Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
PRASETI - Jsi zbytečné!
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 6.9.2019 > Neboj, prohráb jsem jim palubní deník, jsou to letušky, zalistujem jim v kalendáříku! Žádný leklý ryby jako český modelky!!!
Doporučil 
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 6.9.2019 > Tak jak to vypadá s prasetem? Už musí bejt docela unavený...?
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 6.9.2019 > 122!nikdo přihlášený, takže si svině povídá sama. Blázen! Nezajímá mě, prostor jsem jí dal, svini, furt se vnucuje, ale seru na ní, na štětinatou svini! Už musim vyjít, teď jsem přijel z Berlína, nestíhám, jedu autem, někde ho nexhám...
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 7.9.2019 > Jak dopadla ta ŠPANĚLKA?
<reagovat 
 čtenář j.f.julián - 7.9.2019 > analfagot> Jak jako dopadla? Tu jsem snad vedl tobě, ne? Jenže ty si nebyl doma, tak sem ti tam ten třicet let starej výstřižek z brávíčka nechal pod rohožkou. Se koukni, slízo.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 8.9.2019 > https://youtu.be/O4u8n_CjUDY

Tyhle holky fakt uměj, a kolínka jsou rajcovní, to Bohuna s nohama jako sloupy, nahoře tenkými od fetu a dole nateklými hnáty, jistěže chlupatými, protože Zelení vypatlanci jsou přece přírodní a že smrdí jako PRASE jim přece nevadí, a zakončený má ty haxny roztřepenym pahýlem se 6ti prsty-všechny jsou palce, velikosti 50-prostě princezna! Ta má zarostlýho nejen frajtra, ale i chodidla!
<reagovat 
Čtenář - 8.9.2019 > Ahoj, já jsem schovaný komentek für dementek.
<reagovat 
čtenář Helen - 9.9.2019 > Ten stalker už neví kudykam!
Být to chlap, tak už se trefí do palice, ale je to jak říkáš, je to srab, udavačský prase, s tím se musí souhlasit!
<reagovat 
Greta Thunbergová (Občasný) - 6.9.2019 > Nemiluju, když hlupec zneužívá umění pro své sobecké a dětinské půtky. Raději bys měl sázet stromy než slova. Tak by po tobě opravdu něco zůstalo.
Body: 2
<reagovat 
 Pozůstalá buzna (Občasný) - 6.9.2019 > Greta Thunbergová> Třeba já?

Pro zasmání. Zvratné přivlastňovací zájmeno "své" a "svým" se ve větě vždy vztahuje k podmětu. Kterým je v případě předmluvy kdo? No přece jedinec, který dí:

"Praseti, kterému tímto GRATULUJI A DÁVÁM VOLNÝ PROSTOR K UKÁZCE SVÉ MALOSTI A BEZBŘEHÉ VYPATLANOSTI PROSTÉHO DUCHA...k onanii a masturbaci nad svým kretenismem a idiocií! BLAHOPŘEJEME!"

Jinými slovy, sám Julian předeslal, že bude demonstrována jeho vlastní malost a bezbřehá vypatlanost a také že hodlá masturbovat nad svým kretenismem.

Legrační na tom je, že to vůbec neví, což pouze podtrhuje...

Za neúmyslné pobavení předmluvou 5D!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 11.9.2019 > Greta Thunbergová> Хотите поиграть с выбитыми зубами?
<reagovat 
 Čtenář - 6.9.2019 > Pozůstalá buzna> Ten ťulpas to opravil, ale blbě :D
<reagovat 
 Čtenář - 11.9.2019 > čtenář> Хотите поиграть с выбитыми зубами?
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 11.9.2019 > čtenář> Дорогие друзья Ты в порядке?
Tak nám to tu houstne!
Pro analfabety překládám svoji odpověď-drazí přátelé, jste v pořadí. Bohunu jsem 100x varoval, že mé knihy vycházejí zatím jen v cizině... Ale komu není rady... Já osobně jsem křehký poeta, násilí nemám rád, jenomže někdo prostě na slušnost neslyší a tím vyvolá agresi u mých příznivců a s tím nic nenadělám, přijde chvíle, stalkere, že už nebudou vyslyšeny ani mé přímluvy... Mně budou stačit prachy, jenže nejsem všemocný... Hledal bych tu paralelu s Babišem, jednou všechny ty křivdy a urážky budou potrestány, já to vím, proto zůstávám klidný, za cizí, mladší a energičtější POETY však neručím!
<reagovat 
 Čtenář - 11.9.2019 > j.f.julian> Juliman už opravdu senilní. Zatímco děti si hrajou na doktora nebo dospělou domácnost, julek špulek si hraje na mladší nadějné učně, kteří mu klečí u nohou jako proslulému mentorovi. Sranda je v tom, že kdyby se za špatné verše "mistrovy" byl ochoten někdo prát, byl by to takový vůl, že by nejspíš dostal na budku, takže by to bylo ještě komičtější, než když tu ten stařík sám krákorá jak zfetovaná vrána.
<reagovat 
 Čtenář - 11.9.2019 > čtenář> Tak vidíme, že jsi nepřestal, jak chceš!
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter