Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Včelička
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.7.2021 (18:54:31)


Pojem včelička nahrazuje termín očkování, nebo vakcinace.
Tento termín je tak vyměněn od původního pojmu pro potřeby malých dětí a současné společnosti,
protože cenzura sdělovacích prostředků to tak vyžaduje.
Na obrázku je rameno a divná obloha a kdo jak chce, si může představit buď normální včeličku,
nebo magnetek s ozdobou.

Aféra malých hravých magnetků, které se chytají na očkované, na místa vpichu,
kde se nemilosrdně drží, rozvířila konspirační scénu už dávno.
Doporučuju - vyzkoušejte si to, funguje to. To je na tom to šokující.
Když si tento pojem - vakcinace magnet - člověk nechá vyhledat googlem,
najde mu to X naprosto lživých článků z tzv. oficiálních, obecně uznávaných,
mainstreamových sdělovacích a zpravodajských médií, kde tento fenomén naprosto
lživě popisují jako video podvody.
Není to podvod, FUNGUJE TO.

Logika věci je nemilosrdná - vakcína je podvod a akce proti lidstvu.
Protože obsahuje kovy. Jinak by nepřitahovala magnet.
Lžou nám, protože o přítomnosti kovů sdělovací prostředky mlčí a odmítají fakt, že jejich
vakcíny jsou jedovaté a obsahují látky kovového původu, které fungují zřejmě v kooperaci
s 5G a z člověka se tak stává elektronicky vyhledatelné zařízení.

Že má někdo málo fantazie, je jeho problém. Je to možné a proveditelné.

Protože je populace velice zvládnutá a zpracovaná, nahnaná do kouta, jejím jediným východiskem
je přílet Galaktické federace, která jim může pomoci pomocí spirituálního vedení
a poskytnutím technologií na odstranění tohoto kovového jedu z krevního oběhu.
Do této situace bylo zřejmě lidstvo nahnáno z důvodu, aby jéje chtěli přílet
galaktické federace.
Protože děsivé odhalení, jak se s námi zachází, a jaká naštěstí už byla zlá mimozemská
realita této planety, a co se tu všechno dělo a děje, máme teprve před sebou

Je fascinující, kolik lidí, i když tento jev s magnetem vidí, zůstává v klidu.
Magnetka na svislé paži, to nic, to je pohoda.
Chce to začít myslet a pustit fantazii na špacír.




Poznámky k tomuto příspěvku
 Čtenář - 29.7.2021 > čtenář> Bude diškuze, supr! Jula už jede převleky, jíťa hladí lampion. Zendrich zapnul program Malování, redaktorstvo sepisuje žalobu... bude veselo!
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 29.7.2021 > čtenář> 


aha, že jako za to může zase urvisu jo,?
Ne milánku, to už ti nežeru - jedinej šmejd, který zvládá veškerý anonymní rozklad totemu, je nějakej známej Sklenáře a je to jedna osoba. A jseš to ty.
A stačí tu na všechno - od debilních keců pod publikovanými díly, přes honosení se satanistickými penězi, až po grafické rozjebávání tohoto serveru.
Jedna jediná osoba.
<reagovat 
 čtenář kopírka Bohuňe - 30.7.2021 > čtenář> O PYJI a SVIŇI

V oslizlých stěnách šestiboku
chcípla tam svině střelená z boku.

Pohár jenž přetekl z druhého pilastru
sála ta bachyně z vlastního balastu.

Rohatá tiára polkla mu hůl
to co jsme zahlédli bylo jen půl...

To nahé bohyně jsou tady za svině
pověz nám sokyně o světa pyji!

Pověz nám básnířko co svině zryje?
Copak si Pirátko vypila z pyje?
<reagovat 
 Čtenář - 29.7.2021 > čtenář> nene, ty dlouhý texty nedělám já:)
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 29.7.2021 > čtenář> známej Sklenáře - úchyl, co rozjebe vše dobré a lidské - je to logický, protože takový byl i on.
Pan pomsta, co všechno hodí na urvisu.

<reagovat 
 Čtenář - 29.7.2021 > čtenář> Urvisu byl průměr, všichni byli průměr. Repulsion, vašina, sklenář, norsko... Bylo mi v tý dávný partě fajn, tříokému mezi slepci:).
<reagovat 
 Čtenář - 29.7.2021 > čtenář> PARTIČKA, JASNĚ. SOKOL, SUCHÁNEK, GANZR... MUSELY TO BÝT KRÁSNÉ ČASY, DOCELA TI TO ZÁVIDÍM. ALE DNES TAKÉ NEJSME PARTA JEN TAK LEDAJAKÁ: SEDM NUDLIÁNŮ, PETULA, TY A JÁ, ZENDRICH... DOBRÉ JE TO I DNES A - NE ŽE NE!
<reagovat 
Čtenář - 28.7.2021 > na já, nudliánova stará: všichni po mě dou!
<reagovat 
 Čtenář - 30.7.2021 > čtenář> my víme že jsi na Mistra měla zálusk, ale máš smůlu, blbky nebrat!
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 28.7.2021 > čtenář> 


Jasně, to je totiž o tom, že když chytneš 3 očkovaný a na všech třech drží lehoučká magnetka prokazatelně tak, že drží i ve svislé poloze, tak je to totiž tím, že jsem paranoidní … to je přece jasný škodiči satanistická.
<reagovat 
Čtenář - 28.7.2021 > Vypada jak cecek s maslickou.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.7.2021 > čtenář> 


Multidimenzionální válka mě poučila v mnoha věcech a svoje nově nabyté zkušenosti používám výmluvným způsobem - např. pokud chceš mužskou mysl namířit potřebným vědecko-spirituálním směrem, nakresli jim cecek s mašličkou a pak jim vysvětli v jakém průšvihu vězí.
<reagovat 
 Čtenář - 28.7.2021 > PřilítliMimozemšťani> Ja chci vcelicku!
<reagovat 
 Čtenář - 28.7.2021 > čtenář> ty seš idiot a já chci živý včely a ne 5G ale 5D
<reagovat 
 Čtenář - 28.7.2021 > čtenář> Tak se je nejdriv nauc nakreslit. Ja je pak zacaruju, ony ozivnou, ty o tom podas zpravu svetu a konecne te pevne izoluji v cvokhauzu.
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 29.7.2021 > čtenář> 

Ježkovy voči, konečně mě prý daj do cvokhausu - když se vám nepodařilo mě zabít a přežila jsem útoky mimozemskými zbraněmi, multidimenzionální válku, tak teď už asi ve cvokhausu neskončím, teď už to máš blbý satanisto.

Nevím, jestli máš dost peněz, aby sis mohl koupit aspoň malinkou galaktickou letku, nebo aspoň jestli máš na malej úplateček, protože Galaktická federace drží s náma, chudejma lidma.

Iluminátská verze vesmíru jako donutu je směšná.
Jediný, co v tom sedí, je kruhové uspořádání, ale to je ve všem - a ještě neobjevili ani jiné vesmíry.
Co víc chceš říct, než že se chceme o vesmíru učit od alienů.

A je jenom otázka času, kdy ta čtvrtina lidstva, která už začíná tušit, o co jde, pořádně prozře, dojde k fenoménu "vyššího muže", kdy uvidíme, jak jste vy, zbohatlický satanisti, malinký, proti galaktické federaci, dáme vás popravit a strčíme do lochu a bude od tebe konečně pokoj.

<reagovat 
 Čtenář - 30.7.2021 > čtenář> nejni zbytečný dávat ty popravený do lochu?
<reagovat 
 Čtenář - 29.7.2021 > čtenář> Dej si donut. Konecne budes kosmicka a ne jen komicka. A kde mam tu cmelku
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.7.2021 > čtenář> 

To vězení je de-facto posmrtné, odehrává se na planetách zařízených jako vězení. Vlastně i naše planeta byla donedávna jedno takové vězení. Ne všechna tato vězení jsou stejná.
Tam se bude inkarnovat, dokud se nebude schopný vrátit integrovaně na cestu ke Stvořiteli. Možná je to ale jenom temná zrůda, která už je bez sebemenší šance na nápravu.
Myslím, že bude lepší tuhle zlatou mládež, zbohatlíky sloužící NWO, 1 % satanistickýc elit a podobnou verbež prostě střelit do hlavy, nebo to odvézt z planety pryč
Doba dožití je max. 100 let v současnosti a pokud dostanou tresty, tak ty budou dlouhé, není potřeba, aby zůstali v současném těle.
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 29.7.2021 > čtenář> 

Mně nevadí, být komička, to je hezký, bez smyslu pro humor se člověk nehne do dimenze ani o kousek.
Bez legrace bych nepřežila ani tu válku, ani hovory s tebou.
Nelidskou despotickou zrůdou - já vim, vám satanistům, to nic neříká, smysl pro humor.
Znáte akorát ponižování, deprivaci a rozjívenost.

<reagovat 
Čtenář - 28.7.2021 >

P
--jula: O KRITICE II.
Podle sebe soudím tebe. Ano, to je pravdivé pořekadlo, jenže kritika básní by se jím moc řídit neměla. Proč? No protože Duše autorů, poetů, jsou citlivé! Ta má je dokonce drasticky přecitlivělá!
Velice těžko snáším kritiku, ale nejsem doufám sebestředný idiot, nabubřelý hnidopich a knecht, abych ji odmítal, protože vím, že jedině upřímná, konkrétní a konstruktivní kritika je zpětnou vazbou mého snažení o napsání básně. Prosím nemilosrdnou kritiku! Avšak, jen od lidí pokorných, vědoucích a uvědomujících si vlastní nedokonalost ve smyslu života i tvorby. Jenom kritika autory posouvá dál, vylepšuje řemeslo, ovšem nápady vám nedodá, na ty se chodí jinam. POZOR ale, zároveň odhaluje inteligenci a povahu kritizujícího, což si málokdo uvědomuje a tak kritizuje jako poděs! Komentáře vždy prozradí víc o komentujícím než o díle samotném! NESTOJÍM však o kritiku idiotskou od idiotů, nekonkrétní, plnou záště, žárlivosti, závisti, honění si vlastního ega, povyšování se, plnou vlastní neomylnosti, skrytých urážek a výsměchu od "malých" lidí, kteří nepochopili, že existují i jiné styly, jiné uchopení básně, než jejich trapný hip hop, rap, facebookové říkačky, sms, či FB sdělení bez rýmu a poetičnosti. Jejich modlou je třeba Rytmus ap., prostě lidé, kteří nedají dohromady jeden slušný, ani Slušný rým, a to jsem vybral ještě toho nejlepšího neumětela, který má alespoň nápady a charisma. To má do rýmů, verše, poezie, poetičnosti asi tak daleko, jako frigitka do orgasmu! A vím, že jdu proti proudu, ale proti jejich gustu...
neberu jim ho, ale musí se prostě dozvědět, že jsou jinde, na špatné koleji a podle toho ty jejich věci také vypadají... O to se snažím, pro jejich dobro, pro jejich povznesení nad trapné sr..., špatně okopírované od naivních, až dětských američanů, kteří ale na rozdíl od zbytku světa v rapu hledají své kořeny, které tam také nacházejí. O tom ti čeští troubové nic neví a tak kopírují násilnické fráze, gesta malomocných, nejsou nejenže originální vůbec v ničem, ale jsou navýsost trapní a směšní! Já jim však přesto rozumím... Jak se mají zviditelnit, nebo dokonce proslavit, když zpívat neumí, text napsat neumí... Navlečou si řetězy, pustí si kalhotky pod prdel, jako křoví cizí půjčená auta, půjčené, ne moc inteligentní dívenky a HOP NA HRAZDU!
Málo toho přečetli, málo prožili, klasiky neznají vůbec a tak netuší, jak má báseň vypadat!
Pak jsou do svého profilu schopni napsat, že, co je rýmované, není báseň! Nebo, že báseň nemá ducha a když jsem chtěl poslat báseň s duchem, tak mi trotl poslal nějaké FB sdělení, či sms bez poetiky, či dokonce rýmu! Další totální zmatenec napsal u kolegy, že báseň neprospívá jeho čtení! Řídí se mottem - ČEMU NEROZUMÍM, TO JE BLBOST, AUTOR IDIOT A TA ČÁSTKA TAKY NESOUHLASÍ! Oni už k básním přistupují přednasraní, jen aby tam našli nějakou chybu. Alespoň gramatickou. JÉ, TADY MÁ ČÁRKU NAVÍC, MUSÍM TO HNED OZNÁMIT CELÉMU SVĚTU a pak to zapiju šnapsem. ŘÍKALA JSEM, ŽE JE TO KNECHT A JÁ FAKT DOBRÁ! TUMÁŠ HAJZLE KAČERA! Za to, že poezii nerozumím a nepoznám ji... Co na to říct?!Mně by stačilo, kdyby svá dílka nevydávali za poezii, nebo dokonce básně, kdyby je zařadili třeba do blbůstek, aforismů, fejetonů, blábolů, citátů apod. Ona totiž, když pak přijde opravdová poezie, tak je úplně rozseká a najednou neví co to je, jak to uchopit a v celé té mase průměrných se shodnou, že toto teda určitě ne, že takhle se dnes nepíše, že jsem zaostalý trotl, otravuju s archaismy, jsem z 18 století atp, což se dočtete pod mými kousky. Výživné... No, dočtete, vy asi ne, ale jinde byste si pošmákli, jinde tedy neumí víc než na Písmáku, ale zase mi to pěkně osladí, abych si jako nemyslel... Neumí se podívat skrze mlhu své sebelásky, sebezahleděnosti na cizí dílo jako na krásný kus poezie a jen hledají chyby, které tam ani nejsou, ale oni musí mít navrch, musí mít poslední slovo, hysterky a poloidioti! Ta druhá půlka není inteligence, jak byste si mohli mylně myslet, ta druhá půlka je absence talentu, fantazie, uměleckého cítění, představivosti, slovní zásoby, prostě všeho, co je nutné k napsání básně. O životních zkušenostech se ani nezmiňuji, neříkám, že někdo nějaké nemá, ale jaksi je neumí do básně vtělit. A po očkování už ani nevtělí, ale to je jiná píseň.
Než abych mrdal nějaké voloviny, radši mlčím! SOUDNOST prosím! Já jsem tedy v podstatě rád, že po mém prvním uveřejnění tohoto opusu jste mě alespoň v tomto, zde na Písmáku, poslechli. Bylo zde, i jinde na ALS, řečeno, že když všechny dopředu pozurážím, že se pak budou bát cokoliv kritizovat...! Ale to je opět nepochopení účelu této úvahy, nebo spíš tohoto povzdechu.  Já urazím jen ty neschopné a zlé. Ten, kdo něco umí, nebo chce dokonce zlepšovat své psaní, tak toho to urazit nemůže, ten přijme hozenou rukavici! Asi jsem to ještě tady nezmínil, ale já nikdy nikoho první neurazil-jsem přes své kritické výhrady nadšený, když se kdokoliv snaží cokoliv tvořit a nikdy nemyslím svoji něžnou kritiku zle! A když i ta "básníka" štve, tak ok, další už nepřidám, ať se v tom, co vidím já jako možný posun jeho tvorby, utápí tedy sám! Vím o čem mluvím-býval jsem stejný! A ještě něco.by měl kritik hledat nejdříve u sebe - POKORU! Ale s tou se člověk nerodí, tu člověk musí denně hledat, když tedy vůbec ví, o čem tu píšu.  Očekával jsem příspěvky typu-jak to vidím já, zkušenosti, jiný pohled na věc, upozornění na URČITÉ chyby, kterých se dopouštíme všichni, ale většina nemá na to, takovou věcnou kritiku přijmout, prdí na to se vyvíjet, prostě si spletla ALS s FB! (pro nedouky - ALS - amatérské literární servry) Kašlu na tipy, chci se zlepšovat a proto chci slyšet PŘÍNOSNÉ poznámky. A když se vám to líbí, já to unesu a poděkuji!
Jenže, vy jste líní a lhostejní. Také jste bojácní, bojíte se, že nevíte, jestli ten můj-váš názor je "ten správný", bojíte se, že když se přidáte, nedej Bože, projevíte kladnou odezvu jako první, tak, že budete za trotly mezi trotly! ANO, nemáte vlastní názor nebo se za něj stydíte. Smutné. Být nad věcí, mít smysl pro ironii, smysl pro humor, mít "velkou" duši... OK, jsem poučen, přesto ve svém boji proti lidské Malosti neustanu a půjdu třeba na hranici (a to už byl z vtipů majstrštik), bude-li třeba, protože mám poezii rád. A nemám rád Malé lidi a hovořím jistě i o sobě, protože já nejsem jiný, jen s tím bojuji. Čítám o sobě toto... ON nás VŠECHNY považuje za blbce, za Zbytečné, a sám mrdá o Pokoře. Víte to je dětské, dětinské, laciné a průhledné. To mně neublíží. Jsem zkušenější, vidím dál a víc, mám větší slovní zásobu, jsem vyučen v hádkách u těch největších hysterek, které nakonec museli použít nůž, když logika vítězila. Jistě, mužská logika, protože na tu ženskou nemám! Vy, ženy, vy jste v podstatě všechny feministky. Kdyby ne, tak na rovinu přiznáte, že kšeftujete s vagínou! Kolik z vás je toho schopno! Přitom to víte všechny! A já to také vím, i když budu považován za šovinistu. Jenže smůla, housátka všeho věku! Já mám ženy proklatě rád!
Proto umím být vtipnější i ve sprostotě, když mě někdo osobně a sprostě napadne, mám větší fantazii, takže dětská demagogie je mi k smíchu. Obrátit se dá vše! JÁ jsem MISTR DEMAGOGIE! Demagogie je totiž moje dcera a proto ji vždycky poznám, ale nikdy nezneužiju!
Ale, aby to byla výhoda v boji, tak o ní sice víte, ale nepoužijete ji jako první, neboť byste projevili slabost. NE SMÍCH - jen POUSMÁNÍ, a nejlépe vnitřní pousmání, to Malé lidi úplně znehybní, konsternuje, tedy před fyzickým útokem, který musí zákonitě nastat, aby si ulevili! Problém ale tihle hysterici a cholerici mají na internetu! Když nemohou nikomu dát do držky, jelikož argumenty a sprostá slova došla! Pak to odnese zvíře, soused, manžel, či dítě, a v tom nejlepším případě se chytají za ohanbí obého pohlaví a snaží si to urvat, mameluci. TOMU JÁ ŘÍKÁM VÍTĚZSTVÍ DUCHA NAD PROSTOTOU... a jen poznámka pro ženy... Buďte v klidu, většina chlapů neví a nikdy nezjistí, to, co jsem zde nastínil, a hlavně vám to nikdo nemůže vyčítat, ani já ne, prostě jsme tak stvoření a jak známo: "Co nám archeoastronauté vložili do šroubovice DNA, to lidská vůle změnit nemůže!" Miluju, když mě napadá víc lidí najednou, nudím se, když je to jen jedna slečna honěná čertem, která prožívá své dny, baví mě ta vzájemně se podporující a utvrzujíci přesvědčená většina.  Co si chcete vzít na chudém miliardáři, těsně před smrtí??? Ten vám bude říkat pravdu do ksichtu i před soudem a dostane-li prostor, tak běda vám-on na rozdíl od vás argumenty má, má zkušenost, je soudný a není srab! Tak do toho, Čučkaři! Já to slovo znal, na rozdíl od novinářů a jiné pakáže, ale nepoužíval. Až teď, Mistr Zeman toto přelíbezné české slovo po letech oprášil. A že to je Slovo!!! Přesně ty hňupy vystihující, trefné a úderné! Nelíbí se vám, když president říká PÍČA? Tak tady máte ČUČKAŘE! PÍČA se mně u presidenta také nelíbí, to je přes, ale na druhou stranu, všimli jste si s jakou chutí a artikulací to říká? To mu neulítlo-to je pomsta předem promyšlená! Všem Malým čučkařům, všem závistným a nenávistným trpajzlíkům To je důkaz, že není spoutaný hňupy ze Sněmovny ani Malými blby, důkaz, že je lidový, což mezi námi je, i když k němu můžu mít milion výhrad. (Covid,Gross, Šlouf, teď ti paňáci z Hradu) Já to vím také, ale!!! Koho místo něj? To fakt nevím...vychcánky, panáky, loutky, nebo, BOŽE můj na nebesích - Drahoše?! NE, on loutka není, ač byste to tak rádi viděli! Hovořím stále ke knechtům, aby bylo jasno, jen to nechcete vidět! Ale jo, i já jsem pro změnu, až tedy přijde někdo inteligentnější, povolanější, skromější... asi se již nedožiju... NEZVOLÍTE-LI ovšem nyní MĚ! Každýmu bych dal housku s máslem, každýmu! To, že jsem sám, neznamená, že nemám pravdu já! Křiklouni řvou proto, aby přehlušili vlastní pochyby! Ještě je tu 1 zvláštní skupina Malých. Hnidopichové. Ti čtou básně jen proto, aby našli chybu, aby vás mohli opravit a tím zazářili, v marné naději, že budou ostatními bráni za skvělé básníky, skvělé češtináře, kteří vám do nekonečna budou omílat, že jste tam a tam napsali jenž, místo jež, že to a to se píše s Velkým... atd. Já rád od pokorných takovou radu přijmu, ale od hnidopichů je to danajský dar. Ti to melou ze zlého úmyslu. Je prostě sere, že neumí psát, že nemají talent, tak si musí dokázat, že vy nejste lepší. Vždycky si představuji, jak paní, slečna, či studentík, nebo pán se slinou u úst a počínající bazadovkou, demencí, upocená šestnáctka, či rychlopérka, stojí nazí před zrcadlem a po vašem "poučení" vrcholí... Ubožáci, čučkaři! Je to asi tak naivní si mylet, že v originálech-ručně psaných, neudělali Wolker, Seifert, nebo Horníček, Klaus, či Ježíš (?!) pravopisné chyby, jako že ženy nechodí kakat... Na to existují řady specialistů, korektorů ap. Vy myslitelé, každý člověk prostě umí něco jiného, kromě vás, ale radit vám nebudu, radši...vy byste mě zas opakovali, jako se slovem PŘESAH, nebo jako Kraus pana Bubálku, nebo jak se jmenuje ten člověk, který, aby se zdarma mohl účastnit vysílání, tak ze sebe nechá dělat kašpara a nechá se ztrapňovat už takhle trapným opakovaným vtipem... MLČENÍ!
To je znak Písmáku, vás, umělců do sebe zahleděných. Do svého díla, povětšinou naprosto nerozeznatelného od kteréhokoliv jiného zde. Kdepa jste tuhle poezii naštudovali?? Nechci vám brát iluze, chápu, že rým je těžký, nemá-li být dětskou říkačkou, já chápu i volný verš,
i já se někdy dopustím té zhůvěřilosti (vtip), ale, jak říká Gellner: „Volný verš jsem si neoblíbíl, protože je v něm málo citu!“ Řeknete, že je to blbost. Ok, také jsem měl takový pocit, jenže, přečtete-li si jeho verše, tak rychle uberete. Někteří, jak jinak. No a někteří z vás totiž nepoznají krásu, natož poezii, i kdyby je kopala do hlavy! Píšete krátké básně, spíš krátké výkřiky, 4 řádky a dost! Shluk náhodných slov bez fantazie, žádné jinotaje a metafory. Víte BLBOST není jinotaj a jen blbec ho v ní hledá! Nic proti, ale... Kdo má rád poeSii, tak se těší na každý další řádek, a já jsem zklamaný, když končí třeba Balada o námořníku, či Máj. Vy čtete povrchně, protože toho chcete stihnout co nejvíc, abyste dostali Tipy, aby jste se popásli v obdivu, chcete to mít rychle za sebou a proto vás skutečná báseň zdržuje, museli byste myslet, s recitací se vůbec nezdržujete, to je jasný, prostě TO NENÍ POEZIE dle vašeho gustíčka, že, je-li to tedy vůbec poezie, protože tu píšete přeci jenom vy! A jakou! Umírá mi vždy kus básnické duše, když třeba v tv, fb ap. někdo vyřkne gramatický rým, většinou neuvěřitelnou píčovinu, a obecenstvo, čtenáři, stupidové, ho zahrnou potleskem, tipy, obdivem a veřejným uznáním, jaký že je to básník, to se vždy přestávám divit těm komentářům a kritice svých kousků, to vysvětluje vše! Opakuji se, ale všichni tuto perličku asi ještě nečetli. Zkusil jsem VÁS: Dal jsem sem i onde báseň, krátkou, od Seiferta. (Seifert-český básník!!!!!!), no a výsledek? NIC. Ani jeden Tip, či snad komentář! Doufal jsem, že ho znectíte jak nemytý schody, což se vám vlastně docela povedlo... Setkal jsem se tu s názorem, že nejsem slušný, nectím Pravidla obecného chování (vykačka-tykačka) atd. U mě je Slušnost ve vašem podání SRABSTVÍ. Připosranost, jakou dáváte Tipy i neuvěřitelným blábolům, jen abyste si to nerozházeli u „kamaráda z FB“, to je vaše marka. Takový opravdu jste. Vždyť vy ani nevíte, co to Přátelství je, vy FB chátro! A tady vás rád vyděsím! Vy nemáte žádné Přátele. Přátelství změříš-poměříš nejlépe Ženou (Mužem), partnerem v lásce, či penězi... Jenže, to vy radši nepodstoupíte, co, protože byste se dozvěděli pravdu, nemluvě o tom, že jste lakomci! Protože by vám zbyla nekonečná samota, kterou, vy hrdinové, tak opovrhující sebevrahy, byste neunesli! Přitom očkovaní páchají nevědomou sebevraždu kvůli cetkám a rádoby klidu, ale škoda slov o tomto tématu bych musel psát hodiny, jenže vola by to stejně nepřesvědčilo, kdyby ano, tak by jediný hrdina - poslanec Voný a Voný blok musel s přehledem výhrát volby, které nám zloději, vrazi a jedním slovem covidisté chtějí ukrást a zavěst tu totalitu covidismu|! HNUS! A Ignorance národa opět hovoří. Kryl se točí v hrobě jak kuna v kleci! KUNA, dobře čti! Vaše životy jsou opatrné, nudné, k pláči. Radši budu chudý, nenáviděný Piráty ap. zfetovanými zmatenci, než být sám před sebou za kašpara. Silný člověk obstojí ve zkouškách o kterých se většině lidí ani nezdá. Ale kecat a poučovat o něčem, o čemž nemáte šajna, to jo, na to jste kadeti! Mám čerstvou zkušenost s blbkami, které se mi posmívají, že jsem starý, že mé nemoci určitě nejsou přeci smrtelné, že klinická smrt to určitě nebyla, že chlast není nemoc, ale slabost, že nezaměstnanost je jen lenost, duševní nemoci nejsou vidět, tak neexistují, že nemůžete mít 10 dětí, protože ona se zmohla jen na jedno a to ještě možná, jestli ho baba neukradla, jelikož jí vždy bral jen anální šoubyznys, že smrt některých je vymyšlená, protože si to neumí představit... ! Ony samé však nikdy nic nedokázali a když jim fňukne pes, tak s vámi z té pohromy 3 dny nemluví a hledají špagát. TEĎ SI SAMI VZPOMEŇTE NA NEJSPROSTĚJŠÍ SLOVO A VĚZTE, ŽE TO SI O NICH MYSLÍM - násobeno stem! SLUŠNOST! HOVNO! Pro mě je Slušnost poděkovat!
Odpovědět na dotaz! Ptal jsem se tu 4 lidí, kdo je na Písmáku brán obecně za takového nejlepšího (subjektivně) básníka v rýmované poezii. Že to nevíte, vy samožerové, mě nepřekvapuje, ale stačilo napsat - nevím, jenže co bych psal-a navíc namistrovanýmu kreténovi, co chce ten knecht, nemám ho na FB, tak ať nesere Básníka. Nejlepší jsem já-jenže bylo by blbý mu to říct, snad to vidí sám, blb! Díky, za tu Vaší Slušnost! I ten plagiátor Miroslawek už ztratil koule, což je moc dobře, někoho vykrást a nepřiznat se k tomu ani pod tíhou důkazů, které jsem mu předložil, je ubohost, a že dostal tolik tipů? Nu, protože stádo nenapadlo, že je podvedl, ale sečtělého neoblbne. Mimochodem-jen pro svůj plezír jsem jeho, v podstatě jedinou-nejsledovanější-báseň, upravil, dopsal, prostě jsem z ní udělal opravdový skvost, ale narazil jsem u "básníků"! Nejen že nepoznali, že je to jeho-respektive Skácelova práce, ale v podstatě ji odmítli. Myslím, že byla pro ně MOC DOKONALÁ a to "amatéři" v tom nejhorším slova smyslu, nemají rádi! Přežiju to, i mlčení přežiju! Mám pro vás totiž pár překvapení, kterými zlouny asi nepotěším-nevyhnete se mi, brzo budu všude! A věřte mi, že si to užiju! Ke kritice... Víte, kritik by měl hodnotit dílo, vše jeho stránky, třeba kvalitu rýmů, rytmus, metrum atd, to bych mohl opsat celé stohy kravin, co se dá vše kritizovat. To je v zásadě pro blby, kteří neumějí psát, kteří nepíší duší, ale dle pouček, které vymysleli stejní troubové.
Dopustím se myšlenky. Někdo se ptal Anála (s jeho svolením používám tento termín jména), aby mu vysvětlil ten „rozházený“ verš-metrum. Malí lidé tuto moji myšlenku budou jistě brát za pýchu, ale to je ok, ti Velcí mě pochopí... Víte, někdo kecá o Pravidlech a snaží se do nich básně nacpat. Je šťastný, když se mu povede haiku, vázaný verš ap. Tak, to jsou buď začátečníci, či lidé hodně mladí, nevyzrálí, ale nejspíš to jsou lidé do jisté míry omezení, bez fantazie a vlastního názoru!
To nemyslím špatně, to je skutečnost! Proto vyniknou lidé odlišní. A ti nakonec způsobí, že se Pravidla přepisují! Podle takových se pak píšou další a další Pravidla, a kritici se nestačí divit, jak je to možné, že ten blázen se nevejde do současných vymezení a přesto je jeho báseň tak jiná, úžasná, s přesahem (to jen pro chytré, či moudré), že dává smysl víc než říkačky omezující a zdržující poučkami, pravidly. Já vždycky říkám, že je ok, Pravidla znát, ale hlavně proto, abych se jimi nedal omezovat, spoutávat, ředit slova. Já mám měřítko v podstatě jediné. Tedy umím-li báseň číst. Recitovat. (Wernich říká asi toto: „čtenář považuje často báseň za špatnou, avšak jen ji nedokáže jako dobrou přečíst, jakoby nenašel klíč, nepotkal se s ní!) Takže mé hledisko je, že bych si dílko narecitoval, či lépe, již narecitované od profesionála, pustil před spaním. Ano, před spaním, v ten nejhezčí okamžik dne, si chci udělat radost, pohodu, splynout s poezií, v tom stavu přijdu např. na nejvíce chyb, hovořím o vlatních chybách, třeba v rytmu, napadají mě novotvary ap. Proto poslouchám jen sebe!!! (teď si děvčátka čůrla - zase humor). I jiné BÁSNÍKY. (a další frk z mé pokladnice suchého, severolondýnského ostrovtipu) No, on samozřejmě je recitátor a recitátor, že.
Když si pustíte Baladu o námořníku narecitovanou od Zdeňka Štěpánka a pak od Kratiny, tak byste z Kratiny blil! Tedy, kdo někdy poslouchal skutečnou poesii, ne sračky z FB, a má to srovnání. Je to především v tom, že dnešní čtenář-poeta, podlehl propagandě volů a snaží se dnešním, rádoby moderním způsobem, recitovat klasické verše. Ty vyžadují úplně jinou recitaci, se všemi těmi atributy, kteří ignoranté a mladí tupci tak odsuzují. Co se týče mě, tak já se snažím hlavně o klasickou poezii, tedy vyžaduji i takovou recitaci, píšu to už pro takovou recitaci. ANO, třeba moc dramatickou, rétorickou, archaickou, kýčovitou, sentimentální, přehrávanou, depresivní, patetickou, kdo vám, kurva fix, nakukal, že to do básně nepatří! Že tam patří jen optimismus, pozitivní myšlení, láskyplné objímání a polibky, jen civilní recitace!! ?? Ona ta vaše FB poezie ani jinak než civilně stejně překoktat nejde, tak vám nezbývá než se smát, vysmívat té unělecké, že... Slunce je největší kýč a taky se bez něj neobejdeš! Kterej debil to do vás natlouk? Američané? Komunisté?
Ale o tom dlouhosáhle až jindy! ANO, takovou poesii obdivuji, taková se mi líbí a snažím se o ni. Ale s vkusem. Což je bohužel slovo na hovno, protože už slyším trotly jak toto slůvko překrucují...
To, že je dnešní doba hovadská, sprostá, násilnická, preferující neumětely, to přece neznamená, že myslící člověk automaticky podlehne a bude lézt do řitě mainstreamu ap.
Jen pro úplnost. Píšu poesii klasickou, existenciální, jak zde někdo pěkně řekl-neodekadentní (povětšinou), což znamená, že ji nelze srovnávat s tzv. krásnou poezií plnou famózních obratů a metafor. To mi dáno nebylo... na to máte Skácela. Nikomu však neberu tu jeho, skutečně ne, akorát bych na ní nikam nešel, neposlouchal bych ji a neztrácel tak drahocenný čas, který mi zbývá do pohádky, asi jak padesátnici do přechodu. Takže, abych shrnul vaší kritiku-nekritiku, vaše Mlčení!
Já třeba vím, že Mácha nebo Kafka byl prasák, klátil nezletilá děvčátka (nebyl jsem u toho, hnidopiši), na druhou stranu, který opravdový umělec ne!? Ale to neznamená, že ho budu TRESTAT tím, že ho nebudu číst!!! Nebo odpovídat!-tohle je nahrávka na smeč-pochopili? Nemusím toho člověka mít rád, ale kůli tomu tady nejsem. Aspoň já ne! Já vím, vy ano, protože vy jste skvělí kamarádi... To je na palici! Jestli vás má dílka uráží, zesměšňují, nebo přesahují, tak se zamyslete sami nad sebou, né nademnou! Vypovídá to něco o vás! O vaší lásce k poezii, o lásce k bližnímu svému, v tomto případě, poetickému soukmenovci. Je to důkaz a přiznání vlastní Malosti.
A PAMATUJTE! Mladý ignorant - starý diletant! A HLUPÁK nikdy nehledá chybu sám v sobě.
(ne ne, já nic jiného v podstatě posledních 60 let nedělám, tak pozor, trumpetové) PS.
Tuto stať jsem napsal před 20ti lety. Dnes jsem jen lehoučce doplnil a ještě doplňovat budu, protože nám vyrostli zase noví ignoranté, tak aby se chytili za nos, jsou-li toho schopni!? Na Písmáku jsou momentálně pro mě 3 Básníci. (sebe tedy nepočítám, jak byste mi chtěli podsunout. Jmenovat je nebudu, protože by to byl polibek smrti pro jejich talent a sebedůvěru, jelikož jsou to z mého pohledu lidé až příliš bojácní lidí nepokorných, kteří by jim to osladili. Ale už jen kůli nim jsem musel oprášit článek O kritice. Všechna má slova a myšlenky jsou pro hloupé jistě zbytečná, já to přeci dávno vím, ale někteří z nich nejsou ještě úplně ztraceni. A všimněte si, že Velcí lidé, kteří něco skutečně umí, si nikdy nezačnou... Já také ne, ale já, na rozdíl od ostatních, je spláchnu v jejich vlastním stylu. Oni totiž na slušnost nereagují, neznají ji, zaměňují ji za slabost, takže možná proto jsem se ke stáří (ke krutému stáří) naučil lidem říkat pravdu jejich jazykem, a věřte, že jen kůli úctě k ostatním, a Písmáku, se držím hodně při zdi. Jsem zvyklý na to, že mě nakonec vymáznou, ale to už je úděl nás - Husů, Žižků, Krylů a Masaryků. Nic? Tak snad bude něco do Soutěže o největšího ignoranta, uvidíme...) To je úděl, který hrdě ponesu za lidi, kterým je ubližováno obecně, a za Talenty poezie ještě více! Dnes udělám výjimku a nedám vám na závěr moudrost Šalamounovu, jen a jen proto, aby vám MÁ slova neunikla a zůstala v Malých duších. Myslím, že toho je na vás už takhle dost. Opáknu - poeSii a ženy mám rád. Mám rád chytré lidi, lidi pokorné ve svém marném snažení (to je jasné), lidi, kteří umí překvapit omluvou. Mám rád mladé lidi, což by asi málokdo, kdo přečetl a dočetl až sem, předpokládal, ale, všechno je jinak, než se zdá, má každá báseň má 2 i 3 podtexty, stejně jako tato úvaha, pa.
<reagovat 
 Čtenář - 28.7.2021 > čtenář> ÁNO ÁNO, VJACEJ TAKÝCHTO REDAKTOROF
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 28.7.2021 > čtenář> 

Škodiči, julián je schopen na rozdíl od tebe napsat elaborát - ty jsi schopný to jen zkopírovat.
Jako autor jsi neschopný, jako člověk nepřijatelný, ale jako škodič společnosti, který pracuje proti lidskému duchu jsi naprosto jedinečný.

<reagovat 
 Čtenář - 28.7.2021 > čtenář> pravdu díš těsta, ufonko jíťo. jula elaborát, já jedině tak labradorát.
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 28.7.2021 > čtenář> 


je smutný, že je tady všechno zaflákaný rozjívenejma idotskýma komentářema tebe - satanistickýho úchyla s nelidským původem, co nenávidí lidskou duši a jde proti lidem, ničí společnost. Ve jménu odpůrce stvořitele.

To je vaše práce, že jsou lidi tak těžce zdebilizovaný, že je nezarazí magnetky držící na ruce, metalický jedy jim připadají jako záchrana, kdyby byli očipovaný, tak je jim to u prdele.
To je to těsto, jak jste vy satanisti chtěli.
Congratulations. Jste fakt dobrý.

<reagovat 
 Čtenář - 28.7.2021 > čtenář> milá jíťo, zvaná magdo: podobná hodnocení mé osoby jsou víceméně správná. jsem ale zlé prase, když fackuji prasata ještě horší? amlit a jeho redaktorstvo zničilo ve společnosti poslední chutě vyjadřovat se psaním. dnes jej tu reprezentuje petula, ufon, vypité nenávisté prase a zendrich. nebo se zlaté časy vrátí? vzejdou noví kuřbuřtové?


<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 28.7.2021 > čtenář> 

Tyhle tvý filosofický otázky jsou mi naprosto jedno.
Mne zajímá posloupnost těchto událostí:
Odhalení pravdy o covidu
šok stáda čemu věřili
jejich postupné prozření
přílet alienů
popravy takových jako ty
nový věk a galaktická éra
<reagovat 
 Čtenář - 28.7.2021 > čtenář> dneska nezajímá kovid ani politickej menežment, a to máme dva měsíce do voleb. se prober a - přesuň zas přílet ufouňů na první místo:).
<reagovat 
 Čtenář - 30.7.2021 > čtenář> Hlupáku, covid nezajímá jen ty, kteří mu podlehli a jsou napíchaní, tebe tebe! Covid je boj dobra a zla! Tebe dostalo zlo, TEČKA! Víc je zbytečný ti povídat, ty bys to nepobral...
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.7.2021 > čtenář> 

média jsou vaše - satanistů - a lidi jsou zpracovaný stádečko oveček, takže covid má furt větší šanci, že se provalí jeho krása a taky hrůznost čipování.
Jestli ne, tak nejdu už ani na tetanovku pro jistotu a radši zhebnu na nějakou banální nemoc, protože k doktorům už se bojím.
Takže nejdřív covid, pak alieni, co se týká odtajnění.

<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 31.7.2021 > PřilítliMimozemšťani> taky na to myslim, mě doktorka nejdřív zvala na covid dobrotu a když jsem jí poslal do prdele, tak za tejden opět volala, ať jdu na normální očkování, proti čemu už jsem ani neposlouchal! Takže je to jasný-budou to do nás chtít nacpat lstí, zmrdi! A jak řikáš, už nepudu ani na tetanovku, už nevěřím nikomu z bílý mafie! Julián má odpouslouchávanem telefon, je všude blokovanej, mazanej a dehonestovanej-vrcholem všeho je Písmák, kterej oficiálně nemá s politikou nic společnýho! Blokujou komentáře, tipy-neuvěřitelnej hnus! A vrchol všeho je, že jeho dvě básničky JSI a ta o poslanci Volném všude mažou, takže tý organizovaný zločinecký skupině už vadí i poezie. To už jsme teda ve vopravdovym fašismu! To Bohuňa je proti nim jen ufňukaný vepřový jelito!
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 28.7.2021 > PřilítliMimozemšťani> ach drahoušku. túze zle by jste se s julou a zendrichem měli, kdybychom vám medii nepodsouvali naději a víru ve šťastné zítřky. méně by jste pracovali pro zisky naší, privilegované menšiny. to chceš?! my si vážíme vašeho přínosu společnosti a opravdu vám po večerech nebudeme odpírat trochu tý levný trávy (při našich morfinoidech a kokainodyádách).
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.7.2021 > analfagot> 
Jo, je to krutý - kdybych neviděla ten magnet, jak drží na ruce očkovaného člověka, tak bych byla asi klidnější, jenže já to jasně viděla. Nebyl to žádný plochý magnet jako placka, tam se skutečně drží na těle na bázi přirozené lepivosti těla a plochy toho magnetu. Byl to magnet, kde byla plocha asi 1/2 cm2 a ze mně padal a z toho očkovaného ne.

A tohle svinstvo chtějí narvat do všech.
Lidi jsou apatičtí, ten odpor je malý a po odpůrcích vakcinace jdou děsně, i alternativa se spiritualitou a mimozemšťanama musí používat směšné pojmy, jako "včelka", aby jim na to okamžitě nepřišli a nesmazali to.

Všem, kdo jsou aktivnější, už by to snad mohlo být jasné - že máme tu čest se snahou zavést nejhorší totalitu nejhrubšího zrna.
Politici a média skákají, jak ilumináti pískají.

Tohle se musí prolomit.
Ilumináti, bílá mafie, NWO, je jedno, jak se jim říká, oplývali mnohem větším arsenálem možností, než dnes - ostatně jsem o tom psala, co se dělo za válku.
Dnes vládnou doslova jen strachem a debilizací, setrvačností apatických mas, které to třeba i podvědomě tuší, ale jsou apatičtí.

Doufám a mám zprávy od mimozemšťanů, že je nutné prolomit tuto apatii a lidi konfrontovat, s čím mají tu čest - pak se teprve to apatické stádo snad začne probouzet.
Bohužel je jich cca 1/2 napíchaných tou vakcinační hrůzou.

Kdyby se nic takového nemělo stát, nevím, jak to přežiju, protože já fakt k doktorům už nejdu, po tomhle, co jsem viděla, už nevěřím ničemu, žádné vakcíně.
Jde o všechno.
Radši umřu na banální nemoc, než jít s tím apatickým stádem.
Doufám, že k tomu nedojde, pak by to znamenalo, že celá válka byla zbytečná, protože lidi chtějí totalitu a že byl omyl za ně jít na misi a bojovat.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.7.2021 > čtenář> 

Ale no jo, to celý záleží na tom, kdy těm několika lidem, co u vás dělaj, dojde, že už nic prakticky nemůžete a že se jenom zbytečně bojí říkat pravdu. Že ty zastrašovačky od vás už jsou bezzubý.
To neni jako dřív, kdy jste měli mimozemský zbraně v rukách a na oběžný dráze bandu reptiliánů.
Teď tam hlídkuje GF a základny v podzemí už taky v pacičkách nemáte.
Vždyť si vem, co tady vyvádím a větší pravděpodobnost, než že mne zabijete vy s autíčkem 666, je to, že mě zabije tetanus.
Uznej, že jste hodně sešli.

Počkej, určitě je nějakej Spartakus už zase na cestě.
To přijde.
Odhalení.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.7.2021 > PřilítliMimozemšťani> 

Akorát mě štve, že těm sviním musím povinně odvádět peníze za zdravotní pojištění - věřit se těm kurvám nedá ani slovo, rvou do lidí metalický sračky a mlčí.
Nemají žádnou odvahu, taky jsou jen apatický ovce.
Ale léčit se od takových hajzlů nenechám, ani do sebe rvát nějaký injekce - jak si má člověk ověřit, že to svinstvo nenarvali i do tý tetanovky?
jakmile vypukne pravda o těch vakcínách, způsobí to paniku, doufám.

Pořád jsme řešili - ať nevypukne panika a chaos.
Kéž by vypukla panika a chaos.
Ale ty apatický ovce oddaný totalitě už nejsou schopný ani toho.

A tady dovádí lidi k sebevraždě nějakej iluminátskej zbohatlickej hajzl na kokainu a nikdo se proti němu neozve, to stejný.
Vadí jen nám dvoum.

<reagovat 
 Čtenář - 28.7.2021 > PřilítliMimozemšťani> 
Zlatíčko. Zvyšování zisků lepších lidí už desetiletky probíhá ZEJMÉNA jejich maskováním. Zdá se ti, že slábneme? Majetku že v rukách menšiny ubývá? Opravdu;)?

Miluju totem, protože tady můžu řikat pravdu, jak se mi volně zlíbí. V osobním kontaktu bych tě udržoval v bludu, že jsi mně rovnocenný tvor. A ty by jsi spokojeně kvokala a tetelila se blahem, že se smíš pod mým vedením podílet na dalším zkrášlování tohoto už tak nádherného světa.



<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 28.7.2021 > čtenář> 


Protože nemáš šanci chápat veškeré vyšší dimenze, dám ti ještě obyčejnou blbou 3D virtuální radu, kterou být tebou, aplikuju na všechny ženy, jejichž rozměry ti unikají:


Tady je ta rada:
Nikdy nezačínej žádnou větu, respektive nepoužívej tato slova:
" V osobním kontaktu bych... (...)"
Tohle používají vážně jenom zoufalci, kteří spoléhají na fyzickou převahu.

...

protože intelektově na ženskou nemaj

...



<reagovat 
 Čtenář - 28.7.2021 > čtenář> Že svět takto funguje, nemůže být odhaleno, protože to v každé době věděli všichni schopní. Je trochu krutě zábavné říkat vám mega pravdy a přitom sledovat, jak je vám to hovno platný.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.7.2021 > čtenář> 

Ty megapravdy tady říkám já, ty jseš jenom donucený pindat svoji euforickou vesmírnou pravdu, než půjdeš do lochu. Ale i tak ti tuhle euforku přeju, protože za několik desítek tisíc let se mi přijdeš omluvit a já z toho budu mít stejnou radost, jako teď.

Vem si, jakou tady startuju revoluci.

Jeden, nebo dva, si pořídí magnetek.

4tvrtina šáhlýho lidstva pozoruje, nebo rovnou žvaní s mimozemšťany.
To máš hodně věcí, co se dějí a budou dít.




<reagovat 
analfagot (Stálý) - 31.7.2021 > ještě kočičku a foku Bohuňi si žádáme!
<reagovat 
Čtenář - 1.8.2021 > Myslím, že Přilítlimimozemštani může slavit. No není to úspěch, docílit čtenosti má MíraVZemi? To bych prosila!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.8.2021 > čtenář> 


Na tak málo navštěvovaným serveru je to jistě fenomenální úspěch.
Problém je, že většina osazenstva nechápe, že anonym je iluminát.
Že NWO je skutečnost.
A že se nechávají apaticky očipovat.
Že nad nimi krouží Galaktická federace a že proběhla válka a tu kdybychom nevyhráli, jsou už dávno na všem mnohem hůř.
Já bych byla po smrti a neměli by ani na co čumět a nejspíš by už byla světová válka.

Ale dokud ty líný apatický ořeši nepochopí, že by měli s tou svou línou apatickou myslí něco dělat, že za ně nikdo nic neudělá, tak to tu bude beznadějný a beznadějný, budou nám sprejovat nebe, lidi budou elektronicky vyhladatelná zařízení, ten anonymní kokainový zmetek si bude lebedit a NIC se nezmění, i kdyby jim ufíčko lítalo nad barákem.

Kosmický zákon mluví jasně - lidi musí vyvinout inciativu za své osvobození.

Stačilo by začít zveřejňovat pravdu o covidu a účelu vakcíny a velká idea apatického stáda o neposkvrněnosti světa tajnými společnostmi, které chtějí okoupit planetu pro své účely, by vzalo za své.
Pokud nejsou tak nablblý, že by s nima nehnulo ani to, že by věděli, že jim někdo píchá jedovatou sračku a chce je mít na elektrickým vodítku.

Tady je titulek z včerejšího I-dnes:

"Loni chřipka v Česku nebyla. Letos proto bude těžší s ní bojovat "

Kdo tohle nečte jako "smějou se mi do ksichtu" a tomu sdělení věří, NENÍ V POŘÁDKU.


<reagovat 
 Čtenář - 1.8.2021 > PřilítliMimozemšťani> ne. ty a jula nechápete, že si to dokola furt otvíraj tři čtyři lidi.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.8.2021 > čtenář> 

Jeden anonymní příspěvek 2 shlédnutí, když je to na druhé straně, tak 3 shlédnutí.
Přihlášený uživatel rozklikáváním svého díla nedělá žádné shlédnutí.
Vzhledem k dramatickému vývoji první stránky příspěvků to jednoznačně vypočítalo počítalo, že je to až pět! 5! čtenářů.

Jasně že to je o ničem, jenže do mainstreamu s tímhle furt člověk nemůže.
To maj ilumináti zařízený - maj stádečko zpracovaných idiotů.
Vona je blázen, když má mimosmyslový vjemy!
Žádný ilumináti nejsou!
5G není možný zneužívat, to je totiž hodňoučká technologie!
Žádný čáry na nebi nejsou!
Žádná magie není, telepatie není, spiritualita není!
Svědomí neexistuje!
Důležitý jsou peníze!
Očkování je počin zodpovědných a hodných lidí!
Žádný gauneři, co chtějí vyvraždit lidstvo nejsou!
Co píše mainstream je svatý!

Největší armáda NWO je lidstvo - stádo idiotů.

Chce to mediální hrdiny, co proti těm kurvám půjdou a dostanou pravdu do mainstreamu, aby stádo zabučelo žádoucím směrem.




<reagovat 
 Čtenář - 1.8.2021 > PřilítliMimozemšťani> dobře na to jdeš prokopová. mejnstrým na to sere, průměr na to sere, obyčejní na to serou nejvíc, tak to dáme na totem a tim se všechno zachraní. SLÁVA!
<reagovat 
 Čtenář - 1.8.2021 > čtenář> pamatuješ na kocoura z červenýho trpazlíka? "opravdu mi náš všechny ryby světa? opravdu mi dáš tři?" takže sorry jako, ale pět to nebude. přeceňuješ se.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.8.2021 > čtenář> 

Je to zbytečný.
o tom žádná.
I tzv. inteligentní lidé jsou neuvěřitelně zabedněný.
Protože jsou zpracovaný.
Víc věří kokainovi. To je totiž prototyp vládce - ví, co dělá. Čistý zlo. A hezky se usmívá.
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.8.2021 >

http://www.totem.cz/enda.php?fBShowOpi=1&a=354162


Tohle je dobré video, jak sem dal odkaz jula:

https://otevrisvoumysl.cz/exkluzivne-dr-martin-odhaluje-jak-covid-pandemie-byla-naplanovana-jak-covid-vakciny-nejsou-vakcinami/?fbclid=IwAR1qEYvM34pp7ei4SwZEUTnIJ_l7dqAnS08gN_5YhC4pYctpVuL5uJG9THs


A tohle je zase výbornej titulek z dnešního I-dnes

Neměl jsem pařit. Většina nakažených v americkém městě byla plně očkována
2. srpna 2021 15:21

"I když jsou lidé plně očkovaní, přesto mohou v sobě nosit stejné množství viru jako neočkovaní. Vyplývá to ze studie provedené výzkumníky z amerického Centra pro pro kontrolu a prevenci nemocí (CDC) z města Provincetown, kde tři čtvrtiny nakažených dostaly vakcínu. Podle expertů nicméně právě očkování zachránilo město před vlnou úmrtí a hospitalizací."

https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/usa-koronavirus-delta-ockovani-vakciny-studie-cdc.A210802_140605_zahranicni_jhr



Co z toho? Nefunkční ochrana proti nemoci, zato nežádoucí a doposud neprozkoumané následky, experiment na lidech.
Taky bych je věšela za koule do větru, kdo se byť jenom opováží ceknout o nějaký povinnosti tuhle sračku do sebe narvat.
Že tato vakcína tlumí covid, je neprokazatelné, protože varianta delta, kterou jsou obecně nakažení, má celkově mírnější příznaky, než první varianta covidu.
Podle stejného I-dnes v minulém roce nebyla normální chřipka. Ony totiž podle mého pozorování nebyly ani virozy. Protože všechno byl covid a vzhledem k vytrvalému stresování obyvatelstva, udržování v izolaci, ve strachu, v domácím násilí a stresu vedlo k samovolnému podlomení imunity na čistě psychických základech.
Psychika má na zdraví obrovský vliv.

To přijde, prozření, snad do našich parlamentních voleb.
Vlna poznání.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.8.2021 > PřilítliMimozemšťani> 

Ten článek z i-dnes je vůbec zajímavá matematika.

469 případů infekce
346 lidí (74 procent) bylo už plně očkovaných
Massachusetts má 69 procent plně očkovaných

Z toho vychází, že se víc nakazí ti očkovaní - suše matematicky.
Když se započítá fakt, že neočkovaní si dávají většího majzla a až tak svobodně neřádí, tak z toho vychází, že vakcína je prd platná.

Očkovaní měli zhruba stejný průběh, jak neočkovaní, což je údajně v té zprávě, nikoliv v tom článku a někdo to tam psal v diskuzi.

Co je však nejvíc úžasné vyjádření?
Z pěti hospitalizovaných pacientů byli plně naočkovaní čtyři.


Konspiračka z přelomu roku - neočkujte se, mezi bankéři se to ví, kdo bude naočkovaný, ten bude zranitelnější a oni pak vypustí horší variantu, která skosí ty naočkované ...

Jako pardon, ale to přesně tak vypadá.

Když se vezme ten neuvěřitelný nátlak, ať se naočkuje co nejvíc lidí a člověk tuší, jak to s tím světem je, tak už radši dát facku komukoliv, kdo se chce dát očkovat.


Plus nezapomínat na realitu, že na očkovaných pacičkách skutečně drží magnety.




<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter