Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
PRASETI II. + PŘÍMÉ ZÁBĚRY BOHUNY!!!!!
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
j.f.julian (Stálý) - 10.9.2019 > A ještě nějaký fór, anonyme?
Tak ke mně nelez a m@š to, blbe!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 10.9.2019 > Naopak, zmrde!Pod videem Bohuny, resp. tvým, jsem si rád anonymy přečetl! Být tebou tak zalezu 4metry pod skládku, Bohuno!
Co sem slyšel, tak se na tebe kdosi chystá, já se jen obávám, že nebude co ti z držky vymlátit... Nejen, že teď už máš jen oharky, ale já už na tebe zavedl pořadník! Krásný den, PRASE!
<reagovat 
 čtenář M2 - 10.9.2019 > j.f.julian> k výhružkám... fyzickým násilím.. uchylují se zpravidla... jedinci rozumu...

..

ne úplně bystrého; ..:).
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 11.9.2019 > A proč své slinty dáváš pod mé básně, hnuse. BRZY UVEDEME DALŠÍ VIDEO BOHUNY, JE SE NA CO TĚŠIT!!!
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 11.9.2019 > Tak jsem četl článek O KRITICE, a přesně jsi vystihl toho mrciprase co tu obtěžuje! Výborná práce!
Doporučil 
<reagovat 
čtenář eman - 8.9.2019 > "Bohuna to stejně nikdy neocení, i když... kdesi ve mně je jistota, že uvnitř její malé duše se něco děje. Proč? Protože mě NIKDY nepochválila! Ano, je to paradox..." !!!!!!!!!!!!!!!

Za tohle tě máme nudloni opravdu rádi. No kde jinde by se tohle člověk dočetl? Na totemu jsou jen hodní lidé, nikdo ti nic špatnýho nepřál, to ty jsi ten dobytek, co tu používá sprostá slova, my ne, my se máme rádi. Ale doznat se takto, jak chorobné je už tvoje myšlení a víra, že někoho zajímáš, to by neřekl ani zpitej dementní retard. Jen ty, protože si nudla, a proto ti za tvoje příspěvky děkujeme. Nikdo tvoje rádoby básničky nečte, ale tyhle pokusy SE okecat, ukázat kam až může dojít lidská ubohost a nenávisti, to nám nudlo ukazuješ jako nikdo jinej. Je dobré být poučen, vidět, kam až upatlanost, malost a zmatenost může dojít. Piš své komy dál, takto opravdu prospíváš. Sice můžeš někoho ohrozit, že se umlátí smíchy, ale... prostě piš. Si vrchní nudla svý doby a tak i vejdeš do dějin. POSTARÁM SE.
<reagovat 
 Čtenář - 11.9.2019 > čtenář> Хотите поиграть с выбитыми зубами?
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 8.9.2019 > Mně se vždy líbí, když mě nějaký trotl obviňuje, že básně jsou takové a makové.
Jenže, a to opravdu je jen životní moudro, ty nejlepší věci jsou prosté, jsou zdálky jednoduché, každý si myslí, a měl by si myslet, že by to zvládl také, dokonce levou zadní. Pitomec si myslí, že by klidně přetextoval jakoukoliv píseň, ale odpověď je prostá. Atˇ si to každý nejdřív zkusí! Genialita je v jednoduchosti, dílo musí plynout, mělo by míti pointu, ať u písně, ale hlavně u básní. Problém u rýmů je ten, že každý dá - mrdal bych jak karel zich- jenže to není báseň, viz můj citát u básně Let...
To, že se ti to povětšinou dobře čte, to není znak banality a primitivního textu, to je znak toho, že jsi přišla na melodii básně, že je napsaná dobře, do huby i pitomcům, ale zase to není tak jednoduché. Každá, nebo skoro každá má báseň, má ještě druhé patro a některé i třetí, jenže na to přijde jen člověk, který mě bude znát, ten, který bude číst celé mé knihy, tedy i prózu, která je v trilogii spojující a mnohdy i vysvětlující. Myslím ale, že tato další patra jsou určena jen vyvoleným, tedy přecitlivělým lidem, lidem zkušeným, lidem zraněným životem, ale na druhé straně vím, že každého čekají rány osudu, takže vždy má naději mým veršům porozumět a také se tak děje, mám doslova stovky (a to jsem fakt skromný) ohlasů od lidí, kteří původně nerozuměli, ale třeba nemoci, smrt dítěte ap. jim vnesla do doší to porozumění. A to ty básně ještě neslyšeli... Těžko se to vysvětluje sluníčkáři, který si myslí, že jemu se rány osudu vyhnou, když se bude tlemit na svět a dělat si z dlaní srdéčka. HOVNO, ten bude nakonec plakat nejvíc! Další viz. je opět článek O kritice, kde popisuji, jaké že to píšu básně. Tedy existenciální, které prostě nemůžete srovnávat s básněmi tzv. krásnými.
Neříkám, že bych to úplně neuměl, ale nenaplňuje mě to, takže asi tak.
Další velké bohužel je v tom, že čtenář básně neumí ani přečíst, natož recitovat. A já těm čtenářům vzkazuji, že, co se týče mých děl a dílek, tak prohlédnou!
Ona totiž budou nejenom v trilogii Duše sebevrahů, ale i na cd, v klipech ap. Tedy, jestli dřív neumřu, což je dost pravděpodobné při mé nepraktičnosti a bohémství. Plán je takový, že to budou recitovat moji vybraní profesionálové, abych nerušil a nemotal se do všeho, jako Soukup.
Plán je samozřejmě daleko vyšší, žádné malé cle, nejsem přizdisráč!
Pro mě bylo důležité, že jsem již zažil jak reagují posluchači, když báseň která napsaná v knize vypadá jako tzv. obyč, najednou osloví posluchače famózní recitací, neb recitace je půl básně, půl zážitku a mnohdy i víc.
A ani to není všechno, ale Bohuna to stejně nikdy neocení, i když... kdesi ve mně je jistota, že uvnitř její malé duše se něco děje. Proč? Protože mě NIKDY nepochválila! Ano, je to paradox, ale právě to mají do vínku závistiví, nepřející lidé, jenže nám zkušeným je jasné, že právě takové chování je opakem jejich skutečného vnímání básně.
Ne ne, nevylučuji, že se jí to opravdu nelíbí, ale to by to nečetla všechno tolikrát a nepsala pod mé básně tak šílený bláboly.
V podstatě z toho mám srandu, ale už mě to obtěžovalo, tak to nečtu. Ať se snaží zaujmout jinak, já jsem vnímavý člověk-na krásu, na talenty všeho druhu...

No a píseň na závěr... asi půjdu spát, abych ulevil svým starým očím a svému dlouhému pinďourovi!
https://youtu.be/dDxgSvJINlU
<reagovat 
 Čtenář - 8.9.2019 > j.f.julian> 

<reagovat 
 Čtenář - 8.9.2019 > čtenář> Jinými slovy, nudláčku: nejdřív se omluv našemu milému mystikusovi a pak zkoušej něco chtít.
<reagovat 
 Čtenář - 11.9.2019 > čtenář> Хотите поиграть с выбитыми зубами?
<reagovat 
 čtenář REDAKCE TOTEMU - 8.9.2019 > čtenář> Né, ať si řekne jedný z těch švédských letušek. Nebo že by vložit posranej obrázek neuměly ani ony? :)))))))
<reagovat 
 Čtenář - 8.9.2019 > čtenář> Ale o to lepší píšou poezii. Juliman by se nezahazoval s nějakou vzdušnou courou, která neumí srotit hrnec-srnec nebo sranec-ranec. Plný batoh, lkaní mátoh. Taky je podstatné, aby pak okolo toho byla schopná udělat strašný kravál, když se někdo chechtá. Podle toho poznáš největšího, nejproslulejšího a nejpronásledovanějšího básníka...

Totemu :(
<reagovat 
 Čtenář - 8.9.2019 > čtenář> Spíš by měl říct hobojchobotovi. To je přece perspektivní, digitálně domorodý a snědý mladík.
<reagovat 
Čtenář - 8.9.2019 > Judla cvičí v rytme:


<reagovat 
 Čtenář - 11.9.2019 > čtenář> Хотите поиграть с выбитыми зубами?
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter