůbec nic.
Nemají žádné slovo ve společnosti, žádný vliv.

Namluvím o nějakých podnikatelkách, nebo političkách, já mluvím o ženském principu - ženské hodnoty nikdo neposlouchá, nikdo neslyší, nic neznamenají.
Kosmický přírodní řád, že planeta je živá, odpor k technokracii, nechuť k plánu nechat se uhnat a ztratit plodnost.
Nic z toho nikdo neslyší.

Je třeba naprosto vymazat a zakázat rigidní stupidní ideologie, které jsou proti ženám a lidstvu jako takovému - což jsou všechna monoteistická náboženství, všechna nenávidí ženy.
Je třeba udělat prudkou revizi všech těch slátanin a toxické prostě vyřadit.
Je třeba vrátit vážnost a sílu ženskému principu a znovu ho přijmout jako bernou váhu do společnosti a jejího směřování.

Samozřejmě že toto nejde násilím, nařízením.
Myslím si, že potom, co zemře drtivá většina degenerovaného odpadu, tak s přeživšími by se potom dalo pracovat.
Aby muži odvykli nenávisti k ženám a ženy vystoupily z pocitu dojmu méně významné složky společnosti.
Aby se zase začala ctít příroda a její moc.

Vše, co vzniklo na ideologickém poli v minulých tisíciletích, je úchylárna.
I velká světová náboženství - co znám ty bohy, žádný z nich by nic takového nikdy nevyznával a vesměs stojí o to, ty náboženství v podstatě zrušit a dát sem něco, co dává smysl a je to spíš už vědění a poznání, než náboženství.
Všechna náboženství vznikla tak, že je v nich něco dobrého, ale zlé síly z toho udělaly čisté peklo.

Navíc - křesťanství i islám de facto končí, protože došli svého vrcholu.
Probíhá Armageddon a Svatá válka, po té už následuje Království boží, případně Svatý chalifát, či jak tomu říkají a ta náboženství už nemají pokračování.
I židovská víra už nemá pokračování - jestli jim chybí v tý jejich úchylárně nějaký bod, kde graduje jejich náboženství a po kterém už není, tak se to zařídí i bez knížky. Satanismus na této planetě prostě končí.

Pak budou mít mimozemšťani práci s tím, aby nás dali dohromady právě v rámci přirozených sexuálních vztahů, protože jsme naprosto pochroumaní.
Ženy jsou upraveny, aby byly slabší a bezmocnější a NWO se dlouhá tisíciletí snažilo, aby se ženská duše nemohla na tomto světě udržovat v ženském těle naplno. Ženská duše je maximálně traumatizovaná a chronicky vyhnaná z tohoto světa. V některých zemích má tak mizerné postavení, že se do nich rodí zvířecí duše, pro lidskou takové inkarnace nemají smysl. A ve vyspělých zemích jakbysmet, jenom jsou to zvířata z kyborg světů, aby zvládly kyborg roli odlidštěné umělé dělohy a stroje, který nikdy nevypíná.

Muži jsou taky uměle upraveni, aby měli otročí mysl a otrockou mentalitu, pomalu se mění na bezpohlavní bytosti bez hrdinských, či jakkoliv výjimečných schopností. Jejich emotivita a chápání je uměle očesána.

Toto se dá změnit záměrným jednáním, proaktivním přístupem, spoluprací s mimozemšťany. Když budeme mít živý zájem uzdravit naši společnost, určitě trpělivou prací po dobu X generací dokážeme všechny tyto negativní nánosy dát pryč, vyléčit svoje DNA, těla i duše a ukončit tento příšerný horor, který se naší lidské rase na této planetě stal.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Já si třeba myslím, že to, jak současné děti snadno podléhají dojmu, že jsou muži, i když jsou rozené holky, nebo naopak, je dáno tlakem na asexualizaci společnosti. Prostě aby zmizela erotická jiskra.

Čím víc porna, tím méně lásky.
To, že jsou všude nějaké vyvalené kozy, naolejovaní hoši a podobné slizké úchylárny, to nepomáhá sexu.

Doba je zprzněná, hnusná, drtí dospívající, aby měli k tělu a sexualitě absolutní odpor, aby se báli.

Žena může být zdravá jako žena, v té roli, jedině tehdy, když není v ničivém tlaku úchylných ideologií, když ji není odevšad podprahově nuceno, že je použitelná pouze jako sexuální objekt pro úchyly a veškerý její další potenciál je nežádoucí.
Stejně tak nesmí být ve věčném stresu, nesmí být uhnaná.
Ženy údernice v socialismu už byly taky svým způsobem úchylárna, ale tehdy mety otáček, jak strojové výroby, tak dehonestace a mužské nenávisti ještě zdaleka nebyly tak rozjeté.

Dnes už to nejde dál.

Proto holky nechtějí být holky, chtějí utéct z toho zrůdného osudu, který jim tento svět nachystal. Být bez lásky jenom opora pro nějakého nespolehlivého debílka, který stejně uteče s blonckou. Vše na vlastní nebezpečí, neúcta k ženám, plno žen samoživitelek.

Silnou ženy slabí muži nenávidí.
Žena už zašla za svůj limit, přestává být ženou, muži ještě více slábnou a jsou čím dál víc méně a méně cenní v této roli.

Je to rozklad společnosti, mimozemšťani GF to vidí. Existují tam de facto sdružení různých galaktických skupin, sfér vlivu a druhu civilizací. To vytváří ty jednotlivé bohy.
Tedy sdružení mimozemšťanů, týkajících se Orientu, jsou "dovolatelní" jako Alláh, když chce člověk najít Krista, najde často slovanské inteligence atd.
Není to tak, že někde v GF dřepí nějaký reálný "Bůh", "Alláh", "Kristus" jako jedna konkrétní osoba, která sežrala celý ten kult.

Je to spirituální konstelace. Která dále navazuje na vesmírné sféry.


<reagovat 
Kiki_ (Občasný) - 1.1.2023 >

Jarda už zase hrabe views skrze Křešovku. To je taková korouhev - kam vítr tam plášť. Jedno se tý Avě musí prostě uznat, věděla kdy dát od Křešovky ruce pryč.


https://www.youtube.com/watch?v=0UcEZM-kmY8


Je tu nějaký dobrovolník, který se obětuje a vycucne, v jakých minutách plácá ty největší perly? Moje uši by asi blily krev tohle poslouchat po X hodin...
<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 2.1.2023 > Kiki_> Já ji nemůžu ani vidět na videu, to přiznávám, ani slyšet. Díky ní, a eleně to takto dopadlo,jak to dopadlo.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.1.2023 > Kiki_> 


Jo, já se na to podívám, už zase. Naštěstí to má 2 hodiny a kousek, ne 3 hodiny a kousek.
Má už 17 000 shlédnutí.

Stejně, tak já se na to podívám a vyslechnu, co tam ta slepice mele za kraviny a její největší lži, které mě vždy notně pobouří, opravím.

Její nesmysly slyší 17 000 lidí.

To je dokonalý boj s větrnými mlýny.
Fakt jsem z výsledků toho, co se stalo, hluboce v šoku.
Příšerná děsivá válka, z toho příšerného otřesu, co se tu děje, se budeme vzpamatovávat ještě dlouho.
NWO chce úplně nechat zlikvidovat ženy, už mají umělé dělohy, nepotřebují ženské strážce života.

Já jsem v té válce bojovala, dodneška jsem v děsivém šoku. Naštěstí GF vyhrála.

Ale ve veřejném prostoru jedou lži od takových zrůd, jako je Křešová. Ta, co se na ničem nepodílela, kontakt nemá, tak ta masově šíří lži.
Je to zrůdnost, co se děje, nezažila jsem horší děs.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.1.2023 > Kiki_> 




Andrea Svobodová Křešová - Novoroční bod zlomu
https://www.youtube.com/watch?v=0UcEZM-kmY8


Hned ze začátku Křešová pálí, jak jsou Vánoce sajhung vír, co odklání energii a že to je satanismus.
4:45
„Auroran měl o tom moc krásné vysílání, , tak najednou v tom svátku vidíš zrůdnost a obludnost, zejména uříznout strom, odpojit ho od tý životadárný síly, která nás ady všechny obklopuje, svázat ho řetězama, navěsit na to ty satanský koule,… je to šílený, já vím, že spousta lidí teď odpadne, budou nadávat...“

To je myslím se současnými směrnicemi NWO, zrušit Vánoce. Prý opět kvůli CO2.
Takže to je jasný, že Rouran a Křešovka jedou agendu proti Vánocům.
Jednak je fakt, že spotřební éra končí a Vánoce jsou svátek spotřební éry. Dále opět a to už je neměnné, bez ohledu na režim, dobrého jídla a rodinného setkávání, posílání pohledů a přání, zkrátka sváteční doba, rituál, která se nehodí NWO do odlidštěného scénáře.

Idioti, kteří pláčou kvůli prořezu stromků, budou slavit veganský Slunovrat s nějakou nepoživatelnou srajdou, to je sen globalistů.



10:06 Grunwald

„Já už to říkám nějakou dobu, že někdy mám chuť v uvozovkách jakoby kopat za tu druhou stranu, aby to prostě bylo čím dál tím evidentnější. Chystáte na nás nějakou levárnu, chystáte na nás tohle a tohle, ještě jsme nestačili prozřít, … O.K., hele já vám v tom prostě přestanu bránit, dělejte si tady, co chcete, protože stejně to je v zájmu vyššího dobra, vždycky všechno, co uděláte, to nejhorší šméčko, se ve finále ukáže jako něco, co vlastně fungovalo lépe k tý transformaci, aby to lidem otevřelo oči a já už mám fakt chuť fandit tomu generálu Pavlovi, nebo někomu...“

Jak si tihle baziliškové dokážou omluvit, že dělají pro protistranu, fantastický.
Co takovej vylízanej debil jako chápe o současnosti?
Na mimozemšťany má názor hodný nefalšovaného idiota, šíří s Křešovou čisté zlo.

Já nechápu, co je na produkci těchto idiotů přínosného. Kdyby lidi měli trochu sebereflexe a nebyli rozjívený satanistický hovada, co mají všechny hodnoty a pravdy na háku, tak by bylo všeho asi méně, těch informací, ale zase by byl větší klid a mohlo by se spojit více inteligentních lidí.
Kvůli rozjívenému bengálu těchto idiotů jenom ztrácíme čas a naději. A citliví, křehcí lidé se bojí cokoliv sdělovat, tohle je jen pro oražené. Já jenom píšu a chtěli mě zlikvidovat.
Čím dál víc lidí šílí, vzdává své životy, nevidí budoucnost, protože se dějí zvrácenosti a všechno vtipně glosují tyhle zrůdy, jako je ASK, že to je vlastně v pořádku.

Jsou na blití.

Dále tam ASK obhajuje nějakou změnu systému a věští, že za chvíli je konec. Tak ona je technokratická zrůda, ta obhajuje lidstvo řízené počítačem a podobné hovaďárny. Rozhodně však podle ní máme být v klidu, protože hodný strejčci na pozadí prostě citlivě a něžně mění systém.
Tak jo, uvidíme, co přinese 2023, jak se citlivě hodní strejčci postarají.

Jinak je to ztráta času, ASK třeba vysvětluje, že se musíme dostat do stavu, kdy budeme sypat chodníky a nebudeme čekat na technické služby…. Já nevím, to je nějaká novinka?
A vůbec, to je taková děsivá debilita a idiocie, fakt mě serou tyhle krávy. Na vesnici to snad není revoluce, tam si každý popelem posype cestičku dodneška ne? Některé cesty jsou prostě neudržované technickými službami a všichni, kdo se tam nechtějí zabít, si tu cestu nějak posypou, nebo nečekají pomoc zvenčí. To je nějaká revoluce? To je stav, do kterého se máme teprve dostat?
Zato na sídlišti je asi potřeba počkat na technické služby, protože když každý hovado vysype na chodík veškerý bordel, co najde, tak s tím pak mají technické služby dvojnásobek práce že? Já věřím, že technické služby milují rozšmelcovaná vybraná píškoviště a písčitý bordel po celým sídlišti.

….Jinak plácá o ničom, pořád dále a dále, doslova o ničem. Už ani nemluví o mimozemšťanech, prostě tupá porno kráva, dement, co NIC neumí, nemá sebemenší aprobaci k vůbec ničemu, nemá žádnou duchovní praxi, nic … je jenom a jenom neomalená kunda, co se nestydí.

Už to budu jenom proklikávat, normálně mě to sere, čumět na takový dva nestydatý debily, kterým je jakákoliv zodpovědnost totálně u prdele.
Dva hajzlové, který zajímají jenom prachy a je jim úplně jedno, kolik zla udělají.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Ono tohle tažení NWO proti ženám zní neuvěřitelně, ale doopravdy na tom pracují dlouhodobě a cílem je definitivní eliminace žen jako bytostí a převedení reprodukce na nějaké stroje a následně definitivní likvidace mužské populace a jejich předělání na kyborgy, otrocké stroje.

Jo, poťukat si na čelíčko, jasně.
Jenže, tohle svinstvo zničilo už ve vesmíru několik galaxií.

Dělají na tom dlouhodobě - už před tisíci lety se jim podařilo dokonale zlikvidovat ženské spirituální kulty, naprosto zakázali a zavrhli roli ženské duchovní a veškerou sílu kosmu převedli jednoznačně na mužský princip, ženský je ze sil kosmu naprosto škrtnutý.

Byla to jenom ideologická hovadina, která tedy ničila kulturu a společnost tisíc let, ale příroda si fungovala tak, jak normálně funguje, takže se to trpělo.

Před 200 lety ale začal ještě jeden další příběh, kdy NWO znásobilo neúctu a dehonestaci žen, jejich ponižování a výsměch vůči nim a nasadili těžkou strojovou průmyslovou bezohlednost, aniž by se kdokoliv ptal na hlas žen - hlas přírody, planety, kosmické matky.

Vyprovokovali feminismus a ženu nahnali do přetížené role a začali ničit ženskost jako takovou. Hnát ženy do bezvědomí, aby ztratily plodnost. Nasadit chemii, záření, úmornou filosofiii, děsivou debilitu, porno, prznění, zvrácenost, šikanu, všude.

Jejich cíl je doopravdy nasadit umělé dělohy, vyvraždit ženy, nechat muže a ty pak předělat na roboty.


<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 2.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

Díky, že se obětuješ.
17 tisíc je fakt raketa.. a je mi jasný že mele pořád o tom samém, hlavně mám tu smůlu nebo mi to jen tak připadá - když proklikávám tak furt slyším ten její debilní chichot a z něj už mám vážně osypky. Tak neupřímný a hraný smích už ve svém okolí ani nemám.

A stačilo mi shlédnout zkrácené video s projevem našeho premiéra... na víc už nemám kapacitu. Není divu že naší zemi považují mnozí lidé za rajskou zahradu, blbost tady jen kvete...

https://www.youtube.com/watch?v=70cJLCvMZRc

Navíc, ona jede akorát taky propagandu - dělá reklamu na jakýsi "produkt" ale návod jak toho dosáhnout v nedohlednu, nebo spíše návod směřující do prdele, zatímco podle ní nás to dovede do budoucnosti.
No, já skutečně věřím že není náhoda že tu máme sebevražedné rakve se skleněným víkem které se podobají medbeds. A že už legalizují eutanázii i pro lidi s depresí nebo pro malé děti o kterých budou rozhodovat dementní naprogramovaní rodiče. Také nepobírám, jak si těch x desítek tisíc jejích fanoušků neumí spojit fakt, že nějaké replikátory produkují kopie kopie kopie - není to vypěstované, není to s nádechem Ducha, není to z přírody. Navíc naše potraviny jsou geneticky už upravené, je na nich cítit jak mají méně výživné hodnoty, nezasytí tolik, zkuste pak takový paskvil donekonečna klonovat.
I to geneticky vypěstované prozatím potřebuje aspoň vodu nebo světlo aby vyrostlo, ale k tomu replikování se ve světle vlastních prožitků taky stavím negativně. Však se mluví o tom, že polotovary které prochází výrobou skrze stroje, nemají ty výživové hodnoty, že tím zpracováním naopak ztrácejí a to pak nehraje roli v replikátorech? Se tady řve cosi o tom že máme jít s přírodou, jíst bio a takovéhle věci, ale v klonovaných potravinách ta hodnota nebude. Křešovka to předestírá jako řešení pro lidi aby planeta netrpěla. Nadšená z bezduché strojové technologie a říká tomu pokrok.
Pokrok byl když v Egyptě měli stroje na levitaci a ovládali to myslí! Tomu říkám technologie.
No, podle mě planeta netrpí, když se hospodaří s půdou s rozumem, stále se dá vypěstovat množství potravin a část dokonce zaorat zpátky aby byla půda výživná, dříve se to tak dělávalo. Replikace prázdných potravin možná tak vyšle biorobotům do mozku spínač "jsi nasycen" - něco jako matrix, jak může stroj vědět jak to chutná že? Mozek si bude myslet, že je tělo syté, ale ve skutečnosti tomu tak nebude - tělo bude chřadnout a bude slabé a nemocné. Nakonec lidi opravdu naloží do láku a vecpou jim umělou realitu a jako důvod bude že chudáci prostě mají slabé tělo, bude lepší ho odložit a mysl přesunout do umělé reality. člověk, který není biorobotem s očkováním jednou týdně, ten z takové potraviny podle mě nevyžije.

Něco jiného je možná, když člověk "replikuje" sám a nepotřebuje k tomu žádný stroj - dříve ti nejvyšší učenci sáhli do vzduchu, udělali pohyb rukou a v mysli si stvořili třeba jablko a už ho měli v dlani. Ale i oni to udělali sami, nestavěli kvůli tomu stroj. Jsou prostě věci které se stroji svěřit asi nedá - a pokud chceme mít něco s energetickou hodnotou, tak tím spíše. Lidé by nemuseli tolik žrát, kdyby potraviny měly 100% naplněn svůj potenciál výživy a zasycení - což nemají, proto mají lidé hlad i když se cpou.

Takže někdo kdo podle mě propaguje replikátory, gesaru nerasu, by nejdříve měl vědět jak to funguje, než to začne slepě propagovat. Doufám že pár blbečků kteří začali s tou jejich veganskou mánií, se už trochu vzpamatovalo a všimlo si pár věcí, těm by pak mohlo docvaknout že nám tady vnucují jídlo od stroje se záminkou, že to chrání planetu ale přitom - trend by měl být upouštět od strojově zpracovaných potravin. Opět nelogická záležitost, naprosto protichůdná tvrzení kterých si nikdo nevšiml.

Něco jako když fiala řekl "Přesto není důvod ztrácet naději a nedívat se do budoucnosti s pozitivním očekáváním."
chytře podprahově poslaný program který boje do očí - když přeslechnete první polovinu věty, tak vám vyjde jen že si máte programovat negativní budoucnost. "nedívat se do budoucnosti s pozitivním očekáváním" - krásné! Je vidět, že mu to poslali přímo z Aspenu a že se nikdo nepodivil nad použitím dvojitého záporu. Politici mají ve svých sloganech při kampaních opravdu dost často programovací hesla - jednu dobu jsem viděla na jednom obřím billboardu dvě slova na druhém řádku už nevim u jakého politika který kandidoval na starostu - "nechceme žít" bylo na svém vlastním řádku, větším písmem, než řádek předchozí i řádek potom... smysl věty byl "že nechceme žít ve městě kde...blablabla" Ale oči člověka, který projíždí kolem a jeho podvědomí, zaznamenají jen slova v řádku, tato hesla si mozek spojí spíše než nějakou složitou rozvinutou větu.

Lidem tak klesá IQ, že už neumějí doslova ani číst mezi řádky. Takovým se pak snadno nakecá kontroverzní kravina - že nebudeme papat masíčko, budeme chránit zvířátka, tak je lepší papat masíčko z lidské vypěstované tkáně a natištěné na hamburger 3D tiskárnou. Planeta chudák trpí, když na ní něco roste, takže to vyřešíme tak, že nám potravinu vyrobí stroj, taková potravina bude také bez chemie jupí! Ale že jednou mohou zreplikovat potravinu s nějakou další genetickou modifikací a nemusejí to ani přiznat, pfff, kdo to pozná že?


Ne, prostě na ty kecy od Křešovky nemám. Ona si to obhajuje všechno příhodou o nákupu stromku nebo jak spasila štěňátko odložené v košíčku nebo já nevim jakou blbostí, a lidi jí zobají z ruky.


<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 2.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> To Tě obdivuji, jsi silnější než já. Já opravdu tu kreaturu nemůžu opravdu vidět, ani slyšet. Když jsem jí před necelým rokem slyšela naposled rouranem, když teprve začínala s ním, tak mě bylo špatně, špatná energie, která přešla do bolesti hlavy. Chci se před ní chránit. Štve mě že tahle kreatura s elenou zničili GF! i když jsem neprozivala boje, nejsem telepatických propojena s GF, tak Tě chápu. Chápu i GF, protože chce, aby jsme se my lidé, alespoň ta 1/3 ponaučila, spojili, spolupracovali, zmoudřeli, naučili se... Takže Ti děkuji ještě jednou.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 




58:10

„...protože se sem rodí hvězdný děti, který už absolutně neberou žádný autority a žádný systémy, který by je jakkoliv svazovaly. Některý to otáčej proti sobě, takže se zhroutěj a sebepoškozujou, utíkaj z domu, berou různý látky, jsou z toho vyřízený no a jiný děti, ty zase „no tak jo tak aby máma s tátou měli radost, tak přinesu ze školy jedničku“ a začne opakovat a vypustí úplně všechno to tvůrčí, co v sobě měli.“

To má být ještě v kontextu, že jako elitní děti mají jiné školy, kde je učí i praktický satanismus a to že se jim má závidět.
Rozhodla jsem se, že to nepřeskáču, druhou půlku, že to trpělivě vyslechnu, ale moje nervy mají divoké tance.
Kolik je takových matek ve společnosti proboha?
Ty ženský si neumí vychovat dítě do 5ti let, vyrůstají děti, kterým doslova ještě nikdy dospělý nedal facku, nebo je jinak fyzicky neohrozil, to si dítě zapamatuje do 5ti let. Oni nemají respekt k dospělým, protože nemají důvod. Jsou to potom nezvedení haranti, kteří postrádají tak bazální formativní zkušenost.
To že se neučí, ve škole dělají bordel a projevují svoji totálka vypatlanou umatlanou rádoby kreativitu, protože doslova nic neumí a mají o X bodů nižší IQ než předchozí generace, postrádají základní přehled, v sedmé třídě umí jen pochybně psát …. neznají historii vlastního národa … to je jako nějaké pozitivum?

To je příšerný, co ta ženská produkuje.
Fuj.

Nebo psychická poškozenost dětí, která plyne z dekadentní, roozpadající se, zvrhlé a satanistické společnosti, nedostatku jasných hranic a jakékoliv stability a řádu, to je jako následek toho, že jsou hvězdné děti?

To je strašný, co ASK hlásá.

Dále jsou to žvásty o ničom a reklama na nějaké její pořady na Zprávy z galaxie … nuda. Nejhorší je, že ona sama prostě nemá žádnou aprobaci k šíření jakýchkoliv informací a veřejnému vystupování.
Nic neumí, nic nechápe. Dělá jenom škodu.
Prostě obyčejná tupá bába, co by měla maximálně dělat titulky, nebo dělat rozhovory s nějakýma mastičkářema a nikde jinde se neroztahovat.
O mimozemšťanech zatím ani slovo.
Její vystupování už je naprosto iracionální, nemá to sebemenší důvod.

Jsou moc hodný s Grunwaldem, že lidem proplýtvají jenom 2 hodiny a ne 3 hodiny času.
Jestli bude Křešová pokračovat tímto tempem, stane se pro mě nebezpečná asi jako Matějčková, prostě opustí pole mého radaru.
Já hlídám, co která piča mele o mimozemšťanech.
Matějčková se taky dostala mimo pole mého radaru, což jsem ráda, protože poslouchat rozumy báby od škopku, nebo nějakýho telete nemám zapotřebí, marrnit u toho čas. Poslouchám to jenom kvůli tomu, že ASK je vyhlášená „expertka na mimozemšťany“.
Zatím neřekla o mimozemšťanech ani slovo.
Čímž by se odvalila z pole mé působnosti a já bych byla jedině ráda.

Ještě má půl hodiny, snad to vyjde.

Pak by stačil ještě jeden, nebo dva díly, kde se o mimozemšťanech nezmíní a mohla bych tu porno hnusačku konečně vypustit.
Protože Aurík se nedá brát jakkoliv vážně, stejně jako Jajíša z rodu A-ont a podobný debility. To už je rozmělněný odpad pro debily, něco jako Allatra s mrkajícím dračím očičkem, takže kdo tomu věří, dobře mu tak.

Akorát řekla, že Eleně už nevěří a že Corey Goode říkal něco o infiltraci do GFS. To ta věc s infiltrací do GF dorazila do USA až teď, s ročním zpožděním?
No jo, Amíci… bystrost jejich mysli je legendární.

ASK se tedy stala uvaděčkou, která se uprdelila jako zvěstovatelka jakýchkoliv kravin, které se jí hodí do krámu a hraje si na všehoznalkyni a světýlko na cestě.
Když budu chtít vědět něco o bylinkách, zdraví, nebo cokoliv jiného, najdu si lepší a kvalitnější zdroje.
ASK je teď v roli przničky veškerého poznání.

Ale veškeré poznání já nehlídám, já mám radar na pole o informacích o mimozemšťanech a to už začíná ASK docela nadějně opouštět.





<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 3.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

Tak Jarda aspoň konečně vysvětlil, proč tý Křešový tolik nadržuje. On je prostě kam vítr, tam plášť a evidentně si chce pojistit, že hraje na obě strany. S každým hostem totiž drnká přesně na tu notu, co potřebuje. Jestli jsi koukala na jeho vysílání s Baudyšem (taky ze včera) tak tam zase naopak tvrdil že volit nepůjde nikoho a Baudyšovi celou tu dobu přizvukoval.

Jarda holt tu svou vězeňskou minulost nezapře - nastaví prdel každýmu, kdo mu ve sprše hodí pod nohy mejdlo. Jako jo, to je ve vězení možná JEDINÁ schůdná cesta jak tam přežít, kor když si vydělával už jako dítě šlapáním u hlaváku. Ale teď není ve vězení, teď je na svobodě a může se svobodně rozhodnout, komu ten mediální prostor dá a komu ne. A když už si ho pozve, tak jestli mu řekne jasně co si o těch věcech myslí, nebo bude hrát korouhev a bude se točit podle větru.
On i ví, z jakého důvodu už Křešovku nezvou příznaky do vysílání a přesto se vědomě rozhodl si namastit kapsičku když tady viděl ten potenciál. To není nevědomost, to je vyčůranost.

A vtipné je že zrovna Generál Pavel je sám zelenej mozek, vymydlinej a připravenej akorát papouškovat názorky kde koho, kdo mu zrovna dupne papučí na hlavu. Je zvyklej poslouchat rozkazy. Takže by si Jarda touhle volbou nepomohl - pokud by chtěl generála, že by volil podpantofláka.

Mimochodem, je vtipný jak aspen vybíral kandidáty na volbu všeobecně. Pokud by lidi chtěli vybral silného rozhodného muže, generála - někoho sebevědomého, tak schválně je vybrán sice muž z vojenského prostředí, ale naprosto poddaný komukoliv kdo má nad ním vrch. A Nerudová si teď u voleb hraje na křehkou blbou hodnou blondýnku, aby lidi měli dojem, že ona je volba laskavé ženy - ve skutečnosti ona bude po volbách ta největší krvelačná svině bez svědomí. U voleb to prostě brát všechno obráceně - volíte někoho u koho máte dojem rozhodnosti? ouha, on je to podpantoflák. Volíte někoho o kom vám tvrdí že je laskavý? dostanete krvavou lázeň...tak a vybírejte češi milí, všechny možnosti jsou špatně. K volbám prostě nepustili nikoho, kdo by je mohl reálně ohrozit. Tam neproklouzla žádná Hamplová, zapomeňte. A vždy volíte pravý opak toho, kdo se jak vybarvuje před volbama - dáte hlas bílé? Po zvolení to bude černá. Komu to nedošlo, měl by si najít nějaký originální způsob jak se zprovodit ze světa.

Jaroušek by tomuhle měl přeci rozumět, on ví jak tyhle věci fungují. On je taky dost prodejná kurva.

😄 Tak je vidět, že jsem měla správný dojem - nedá se na ni koukat. Plácá o přízemních blbostech, jak si lidi mají dělat maličké laskavosti atd. Jo jasný, to je snad samozřejmý, jestli si někdo dělá modlu z někoho, kdo tohle jenom tvrdí, tak nepřišel na nic světoborného. Rouran si vymýšlel blbosti za pochodu, ale jak s ním už nevysílá, tak sama nemá o čem by mluvila než o šťěnátkách v košíčku a jiných blbostech. Dříve říkala vždy "Auroran ve svém vysílání řekl..." teď tahá lidi na uvařené nudli. Dříve dělala sama moderátorku - jen seděla a nechávala Rourana se vykecávat, sem tam mu přizvukovala. Teď když je pozice jiná a ona nemoderuje, je host, tak je vidět že je dutá jak buben.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.1.2023 > ma.ni.> 

No, mrknu se na ní, já tyto její veřejná masová kázání o mimozemšťanech sleduju už takřka profesionálně, jinak ji taky nemusím, dobrovolně si ji určitě nepouštím. Maximálně ještě to, co tahá ze zahraničí, jenže to si radši najdu v originálu. Kdyby debilka prostě dělala titulky, ne, ona to namluví.
Takže originál Perez má půl hodiny, Křešová česky třičtvrtě hodiny. Ani jsem to nedokoukala, originál Perese, mluví o infiltraci do GF, to je událost stará minimálně dva roky, já o tom detailněji poreferovala už před rokem.

Peres s tím oblbuje až teď.

Elena nezničila GF, spíš pověst a jméno GF. Teď frčí jiné názvy, za každou cenu musí mít ta organizace jiný název. Galaktická Aliance nebo hlavně nějak jinak, než GF. Já ten název používám, jsem tak zvyklá.

Ale je fakt, že došlo k nějakému rozkolu a Elena a Dr. Salla samozřejmě nemají jakkoliv na to, aby zničili Galaktickou federaci, jako reálný jev, tedy společnost galaktických benevolentních ras, ale dejme tomu, že ten pojem "Galaktická federace" je jimi mediálně hodně překroucený a dehonestovaný.
Vypadá to jako technokratická společnost, což vůbec není pravda a to kvůli nim.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



A ještě s tím tažením NWO za eliminaci žen: Zažila jsem, dostala jsem se na nějakou NWO přednášku, samozřejmě jenom psychicky, reálně jsem byla doma, ale prostě jsem se vyskytla na NWO vymývárně mozků, kde zřejmě nějaký Drakonián, nebo nějaká temná eminence vysvětlovala ostatním členům, lidem, satanistům, proti NWO bojovníkům, strážcům a mágům, inženýrům a dalším, zkrátka této velice bohaté a prapodivné societce v podzemí, proč jsou ženy špatné a proč je potřeba je nahradit technologií.

Mluvil brilantně a měl tu manipulaivní řeč tak dokonale zvládnutou, že bych tomu sama uvěřila.
Nekecám.

Oni to prostě umí.

A popravdě - proti tomuhle není jiné obrany, než tomu dát stopku. Vevnitř sebe, duševně, naprosto.

Tihle temní NWO mají své taktiky propracované a i ti strážci a mágové, tedy ti, co mají vyšší rozměry, byli těmito NWO hlavouny tlačení do kouta a přistupovali na čím dál horší věci.
Eliminace ženských práv? No dobře, tak jo.
Ale když přišlo na definitivní likvidaci žen, tak to jim teprve otevřelo oči, o co těm temným doopravdy jde. A otočili se proti, teprve tam pochopili, že nemáme na výběr, že musíme jít do kruté války.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.1.2023 > Kiki_> 


Hezké videjko, aspoň je sranda :-)

Já ani nevím, co přesně teď ASK všechno propaguje, rozhodně žádná pokročilá technologie nám nepatří do ruky. Já to prostě nechci. Nevím, jak toto bude do budoucnosti vypadat, ale jestli se dostaneme do tlaku a vyřešíme to technologiemi, které jsme nevynalezli my, přičemž takto jedeme minimálně od 2. světové války, skončíme jako kyborgové.

Já nechci žádné technologie, já chci, aby to měli v rukách mimozemšťani. Lidi to nesmí mít v pazourech. Nikdy. Žádné replikátory, žádné medbeds, nic takového.

Nesmí existovat elity s technologiemi a plebs jimi ovládaný a na nich závislý. To musí skončit.
Křešová je technokratické prase, ta v kyborgizaci civilizace vidí budoucnost, i když to samozřejmě popírá.

Je zařízené, že na této planetě zmizí satanismus a zůstane planeta v čistém, panenském nastavení. Lidstvo taktéž, prostě žádné opice s výbušnými granáty v rukách se konat nebudou.

Kudy ta cesta povede, nevím.

Nyní v současné době dochází k pumpování světelných sil do planety a jednotlivých kultických celků, Euro-Asie je již poměrně stabilní a vyvážená, že si může dovolit i expandovat, se světelnou silou. Uvidíme, co z toho bude.

Jako společnost ztrácíme jakoukoliv soudržnost, lidi se mění na stupidní otroky, přesně podle NWO plánu a jsem přesvědčená, že šanci jít do lepší budoucnosti má doopravdy hlavně populace neočkovaných.

Ten stav, kdy absolutní většina populace debilní a debilní a přitom používáme čím dál vyvinutější technologie, je následek toho, že používáme technologie, které jsme nevyvinuli, proto jsme jimi ovládáni.





<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 3.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> Podle mě si ji dostihne spravedlnost. Bude plkat takový hnusy, že možná se několik jedinců uvědomí, co to poslouchali a kam dali tzv. Hlavu. Jestli bude takto plkat dál, mohli by se aspoň několik stovek lidí probudit a odtrhnout se od ní.
<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 3.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

Dětských problémů je tolik, že nemusí jít ani o nějaké hvězdné nebo duhové dítě, každé dítě co se sem narodí dostane strašnej céres už v okamžiku kdy na něj sáhnou lékaři a odnesou ho od matky naprosto zbytečně ve chvíli, kdy to dítě nejvíc matku potřebuje. Pak už jenom vznikají traumata jedno za druhé.
Křešovka si tady tedy podle mě obhájila to, že její vlastní synek je chudák, možná i vyvolená hvězdná duše a nemá to lehký, proto ho musí omluvit před veřejností, že za to nemůže vlastně ona jako matka, ani on sám jako někdo kdo si nenechal narůst páteř, ale systém - rovnou celý systém. To je přeci ono ne? Hodit vinu na kde koho, jen ne na sebe. To je poznávací značka č. 1 pro mě - nikdy mi totiž nefungovalo, hodit se do role oběti, svalovat vinu na podmínky které se mi děly atd. Je rozdíl být v roli oběti a obhajovat si to, že okolnosti k tomu dotlačily, a když se oběť rozhodne, že už nebude obětí, otrokem a zvedne se a řekne DOST! Taková oběť si přizná, že to vlastně dovolila a dovolovala by to tak dlouho, dokud by sama nepřestala být obětí.
A Křešovka ve světle toho co nedávno o svém synkovi prohlásila, si musí tohle obhájit, byť je to strašný žvást.
Jarda, kterej už mnohdy sám o podobných věcech mluvil, by jí měl v tu chvíli skočit do řeči a vysvětlit jí, co je to pozice oběti. Děti samozřejmě když jsou v pozici oběti vychovávány, tak tak dorostou i do dospělosti, ale i z toho se lze vyvlíknout! Vlastní zkušenost. V okamžiku, kdy člověk vypadne z domu a pokud nemá sílu říci rodiči který ho ničí NE! tak to může udělat někde ve vlastním bydlení, chvíli na sobě pracovat a pak k rodiči může přijít a i když ten se bude nažit ho opětně dovléci do pozice oběti, tak dokud se potomek nedá, tak nemá šanci ani rodič -tyran.

Je naprosto fuk jestli je někdo hvězdný dítě nebo ne, tohle se stejně děje všem lidem vychovaných v tomhle systému. A jestli ona omlouvá, že systém ničí hvězdné děti, tak jedině proto že nemůže nyní nahlas přiznat, že ona selhala jako rodič. Nedovolí jí to vlastní ješitnost když ona je tady ta svatá, a nadále musí i ovečkám dávat podle NWO dobrý příklady - a NWO chce, aby lidi měli dojem, že fetky, zadlužený negramoty a jiné delikventy musejí omlouvat, protože oni jsou chudáčci oběti, oni za to nemohou. NWO vždy křičí chyťte zloděje! Neukáže na rodiče a neřekne "tady jsi to posral, to dítě byla tvá zodpovědnost, měls ho chránit, měls ho vychovávat, měls mu pomáhat"... ne prd, řekne "systém může za všechno" protože oni ho potřebují deinstalovat.

Tady je dokonale vidět Jardova zaprodanost, když Křešovce dává prostor na tyhle žvásty a stále s ní vysílá. Je docela možný že také ztrácí půdu pod nohama, než začal vysílat s Křešovkou, měl vlastní názory aspoň. Ale že by si vzal do vysílání někoho, kdo takhle pokrouceně referuje o situaci? Předtím měl aspoň dost slušnosti aby těm lidem oponoval, ale je vidět už od druhého vysílání, že evidentně mu něco brání oponovat Křešovce - on se totiž bojí že by s ním už nevysílala a on by přišel o views, ale ve skutečnosti ona s ním nevysílá, ona ho vysírá.

Je chyba se prostě nezajímat, aspoň informačně, jak to člověk má ve svém soukromém životě - jak tvrdila Křešovka pokrytecky a evidentně nyní má stejný názor i Jarda. Protože jedině jak má člověk ten život poskládaný, svědčí o tom, jak to taky sám zvládá a jestli má vůbec co předat. Kdyby se Jaroušek zajímal, co Křešovka nadělala za průsery s Rouranem, nebo mu nebylo u prdele že ona jakožto matka koupe svého dospělého syna, tak by si musel přiznat, že dělá vysílání s psychopatem, který sám nemá život v pořádku a jenom si u něj veřejně obhajuje vlastní chyby tím, že svaluje vinu na nějaký systém. Ona byla rodič, ona to posrala. A Jarda jí dává prostor k tomu tvrdit že neee, že za problémy mladých může všechno systém.

A stejně je vtipný, jak "expertka na mimozemšťany" nenápadně odvedla pozornost od mimozemšťanů celkově že? Salámová metoda - stačí juknout na její nástěnku v té její skupině, reklamy na bubínky, mastičky, bylinky, šamanský setkání atd. Prostě kde co, jenom hlavně nestudovat nebe. Postupně po krůčkách přejít od mimozemských záležitostí ke gesaře, medbeds a Qanonu a jiným "bezpečným cestám" kam vést pozornost těch, co si už všimli že jim ten svět nesedí. Ano, ona není možná tím pádem nebezpečná, když o GF nemluví...nebo je? Naopak, tím že vlastně pohřbívá tenhle směr tím, že to mění v úplně něco jiného, se jí to povedlo dokonale! Rozptýlit pozornost všemi možnými směry! hlavně nesoustředit energii a pozornost lidí na nebe. Ono by se jí teď v lednu taky blbě vysvětlovalo, když v prosinci varovala před nějakou mimozemskou akcí, radši se k tomu nevracet se, snad lidem nedojde že opomněla se o tomhle zmínit.

Na jednu stranu, můžeme se i radovat, pokud to Křešovka kolem mimozemské otázky pohřbívá, má buť vítr, nebo to děláí záměrně, tak či onak UVOLŇUJE místo na české scéně v mimozemských otázkách. Je jen otázkou času, než lidem dojde jak je parádně svedla z cesty.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.1.2023 > Kiki_> 


Grunwald se pokouší nějak otevírat témata sexuálního zneužití dětí - on říká, že sám má zkušenost, jeho minulost grázla, alkoholika a schizofrenika, kterou monumentálně vyřešil tezí, že vše je jeho projekce a nic zvnějšku ho doopravdy neovlivňuje, je na nějakou duchovní praxi málo.
Myslím si, že ač je dobrý, že se ze všech těch strašných věcí dostal, tak ve skutečnosti jeho závěry nejsou doopravdy pravda a není prostě žádné spirituální eso.
Ale - vzhledem k jeho zkušenostem by mohl reálně pomoci třeba těm zneužívaným dětem, tím, že více odkryje bolestivá témata a může být jistou nadějí a přístavem pro lidi, kteří toto zažili taky.

Jenže - pedofilie je NWO záležitost.
On je youtuber, on se tím vyloženě živí. Začne doopravdy dělat něco proti NWO a sejmou ho.

Ten jeho youtube moc nesleduju, zve si všelijaké kecálisty, málokdy tam má někoho, kdo je doopravdy nějak přínosný. Vata vyplněná sem tam nějakým zajímavým postřehem.

Téma mimozemšťani by mělo být pro tyto lidi, tuto sortu, zapovězeno.
Tihle ezo youtubeři, kteří se tím živí, jsou prostě povolní systému, už z podstaty věci musí být.

Taková skandální hvězdička, jako je Křešová, je pak pro ně zlatý důl.
Brožovka taky nechala působit Křešovou a doslova šlapat po mimozemském projektu jen kvůli tomu, aby měla 100 000 odběratelů. Jakmile to měla, rozloučila se s ní.
Je to jenom business a bohužel, dost dlouho jsme to nechápali, takový cynismus si nikdo nedokáže představit.

No a kdo bude prezident, nevím, mě je to jedno, stejně volby jsou jenom podvod.
Dokazují nám to dnes a denně, každé volby dopadnou úplně jinak, než jak to bylo znát mezi lidmi, jsou to prostě podvody.
Jestli někdo upřímně volí ODS a zločince z pětikolky, tak je to smutné, pro mě už jsou tito kolaboranti a nenávidím je.
Šikanovali levičáky od 1989, když mi bylo dvacet, tak vím, že i mezi námi mladými byla nálada, že mi v hospodě kamarád říkal, že on se nestydí přiznat, že volí soc.dem. a že je založením spíš levičák. Teď zpětně mi dochází, v jakým odporným pravičáckým teroru bezbožných, tupých a amorálních sviní jsem vyrostla.
Dnes jsou z těch pravičáků nacisti.
Nikdy jsem je neměla ráda, nyní už chci jen, aby zemřeli- jsou napíchaný, snad mi to vyjde.


<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 3.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 
Přesně, replikátory jsou zase další věc která bude s patentem a dostane se k tomu zase jen člověk který dá někde otisk prstu, vzorek krve nebo jiný biometrický údaj a za odměnu samozřejmě. Když lidi zapomenou jak zasadit a vypěstovat plodiny, budou parádně závislí na příjmu potravin z těchto mašinek. Nejen že jim zakážou používat půdu, ale za jednu generaci lidi klidně nebudou muset vědět, jak se už jídlo i opatřuje v běžném světě! Jak jsi už psala - naši chlapi neumějí zabít ani slepici a ještě to do nich hustí, že zabíjet zvířátka je špatné, pěstovat v lidech odpor. Budou pěstovat v lidech odpor klidně i na mrkev, když to lidi nažene k replikátorům.
A při vší úctě, egypťani taky stavěli pyramidy, Sfingu, měli technologie jaké nám nejsou přístupné ani dnes, a měli oni replikátory? Pochybuji... i přes všechny tyhle technologie, oni z nějakého důvodu stále chtěli pěstované jídlo. Tak asi věděli proč...

Já třeba věřím, že lidi si vyspělé technologie zaslouží, až do nich dorostou, ale i ty samotné technologie si představuji naprosto jinak než běžný vlezprdel Qonanista. Představuji si je, jako spolupráci se Stvořitelem, s Duchem a Hmotou - Matkou Zemí, vyspělou civilizaci postavenou na tom, že hmotnou a nehmotnou věc budou vnímat co se důležitosti týče jako jedno a totéž a bude umět to propojovat. A že tam se nestane, že by byl sestaven stroj, který by vytvářel cokoliv bezduchého. Naopak, v těch nejvyšších technologiích vnímám jednoduchost - protože většina z těch technologií se stejně spouští myšlenkou. Není třeba mít stroj který jakoby vypadl ze steampunku - samé šroubky, kolečka, hadičky atd. Což taky znamená, že plno věcí není důvod nedělat manuálně, jedno vypěstované jablko s vysokou výživovou hodnotou zasytí na mnohem déle, něž nějaký klonovaný paskvil ze skleníku na umělých hnojivech.
Na jemnohmotných úrovních je stejně silnější lidská mysl než nějaký stroj, který je závislý na hmotě a dosah působnosti má opět jen ve hmotné sféře. Lidská mysl umí vystoupat výše, kam se stroj nedostane. Stroj má omezeno, že může ovlivňovat hrubohmotnou úroveň, ale neovlivní úroveň vyšší, když nemá to vyšší vědomí, které do té úrovně patří. Myslím samozřejmě lidský mozek - ten funguje jak ve hmotě, tak i na jemných úrovních i když se nám tu nakecává že je to podvědomí a nevědomí. Nemluvím nyní o mimozemských rasách, které samozřejmě taky mají mozky a tohleto umějí, ale že já jakožto člověk, který tuhle maličkost chápe a proto dělá rozdíl v tom, která technologie je vyšší a která bezduchá, se nikdy nechytím na vařenou nudli v podobě nízké technologie která slibuje pečený holuby do huby. Není technologie jako technologie. A každej, kdo si myslí, že ho do té slibované vyšší dimenze dostane žrádlo ze stroje, který bude mít základ pouze ve třetí dimenzi, je padlej na hlavu.
A doufám, že si to pár Onanistů přečte a konečně to POCHOPÍ.

S tím souvisí i fakt, že kdo by tady rozdával nějaký medbeds a jiný blbosti, dělá člověka opětně závislým zcela na hmotě a produktech stroje. A tedy je krajně podezřelý. Pokud nejvyšší technologie je "mozek" který si může vybírat i úroveň na které má pracovat. Pak žádnému člověku nikdy nikdo nedá zvenku tu "slibovanou technologii". Ten člověk si musí mozek procvičit a naladit sám. Ty nejvyspělejší technologie nefungují na nějaké 3D tlačítko, ale na spolupráci s myslí. A kdo má mysl zakrnělou a seschlou jako rozinka, ať zapomene, že tu technologii bude umět použít i kdyby mu ji někdo "dal".

A tohle je věc, která není zasloužená ani poté, co se člověk vyhne očkování, i když je možné že po záblesku by ten člověk byl už hoden, pokud by přežil. Ale do té doby? ne...pfff, to tady může NWO tančit, békat, stavět se na hlavu a odstrkovat se ušima, ale všechny tyhle slibovaný zlatý prasata co serou perly a diamanty jsou u mě jen nízká hovadina. A se skutečnýma vyspělýma technologiema nemají nic společného. Jsou to zase jen hračky pro neandrtálce ze 3D hmoty.



<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 3.1.2023 > Kiki_> 

Ještě mě napadlo podobenství s rostlinou - kdyby celý Vesmír, a existence všech úrovní bytí byl dejme tomu keř růže, stroje v našem 3D světě by odpovídaly třeba trnu a mysl člověka / jeho duše - listu nebo třeba květu. Trn se dá ulomit snadno, rostlina ho zase až tolik nepotřebuje, trn prostě jednou vyroste a už tam je, jako nejnižší forma hmoty. Oproti tomu list je vždy ve spojení s celkem celé rostliny i keře - má žilky, je vázána chemickou výměnou se zbytkem, je v neustálé komunikaci s celkem, a keř zaznamená když jí pár listů spálíte. Potřebuje list pro svou komunikaci s celkem trn? Když ulomíte nebo přidáte trny, má to vliv jak list komunikuje se zbytkem rostliny? Vůbec ne. A stejně vnímám lidský mozek a stroje které nám tady zázračně slibují. My je vůbec nepotřebujeme, je to jenom vábnička. A ještě navíc to dost možná nebude fungovat tak, jak je nám předkládáno, takže velmi pochybný krok je v tyhle jejich technologie doufat a už vůbec v nich mít důvěru kvůli tomu že je někdo vykresluje v růžovém světle. Hitler němcům taky blbnul hlavu o zářné budoucnosti.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.1.2023 > Kiki_> 




Ty replikátory prý používali vojáci v tajných vesmírných programech, kdy z těch strojů vycházela jídla, na které si oni vzpomněli. Může to existovat, asi je v tom nějaký způsob vázání atomů a molekul z pralátky universa, který absolutně nechápeme.

Nic takového nám nepatří do ruky.

Pokud se dáme na cestu, kterou nám chystá Elon Musk a další představielé tohoto technokratického směru, tedy umělé virtuální prostředí, příroda nahrazená technologií, od stravování po reprodukci, je s námi konec.
Kdyby se to mělo k tomuto scénáři vývoje, věřím, že se spustí kataklizma, které tuto civlizaci nenávratně pohřbí.

Pokud dojde k efektu, že lidem dojde, co tu nabíhá za úchylárnu a že to je mimozemský problém a spojí se s Galaktickou federací a dojde k vyjasnění problému, tak věřím, že by se civilizace zastabilizovala na nějakém standardu s internetem, GPS a další technikou, na kterou jsme zvyklí, ale převedlo by se to na technické provedení, které je neškodné.
Rozhodně by byla zavedena volná energie.

Tlak, kdy se dozvídáme, že jsme vlastně sledovatelní i do duševních projevů, čtení myšlenek atd. povede dlouhodobě k otevírání a sdílení vědomí, tedy povede to k větší otevřenosti, upřímnosti, to pročistí naše informační, emoční, civilizační sdílené prostředí a následkem toho se nám obnoví telepatie atd.

Tento stabilizační rozvoj bude trvat staletí. Budeme potom stabilizovaní v technologii, kterou budeme mít za úkol pochopit.
Teprve, až budeme jako civilizace ve stavu, kdy budeme moci říct: jo, tohle jsou naše technologie, rozumíme jejich fungování do posledního šorubku a kosmického zákona, tak se začneme vyvíjet dál.

Je pravda, že k nejvyvinutějším technologiím, které jsou v podzemí této planety, máme klíče v sobě. Je to ale už vlastně mystika, zacházení s kosmickými silami, klíčem je vnitřní čistota, propojení a respekt k planetě a Stvořiteli, vesmíru, galaxii.

Nedá se říct, že je nějaká technologie špatná sama o sobě. Zlo je nepoměr mezi spirituálním vývojem civilizace a vyspělostí technologie.

A třeba internet jsme nevyvinuli sami. Taky to podle toho vypadá, eticky na to prostě nemáme.



<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 3.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 
Souhlas, ono taky, cestování vesmírem je už trochu něco jiného pokud se bavíme o civilizaci která sedí na planetě. Opravdu má druh, ve své domovině, když sedí na planetě, jíst zreplikovaná jídla, když je pro planetu přirozené, že umí plodit, je v rozkvětu a má sílu populaci i uživit? Samozřejmě předpokladem je ten odchod všech těch na hlavu padlých. Když se nadpoloviční část populace nominovala na Darwinovu cenu, nemá smysl spekulovat, jestli nás planeta uživí. V takovém nastavení jsou replikátory akorát nadbytečné krámy pro líné, kteří při jejich používání zakrní ještě víc.

A dokud nám tyhle technologie bude cpát nějaký Mlask nebo jiný někdo podobný, kdo sleduje vlastní zájmy - a pouze on a jeho parta nejbližších bude takovému přístroji rozumět... tak je nerozumné jim pak na tahle lákadla skákat. Jako s mikrovlnkou - všem ukázali kde stisknout tlačítko, jak to nastavit na ohřev jídla, nikdo jim už neřekl na jaké bázi to funguje, co to vlastně s jídlem dělá. On se taky nikdo neptal ale to je hloupé. Dneska už musíme ptát, a to na všechno! Chtějí zavést 5G - 6G až 10G? ok, ukažte nám jak to funguje, žádný "je to tajný patent a vy dostanete Netflix". Ne prd, nás by už nemělo zajímat to úplatkové pozlátko, nás by mělo zajímat, jak to funguje a jak se to podepisuje na nás, našich jemnohmotných tělech, naší planetě a kde je sakra háček, proč nám ti dobráci takovouhle věc podsouvají že?

Co je dobrý vynález a má nám dobře sloužit, to se ujme určitě samo a naprosto snadno - jinak by nebyl zájem krást takové vynálezy a schovávat do archívů. Protože věděli že by se to ujalo raketovým tempem. Co je nám zase podsouváno všemožnou podmanivou reklamou - a Qanon je taky reklama na medbeds a gesaru a replikátory, je mi prostě podezřelé. Bez Q nikdo o medbeds dodnes neví, ten zařídil, aby se o tom lidi plošně dozvěděli, aby po tom volali a sami aby to vyžadovali! Kolik lidí se dneska ptá kdy už ta technologie bude k mání že?

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.1.2023 > Kiki_> 


No ... je to hnus.
Naštěstí v tom funguje mechanismus zničení. Myslím si že tahle rasa má šanci se vymotat z toho, co se tu stalo, protože potenciál máme.
Ale, musíme chtít chápat.
Jsme prostě v traumatické, složité situaci, kdy jsme svedeni z přirozené cesty vývoje tím, že se do nás uměle a násilím vložily mimozemské civilizace a daly nám k dispozici technologie, které jsme nevynalezli.

ARPANET, předchůdce internetu, nevznikl přirozeně, prostě jim nějací emzáci dali technologie a návody, nebo dešifrovali technologie z nějakých sestřelených UFO, stejně tak nacistická 3. říše vyvinula technologie ve spojení s nějakými mimozemšťany.

Nevím, já jsem tady na skok, mě už je to jedno. Já jsem tu kvůli planetě, tu jsme dokázali zachránit určitě.

Pokud lidstvo sestává ze zdebilizovaných mužských bez jakýchkoliv lidských hodnot a jejich sexuálních objektů, s takovou cháskou nechci nic mít a jsem smířená, že to planeta zavoře stovky metrů hluboko.

Pokud se to vzpamatuje, OK.

Nejlepší by samozřejmě bylo, kdyby očkovaní zmizeli při slunečním solárním výbuchu a aby to zabilo všechny idioty a zůstali tu na planetě jen lidi, kteří chápou cennost biologického přirozeného života podle Stvořitele a kyborgový hnus je pro ně nepřijatelný.


<reagovat 
Kiki_ (Občasný) - 3.1.2023 >

https://otevrisvoumysl.cz/mark-dice-rada-pro-mezinarodni-vztahy-organizace-ktera-taha-za-nitky/

:D lol, 7 minutek, jen vtipné video jak politici přiznají že vlastně poslouchají organizaci která je nad nimi. To by mě zajímalo, jestli i toho bude patřit do témat nebezpečných konspirací, jak nyní budou chtít dělat ty zákony a postihy pro dezinformátory. Tady to Bidet i Clintonová přiznali naprosto sami. A jsou to státní politici, nikoliv dezinformátoři, teoreticky toto video mezi dezinformace nepatří že? I když pro hlídače totalitní pravdy tohle bude určitě zápřah na mozeček, jak takové záběry diskvalifikovat, když se tihle politici podkopávají sami. Je vtipné jak z FB je často mazán nějaký proslov nebo záběr přímo s mluvčím u pultu Evropské unie.





<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.1.2023 >


Toto je taky další výpověď k tématu mimozemšťanů, zdá se, že autentická.

Cesty k sobě
Jaroslav Švarc, Neuvěřitelné skutečnosti
https://www.youtube.com/watch?v=3cIfMJFPYMc

Jsou to příběhy z 70., 80. a 90. let, které ten pán vysypal jedním dechem, je toho strašně moc najednou. Je to zvláštní mišmaš. Já myslím, že až ze zpětné perspektivy je vidět na pozadí vyprávění takového člověka válka NWO a GF. Půlka těch jeho zážitků může být psychotronický pokus, nebo viděná technika, kterou vyvíjelo NWO, další můžou být zase reálné pokusy ze strany mimozemšťanů, těch dobrých, navázat kontakt, nebo mimosmyslově předat nějakou informaci.


<reagovat 
DELTA 2 (Stálý) - 3.1.2023 >

Aha tvl 🤦‍♂️

Bylo mi to ňáký divný 😅

Tak to je fakt tragický ... eště zkoumat, jestli si to psala opravdu Ty.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.1.2023 > DELTA 2> 


On naštěstí neotravuje až tak často, ale má teď už asi jenom dva profily, které mě imitují.
Když tě praští do oka, že to je nějaký hodně divný, tak se radši podívej, jestli jsem to já.
Já jsem "stálý" uživatel, ten co mě imituje, je "občasný".
Já teda vždycky řvu, když tenhle debil otravuje, ale někdy je to stejně prd platný.
Když ti to bude připadat už hodně divný a píšu to fakt já, tak to už je zase jiný příběh :-)

<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 3.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

Je jak beetlejuice 🤣😎
ty o vlku...a vlk u klávesnice...



<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.12.2022 >



Skutočná pRAvda o Radomírovi Ježišovi Kristovi.
https://www.youtube.com/watch?v=GMK59vUlIbQ





Toto je něco z ruských alternativních tezí o Ježíši Kristovi, kdy jsou přesvědčeni, že 16. 2. 1086 byl v Konstantinopoli ukřižován jakýsi mystik Radomír, přičemž se ten den událo i zatmění Slunce a velké zemětřesení, přičemž takto jsou popisovány okolnosti ukřižování Ježíše Krista. A taktéž zdůrazňují, že by ke Konstantinopoli seděly výjevy ukřižování Krista ze středověku, které jsou s mořem, přičemž Konstantinopol, dnešní Istanbul, leží u moře, narozdíl od Jeruzaléma.


Potom by tedy seděla teze, že bylo manipulováno s dějinami a že nějak záhadně zmizelo, nebo bylo přidáno tisíciletí.

Také je tam plně do důsledků rozvedeno žiďáctví, ve své hnusné surové satanistické podstatě, kdy je někde v Tóře židům sděleno, že nejen, že si nemají všímat proroků, kteří hlásají jiného boha než tu jejich satanistickou zrůdu Jehovu, ale že je mají rovnou i pronásledovat a zabíjet.
Proto odkráglovali Krista, ten byl proti Jehovovi.

Jako by mi to něco připomíná.
Taky jsem byla nadšená ze smrti Jehovy.
A tady po mě šli žiďáci.
Příběhy se non-stop opakují a jistě je vidět, co jsou tyhle žiďáci, jak milují Jehovu a myslí to naprosto vážně, zač.
V Tóře taky stojí, že všichni nežidi jsou určeni pro otrockou práci.
Zase ---- tamtadadá - opět to stejné, jistě jsme si všichni mohli všimnout bezvadňoučkých výroků anonymního žiďáka na kokainu:

"Čtenář - 20.2. > PřilítliMimozemšťani> 4/5 lidsta je zemina, sloužící jako podklad pro vyklíčení nás, vzácných semen. tedy lidí zařizující společenskou progresi. ano? ale potřeba je všech, i vás magdi. vás průměrných. my jsme nikoho nelikvidovali a nikdy nebudeme. náš úkol je udržet vás ve výrobním procesu, stáhnout o daně, "za odměnu" večer pustit Ordinaci v růžový zahradě nebo film o ýtým. pak a tak bude lidská civilizace dál vzkvétat. i ty to přiznáš, ale až v poslední minutě života, kdy už ti to k ničemu nebude. teď už ti zbejvá jako jediná naděje na slast a vztah fakt jen vykouřit toho nateklýho plesnivku julu. patříte k sobě, už se necukej a vyraž za ním do tej jeho vily na kaštanově pičo!""

...

mno

Zase - jsem něco jako Ježíš, jenom nejsem Ježíš, nejsem tak hodná, jako Ježíš, ale jsem něco jako Ježíš - aspoň v tom principu, že něco nesu, poselství, myslím že i závažný, ale komu to vadí?
Těm, co věří nějaký úchylný knížce, která se jmenuje Tóra.

Tydle židy tady prostě nechcem, jejich náboženství je úchylný a ať už to zdechne.
Tyhle NWO židi.


Bůhví, co spískali satanisti tenkrát v té Konstantinopoli.
Viděla jsem, že to bylo nechutný, tenkrát se tam stalo něco hnusného, satanistického, něco, co zabilo ducha. Viděla jsem spousta nevinných mrtvých. A pak byl napsán nějaký spis, něco významného, mohla to být klidně i ta pitomá Bible. Ale nevím co přesně se tam stalo.

Třeba je to s tou tezí s Radomírem jako Ježíšem Kristem pravda.
Chce to chronovizor.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Ono bylo určitě něco zcela jinak, než jak je nám to předkládáno.

V tom videu např. říkají, že je nelogické, že první křížová výprava se udála v letech 1095, nebo nějak tak, podle oficiálního výkladu by tedy trvalo křesťanům 1000 let, než se rozhodli pro odvetu za smrt Ježíše Krista.
Podle jejich teze by to bylo 10 let a to je asi tak přirozené tempo vývoje.

Je vysoce pravděpodobné, že dějiny 0 - 1000 jsou tak nějak vycucané z prstu.

Nedává to smysl.

Jedna z věcí, která mě praštila do obličeje hned, byla zv. christianizace, tedy fakt, že podle oficiálního výkladu dějin se celých neuvěřitelných 1 000 let rozmáhala jakási Byzantská křesťanská říše s naprosto úchvatnou, vznešenou ideologií a věděním tajemství a hned nad nimi, vyloženě kousek, byly temné, pohanské, úplně blbé, krvelačné, bez písma a jakýchkoliv významných staveb a dějin, slovanské národy.
Kterých se nijak, ale vůbec nijak nedotklo to jejich vědění, byli inertní vedle nich, nějaký Sámo tu maximálně založil nějakou krátkou říši, jinak nic, pohani, krvelačný obchod s otroky, idiocie.
Celých neuvěřitelných dlouhých 1000 let.

To muselo být jinak.

Jakákoliv vznešená ideologie má tendence pronikat jako světlo poznání do oblastí temných a probouzet nové a nové stoupence.

Tak buď byla Byzanc pořádně temná stoka, nebo ty Slovani nebyli až tak úplně debilní, jak se traduje.

Kolem r. 1000 však mohlo dojít k obrovskému podrazu, kdy byla smolná doba, debilita vládla, všechno vědění se dalo spálit, ilumináti si mohli řádit s mimozemskýma věcičkama, jak chtěli, hrát si s časem a taky že to udělali.
Něco udělali, zmátli lidstvo, pootočili kličkou.

Tehdy se něco divného dělo po celém světě.

Byla to divná doba.

S Konstantinopolí a tou divnou událostí skončili Slovani, zřejmě šlo o jednu velkou genocidu původního antického vyspělého světa v tehdejším evropském prostoru.

Dnes je z toho maglajs a ledacos se dá přibarvit a domyslet.
Znovu - chce to chronovizor.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Vůbec ten úpadek po antické době je obrovský a zřejmý. Můžeme věřit, že se tady tisíc let udržoval nějaký obrovský kolos, který sestával ze zbytků antických ruin, spáleného vědění a bitek mezi vikingy, germány, franky, slovany, nějakými satanistickými kavkazany s divokým turkickým původem, Byzancí a Arábií.

Ale prostě to nedává vůbec žádný smysl.

Úpadek ducha i schopností je proti antice extrémní.

Ledacos mohlo být úplně jinak.
Dějiny píšou vítězové, pokud by tedy byla zlikvidována vyspělá kultura a byli vyvražděni, jejich památky zničeny, případné písemnosti spáleny, kdo se co dozví.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Navíc je tady teorie, že v dřívějších dobách existovala v oblastech tzv. Tartarie rasa velkých lidí, přes dva metry, existují i různé dobové fotografie a kresby.







Zdá se, že všelijací obří lidé dříve existovali a je možné, že byli vyhubeni a dnes je anomálie, kdy se v někom objeví gen této dávné vyhubené lidské rasy, vysvětlována jako genetická odchylka a porucha.

Je možné, že tito obři mají vícero původů. Nefilim byli obři. Tzv. Preadamité byla nějaká vagabundská obří rasa, co tu ztroskotala. Dále tu máme efekt zmenšujících a zvětšujících se příslušníků lidského druhu podle podmínek, ve kterých žije.
Je možné, že někde hluboko v Rusi žila před staletími, až tisíciletími rasa pohádkově chytrých a blahobytných obřích lidí, která byla tradiční vládnoucí vrstvou, ale časem byli vyhubeni a vzpomínka na ně zmizela.

Vše se dochovalo pouze v legendách, bájích, pohádkách a mytologii.

I podle fotografií, které vznikly v 19. století, máme možnost pozorovat, jak se svět mění a ztrácí bohatost a rozmanitost.
Bůhví, jak vypadal svět přes staletími.

Včera jsem narazila na článek na centrum.cz, kde jsou kolorované fotografie starého Ruska.

https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/foto-kouzlo-stareho-ruska-na-kolorovanych-fotografiich/r~f0c0eeecd5d611ec8c6f0cc47ab5f122/

A tam je fotografie režiséra Sergeje Eisensteina, autora Křižníku Potěmkin, jak sedí na královském carském trůnu:



Zaujalo mě, že tam vypadá jak skřítek.
Přitom zase tak nadstandardně malý rozhodně nebyl.
Tady je fotka, kde je třetí zleva:




Nevím, jestli to, na čem sedí na historické fotce, je skutečný trůn, nebo je to historická rekvizita, ale tipuju, že dříve nebylo cílem, aby král, car, carovna, kdokoliv vypadali na trůnu jako pitoreskní skřítek.
Možná, že dřívější ruské trůny byly stavěné na velké lidi, na nějakou rasu, kastu, nevím, kdo už není.
A o kom už ani není vzpomínka.

Další věc je, že se lidi mohli po katastrofách během 17., 18. a 19. století zmenšit v řádu generací až o desítky centimetrů a ta blahobytná kultura, která umožňovala tehdejším lidem tak dlouhodobě prosperovat, že zkrátka hodně vyrostli, zmizela.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Lidé se také ptají
How much did Peter the Great weigh?
Only 17 when he became czar, Peter had an immense curiosity about people, ideas, and things. His appetite for information matched his size. He was 6 feet 9 inches tall and weighed close to 300 pounds.

Kolik vážil Petr Veliký?
Teprve v 17 letech, když se stal carem, měl Petr nesmírnou zvědavost na lidi, nápady a věci. Jeho touha po informacích odpovídala jeho velikosti. Byl 6 stop 9 palců vysoký a vážil téměř 300 liber.

6 stop = 6 x 30,48cm = 182,88
9 placů = 9 x 2,54 cm = 22,86
dohromady měří 205,74 cm

a váží 300 liber = 300 x 0,454 kg = 136,2 kg

BMI = 32,4 tlusťoch jeden přerostlej

No, ale na tom carském trůnu se neztratil.
To vypadá, že to bylo tradičně pro alespoň dvoumetrové lidi.


Toto je zase korunovace Mikuláše, taky žádná chudinka.



<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 29.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> Promiň, že Ti do toho lezu, ale je tu podle mě dobrý, ale dlouhý článek o tartarii

https://myspulesvet.org/2022/02/23/zkaza-velke-tartarie-zakazana-historie/
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Na tu Tartárii jsem se ptala GF a oni říkají, že to, co se stalo, by nám znělo neuvěřitelně, že to byla vyspělá společnost, prý v některých ohledech i technicky vyspělejší, než my. Rozvíjeli právě i ty volné energie, nebo o to měli zájem.
Jinak vývojově odpovídali asi tak přiměřeně své době, bylo to prostě velké království, funkční a šlechetné, jak je známe z pohádek, na východě, konkurovalo to Evropě.

Ale tenkrát se stala nějaká mimozemská menší válka a GF to tehdy prohrála a tu Tartárii prostě Angličani se židama a další tahle satanistická verbež zničili.
Prý to byla gigantická genocida.

Utajená, za každou cenu utajená, ty kurvy za každou cenu nechtějí, aby to na ně prasklo.
Prý to byla taková prasárna, že to bylo příliš i na ně.

Těžko říci, třeba to jednou zjistíme.

Určitě ale nevěřit žádnému výkladu dějin.
Rozhodně ne žádnému, který nám nacpal kdokoliv ze západu.
Tedy, že Slovani jako jediní na světě neměli říši, tisíce let se nevyvíjeli a byli "otroci".

Je jisté, že ty svině ze západu zničili naše předky a vymazali naši historii.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.12.2022 > ma.ni.> 


Já jsem to četla na matrix2001, jde o stejný článek.

Je to zajímavé čtení.
I kdyby některé věci mohly být jinak, realita mohla být klidně ještě fantastičtější, protože se tehdejší události jednoznačně točily v nějaké mimozemské kultické válce, tak ten fakt, že Sibiřské porosty jsou staré maximálně 200 let, tedy od doby nějaké velké katastrofy někde kolem přelomu 18. a 19. století + nelogičnost toho, že by tato území nebyla dříve obývaná dává docela jasnou výslednici, že tam musela být nějaká kultura, která byla zlikvidovaná.

Tehdy šlo o divnou dobu s technickým převratem. Je dost dobře možné, že východní království Tartárie objevilo něco z mimozemských technologií a začalo je používat, zkrátka se začali rozvíjet pro západní mocnosti nebezpečným tempem.
Co se týká náboženství, nebo vědění, zdá se, že celá plocha té euro-asijské desky vyznávala něco jako ten dřívější zoroastrismus, či nějaké dávné principy vědění, podobně jako v Indii, podle véd, i těch slovanských asi, plus ty runy, kouzla, magie, alychymie, prostě toto.
Ono je to ve skutečnosti funkčnější, než křesťanství, což je vyloženě naivní slátanina ve své podstatě, která očesává člověka o moc a učí ho zovcovatět.

Jenže a to je na tom to, co dneska už nechápeme, jde tam právě o komunikaci a spolupráci s konkrétními božstvy, tzn. zájmovými skupinami různých mimozemských a podzemních skupin, kteří oplývají kouzelnými věcičkami.
A mysl člověka je schopná spolureagovat s těmito technologiemi, i na povrchu zemském.

No a náš největší problém je ten, že se držíme v duchu těch technologií, jako artefaktů a utíká nám fakt, že ty technologie seřizuje duch a vědomí a že je důležité být ukotvený v tomto vědění.
A potom taky, že jsme snadno manipulovatelní a zastrašitelní, když někdo těmito technologiemi disponuje proti nám a raději se podřizujeme vůli tyrana a tím skrze tyto technologie ještě znásobujeme jeho možnosti a kosmická práva.

Ta Tartárie musela v něčem navazovat na toto vědění.
Podle mě museli realizovat nějakou magickou technologii skrze tyto mimozemské a další dimenzionální, kultické záležitosti.
Možná něco vykopali, nebo na něco sami přišli a začali být příliš mocní.


Toto je historická kresba Tartárie, nebo toho, co z ní zbylo, z nějaké německé knížky.



Něco mi v tom zarezonovalo s nějakou dávnou vzpomínkou, celou kulturou, kultickým systémem.
Ty zvonovité střechy, ty zvony, takto do sebe vsazené, tam nešlo jen o nějakou střechu, doslova to byla nějaká technologie, buď reálná, typu přijímač signálu, něco jako přístroj na volnou elektřinu, nebo to byla zvukově - magická čistě energetická technologie.
Jsou to takové zatažené vzpomínky z archaického zapomenutého světa, pohádkové. Když jsem se pokoušela se na tu technologii v informačním poli podívat, rozhostil se ve mě hluboký klid, velice zvláštní, úžasně hluboký klid a pokoj.
Pokud to byla říše, bylo v ní něco vyspělého a moudrého.

Myslím si, že právě to něco, co nám odmalička chybí a jsme o to ošizeni a naše vědomí se s tím celý život pere. Zdá se, že celá tato zatažená vzpomínka je zredukovaná ve viditelném světě na pohádky. Někde v legendách o Bruncvíkovi se to něco dávného a utajeného vytušit. I na tom symbolu dvouocasého lva.
To je všechno.

Ale něco na té teorii musí být.
Kupř. satelitní záběry hvězdicovitých pevností, jejich základů, na dnešním ukrajinském a ruském území, to je taky veliký důkaz.
Dokládalo by to, že nejen, že měl někdo zapotřebí vymazat historickou realitu, ale taky tam asi něco hledal a doslova nenechal kámen na kameni.

Já jsem ve svém příběhu kupř. zažila, jak musela zpráchnivělá úchylná Belgie vrátit v informačně - energetickém poli berlu Dědovi Mrázovi.
Jo, bůhví co tam vyhrabali, našli a odvezli.

A co se tam vůbec stalo, na té Sibiři. Všechno nemohl vyvraždit Napoleon. Ta teorie s meteority a atomovou bombou je teoreticky možná, ale mohlo jít ještě o něco jiného, určitě v tom ale měli prsty ilumináti, nebo vůbec tyto západní zájmy na daném území.
Prostě společnosti, které to táhly s čerty i ďábly, dnes říkáme s galaktickou mafií.
Jejíž byl Jehova kápo.

Ti si musí dávat jenom pozor na dvě věci - aby používali svůj mimozemský utajený hihg-tech kouzelných věciček přiměřeně době a tak, aby nespustili velkou kosmickou čistku, když drasticky poruší kosmický zákon. A tak vždycky zmanipulují lidi, aby se mezi sebou vyvraždili v události, které nikdo z nich nerozumí. Vlastníma rukama.

Taková pakárna to je.

Holt, nesmíme padat s věděním do středověku, to, že budeme chápat situaci, je jediné, co nám pomůže.


<reagovat 
 PřiIítliMimozemšťani (Občasný) - 29.12.2022 > ma.ni.> 


Důležité je taky zmínit nenahraditelnost světelného přediva, které drží pohromadě celé naše jsoucno. Sice působí bytelně, ale pokud GF usoudí, že lidstvo ztratilo kultickou sílu vzdorovat drakoniánům, ještěrkám a dalším hnusobám z říše sférického zla, velice snadno nás mohou "vypnout".

Při zjevení jejich myšlenky zosobněné světlem na nebi jsem ani okamžik nepochybovala o tom, že je to vysokofrekvenční a širokopásmově vibrující zpráva o křehkosti oudového kurzu, na kterém se právě teď nacházíme.

Nejpozději v roce 2025 očekávám světelný záblesk, který buď rozkošatí ono lucidní předivo do posunuté a vyspělejší reality, nebo spálí a zahubí veškerý život na námi vnímatelné frekvenci jako neperspektivní a bezcenný.

Proto si chystám důležitý ochranný lektvar. Patří do něj netopýří penis, varaní jikry, krysí nehtíky a mentruační krev povátné panny.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.12.2022 > ma.ni.> 

Zase je tady falešný profil "PřilítliMimozemšťani", to tu zavedlo NWO.

Takže nějaký kundoviny, co ten falešný profil píše, prosím ignoruj.

I obecně čtenáři.

Já jsem PřilítliMimozemšťani - stálý autor.

Ten falešný profil je - "občasný" autor.
Je to únavné, redakce tady to nijak neřeší a já nemám žádné pravomoce mazat komentáře pod článkem.

Když tady tomu židovskýmu zmrdovi od NWO jebne v palici a začne psát pod falešným profilem, nebo mi obří grafikou rozjebe dílo, můžu to jenom smazat, nebo skrýt a publikovat to znovu.

Říkám - to, že to dělá tahle židovská krysa od NWO, tu vidím a jakkoliv řeším jenom já.
Židům a fanouškům pětikolky na tomto webu vadím jenom já, nikdy tenhle židovský zmrd.

Vždycky chtějí vyštvat jenom mě, nebo juliána, tuhle svini nikdy.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Tak víme, proč jsou židi takový nesnesitelný zrůdičky.
V tý jejich úchylný Tóře je, že mají zabíjet proroky, co nesnáší Jehovu - což jsou všichni, kdo prozřeli.

Já nevím, proč nenenávidím Alláha, Krista, Boha, Višnu, nebo Prahrabrawrašatru?

Protože to prostě nejsou úchylácký hovaďácký satanistický zrůdy jako Jehova.
Všichni rozumný bohové tu krysu nesnášej.
Ještěže zdech.

A dále jsou přesvědčený, že jako nežidi na ně máme makat.

Spálit tyhle klerofašistický píčoviny.

Bibli, Tóru a tydle vidle.
Nebo to dát alespoň na úroveň všech ostatních mytologických žvástů.

Údaje z Mahabharáty taky nikdo nebere vážně, tak proč by se měly tolerovat úchylácký kokotiny nějakých předpotopních dementů?


<reagovat 
 PřiIítliMimozemšťani (Občasný) - 29.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Samozřejmě mám ještě jeden nick a vedle něj mám napsáno (Občasný), když si to rozklikneš na liště. Spolehlivě nás ale rozeznáš podle počtu odsazených řádků, protože ten obřezanec tohle nikdy ve svým promodleným životě nepochopí.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Ona vůbec ta Sibiř celkově je vrcholně zajímavá.
Já jsem přesvědčená, že je pod tím velký obrovský mimozemský počítač, nebo případně nějaká krystalická struktura.

Umím si představit ledové království jak z pohádky a tam tajemně pulsující barevná chladná světla, případně pohyblivé artefakty, asi LEDky, které jsou narozdíl od těch našich krámů bezporuchové a reagují na dimenzionální vzruchy. Runy.
Když správně řekneš nějaká slova, zaklínadla, případně poskládáš správně kouzelné kamínky runy, vyhraješ jackpot, něco se spustí.
Navážeš kontakt s mimozemským kompíkem na jiné planetě a ozve se nejdřív dispečer a pak sežene šéfíka.

Myslím, že proto klasické herní automaty svým způsobem, sice vulgárně a nevkusně a bez skutečného magického, pohádkového kouzla, ale opisují podobu těchto mimozemských počítačových podzemních systémů Alenky v říši divů.

Navíc se prý stala událost, kdy se prý ze Sibiře náhle vysunula několik kilometrů vysoká anténa a seřídila dopad jakéhosi tělesa, snad to byl ten Tunguzský meteorit, přesně si to ale již nepamatuju, protože by prý podle původní trajektorie dopadl někde u Itálie, ale anténa to seřídila tak, že to nakonec nabořil do poměrně neobydlené severské Sibiře.

Takže jestli někdo z Tartárie zakopl o anténku, spadl do počítače, nebo mu něco došlo a cosi objevil a království se začalo rozvíjet, tak tehdy ještě akční a při síle, galaktická mafie s Jehovou a podobnými úchyláckými sadistickými kyber šmejdy s tou říší zatočili.
Tehdy se prostě nepodařilo udržet technický pokrok, ze strany Ruska byla velká důvěřivost vůči západu.
V Anglii vládla nějaká kyber šílenost.
Něco se těžce nepovedlo a něco se stalo.


<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 30.12.2022 > PřiIítliMimozemšťani> Vím, že jsi podvodný účet, takže mě neošálíš.
<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 3.1.2023 > PřiIítliMimozemšťani> 

Tvl s tou krví to asi nebude uplně easy ne? 😊
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Na této planetě jsou celé věky technologie, které lidstvo nevyvinulo a nechápe a které mají dokonalý potenciál ho zničit.
Nejdůležitější, absolutně nejdůležitější ze všeho, je udržet rovnováhu mezi duchovním, spirituálním a etickým vývojem a technickým poznáním.

Lidstvo je násilně nuceno do brutálních technologií, samo má tendence se neustále a znovu vydávat technicko - magickou, nikoliv kybernetickou cestou.

Ale vždy, když se chce dostat na svoji úroveň, která mu náleží a ke které přirozenou evolucí spěje, je stranou galaktických kyber šmejdů, zde reprezentováno shnilými kastami "světovládců", kde nejviditelnějšími šmejdy jsou židi, jeden druh těch satanistů, těch co poslouchají Jehovu, ... tak těmito hajzly je vždy lidstvo svrženo zpátky na úroveň zapomnění, středověku, tuposti, debility.

A teď to chtějí už definitivně zrasovat tou kyber úchylárnou.

Holt, potřebujeme pomoc GF a taky, aby se nám rozsvítilo.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.1.2023 > DELTA 2> 


Myslíš jako, že s žiďáckou krví se z podstaty nemůže chovat jako slušný člověk jo? :-D Ne, to už by byl asi nehorázný rasismus, v tomto případě jde asi o nějakou rodovou křivárnu. A vědomou spolupráci s NWO. Dokonce to teoreticky může být i někdo významnější z NWO přímo. Já jim docela vadím.


<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 30.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> A co tohle? Sice je to mimo téma. https://lupocattivoblog-com.translate.goog/2022/12/28/chabad-hat-eine-riesige-menorah-vor-dem-kreml-genau-wie-in-dc/?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=sk&_x_tr_hl=sk
<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 3.1.2023 > PřilítliMimozemšťani> 

Nene, myslel sem tu menstruační krev panny :D
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.12.2022 > ma.ni.> 

Jo, židi v Rusku, to je určitě pravda. Oni jsou nějaké základní dva druhy - sionističtí a ti druzí, mají taky nějaký název, kteří jsou ruští.
Jak říká ten V.K., jedni jsou pod čepcem a druzí pod zástěrou.

A perou se mezi sebou.

Já nevím, mě jsou židi prostě protivní. Mi připadá jako nehoráznost, že nějací židé se snaží ovládat svět. Mě je jasný, že jsou to jenom nějaké echt vyšinuté skupiny, mocnáři, globalisti.

Ale je to prostě stará cháska, které se potřebujeme zbavit.
Protože jsou zalezlí ve všech těch high-tech skrýších, potřebujeme k jejich poražení spolupracovat na civilizační úrovni s Galaktickou federací.
Vědomě, veřejně, přiznaně, na civilizační úrovni.

Dokud nebudeme komunikovat s Galaktickou federací, budou se nám tyto žiďácké, ale i jiné skupiny, smát do ksichtu.

Oni už se ani nesnaží, oni jsou už taky unavení tím, jak to my lidi nechápeme.
Oni se třeba fakt i snaží udělat už něco, co lidem otevře oči.
Ale ne, lidi nic, lidi nezabírají.

Oni - NWO - jsou prakticky poražení. V příšerné válce jsme vyhráli.
GF vyhrála, vládne tomuto světu.

Ale ty struktury stihly otrávit lidi, poškodit přírodu a naprosto, ale totálně, zlikvidovat kolektivní inteligenci a jakoukoliv akceschopnost.
A smysl pro vlastenectví.

Prostě se musí stát věci, aby lidi otevřeli oči.
Hlavně ta 1/3, o kterou jde, ta, co má přežít.
Věřím, že až bude 1/3 zhruba chápat, co se zhruba tak děje, do takové míry, že bude zajištěná kolektivní neměnná zkušenost, která se nebude nikdy více zpochybňovat... tak pak se dá udělat radikální řez a všech těchto šmejdů se zbavit.

Ta nehoráznost se židy zmizí.
Proč bych se měla zabývat židy? Mě nikdy nezajímali. Mysticky a spirituálně mi přijdou divný s tím svým Jehovou. Co si budeme povídat, jsou divný.
Ten národ, co se neudržel v té Judeji a nějak se rozprchnul, nebo jsou to současní Palestinci, ... prostě už není, už to neexistuje.
Nějaký Chazaři? To jsou satanisti, ne židi.
Jsou vyšinutý.

Je to jedna z mytologií, jeden z vyšinutých náboženských směrů.
Je to stejný, jako kdybych vytáhla jakékoliv starověké božstvo a začala ho vyznávat, takovou váhu to má, nulovou.

Je to hloupá náboženská povídačka.
Nic víc.

A tak se k tomu bude přistupovat v budoucnosti - buď se pragmaticky odhalí pomocí chronovizorů, atd., která klika galaktické mafie má na svědomí židy, nebo se to jakýmkoliv jiným způsobem prostě už překoná, tahle stará malá pitorekní debilita.





<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.1.2023 > DELTA 2> 

Jo tohle ... no to jsem ale nepsala já, to psal žiďák.
Popravdě by mě zajímalo, jestli jsi to považoval za můj text. Jestli jo, tak je to se mnou asi zbytečný, abych tu psala.


<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 3.1.2023 > DELTA 2> 

Jestli to chceš vařit, ten lektvar, tak nezapomeň na že kotlík musí být cínový, standartní velikost 2 🤣
A rukavice buď z dračí kůže nebo podobné. 😉
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter