Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
et ego in Arcadia vixi...
Autor: Periskop (Občasný) - publikováno 24.9.2007 (12:48:21)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 4.10.2007 > asi nejvíc ten běžící kluk
Doporučil 
<reagovat 
igin (Občasný) - 6.10.2007 > paradne, prepac, ze az teraz kukam, ale ovce su paradne. asi ich namalujem
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 8.10.2007 > igin> jen si posluž, moje ovce - tvoje ovce, nejsem žárlivej... :-) jo, veronika si zlomila nohu, tak do blavy nepojede, ale za čtrnáct dní jede jiná slečna, ještě ti zavolám... hezkej den! j.
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 8.10.2007 > V Toskánsku sme těch jepťuch zas tolik neviděli...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 8.10.2007 > Luk Malér> víš, ony do hospod nechoděj... :-)) ani v toskánsku... ale jednu toskánskou mám, sice je to mnich, ale to neva... :-)
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 16.10.2007 > třetí od konce.
Doporučil 
<reagovat 
ttomass (Občasný) - 12.1.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Kombajn (Občasný) - 11.2.2008 > to snad ani nema smysl komentovat, proste tady nekdo umi :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hermit (Občasný) - 26.9.2007 >

taky čteš Svatou krev a svatý grál? ;-))

 

parádní série. poslední fotka je taky dobrá, ale do téhle série už bych jí nepřidával, přijde mi zbytečně doslovná.


Doporučil 
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 26.9.2007 > hermit> kdepak, čtu Stopku a spol, Kiplinga... :-))

ad poslední: znáš to, prostě si tvrdohlavě lpím... už jsem vyhodil dvě, ještě před opublikováním... :-)
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 26.9.2007 > Periskop> 

jasně, trvej si na tom. to je dobrý.

..

já zrovna čtu tu Svatou crew a...  a podobnej citát Et in Arcadia ego jsem zrovna včera tam potěšeně vstřebával :-))


<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 26.9.2007 > hermit> jo, ale bacha, ono et in arcadia ego a et ego in arcadia vixi má poněkud odlišnej význam... to první je jako memento, to druhé spíš lehce ironickej povzdech... :-)
<reagovat 
 Coca-Cola PopStar (Občasný) - 18.2.2008 > Periskop> No to bych se ráda hádala, jakože se ráda nehádám; dle mého je tvůj citát jen variantou Et in Arcadia ego a lehká ironie v něm dez/interpretací, viz EP, NP atd.

Bez chytrolínství: ta nebohá jeptiška by mě v Arkádii srala, promiň.-)
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 18.2.2008 > Mažuseráda1/2hlavy> et ego in arcadia vixi... také já jsem žil v arkádii... se používá ve smyslu "také jsem býval mlád"... a nevztahuje se to k té jeptišce nýbrž k celé sérii... a je to prostě osobní sdělení ve veřejném prostoru... nemá se to, zavání to matením diváka... ale tady to mělo svůj smysl... :-)
<reagovat 
 Coca-Cola PopStar (Občasný) - 20.2.2008 > Periskop> Díky za zprávu! Nemůžu říct, že jsi mne přesvědčil, ale já tebe taky ne viď, tak je to v roznováze. (Panofského Význam ve výtvarném umění asi znáš, je tam zajímavá studie k "Et in Arcadia ego" N. Poussina atd, hlava p. R. by mohla vyprávět...)
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 21.2.2008 > Coca-Cola PopStar> panofského význam mi přijde pro výtvarné umění celkem nepodstatný, bylo prokazatelně před ním a zůstalo taky po něm... navíc čtu akorát tak prager tagblatt a židy nemám rád... apropos, to co pro výtvarné umění znamená arkádie či slogan et in arcadia ego... nemá s tou mou slovní hříčkou nic společného /teda okrem latiny/... ovšem hlava p. R. nechť klidně vypráví, to snad nemůže nikomu uškodit...
<reagovat 
 Coca-Cola PopStar (Občasný) - 21.2.2008 > Periskop> To bereš hákem, noční hodina... Někomu vadí jeptiška, jinýmu židi, proč ne. (EP má ve VU význam asi jako význam ve VU, pro tebe, jak říkáš, asi nepodstatný. Drž se toho, třeba se to chytne!)
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 21.2.2008 > Coca-Cola PopStar> prob-ha! neber mě vážně, prostě blbnu... :-)
<reagovat 
 Coca-Cola PopStar (Občasný) - 21.2.2008 > Periskop> Uf, jsem to ale natvrdlá...
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 22.2.2008 > Coca-Cola PopStar> všiml jsem si...
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 23.2.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 19.11.2008 > TheThing> jakej efekt, prostě je to rozvostřený a zkontrastněný... :-)
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 13.5.2010 >

"

 

."


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Path Adamski (Občasný) - 31.8.2013 > tá posledná je fascinujúca nostalgiou...
Body: 5
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter