Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Stydím se za premiéra! + píseň pro egila igelita BohuŇu
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 16.3.2022 (19:42:07)


~ Stydím se za PREMIÉRA! ~


Stydím se za premiéra,
stydím se za válečného štváče!
Kéž je to jeho derniéra,
Deep state mu káže, a šašek skáče!

~

Na Čechy vláda sere,
"A TO JE DŮLEŽITÉ",
až knechti shnijí v cele,
pak lidem ulevíte!

~

Novotný, Feri, Fiala,
toť banda deviantů,
5SA zprávu vyslala...
ČR jen emigrantům!

~

Zas plánují vše zdražovat,
zas covid totalitu,
kdo vyčistí chlív od hovad,
Evropu od hábitů?

~

Hujeři prodaní, snad brzo pochcípáte,
cenzura, vakcíny, na bídu variace,
na zákon kálíte, svobodu potíráte,
ptám se vás občané, KDO volil vlastizrádce?!







Poznámky k tomuto příspěvku
Palach (Občasný) - 4.4.2022 >
04.04.2022 20:47:13 j.f.julián
Před rokem a půl to bouchlo v USA. Zmanipulované volby a od té doby to jde se světem do xxx

Nyní vše může TRUMP opět změnit a lidé snad pak budou mít odvahu vymlátit ty covidáře a válečné štváče z Parlamentu, Senátu i z Hradu!

Je to naděje, která nesmí zhasnout!

https://fb.watch/caZuuI96MP/
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 5.4.2022 > Né že bych to covid ovcím a očkovaným včas neříkal...

https://www.facebook.com/100005349886464/videos/468352738125751/

čekám jejich omluvu, víme, KDO mi nadával!!!
sorry, že to není o válve a mamrdech, ale je to důležité!

<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 6.4.2022 > https://youtu.be/tDaxfQ0KRRI

že by ode mě opisovali?? To, že pod mrtvolami není krev jsem objevil JÁ! nu a tady už to hlásí také... ale byl jsem to JÁ, jako první, kdo to zjistil!
Ale to STB 5SA neříkejte, ještě budu v tv a to by nepřispělo k mé budoucí volbě za presidenta ČR!
(vtip?)
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 6.4.2022 > https://www.facebook.com/100005512570138/videos/505837324422275/

hele já tedy nevím, jestli zrovna tuto mládež tady chceme, ale dle Fialy ANO, tak to asi k něčemu bude...
Že by k tomu, co přijde po předčasných volbách?!
Nu vot.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 6.4.2022 > Víte jaký je rozdíl mezi kočkovanými a podporovateli agrese vůči Putinovi a na druhé straně námi, soudnými lidmi???

Je to prosté, my si rádi vyslechneme jejich názor, ONI náš nikdy-hysterie, urážky, dehonestace a mnohdy i násilí.

NIC? aha...

Nu, a tady jsou nová fakta, která vám opět nevnucuji ale jen předkládám, mám vás totiž rád!

https://fb.watch/cdkokJ_eS4/
<reagovat 
Čtenář - 8.4.2022 > https://fb.watch/cg7aPcwJ6x/
<reagovat 
Palach (Občasný) - 8.4.2022 >
Nu, zdejší obhájci covid vakcín mi nevěřili, co je ve vakcínách, cože si to dobrovolně píchají za hnus...

tak tady máte tu lahodu, jen si dejte, gratulujeme!

https://fb.watch/cg85Cvmar3/
<reagovat 
Palach (Občasný) - 9.4.2022 >
nacistický AZOV-to je co ve skutečnosti podporuje ČR a Fiala. Nikoliv Putin, ale Zelenski a všichni, kdo ho podporují musí před soud v Haagu pro válečné zločiny! Idioti, zase jste těm válečným štváčům nalítli, vy voliči zločinného spolčení 5SA jste fakt úplně mimo, vy si ty biologické zbraně zasloužíte!

Tady jsou zprávy z USA, nikoliv z Ruska, takže to nacistická a covid tv a média těžko překroutí, ale změní to myšlení lidí, když to jsou hloupé ovce? Ani chudoba jim nezvedne prdele, ani zapíchávání biologickým sajrajtem na nádraží, tak ok, obrátí se to proti vám, ty hoaxy a napadání soudných lidí, jako jsem já!

https://fb.watch/chp4Fp5-uf/
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 11.4.2022 > Protože to lidem stále uniká, co se tu hraje, tak vám předkládám projev skutečného velikého státníka, aby bylo jasno, KDO ve skutečnosti stojí o mír a KDO o válku!

Naši lidé se opět nechali zastrašit nacisty 5SA, aby odmítli slyšet PRAVDU, ale to na mě neplatí!
Snad pochopíte víc, než kecy z hoax-covid-válečné tv...

POSELSTVÍ V. PUTINA PRO OBYVATELE VŠECH ZEMÍ SVĚTA.
👩👩👦👦🇳🇱👨👨👧👦🇳🇱👨👩👦👦🇳🇱👨👨👧👦🇳🇱👩👩👦👦
(RJ, AJ, NJ)
Vážení občané naší nádherné planety Země!
Já, prezident Ruské federace Vladimír Putin, jsem se rozhodl oslovit vás všechny přímo a vynechat diplomaty, vaše vládce a novináře. V Rusku existuje takový pojem, jako je "rozhlasová vysílačka", kde se nesmí lhát, klamat a podvádět. Budu tedy mluvit otevřeně, aby si každý mohl ověřit pravdivost mých slov.
Rusko je obrovská a nejbohatší země. Jeho hlavní hodnotou je více než 150 národů, žijících na jeho území, kde je na prvním místě svoboda a spravedlnost. Nepotřebujeme nová území. Máme dostatek energie a všech ostatních zdrojů. Od dob Velké Tartárie a Velké Mughalské říše se národy severní Eurasie nerozvíjely díky loupežným výpravám a kolonizaci Ameriky, Afriky, Indie, narkotizaci Číny, ale díky své pracovitosti a mírumilovnosti.
Ti, kdo znají ruský jazyk, chápou, že "ruský" je přídavné jméno pro všechny národy naší země. Ruští Slované, ruští Tataři, ruští Židé, ruští Evenkové atd. jsou duší Rusové, i když jejich kultura, jazyk a způsob života se mohou lišit. Tuto rozmanitost jednoty vítáme!
Všechny národy Ruska jsou opět nuceny obětovat své životy při obraně světa před nacismem a fašismem. Vyměnili jsme 50 našich válečných zajatců za 50 ukrajinských vojáků. Ukrajinští vojáci byli ošetřeni v našich nemocnicích, vykrmeni třemi jídly denně a vrátili se v pořádku domů. My jsme své vojáky se zajetí přivezli s uřezanými prsty a genitáliemi. Ani nacisté to za poslední války nedělali. Tyto důkazy předložíme u budoucího tribunálu. Hanba všem, kteří nyní tyto bastardy podporují!
Vaši vládci ve Spojených státech, Evropě, Japonsku, Austrálii a dalších zemích se postavili na stranu těchto podlidí, kteří v boji schovávají se za civilisty, těhotné ženy a děti a úmyslně mrzačí válečné zajatce. Těžko si dovedu představit zdravého, příčetného člověka, který by podporoval tato zvěrstva. A vaši Bidenové, Scholzové, Macronové a další obskurní demokraté zločince nejen chrání, ale aktivně je vyzbrojují a zásobují penězi, které nestačí k tomu, aby ve vašich zemích udržely ceny na nízké úrovni.
Ceny rostou a svět se hroutí, ale ne proto, že Rusové likvidují nacistickou verbež v Evropě, ale proto, že vy mlčky přihlížíte a vlastně podporujete novou vlnu nacismu. Tentokrát do Berlína nepojedeme. Zastavíme se na našich historických hranicích a všechna ta nacistická verbež, kterou vaši vládci otevírají dokořán, aby vám připravili nový "křišťálový" život, stejně jako to dělali nacisté, a přidají k tomu.
Obracím se na každého člověka, který chce žít a pracovat v míru, vychovávat děti a přátelit se s národy celého světa. Pomozte Rusku vypořádat se s novým rakovinovým nádorem - ukrajinským nacismem. Ne s Ukrajinou, kde žijí mírumilovní a tvrdě pracující lidé, ale s nacismem, který za vaše daně pěstují jestřábi z USA a NATO. Pokud vaši vládci podporují nacismus, vyžeňte je, vezměte moc do svých rukou!
Ukrajinští nacisté se chrání před kulkami za zády pokojných občanů, vaši vládci se pod záminkou strašlivého Ruska rozhodli přenést břemeno vysokých cen a hrozícího nedostatku i na obyvatelstvo. Jak na Ukrajině, tak u vás si nacisté žijí dobře za zády obyčejných občanů, zatímco obyčejní lidé musí trpět - na Ukrajině i na Západě jde o stejné zločiny. Neporušili jsme žádný z našich slibů, zatímco vaši vládci ukradli ruskému lidu 300 miliard dolarů a eur. Drancují majetek občanů naší země po celém světě, záměrně mrzačí naše vojáky, zakazují ruský jazyk a útočí na pravoslavnou církev.
Pozoruji, že v zemích, kde vlády zpřísňují sankce proti Rusku, roste povědomí o tom, co se děje, a vlna protestů se rozšiřuje. Měli byste přemýšlet o výměně politiků, kteří se za vašimi zády schovávají před kulkami a cenami. A neodkládejte to. Pokud se sjednotíme, za týden už na Ukrajině nebudou žádní nacisté, v Evropě, USA a dalších zemích se obnoví normální život a my společně postavíme před nový tribunál ukrajinské nacisty a všechny vládce, kteří podporují nacismus.
Naše snaha je opodstatněná. Porazíme nacismus. Rád bych se o toto vítězství podělil se všemi a co nejdříve.
Vladimír Putin, prezident RF
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 11.4.2022 > https://fb.watch/cj-zumJWPK/

a pravda o BUCE ap. je venku!!!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 18.4.2022 > Tento pohled člena ODS naprosto sdílím...

Výňatek z jednoho rezignačního dopisu z členství ODS, uveřejněném na Facebooku o válce na Ukrajině. Cituji.....Od doby Majdanu se změnilo leccos. Z hrozby občanské války, před kterou jsem loni v zimě varoval, se stala zcela otevřená válka. Nacisté, proti kterým jsem varoval, se stali díky podpoře jejich ozbrojených stranických útvarů nejsilnější mocenská složka v zemi, již dlouho drží vládu pevně pod krkem. Dovolilii jsme jim, svým mlčením a tichým souhlasem, za Západní prostředky vytvořit, organizovat, vyzbrojit a vycvičit stranické jednotky vojensko-politického hnutí Pravého sektoru, ekvivalenty německých nacistických SA a SS a našich Lidových milicí. Mlčeli jsme a "bezvýhradně podporovali" vraždění tisíců Ukrajinců, bojovníků na obou stranách občanské války a civilistů. Mlčeli jsme, když rostl počet bombardováním raketami, děly a letadly vlastní vlády, ze svých domovů vyhnaných téměř dvou milionů Ukrajinců. To vše bez jediné sebereflexe, spokojeni sami se sebou.
Kolegové, se kterými jsem o problému hovořil, namítali, že je to nutné. Musíme stát na straně napadeného a agresorem je Rusko, které samo za vše strašné, co se na Ukrajině stalo, nese odpovědnost. Ukrajina je obětí ruské agrese a podporovat ji musíme, protože jde o princip územní celistvosti státu.
Nevěřím, nemohu věřit tomuto argumentu ani na vteřinu. O občanské válce bylo rozhodnuto dlouho před obsazením Krymu, bylo o ní rozhodnuto, když jsme dovolili převzít kontrolu nad Ukrajinou nacistů, měsíce před událostmi na Krymu. V době, kdy Rusko bylo jen sekundárním hráčem v době, kdy EU jednala s Janukovyčovou vládou o asociační dohodě jako s věrohodným parterem jeden den, a jednali s nacisty o jeho svržení druhý den. Bylo o ní rozhodnuto, když bez jediného protestu západních partnerů byla pošlapána jimi sepsaná dohoda, která ji mohla zabránit. Bylo o ní rozhodnuto, když beze slova protestu západních partnerů byla pošlapána Ukrajinská ústava a z parlamentu vyhnáni zástupci rusky mluvící Ukrajiny. Bylo o ní rozhodnuto, když v nové "pomajdanové" vládě, v níž se nenašlo místo pro zástupce rusky mluvících Ukrajinců se nalezla místa pro ukrajinské nacisty, shodou okolností v klíčových mocenských složkách státu, v Radě národní obrany, jíž podle Ukrajinské ústavy podléhají všechny silové složky, armáda, vnitro a policie, v Generální prokuratuře. A když první, co nová vláda a neonacisté ve Vrcholné radě prosadili, byl jazykový zákon, který odebral status úředního jazyka ruštině.
To vše se stalo ještě před Krymem. Takže neplatí, že válku zavinil Putin, krizi zavinil Putin, nepřátelství největších skupin Ukrajinců zavinil Putin.
Zavinili jsme to, spolu s námi dosazenými nacisty a jimi ovládanou Kyjevskou vládou, my, její mlčící a spolupracující partneři, my Západ, my Česká republika, my ODS. A my, jednotlivci, kteří jsme mlčeli.

<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 20.4.2022 > opět poesie nikoho na poetickém webu nezajímá...

a co tohle, to by místní hejtry mohlo zaujmout...

pro takové totiž vláda připravila chutný pokrm!

jestli vám to bude připomínat HON fašistů na Babiše, ok, ale mně to spíš připomíná Hitlera a Goebbelse a rok 1933 usw...

https://www.facebook.com/groups/1224109594789021/posts/1231139250752722/?comment_id=1232168360649811

ps- a než mě udáte, tak si prosím přečtěte mé básně, děkuji vroucně, jfj
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 21.4.2022 > Pardon.....
Někdo jako demagog, manipulátoři, svaz České žurnalistiky a jim podobní mudrlanti mi nebudou vysvětlovat čemu mám věřit.
Za těch pár let mnohokrát dokázali že nemají žádnou kredibilitu neboť se sami dopouštějí mnoha dezinformací, které jim byli prokázány množstvím důkazů a faktických nevyvratitelných informací a za pomluvu a dezinformaci se též museli dokonce omluvit. 😉
Asi nebude ku škodě si dovolit nabídnout trochu poučné literatury o tom, kdo byl a je Práskač:
Práskači jsou jednou z nejvíce opovrhovaných sort lidí. Práskač nebo též udavač či bonzák je člověk, který čeká na příležitost, aby mohl nahlásit, že někdo porušil nějaké nařízení, udělal něco, se se nesmí apod. Bonzáky jsou často i školáci, kteří na někoho neustále žalují. Práskačství má v české společnosti bohužel dlouhou a silnou tradici kvůli totalitnímu komunistickému režimu, který měl celou řadu svých věrných udavačů a ti neváhali za nějaký prospěch či odměnu klidně udat i svoje přátele. Zákeřné to bylo v tom, že nikdo si nemohl být zcela jist svými sousedy nebo rodinnými příslušníky. U některých lidí zejména ze starší generace toho chování přetrvalo do dnešní doby a ti pak agilně nahlašují policii či úřadům každé domnělé či skutečné porušení předpisů či zákonů. Zvlášť zákeřní mohou být starší osamělí lidé, kteří celé dny bedlivě sledují dění v okolí domu a nezapomenou napráskat např. každého, kdo nesprávně zaparkoval, i kdyby to mělo být jen na pár minut a v situaci, kdy je nedostatek parkovacích míst zcela běžným jevem.
Třeba se také mnoho práskačů opět dočká praktik placených informátorů vybíraných z řad civilního obyvatelstva.
Zajisté si všichni pamatujete na scénku z filmu Dobrý voják Švejk:
https://youtu.be/6dbSVYOM_sw
Na závěr : Práskači všech zemí, vyližte si prdel!!!.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 29.4.2022 > https://fb.watch/cHndAQWPVv/

NU a máme tady dalších 10000 stran, které měly být utajeny 75 let od PFIZERU o očkování!

Potvrdilo se vše, co jsem říkal a co mi zdejší "očkovaní" nevěřili a útočili na mě!

Takže dobře poslouchejte, protože vás čekají další POSILOVAČKY a na 99% i POVINNÉ očkování, což může udělat jen VRAH a na druhé straně s tím může souhlasit jen DEBIL a sebevrah! NYNÍ už NIKDO nemůže říci, že nemá info, že věří TV a politikům!
<reagovat 
Palach (Občasný) - 6.5.2022 > Právě Nejvyšší správní soud oznámil, že plošné nošení roušek a respirátorů bylo NEZÁKONNÉ!!
A co na to covidisté, ministři zdravotnictví, Babiš, lékaři a všichni ti udavači???? NIC!!


Povinné nošení respirátorů bylo nezákonné, rozhodl Nejvyšší správní soud
Téma: Koronavirus
ČTK
5. května 2022 12:57
Ilustrační fotoZdroj: iStock

Opatření o povinném nošení respirátorů z loňského května bylo kvůli nedostatečnému odůvodnění a neúplnému vyhodnocení přínosů a rizik v rozporu se zákonem, konstatoval Nejvyšší správní soud (NSS). Ten vyhověl návrhu muže z Protivína a školačky z Brna.

Opatření z doby vlády premiéra Andreje Babiše (ANO) už soud zrušit nemohl, dávno totiž není v platnosti. Proto jen zpětně konstatoval nezákonnost. Jde o další z řady desítek podobných rozhodnutí NSS.

Soud opakovaně zdůrazňuje nutnost náležitého odůvodnění mimořádných opatření vydávaných v boji s onemocněním COVID-19. Pandemický zákon vyžaduje, aby odůvodnění zahrnovalo aktuální analýzu epidemické situace a vyhodnocení konkrétní míry rizika a přiměřenosti nařizované regulace. Opatření z loňského května, které bylo s dílčími modifikacemi v platnosti asi měsíc a nařizovalo ochranu dýchacích cest ve vnitřních prostorách, však prý žádnou ucelenou analýzu neobsahovalo.

K tématu

K věci
Pandemie rozhodně neskončila. Covid se nejspíše vrátí na podzim, říká epidemiolog Smejkal
4. května 2022



Ministerstvo zdravotnictví v jednom odstavci poukázalo na mutace koronaviru. „Ačkoli NSS nezpochybňuje, že v ČR se v době vydání napadeného opatření šířily i nakažlivější mutace koronaviru, nemohou tato strohá konstatování o existenci mutací představovat analýzu ve smyslu pandemického zákona,“ stojí v rozhodnutí soudu.

Negativní dopady respirátorů opomenuty
Podle NSS se ministerstvo zdravotnictví dostatečně nevyjádřilo ani k možným negativním dopadům dlouhodobého používání ochranných prostředků dýchacích cest. Pandemický zákon ale posouzení rizika souvisejícího s ukládanou povinností vyžaduje. „Případná rizika spojená s dlouhodobým zakrýváním dýchacích cest přitom nelze brát na lehkou váhu a překlenout je prostým konstatováním, že opatření odpůrce zavedl v zájmu ochrany obyvatelstva před onemocněním COVID-19. Ochrana veřejného zdraví totiž nezahrnuje pouze ochranu před tímto onemocněním,“ napsali soudci NSS.

Ministerstvo pak mělo na základě analýzy racionálně zhodnotit, která epidemická rizika má smysl v zájmu zachování běžného chodu společnosti podstoupit, a která již nikoli. „Přestože NSS respektuje, aby odpůrce postupoval v souladu s principem předběžné opatrnosti a bral tak do úvahy v zásadě nejhorší možné varianty z těch, co mohou nastat, nemůže tento princip vést k absolutní preferenci opatrnosti,“ zdůraznil NSS. Jako odpůrce v řízení vystupovalo ministerstvo zdravotnictví.
<reagovat 
Palach (Občasný) - 13.5.2022 >
tak tady ho máme-Schwába! Toho zašlápnout, tak slavím až do smrti!

https://fb.watch/c_knWXr-iY/
<reagovat 
Čtenář - 18.5.2022 > brzo již naše vláde rozhodovat nebude, tady máte to "uvolnění" na to čeká Babiš i Fiala!!!

https://fb.watch/d4BHgPAGme/
<reagovat 
Palach (Občasný) - 19.5.2022 > SCHWAB je šváb! Zašlápnout!

https://fb.watch/d5NA7NQbzA/
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 19.5.2022 > souhlas!

<reagovat 
Palach (Občasný) - 19.6.2022 > VAKCINACE je jen odnož toho hnusu 5 sajrajtů, tady máte co na vás chystají!

Myslíte si, že to skončilo?? Tak tady máte svou budoucnost, kterou jste si zavinili svojí hloupostí, nečinností, tupstvím!!! Budete ronit krvavý slzy až vás budou nahánět policajti!

https://fb.watch/dKHO-pzZYW/
<reagovat 
Palach (Občasný) - 20.6.2022 > https://www.facebook.com/100011357925007/videos/548084756982757/

prý posíláte kačky na zbraně proti Rusku?! Říkal Fiala!
Takže byste chtěli zabít Slovany? Rozumím tomu dobře??
Tak tady vidíte jak ty zbraně končí a POZOR!!!
Jak také můžete skončit VY, když si Putin z nějakého důvodu bude myslet, že VY rozdmycháváte válku, nenávist a genocidu! Zatím to vidíte jen na videu, ale již zítra to může zasáhnout váš domek, vesnici, město!

Jste ignoranti a idioti bez rozumu, když věříte válečným štváčům, zatahujete nás do války a pácháte sebevraždu, což je STEJNÝ jako jít na vakcínu biologické zbraně, no, stejný to není, u vakcíny chcípnete jen VY!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 20.6.2022 > krása, denacizace a demilitarizace UA-jako předvoje fašismu USA a EU pokračuje! Mně se líbí ti zoufalci a ignoranti, kteří v médiích šíří zprávy o neschopnosti Ruské armády. Od začátku říkám, že je to Speciální operace, cílená a přesně zamířená na nacisty, kdyby Putin chtěl, tak UA lehne popelem do 1 měsíce celá a nepřežije ani noha! Ale říkejte to neinformovaným ovcím!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 22.6.2022 > https://fb.watch/dOPI8XCAsY/

od 30 minuty + od 50 minuty-pro ty , kteří pospíchají na vakcínu!
<reagovat 
Čtenář - 22.6.2022 > https://www.facebook.com/groups/1115745469221668/permalink/1164011411061740/

SOROS koupil ČR média!!!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 3.8.2022 >
03.08.2022 19:58:23 j.f.julián
https://www.facebook.com/groups/750140313058241/permalink/825160685556203/

Já osobně mám fonetickou paměť a když tento neuvěřitelný výrok poprvé u nás vysílali, tak jsem se zastavil a říkal si, to jsem se asi přeslechl... Před rokem řekl Gates něco podobného o Číně...
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 13.10.2022 > Objektivní reakce USA už tu máme, tak nyní reakce UA vojáků...

https://www.facebook.com/100080313094472/videos/461878339190926/
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 6.11.2022 > Bohuňa má nejradši tuto píseň, ona cítí že je to o ní a že je to taková hymna TOTEMU!


<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter