Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
maturita
Autor: Balcarka (Občasný) - publikováno 2.6.2006 (02:00:10)

 
 
 
 

Takže, chtěla jsem vám ukázat jeden z důvodů, proč sem poslední dobou nemohla malovat ani psát.

Dělala sem praktickou maturitní práci, původně bylo v plánu  hodit sem obhajoby, ale je tam příliš

 moc zbytečných oficiálních keců.

Od konce března sem dělala na úkolu vizuálního stylu firmy: logo, vizitka, dopisní papír, etiketa,

odnosná taška.

Omlouvám se za hrozné fotky, ale bylo to na rychlo, nějak jsem se tady příliš s prezentací netrápila,

snad vám to nebude zas tak vadit.


 

 

 

 

 

 

barevná verze loga (tmavě zelená) vinařské firmy Jaroslav Hajda

 

 

 

 

 

 

vizitky, hlavní motiv je logo

 

 

 

 

 

dopisní papír (ve stejné barvě jako vizitka)

 

 

 

 

 

 

etiketa na červené víno

 

 

 

 

 

 

etiketa na bílé víno

 

 

 

 

 

 

a tady sou spolu :)

 

 

 

 

 

 

odnosná taška v úsporném režimu

 

 

 

 

 

 

odnosná taška na půli cesty

 

 

 

 

 

 

ta dá! taška v akci (doufám, že princip jde pochopit)

 

 

 

 

 


Děkuji za pozornost.

Kdyby ste se chtěli na něco zeptat, tak se ptejte :)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
 caesarborgia (Občasný) - 2.6.2006 > Balcarka> "taška je kompletúplněsakumpingl můj nápad. Já začínala jenom se jménem majitele a tvarem flašky, všechno sou to věci z mojí hlavy samozřejmě." /..trošku silná slova na to, že já o tom obalu věděl taky a jak sem řek na etiketu si nešáhla ..dělal to ten kdo tě učil(tak jaká čest co to je?..to ty neznáš..:), navíc to tak děláš celý roky tak že čestná teda nejsi to sem klidnej a ostatní tiskoviny stojí za h..(dop. papír + žlutej a nuda? ..vizitky ohraný barva a stereotyp + logo který jediný si možná udělala, ale taky je nejhorší ..co dodat?..živ se tím a nebudeš mít ani na ten chlast :) ale je mi jasný proč ten obal je tak sfušovaný ..zase ta lenost ani pořádně to pajcnout nee ....tak co je to dost negativní kritiky abys ji polkla? nebo to zase můžeš vyvrátit? jistě já to neviděl navlastní oči že? hehehe..teď můžeš začít bavit ty mě :)
<reagovat 
 JJJARO (Občasný) - 2.6.2006 > Balcarka> Jasně,ono je jen málo věcí ještě nevynalezených a člověk nemůže znát všechno.
Mám ještě jednu se dřěvěnýma základnama napevno spojeno dřevem(v rozích tenké jako ty provázky) a v horní části je otvor pro hrdlo a z té horní části trčí provázková ucha zespodu přichycená uzlíky.
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 2.6.2006 > JJJARO> jo, říkám, je to možný :)
<reagovat 
trew (Občasný) - 3.6.2006 >
Body: 2
<reagovat 
HACKMAN (Občasný) - 3.6.2006 >

Napad s logem neni spatny, na zacatek, ale je tezkopadne a necitim lehkost a prirozenost kresby, pokud jsi pouzila nejaky font, pak jsi ten font mela doladit, proste kresba zadrhava, nema to lehkost a ladnost, coz k vinu zcela jiste patri

ta vineta je mnohem zajimavejsi, tu bych bral, ale to logo tam nesedi... kdyby me to grafik prinesl, vratil bych mu to k doladeni variant logotypu... je to nedodelany ..

napad s odnosnou taskou je fajn, ale neprakticky... nikdo by to neralizoval, snad jako kuriozitu

dopisni papir jednoduchy, ale bez napadu

cele bych to strcil do supliku a podival bych se na to v klidku za mesic, pak ty chyby uvidis sama

u matury by jsi u me prosla, ale zadna slava by to nebyla

 

rada do zivota: idiotu si nevsimej, tech potkas v zivote jeste dost, )))


Body: 3
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 3.6.2006 >

tohle je ona zmiňovaná negativní kritika, kterou beru.

Nepoužila jsem font, snažila sem se to nakreslit, ale namám tak vykreslenou ruku, šlo by to o dost líp, vím, souhlasím :)

Proč je ten nápad s taškou nepraktický? V čem?

Na dopisní papír sem kašlala, je jenom aby byl.

Jistě, člověk to po čase vidí jinak, líp, na to tady nebyl čas a už to kašlu :)

idiota ignoruju, bohužel je jich plno, nejhorší, když je to třeba tvůj nadřízený :) (tenhle teda není)

díky moc :)


<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 3.6.2006 > no ty máš patent na všechno ty víš i jak má vypadat kritika..ještě se jí umět postavit..ale zase to tvý nebyl -čas a na to kašlu..ty seš prostě klasa ..museli by tě ty lidi vidět kysnout hodiny na židli a čekat až to za tebe nekdo zmastí-k nezaplacení..tady se nehodnotí ani 20 procent tvý invence..ale idiota najdeš hned i když ten hackamn tady může mluvit obecně..nezapomeň holka kolikrát si mě prosila abych ti ukázal neco v grafice to co umí každej idiot jen ty ne?..vidím tady ten tisk a divím se ..lidi ti tady píšou že ta matura stojí za kulový..teda myslím lidi co se asi vyznaj ale pro tebe má všechno důvod i ta nepraktičnost si fakt blbá jak to jen jde ...bohudíky

Radu do života ? vrána k vráně ..takže těch nul potkáš fakt dost
<reagovat 
Minimalista (Občasný) - 3.6.2006 >

Blahopřeji ke zdárné maturitě - a doufám, že se opět budeš více zjevovat na Totemu. Buď ráda, že v maturitní komisi zasedali samí hodní lidé. Osobně jsem z předložené maturitní praktické části dosti (hodně) rozpačitý. Mám více výhrad, než pochval.

Logo - co nejvíce upoutá- že vůbec nezobrazuje charakter firmy. Velké nadnárodní i národní firmy si mohou dovolit kvalitní "obecná" loga, jež se stávají obecně známá. Ovšem menší a malé firmy by měly ve velkém konkurenčním prostředí používat loga, která zaujmou na první pohled a vyjadřují i charakter firmy. Zde logo tento záměr nesplňuje. Při psatření loga nevíme, zda majitel je úředník, učitel..... je příliš všeobecné a nic nevyjadřuje.  Prostě neurazí a ani nepotěší. Vypovídající hodnotu má malou. K psané iniciále mám velké výhrady. Jinak kompozičně dobře řešené, dobrý rozpal písem.

Vizitka - dosti mě děsí umistění adresy až na pravý spad. Na druhé straně musím uznat, že takto vizitka graficky vybočuje z řady zavedených grafických způsobů řešení. Rozhodně se zapamatuje. JEnom stále váhám,zda se zde jedná o dobře zpracovaný způsob řešení, či o chybu.

Dopisní papír - bez invence. Z celé kolekce nejslabší.

Etiketa - po prvním zhlédnutí jsem nabyl dojmu, že se jedná o šampón na vlasy (zobrazené propletené vlasy). Osobně přiznávám, že víno s takovou etiketou bych si nekoupil - měl bych strach z přidaných chemických látek do vína (podvědomě si etiketu spojuji se šampónem na vlasy, tudíž s chemií, chemickou vůní).

Taška na láhev - zajímavá. TRošku mi nesedí velká síla matouzu, ale osobně bych asi stejnou sílu volil také. Taky všechno předimenzovávám - pro jistotu. Jako majiteli firmy by mi ale vadilo, je taška neobsahuje moje logo (tašku může zákazník použít i na jinou, konkurenční láhev - a to by se mi nelíbilo).

Celkově - buď ráda, že v komisi seděli samí hodní lidé a na mé připomínky moc nehleď. Máš maturitu zdárně za sebou a to je hlavní. Jdeš na vysokou?


<reagovat 
Minimalista (Občasný) - 3.6.2006 > To zírám - musel jsem nastavit až na 80 zobrazených příspěvků, abych se mi zobrazil můje hodnocení.  A teď čtu celou diskuzi. ...... o kvalitě práce člověka nerozhoduje jedna zkouška, až čas ukáže, zda jsi v grafice dobrá či ne, zda se jí budeš věnovat. Znám několik lidí, kteří vysokou vystudovali s červeným diplomem a nakonec v praxi pohořeli, museli ze svého oboru odejít. A naopak - ti, kteří prolezli školu s odřenýma ušima jsou vynikající odborníci. K tašce - existuje na světě mnoho variant, těžko vymyslet něco převratného. Vše se s malými obměnami stále opakuje. Lépe by vyzněla taška s logem = více Tvé práce. Ale maturitu už máš za sebou a celou tuhle diskuzi hoď za hlavu.
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 3.6.2006 > Minimalista> 

za tvé poznámky jsem ráda :) Necítím se býti moc grafikem a myslím, že se tím živit nebudu.

díky moc:)


<reagovat 
čtenář Robert - 2.6.2006 > hmm tak logo tam není z důvody finančních? ale že ten obal si jen hraje na Eko a levnej to je jasný na první pohled to logo sítostiskem by byla nejmenší položka-nehledě na to že jiná úprava na tiskovinách vůbec není jen to logo..takže trochu kontraproduktivní..jinak každej by to svý logo za svý prachy chtěl všude ..co se týká loga tak na to že si ho dělal půl roku nestojí ani za tu kaligrafii co nejsi schopná napsat ručně seříznutým perem..etiketu ti dělal prófka tak bych tu vůbec nevytahoval jak to je celé tvoje invence..to sou kecy byl sem u toho tak se můžeš klidně vymlouvat..a chybí ti tam štítek na hrdle..nebo aspoňto logo..je to levný víno?..vypadá tak..protože ta "taška" vůbec nekoresponduje s grafikou a barvama -prostě je cizí a to logo to mohlo jen zachránit, jenže ty seš tak líná že si ho tam nebyla schopná ani uboze nalepit....buď ráda že ses doteď mohla flákat. Za takové šichty tě konečně začne válcovat realita..už se těšim na další umělce z Lednice..budou nový potapěči do akvárek?
už vidím jak tu budeš vytahovat moji maturu - seš na to dost ubohá ..tak neboj ukážu ti ji..:)
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 2.6.2006 > čtenář> to co tu meleš sou kecy, mohla bych ti to vyvrátit, ale na to sem přece moc líná, že. A nauč se aspoň mě/mně
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 2.6.2006 > čtenář> Člověče, měl bys přemýšlet o jiném smyslu života, pranýřování Balcarky ti přece nemůže vydržet na celý život. Už teď se z tebe stává zahořklý dědek, není to trochu brzy? Možná, že máš nějaký důvod se mstít, ale uvědom si, že nám je to srdečně ukradený.
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 2.6.2006 > Balcarka> ale ty seš chytrá ..co se mám ještě doučit?(ach já zapomněl ty seš spisovatel hmmm)....nebo mně to naučíš ty?..asi jo já zapomněl že ty seš génius a kolik prdelí si musela prolýzt?..prosim tě vzpamatuj se ..já sem rád že ten tvuj hnusnej xicht už do smrti neuvidím ..a jen si dál pleť real s tímto tady, kde lidem předvádíš takovou nechutnou hru že se vsadím že tě nikdo z nich pořádně neviděl..a to nemluvim o tvý povaze..seš tu děsně drsná ale mezi 4 očima seš ubohá a víš to dobře ..udělej výstavu prací povíme si ..ne na webu ale venku ..tam můžeš nabízet lidem za prachy ty sračky co si myslíš že by někdo koupil tady..haha to si počkám ..sbohem a ať tě j.e.b.n.e.
<reagovat 
 čtenář Robert - 2.6.2006 > Janahe> mě je ukradený zase tvůj názor kdybch ho chtěl znát zeptám se tebe ..tak se starej o svý ne? ;) btw nu čtenáře mám jméno :) jestli umíš i číst
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 2.6.2006 > caesarborgia> 

tebe to musí ale děsně žrát. Víš je zábavné sledovat kdo tu co hraje, jednou si mi poslal tohle:

"...každopádně jsem rád že jsem poznal tak bezva člověka a to je vždycky to co po těchto bojích přetrvá ..aspoň u mě..takže ti ještě jednou díky protože si vážím takových lidí jako TY.. možná a asi i určitě víc než sebe samýho :) ..a to je upřímný dost ... ;) "

tímto opět s tebou končím a říkám, že balím kufry. Negativní kritiku k dílům příjmu, pokud bude mít hlavu i patu s tím já problém nemám. Tím, že pochybuješ o mém autorství mi lichotí.

Pápá Roberte


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 2.6.2006 > čtenář> Omyl, tady žádné jméno nemáš, tady mají jméno jen registrovaní autoři, to jsi zřejmě ještě nepochopil, tady jsi pouze čtenář. Otravnej. 
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 2.6.2006 > Balcarka> CaesarBorgia

jistě že tím něco získávám, získávám poznaní o lidských vlastnostech, reakcích, o jejich přemýšlení, je toho spousta, co mi tyhle rozhovory dávají.
je to zajímavé to sledovat
Sláva mi nechybí ani nepřebývá.

- Balcarka

je to tak jen lezeš lidem do soukromí a jak píšeš, sereš se do toho po čem ti nic není a svému nepříteli v tech zmíněných rozhovorech-píšeš jak je to úžasné..hlavně ta poslední věta je dost vystihujicí ..je mi z tebe nablití..du se raděj vyspat ty nulo..třeba zmizneš..i když při tvý váze..víš že jak je blbost vrozená tak je i vtělená?..zamysli se nad tím..čaf ;)
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 2.6.2006 > Balcarka> no holka pokud tady chceš citovat..měla by ses vrátit hezky na začátek a sdělit všem jak si chtěla být originální tím že si se stavěla na moji stranu v jedný diskuzi a to jen proto abys neco získala ..mám uložený ty meily kde mi lížeš prdel zrovna tak jako tobě se zdá o tomto že sem ti neco úžasnýho chtěl..kdybys byla jen trochu rozumná došlo by ti že takovejch meilů sem poslal desítky a i ptoto ty velký T..jinak je nemám ve zvyku..no tvoje sebestřednost ti nedává dost širokej zornej úhel tak tady hezky přiznej že si vůbec nevěděla koho to prosíš o rozbor svých věcí když mě tak "miluješ" a nevytrhávej z kontextu jen to co se tvý chamtivý dušičce líbí..a krom toho nemá ti co lichotit u většiny těch sraček co tu předvádíš máš komenty tak se můžeš zase tak krásně vnitřně posrat...a klidně obhajuj ty svý nádhery tady rád bych to slyšel..
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 2.6.2006 > Balcarka> krom toho byl sem v poslední době svědkem jak přijímáš kritiku..na visiblu od renomovaných výtvarníků a všude..hlavně že ty už víš kde děláš chyby..se prober..sbal si ty kufry a zmizni někam do tý svý paranoidní dušičky..
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 2.6.2006 > Janahe> možná tě uspokojí registrace ..zkus se podívat na datum ..zjistíš že si chytrá jak kus prdele..neříkaj ti Sybila?..už jednou si se zastával atady toho člověka ale já jen kritizuji tu práci podle toho červenýho nadpisu tady..tak se do toho pokus neplýst jo?..buď tak hodá dííky..Robert ;)
<reagovat 
 čtenář beze jména - 2.6.2006 > Janahe> a ty si kdo? ..pán bůh?
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 2.6.2006 > caesarborgia> 

Ach jo, člověk by neřekl, že už máš maturitu. Nedostatek inteligence nahrazuješ vulgarismy, to je typické. Když píšeš jako neregistrovaný, tak se tvoje jméno v reakci na to, cos napsal, neobjevuje. A já nevím, proč bych ho tam měla dopisovat, mně je srdečně jedno, jak se jmenuješ či jak si říkáš, jen jsem reagovala na tvé výlevy.

Čistě z ohleduplnosti, aby se ti dostalo nějaké zpětné vazby. Ale dál v tom pokračovat nebudu, jsi na můj vkus příliš patologický.


<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 2.6.2006 > Janahe> hmm jsi opět vedle maturitu nemám :) a k těm vulgarismům a inteligenci ti cituju Kafku " Jde-li o pravdu, každý velkomyslný člověk odhodí ty nejvybranější způsoby.." ..podle tvé interpretace by byl každej velkej umělec nedostatečně inteligentní a vulgární..no možná i je ..to ale potom není tvůj případ ..nereaguj prsim tě.fakt nejsi moje krevní skupina a toto není web na kterým bych zuůstal tak můžeš rozvíjet ten svůj koužek intelektuálních umělců na tomto směšným webu, kde tak rádi cenzurujete opačný názory ..good luck

<reagovat 
 ondřej (Občasný) - 2.6.2006 > caesarborgia> 

člověče, nevím, jestli máš pravdu, ale od té anonymní Janahe se odmlčet určitě nenech


<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 2.6.2006 > hegel> neboj člověče já tu pravdu znám ..a ten kdo tam nebyl jako nejaká Janahe mi může víš co.. ;) holky tady mají tendenci si lízat rány ale já tu jen hodnotím jednu průstřelnou práci..člověka co ji "dělal" už ani neberu vážně..a pravdu má každej z nás jistě svoji :)..ale díky hned mi došlo kdo tu je nejvíc mimo..nevíš jen tak náhodou kdo tu je admin a maže komenty? dík
<reagovat 
 ondřej (Občasný) - 3.6.2006 > caesarborgia> 

komenty se mažou tím, že člověk klikne na "změnit příspěvek" a ten si pak vymaže...

 

 


<reagovat 
ireversible (Občasný) - 5.6.2006 > něco v tobě je:)
<reagovat 
Burgi (Občasný) - 8.6.2006 > Pekneeee! Ty studujes fotografovani?
Body: 5
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 8.6.2006 > Burgi> 

ne-e, studovala sem propagační grafiku

díky


<reagovat 
Regio (Občasný) - 10.6.2006 >
Body: 5
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 10.6.2006 > Regio> 
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 15.6.2006 > líbí...
Body: 5
<reagovat 
Lenki (Občasný) - 17.6.2006 > Jj, mě se to líbí... Máte opravdu zajímavé maturity... Ale je to fakt dobrej styl
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lenki (Občasný) - 17.6.2006 > Jo, a zvládla bys tudle krabičku jen z provázku? Není to nic těžkýho... Já už to umím od dvanácti Ale je fakt, že nevypadá tak efižně jako ta Tvoje...
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 22.6.2006 >

Docela se mi to libi... hlavne logo a vizitky, etikety uz min...

Meli jste jen jeden ukol? Nebo jeste nejakej spolecnej?

Studovala jsem podobnou skolu v Praze a meli jsme spolecnej ukol... maturitni plakat... :-)


Body: 4
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 19.8.2006 > tak to jo! mam vyhrady k vizitce a trosku dopis. papiru, ale vino s odnos taskou fakt profi!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
tvojematka (Občasný) - 1.10.2006 > funi
<reagovat 
Cid (Občasný) - 1.12.2006 > Mě nejvíce zaujalo víno, což se dá pochopit, vzhledem k mému grafickému vidění. Tedy hodnotím hlavně láhve a ukončení střední školy.
Body: 5
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 2.6.2006 >

na maturitu zda dobry, jiste jsi dostala 1

Taska vtipna


Body: 5
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 2.6.2006 > Lumig> 

prdlajs, dostala sem za dva :)

dík


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 13.2.2008 > Balcarka> já bych dal jedničku s hvězdičkou. ale chtěl bych za to nějakou tu známku nákonnosti... hehe... já bych byl kantor hodně ne nestranný... 
<reagovat 
čtenář blec - 2.6.2006 > hezká šikovná taška, uvažoval sem, že bych něco takovýho starý na chlast pořídil... ale pro ní je to zbytečný - každou flašku hned vyleje do krku
<reagovat 
 Sexinkaaaaa (Občasný) - 9.8.2008 > čtenář> Oou :D
Body: 5
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter